Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:01 pm



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Нова придобивка - OUTBACK - 2.0 TD 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, отново. През 2010 имах Легаци 2,0 - 125 к.с. и имам няколко поста и снимки от онова време, но...
времената се промениха и сега се завръщам с Аутбак 2010 - 2,0 D, 150 к.с.,
Освен благите пожелания, очаквам да ми кажете какво трябва да следя за изправност и обслужване по колата. Визирам диференциали, скорости и филтри. До сега не съм имал дизелова кола, но тази отговаря на нуждите ми и за мен върви достатъчно добре. Тази седмица още разучавам навигацията и мултимедията. Не съм обслужвал нищо, но мисля за масло Motul Х-Clean 5W-30. За филтри нищо не съм избирал. Искам и някой който разбира да ми направи проверка на задвижването, по-скоро на виско муфата и да ми каже дали задния диф е със самоблокировка. Много се надявам да се видя с други колеги на Белмекен, но като гледам прогнозите... Ще следя темите във форума с интерес.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Яну 10, 2017 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хубава промивка на двигателя и RedLine Euro series5W30. Забрави го Мотула!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Сря Яну 11, 2017 7:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет и честита придобивка. В Пловдив търсиш Павлин, това е човекът за Субару там. Той ще ти каже и кое кога и как се обслужва, но не пречи преди това да си прочетеш книжката, там го пише всичко. А Motul X-Clean го забрави, вече даже и от Реното си го разкарах. Има хубава и дълга тема за маслата, но водещите марки са AMSOil, RedLine, Ravenol, Eneos.

Сря Яну 11, 2017 9:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и безаварийно.

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)


Последна промяна mitoko на Сря Яну 11, 2017 11:53 am, променена общо 1 път


Сря Яну 11, 2017 11:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спазвайте правилата и се придържайте по темата моля :idea:

Постовете с маслата и тестовете са преместени в темата за маслата.

Сря Яну 11, 2017 11:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря.
По написано на последната страница в сервизната книжка, мисля че мотора е сменен когато колата е била на 2 години (през 11.2012) на 55 240 км. Така, че явно и евро 5 от 7.2010 е възможно да правят проблем.
Успешни и безаварийни милион километри. :beer:

Сря Яну 11, 2017 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Днес установих нещо, което се надявах да не е така - боксува една предна и една задна гума при което колата затъва много лесно. :-~
Явно задния диф на моята не е с ограничено приплъзване, което е жалко. Май само наточените, мощни мотори са с такъв диференциал. :cool:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Яну 13, 2017 10:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това при изключено VDC ли? Следващият път на канал виж номера на задния диф или провери по VIN.
Старата ми кола няма шпер отзад, но това не и пречи да копае като багер, и да ти кажа не ми е липсвало особено.
Може да планираш и една акз процедура по окачването, че предния собственик явно е минавал много км на луга.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Яну 13, 2017 10:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито колега! На външен вид е екстра!
Но каква е причината за смяна на двигател след само 55х.км ?
Имаше голям проблем с коляновите валове на първите боксери, но твоята е от 2010?!
Много безаварийни километри ти пожелавам! :good:

Пон Яну 16, 2017 12:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 14, 2017 7:06 pm
Мнения: 18
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Честито честито :good: :good: :good: :good:
И много безаварийни километри :beer: :)

Пон Яну 16, 2017 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и със здраве да си я караш! :)

Сря Яну 18, 2017 11:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
mandata написа:
Днес установих нещо, което се надявах да не е така - боксува една предна и една задна гума при което колата затъва много лесно. :-~
Явно задния диф на моята не е с ограничено приплъзване, което е жалко. Май само наточените, мощни мотори са с такъв диференциал. :cool:

Този заден дифф. не очаквай да може да се заключи. Едната ми кола е форестър 2.0т и дифа има отношение по-скоро за рали стил шофиране отколкото за офроуд. При дизелите с ръчни кутии и VDC спирачките помагат за прехвърляне на въртящ момент на другото колело. Това става обаче при сравнително висок въртящ момент на двигателя, тоест яко газ на тласъци. При страничен наклон понякога не е възможно да задвижиш най-натовареното колело, ако другите са без съпротивление. За целта трябват гуми с високи ламели с агресивни странични ръбове и нещата се променят драматично. На две от колите съм с Bridgestone dm-v1- коренна разлика от всякакви адак победители и тн. Освен това са супер тихи, возят страхотно и не се втвърдяват с времето. Имам такива на четири години и са меки като нови. Само трябва да се сменят над 10-15C. и да не се карат с много високи скорости. На лед нямат нищо общо с прехвалените адак победители, просто защото това е специализирана гума.

Чет Яну 19, 2017 9:48 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор