Явно е, че Европа не им е приоритет. Моторизациите им са просто неадекватни спрямо това, което предлагат другите производители през 2014-та година, даже една Шкода пуска 2.0TDI /bi-turbo/ с 240 коня през 2015-та, който в "Скаут" ще стои много добре заедно с DSG-то... А тук и с тоя линеатроник... Аз поне очаквах (доста) повече, като например модерен турбо H6, турбо 2.0, би-турбо дизел, ей такива...
Хахаха... Относно Бека - нека дойде в Европа, да видим, пипнем, покараме и тогава ще го объсждаме. Като цяло изглежда по-американизирана отколкото Европейска кола.
Вто Ное 18, 2014 10:17 am
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Ако държиш да 2.0 ДИТ, май по-добре да вземеш едно фори. В Европа са по 30000 евро. Аутбека и да го пуснат тук с ДИТ мотор няма да е евтин, а не вярвам чак да е много по-добра кола, освен че е голям като Ауди Q7 вече. Задължително покарай обаче кола с CVT , за да знаеш както чакаш. Аз вече няколко пъти съм се прецаквал със скоростни кутии, без да съм ги тествал. Номер 1 в класацията за гадна кутия е на Тойота с един съединител и после ЦВТ-то на Легасито. 4-АТ е песен спрямо тях , но си е so 80's....
Съб Дек 20, 2014 6:05 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Имам достъп до Qashqai CVT който съм карал сумарно може би 4-5000км, та имам идея. Иначе да - ако изобщо го докарат тук кой знае колко пара ще му искат Форестъра не ми допада ... не съм CUV фен. Засега (както в една друга тема коментирахме) Скаута ми е фаворит - kарах дизела с DSG и ми е ОК. Все пак съм си обещал да не действам докато не се кача в един такъв аутбек за тест-драйв.