Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Сеп 22, 2014 10:15 pm



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Почистване на IACV - с какво? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 151
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 GX '99
Рейтинг: 25
Приятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки ден
Здравейте колеги,

Мисля да почиствам клапана за регулиране на въздушния поток при празен ход (IACV), познат още като стъпково моторче за празен ход. Въпросът ми е какво да използвам за почистването - някаква специална химия или подръчни материали? Ако някой се е занимавал с подобна задача - да сподели опит.

Благодаря предварително :beer:

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Нед Апр 07, 2013 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
Разчитай на менРазчитай на мен
Обезмаслител :)
Или има едно Мулти спрей също върши работа. Идеята е да падне ако има нагар и боклуци вътре в него. Гаранция, че ще се оправи - няма. Може и да е за смяна :)

Пон Апр 08, 2013 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 120
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester 2.0 MT 98 1.6 inch lift
Телефон: 0886495045
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Едно парцалче напоено с бензин или короселин, отверка и много търпение :) . Става и по лесния начин със спрей за карбуратори(много ефикасен, аз моето така го почиствах) но има голяма опасност да се отмие смазката на двете лагерчета.

Сря Апр 10, 2013 11:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2012 5:35 pm
Мнения: 65
Местоположение: София
Автомобил: Mondeo 4x4; H6 02
Рейтинг: 0
Нов фен
Здравейте,

Има ли как да се разбере дали IACV e заминал? Колата има проблеми само на празен ход, вакуумът е мерен и е ок. Паленето сутрин е малко проблемно - малко зацепва на 6-700 оборота и после отива на 1500. Моторчето е чистено преди месец, но нямаше кой знае какво подобрение, затова след отхвърляне на какво ли не си мисля, че може да е дало фира, но се чудя дали може да се провери.

Вто Дек 17, 2013 1:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Кимон и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Creative Commons License