Теста е сравнително безмислен, всяка кола си има своите силни страни в малко различни посоки, но все пак е интересно. Каймана е най-евтиното спортно Порше (почти защото Бокстера е дори малко по-евтин) , реалната му цена като нов е под 100К лв лв без екстри, 2.7 атмосферно боксерче с 275 кс.
Пон Юни 30, 2014 12:18 pm
Poirot
Регистриран на: Чет Дек 26, 2013 6:53 pm Постове: 39 Местоположение: София - Русе
Skype: i.akifov
Автомобил: WRX'05
Рейтинг: 30
Тази кола продава ли се в България? В СН я има от пролетта във всеки гараж на Субару и по пътищата се виждат вече от тях. Догодина ще има със сигурност и оказион с 20-30% от цената надолу
Поредния тъп тест......има обаче нещо гнило в тези драгове. Американците от Мотор Тренд измериха СТИ от 0-60 мили с 1 сек по-бързо (4.6 сек) и 400 м за 0.9 сек по-малко. Абсолютен факт е, че ако четеш щатска медия, колите вдигат 60 мили по-бързо там, отколкото същите в Европа.Може би се дължи на факта, че в Америка ускорението до 60 е по-важно от всичко...може и каруца да е. Вече не вярвам на никой... Да вземат най-накрая да направят един смислен тест на писта, че с тези драгове ми писна ...то и МЛ63 ускорява бързо, но пак си остава глупав дебел слон, който не става за нищо..
Поредния тъп тест......има обаче нещо гнило в тези драгове. Американците от Мотор Тренд измериха СТИ от 0-60 мили с 1 сек по-бързо (4.6 сек) и 400 м за 0.9 сек по-малко. Абсолютен факт е, че ако четеш щатска медия, колите вдигат 60 мили по-бързо там, отколкото същите в Европа.Може би се дължи на факта, че в Америка ускорението до 60 е по-важно от всичко...може и каруца да е. Вече не вярвам на никой... Да вземат най-накрая да направят един смислен тест на писта, че с тези драгове ми писна ...то и МЛ63 ускорява бързо, но пак си остава глупав дебел слон, който не става за нищо..
Винаги американските медии ще постигат малко по-добри резултати, защото там стандарта за мерене на ускорение е с 1 фут ролаут.
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
Няма значение, току-що спрях телевизора, гледах AutoMotor&Sport и онзи русия кавал каза, че като натисне газта нищо не се случвало, Голфовете щели да му премигват да се разкара от пътя. Пълна скука.
Намерих го в сайта им......на 2:49 показва как му мигат да отбива...............
Ами то си е за обиждане, Дидо, ама не на Голфовете, а на FHI. Някак си, незнайно защо, очаквах поне някакъв минимален напредък от новата СТи, а те - същия кош в нови одежди, с един торк-векторинг... През 2014-та производителите вече изкарват брутални и модерни 2.0 турбо мотори от по 400 кс, с разход <10/100, а ние сме на стария 10 годишен 2.5 с "някакви си" 300 коня и разход, по-голям от на би-турбо V8. Как да стане? Като добавиш към това и безумна цена и нещата се изясняват веднага. В момента в Германия можеш да си купиш чисто нова CLA45AMG за 41-42к евро, което освен, че е безумно красива кола, върви брутално и е в същия клас, но с 60-80 коня отгоре, и то - при 2.0... А като му махнеш лимитера спира някъде на 310-320км/ч... А този, новиО ГоУф с 400 коня, ако я попипа тая СТи-ка, не съм сигурен за изхода на "двубоя" Или, обратното - почти съм сигурен за изхода...
FHI изоставааааат...
П.С. Даже едни смотани жабари от Фиат/Крайслер догодина са се нахъсали да пускат турбо-бензинов седан с V6 3.3 и 550 коня и съм убеден, че ще го пуснат (съвсем друг е въпроса колко пъти ще крашне през първите 10,000км, но това си е типично за колите от страната на пицата). Искам да видя спешен технологичен напредък от FHI (ама аз го исках още през 2007/2008-ма, де)...
Хич не мога да се съглася, че 80 бона са много за СТИ 2015...ама хич. Вземи която и да е немска кола, с подобна мощност, сложи същите екстри като при СТИ и добави 4х4 да видим цените дали няма да отидат над 120 000лв.
Този русия елемент няма да го коментирам, че ще отнеса бан за нецензурни квалификации. Подобни тестове и Аутобилд стават само за едно - тоалетно четиво.
Същите приказки ги имаше като излезе Нисан ГТР на 1/2 от Порше и директно им бръкна в здравето...
Не съм карал 2.5 СТИ, но щом в САЩ само с един ремап правят 400 коня, не виждам нищо лошо в този мотор. Само в БГ се трошат като за световно, но това е друга тема.
Относно разхода - искам да видя как тази АМГ с 400 коня ще гори под 10 на 100 - това са мечти и лабораторни илюзии.
Факт е, че на Фуджи не им дреме за последните писъци в автомобилната мода, но в крайна сметка правят коли ( СТИ ), които ти дават неподправено удоволствие, а пък тази е на доста прилична цена и е пълноразмерен седан, който става и за семеен автомобил.
Пон Сеп 08, 2014 2:00 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Постове: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Хич не мога да се съглася, че 80 бона са много за СТИ 2015...ама хич. Вземи която и да е немска кола, с подобна мощност, сложи същите екстри като при СТИ и добави 4х4 да видим цените дали няма да отидат над 120 000лв...
Станич, 'ич не си прав, батя. Тия, които изброих (и Голфа, и малкото АМГ) са си само 4х4, а по екстри - превъзхождат СТи-то около 10 пъти За качество на материали и изработка пък изобщо няма да говорим За разход - гарантирам ти, мога даже лично да ти покажа колко харчат (поне едното, де). За цена - също гарантирам, ако държиш, ще ти препратя оферта за Мерца, а за Голфа, сега отново отново питах мой приятел, който ще си купува такъв от Порше, казва 75-80к лв е по ценова листа, яко оборудван и с DSG. С ръчка е по-евтин. Дават 8-10% дискаунт само като попиташ. И каква стана тя - даже е по-евтино. Това е за тоя, с 300кс, а за 400 - твърди се, че щял да дойде на около 100к с всичко на макс. 10% дискаунт ще даде всеки дилър. И пак идва на 90к. Доколкото разбрах, СТи-то е на 100-на хил. лв, не 80, но може и на толкова да е с някакви отстъпки, ала-бала - не знам, но при еднаква цена, особено с това мега-красиво и цялото LED CLA45 - за мен (новото) СТи не е конкурентно. Останалото можем да си го лъхаме на кафе Истината е, че FHI се изложиха с този мотор (в моите очи, което не е задъжително да е така за всички). Можеше да сложат много по-модерен и оптимизиран агрегат, с директно впръскване, тралала... виж WRX-a... Хубава е колата, но ценителите очакваха по-сериозен напредък, специално откъм мотор. Нека не бъдем фанатици. Знам, че много ни се иска видната липса на технологичен напредък да е "консерватизъм", и "непукизъм към новите тенденции", но хич не е така...
П.С. Да доналеем масло в огъня - поне едни изцяло диодни стопове и фарове да й бяха сложили, и леко да барнат интериорното осветление, да вкарат малко цвЕт
/Аз се забавлявам, де, не се впрягайте, истината е винаги някъде по средата/
Само погледни това...
Прикачени файлове:
image001.jpg
Прикачени файлове:
image003.jpg
Прикачени файлове:
image004.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.