Проблем с газов инжекцион AG SGI
Автор |
Съобщение |
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
колеги, в колата ми имаше и все още има това ( снимки по-надолу да не задръствам ). въпросите ми са как работи, какво означават отделните му светлини, как решава да се превключва, какво и кога му се обслужва? един вид, някакъв юзър менюал. гледах, търсих, нула! освен че е многоточков газов инжекцион и че е на принципа на комън риъла. ако има значение, отзад в резервната гума имам 66 литра бутилка, без да е задиган пода. снимки: извинявам се за пълната си простота, газ до сега съм имал само в колата на жената, най-обикновен BRC май или подобен, но не го карах и пипах аз. езика на тая бумага също не ми е от най-лесните, въпреки 'помощта на гугъл и яху'. освен това от 20 години съм опелджия, едва сега реших да сменя марките. с това проблеми има, но те са главно поради недостиг на средства за преглед и ремонт сега. знам, свещи, кабели, но нои .... ако можете да предложите и сервиз за това изделие, ще ви бъда безкрайно благодарен. ще бъде посетен при първа възможност. става въпрос за софия.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
Последна промяна stupid_boy на Чет Юни 03, 2010 6:12 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Мар 08, 2010 6:51 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ето ти един, който мога да препоръчам viewtopic.php?p=29700#p29700ВИдях някъде Стефанели, но дали цялата система е такава, не разбрах. Ако е така е известна и позната система, но монтажа ми изглежда доста странен, меко казано... Работи ли? Какъв е проблема?
|
|
|
Пон Мар 08, 2010 8:09 pm |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
До колкото виждам мисля, че е като моя газов инжекцион или подобен модел. На моя има два филтъра, казаха ми да 10 000 да ги сменям. Филтрите са стандартни, 2-3лв. бройката, 20лв. ми взимат със смяната. Копчето за оправление, което си показал при мен малко по различно, но като принцип на работа предполагам е същия. Лампичката "С" не знам за какво, аз я нямам. "Д" при мен като се запали колата започва да мига, след като колата загрее достатъчно, за да превключи на газ "Д" изгасва. "АГ" като го настснеш можеш да пускаш или спираш газовата ръчно. За тоя тип газов инжекцион ми казаха, че Ловато имали софтуер, но не съм проверявал и не мога да потвърдя със сигурност.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Вто Мар 09, 2010 10:10 am |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
Принципно, работи, но не е зле да познаваме возилата си. Също и профилактика искам да и направя, че не я знам как е гледана преди да дойде при мен. Трябва и да и озаконявам. Мерси за препоръката. manata, при мен Д свети без да мига. Случва се да изгасне и после пак да светне. С не ми е светила. Явно поплавъка не е съвсем наред, защото ми е свършвала газта, докато по скала би трябвало да има още. като ми свърши газта, Д започва да мига и имам звукова сигнализация в такт с мигането. Освен това Д светва при изгасване на двигателя, до колкото разбрах от яху превода, компютъра нещо се ресетвал и за това светела.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Вто Мар 09, 2010 1:49 pm |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
stupid_boy написа: Принципно, работи, но не е зле да познаваме возилата си. Също и профилактика искам да и направя, че не я знам как е гледана преди да дойде при мен. Трябва и да и озаконявам. Мерси за препоръката. manata, при мен Д свети без да мига. Случва се да изгасне и после пак да светне. С не ми е светила. Явно поплавъка не е съвсем наред, защото ми е свършвала газта, докато по скала би трябвало да има още. като ми свърши газта, Д започва да мига и имам звукова сигнализация в такт с мигането. Освен това Д светва при изгасване на двигателя, до колкото разбрах от яху превода, компютъра нещо се ресетвал и за това светела. При мен след като се запали колата "Д" започва да мига, щом загрее колата и прехвърли на газ "Д" изгасва и остава само да свети скалата, която показва колко газ има в бутилката. При движение ако свърши газта "Д" започва да мига и има звукова сигнализация и при изгасяне пак всетва за малко и после гасне както казваш ти. "С" предполагам, че е нещо като check engine-a при колите.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Вто Мар 09, 2010 3:30 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
de-cho написа: ...още 2 седмици... уфф, той и моя чака пак да се затопли. лично познавам още няколко члена на този форум, в същото положение. но газ на мотор, поне според мен, забрави! не си струва риска при 4-5/100 разход ( моя де )
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Вто Мар 09, 2010 9:09 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
по темата, и чарли се предаде. смениха единия филтър, който аз си намерих (!!!!) и до там. дори светлините по копчето останаха загадка.
това, което научих до тук, но може и да съм в грешка: газовата е AG SGI Type 1 с 3-проводна ( според чарли 'KL' ) връзка към сериен порт. ползва се Autogas System Terminal досовски софтуер. другия вариянт е Psion Workabout 3 или 3а, нещо което струва над $500 в ибей.
някакви други идеи?
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Съб Мар 27, 2010 4:46 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Съб Мар 27, 2010 6:16 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
не успя, предполагам защото опитваше с директна връзка към RS порта, а от колата излизат 12 волта.
проблем не знам дали има, след като не успяваме да се вържеме с компютъра. странно е че лампа Д светва и изгасва без никакво обяснение. разхода също леко ме притеснява. не съм сигурен и кога минава на газ.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Нед Мар 28, 2010 11:24 am |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
Аз успях да намеря софтуер за диагностика на тази уредба, който не е досовски, но проблема е че нямам кабел. И до там...А и не знам какъв ми трябва дори. Утре ще дам линкове на всичката информация дето съм намерил за този вид инжекцион, защото са на компа в офиса. Аз от 1 месец вече я карам на бензин, извадил съм бушона на инжекциона, защото иначе не иска да пали и не знам от къде идва проблема точно и не мога да намеря човек, който да разбира от тия инжекции.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Нед Мар 28, 2010 1:18 pm |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
|
Пон Мар 29, 2010 9:18 am |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
Свързах се със @steich от този форум. Човека се оказа много отзивчив и утре може би ще въжем инжекциона да видим вади ли някакви грешки. Моя инжекцион май се оказа type 2, поне според него защото кабелите от буксата са червен, син и черен. Като извършиме процедурата ще пиша резултата.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Сря Мар 31, 2010 8:08 am |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
Вързахме газовата със софтуера, оказа се че има три грешки: 1. Ниско захранващо напрежение 2. Високо захранващо напрежение 3. Че е откачан кабела на компа Демек нищо сериозно...и отново в задънена улица...
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Чет Апр 01, 2010 2:18 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
мдааа, и при мен нещата се влошиха, но може да е и от калпава газ. заедно с последната смяна на фитър и последния опит за връзка с компютъра, газта свърши и сипах наново. колата на газ загуби мощност, загуби ниски обороти, въобще започна да не е както трябва. сега опитвам да изгоря тея 20 лева и да пробвам с гориво от друга газостанция, но едва ли ще стане скоро, че стана време за мотора . за отбелязване е, че смениха САМО филтъра след изпарителя, но не и този на входа му, както и не източиха помиите в самия изпарител.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Чет Апр 01, 2010 4:20 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
развитие: след въпросната гас сипах от ОМВ, уж по-нементе. никакво подобрение, дори нещата ставаха все по-лоши. накрая бях само на бензин. след многобройни опити да попитам правилно чичко гугъл, попаднах на член на друг форум, който в един единствен свой пост твърди че можел да помага с тези газови. обаче, никакви координати, а регистрацията в онзи форум с само цел лично съобщение е почти мисия невъзможна, та пак гугъл по какъв ли не начин. накрая резултата: http://www.lpgbg.com/contact.htmlобадих се, човека звучеше убеден. отидох, пак звучи убедително. веднага намерихме 2 проблема, като единия беше временно решен още при първото посещение. колата тръгна! уикенда отидох до кресна и се върнах без проблеми. тази сутрин му я оставих, сега си я взех, газовата е готова. светлините по бутона си мигат както трябва, всичко е 6! сменил ми е мембраните ( той ги намери от някъде из София ), почиствал е, правил е и разни други неща по електрониката( знам какви, но не са по темата ). при всяка негова дейност държи постоянно включен компютър към газовата и гледа параметрите. за мен вече това е човека за тази газова! като всеки друг 'майстор', опитва се да заблуждава леко и да хвърля прах в очите, но много скоро разбра, че при мен не минава и промени подхода към напълно професионален. до колкото разбрах, колегата manata в понеделник е бил там за първоначален оглед и утре ще е при него за същинската работа. нека и той каже дали е имало успех.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Вто Май 04, 2010 7:35 pm |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
Да, бях при него. Обясних му какъв е проблема ама и той не е срещал подобен проблем никога и ще бъде доста трудо сигурно да го хване. Каза, че трябва да му оставя колата ама тия дни не мога, а пък идват и празници. Ще видим след празниците какво ще правим. Интересно ми стана от къде им разбира толкова на тия инжекциони при положение, че не са популярни в България като марка ама така и не го питах.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Сря Май 05, 2010 12:41 am |
|
|
manata
Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm Мнения: 310 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
|
Сега като е топло времето имам проблем само веднъж на 10 студени паления. Може би ще изчакам есента като захладнее времето да я оправям, защото сега и за майстора ще е по-трудно да разбере какъв е проблема като го прави много рядко.
_________________ http://www.climatech-eng.com
|
|
|
Сря Юни 02, 2010 5:48 pm |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
ще се обадя много плахо, че да не стане като с водната помпа
аз имах такъв проблем. филтър + мембрана + още някакво баене, което не знам какво е било. сега имам обратния проблем, но не намирам време да посетя човека: на газ бензиновия комп намалява горивото и светва чек лампата, защото стига до -25%. после на бензин се възстановява.
----- имам необходимия софтуер.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 8:55 am |
|
|
stupid_boy
Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm Мнения: 449 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
|
извън темата е, но: извод: внимавай как се държиш с останалите, защото утре може да ти се наложи именно човека, когото си нагрубил по някакъв начин пред няколко дена, колкото и тъпо да звучи ника му, да е единствения, който може да ти помогне. тогава обаче този човек може вече да няма желание. случая не е такъв, но е добър пример за това.
_________________ Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 9:58 am |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Мнения: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
stupid_boy написа: ще се обадя много плахо, че да не стане като с водната помпа
аз имах такъв проблем. филтър + мембрана + още някакво баене, което не знам какво е било. сега имам обратния проблем, но не намирам време да посетя човека: на газ бензиновия комп намалява горивото и светва чек лампата, защото стига до -25%. после на бензин се възстановява.
----- имам необходимия софтуер. Ако на бензиновия компютър му се налага да обеднява сместа, значи на на газ е твърде богата и той компенсира. Разхода ти също трябва по-голям особено градско. Аз моето газово го настройвахме докато времената на бензиновите инжектори не мръдваха стойностите си независимо дали карам на бензин или на газ.
|
|
|
Чет Юни 03, 2010 10:07 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|