Автор |
Съобщение |
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Здравейте, отново. През 2010 имах Легаци 2,0 - 125 к.с. и имам няколко поста и снимки от онова време, но... времената се промениха и сега се завръщам с Аутбак 2010 - 2,0 D, 150 к.с., Освен благите пожелания, очаквам да ми кажете какво трябва да следя за изправност и обслужване по колата. Визирам диференциали, скорости и филтри. До сега не съм имал дизелова кола, но тази отговаря на нуждите ми и за мен върви достатъчно добре. Тази седмица още разучавам навигацията и мултимедията. Не съм обслужвал нищо, но мисля за масло Motul Х-Clean 5W-30. За филтри нищо не съм избирал. Искам и някой който разбира да ми направи проверка на задвижването, по-скоро на виско муфата и да ми каже дали задния диф е със самоблокировка. Много се надявам да се видя с други колеги на Белмекен, но като гледам прогнозите... Ще следя темите във форума с интерес.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Яну 10, 2017 10:23 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Хубава промивка на двигателя и RedLine Euro series5W30. Забрави го Мотула!
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 7:25 am |
|
|
kerekovski
|
Привет и честита придобивка. В Пловдив търсиш Павлин, това е човекът за Субару там. Той ще ти каже и кое кога и как се обслужва, но не пречи преди това да си прочетеш книжката, там го пише всичко. А Motul X-Clean го забрави, вече даже и от Реното си го разкарах. Има хубава и дълга тема за маслата, но водещите марки са AMSOil, RedLine, Ravenol, Eneos.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 9:35 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Честито и безаварийно.
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
Последна промяна mitoko на Сря Яну 11, 2017 11:53 am, променена общо 1 път
|
|
Сря Яну 11, 2017 11:31 am |
|
|
Vmax
|
Спазвайте правилата и се придържайте по темата моля Постовете с маслата и тестовете са преместени в темата за маслата.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 11:39 am |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Благодаря. По написано на последната страница в сервизната книжка, мисля че мотора е сменен когато колата е била на 2 години (през 11.2012) на 55 240 км. Така, че явно и евро 5 от 7.2010 е възможно да правят проблем. Успешни и безаварийни милион километри.
|
|
|
Сря Яну 11, 2017 12:25 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
Днес установих нещо, което се надявах да не е така - боксува една предна и една задна гума при което колата затъва много лесно. Явно задния диф на моята не е с ограничено приплъзване, което е жалко. Май само наточените, мощни мотори са с такъв диференциал.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Яну 13, 2017 10:12 pm |
|
|
ico_tech
|
Това при изключено VDC ли? Следващият път на канал виж номера на задния диф или провери по VIN. Старата ми кола няма шпер отзад, но това не и пречи да копае като багер, и да ти кажа не ми е липсвало особено. Може да планираш и една акз процедура по окачването, че предния собственик явно е минавал много км на луга.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Яну 13, 2017 10:40 pm |
|
|
Forester2003
Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am Мнения: 351 Рейтинг: 151
|
Честито колега! На външен вид е екстра! Но каква е причината за смяна на двигател след само 55х.км ? Имаше голям проблем с коляновите валове на първите боксери, но твоята е от 2010?! Много безаварийни километри ти пожелавам!
|
|
|
Пон Яну 16, 2017 12:07 pm |
|
|
vel
Регистриран на: Съб Яну 14, 2017 7:06 pm Мнения: 18 Рейтинг: 0
|
|
Пон Яну 16, 2017 1:09 pm |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
Честито и със здраве да си я караш!
|
|
|
Сря Яну 18, 2017 11:46 pm |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
mandata написа: Днес установих нещо, което се надявах да не е така - боксува една предна и една задна гума при което колата затъва много лесно. Явно задния диф на моята не е с ограничено приплъзване, което е жалко. Май само наточените, мощни мотори са с такъв диференциал. Този заден дифф. не очаквай да може да се заключи. Едната ми кола е форестър 2.0т и дифа има отношение по-скоро за рали стил шофиране отколкото за офроуд. При дизелите с ръчни кутии и VDC спирачките помагат за прехвърляне на въртящ момент на другото колело. Това става обаче при сравнително висок въртящ момент на двигателя, тоест яко газ на тласъци. При страничен наклон понякога не е възможно да задвижиш най-натовареното колело, ако другите са без съпротивление. За целта трябват гуми с високи ламели с агресивни странични ръбове и нещата се променят драматично. На две от колите съм с Bridgestone dm-v1- коренна разлика от всякакви адак победители и тн. Освен това са супер тихи, возят страхотно и не се втвърдяват с времето. Имам такива на четири години и са меки като нови. Само трябва да се сменят над 10-15C. и да не се карат с много високи скорости. На лед нямат нищо общо с прехвалените адак победители, просто защото това е специализирана гума.
|
|
|
Чет Яну 19, 2017 9:48 am |
|
|