Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:42 am



Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Проблем с газов инжекцион AG SGI 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
колеги, в колата ми имаше и все още има това ( снимки по-надолу да не задръствам ). въпросите ми са как работи, какво означават отделните му светлини, как решава да се превключва, какво и кога му се обслужва? един вид, някакъв юзър менюал. гледах, търсих, нула! освен че е многоточков газов инжекцион и че е на принципа на комън риъла.
ако има значение, отзад в резервната гума имам 66 литра бутилка, без да е задиган пода.

снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

извинявам се за пълната си простота, газ до сега съм имал само в колата на жената, най-обикновен BRC май или подобен, но не го карах и пипах аз. езика на тая бумага също не ми е от най-лесните, въпреки 'помощта на гугъл и яху'. освен това от 20 години съм опелджия, едва сега реших да сменя марките.

с това проблеми има, но те са главно поради недостиг на средства за преглед и ремонт сега. знам, свещи, кабели, но нои ....

ако можете да предложите и сервиз за това изделие, ще ви бъда безкрайно благодарен. ще бъде посетен при първа възможност.

става въпрос за софия.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!


Последна промяна stupid_boy на Чет Юни 03, 2010 6:12 pm, променена общо 1 път


Пон Мар 08, 2010 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето ти един, който мога да препоръчам viewtopic.php?p=29700#p29700

ВИдях някъде Стефанели, но дали цялата система е такава, не разбрах. Ако е така е известна и позната система, но монтажа ми изглежда доста странен, меко казано...

Работи ли? Какъв е проблема?

Пон Мар 08, 2010 8:09 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
До колкото виждам мисля, че е като моя газов инжекцион или подобен модел.
На моя има два филтъра, казаха ми да 10 000 да ги сменям. Филтрите са стандартни, 2-3лв. бройката, 20лв. ми взимат със смяната. Копчето за оправление, което си показал при мен малко по различно, но като принцип на работа предполагам е същия. Лампичката "С" не знам за какво, аз я нямам. "Д" при мен като се запали колата започва да мига, след като колата загрее достатъчно, за да превключи на газ "Д" изгасва. "АГ" като го настснеш можеш да пускаш или спираш газовата ръчно. За тоя тип газов инжекцион ми казаха, че Ловато имали софтуер, но не съм проверявал и не мога да потвърдя със сигурност.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Вто Мар 09, 2010 10:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Ето ти един, който мога да препоръчам viewtopic.php?p=29700#p29700
Работи ли? Какъв е проблема?


Принципно, работи, но не е зле да познаваме возилата си. Също и профилактика искам да и направя, че не я знам как е гледана преди да дойде при мен. Трябва и да и озаконявам. Мерси за препоръката.

manata, при мен Д свети без да мига. Случва се да изгасне и после пак да светне. С не ми е светила. Явно поплавъка не е съвсем наред, защото ми е свършвала газта, докато по скала би трябвало да има още. като ми свърши газта, Д започва да мига и имам звукова сигнализация в такт с мигането. Освен това Д светва при изгасване на двигателя, до колкото разбрах от яху превода, компютъра нещо се ресетвал и за това светела.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Вто Мар 09, 2010 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
stupid_boy написа:
BAlexandrov написа:
Ето ти един, който мога да препоръчам viewtopic.php?p=29700#p29700
Работи ли? Какъв е проблема?


Принципно, работи, но не е зле да познаваме возилата си. Също и профилактика искам да и направя, че не я знам как е гледана преди да дойде при мен. Трябва и да и озаконявам. Мерси за препоръката.

manata, при мен Д свети без да мига. Случва се да изгасне и после пак да светне. С не ми е светила. Явно поплавъка не е съвсем наред, защото ми е свършвала газта, докато по скала би трябвало да има още. като ми свърши газта, Д започва да мига и имам звукова сигнализация в такт с мигането. Освен това Д светва при изгасване на двигателя, до колкото разбрах от яху превода, компютъра нещо се ресетвал и за това светела.

При мен след като се запали колата "Д" започва да мига, щом загрее колата и прехвърли на газ "Д" изгасва и остава само да свети скалата, която показва колко газ има в бутилката. При движение ако свърши газта "Д" започва да мига и има звукова сигнализация и при изгасяне пак всетва за малко и после гасне както казваш ти. "С" предполагам, че е нещо като check engine-a при колите.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Вто Мар 09, 2010 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
de-cho написа:
...още 2 седмици... :mrgreen:


уфф, той и моя чака пак да се затопли.
лично познавам още няколко члена на този форум, в същото положение.

но газ на мотор, поне според мен, забрави! не си струва риска при 4-5/100 разход ( моя де )

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Вто Мар 09, 2010 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
по темата, и чарли се предаде. смениха единия филтър, който аз си намерих (!!!!) и до там. дори светлините по копчето останаха загадка.

това, което научих до тук, но може и да съм в грешка: газовата е AG SGI Type 1 с 3-проводна ( според чарли 'KL' ) връзка към сериен порт. ползва се Autogas System Terminal досовски софтуер. другия вариянт е Psion Workabout 3 или 3а, нещо което струва над $500 в ибей.

някакви други идеи?

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Съб Мар 27, 2010 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Успя ли да се свърже с този софтуер? Какъв проблем има в момента?

Гледам тук има една скоршна дискусия за подобна система
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=1674

Съб Мар 27, 2010 6:16 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
не успя, предполагам защото опитваше с директна връзка към RS порта, а от колата излизат 12 волта.

проблем не знам дали има, след като не успяваме да се вържеме с компютъра. странно е че лампа Д светва и изгасва без никакво обяснение. разхода също леко ме притеснява. не съм сигурен и кога минава на газ.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Нед Мар 28, 2010 11:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз успях да намеря софтуер за диагностика на тази уредба, който не е досовски, но проблема е че нямам кабел. И до там...А и не знам какъв ми трябва дори.
Утре ще дам линкове на всичката информация дето съм намерил за този вид инжекцион, защото са на компа в офиса.
Аз от 1 месец вече я карам на бензин, извадил съм бушона на инжекциона, защото иначе не иска да пали и не знам от къде идва проблема точно и не мога да намеря човек, който да разбира от тия инжекции.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Нед Мар 28, 2010 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
http://digidownload.libero.it/storytell ... pe1_01.pdf
http://digidownload.libero.it/storytell ... pe1_01.pdf
Това е линк към един руски форум, в който има много техническа информация и софтуер за много марки газови уредби:
http://209.85.135.132/search?q=cache:WP ... clnk&gl=bg
Давам линк на кеширана версия на сайта от Гугъл, защото линка който работеше преди сега не ми го отваря. Явно са го променили, а руски не разбирам и не мога да намеря тази под страница от форума.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Пон Мар 29, 2010 9:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Успя ли да се свърже с този софтуер? Какъв проблем има в момента?

Гледам тук има една скоршна дискусия за подобна система
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=1674

Свързах се със @steich от този форум. Човека се оказа много отзивчив и утре може би ще въжем инжекциона да видим вади ли някакви грешки. Моя инжекцион май се оказа type 2, поне според него защото кабелите от буксата са червен, син и черен. Като извършиме процедурата ще пиша резултата. :)

_________________
http://www.climatech-eng.com

Сря Мар 31, 2010 8:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вързахме газовата със софтуера, оказа се че има три грешки:
1. Ниско захранващо напрежение
2. Високо захранващо напрежение
3. Че е откачан кабела на компа
Демек нищо сериозно...и отново в задънена улица... :( #-o

_________________
http://www.climatech-eng.com

Чет Апр 01, 2010 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
мдааа, и при мен нещата се влошиха, но може да е и от калпава газ. заедно с последната смяна на фитър и последния опит за връзка с компютъра, газта свърши и сипах наново. колата на газ загуби мощност, загуби ниски обороти, въобще започна да не е както трябва. сега опитвам да изгоря тея 20 лева и да пробвам с гориво от друга газостанция, но едва ли ще стане скоро, че стана време за мотора :D .

за отбелязване е, че смениха САМО филтъра след изпарителя, но не и този на входа му, както и не източиха помиите в самия изпарител.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Чет Апр 01, 2010 4:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
развитие:
след въпросната гас сипах от ОМВ, уж по-нементе. никакво подобрение, дори нещата ставаха все по-лоши. накрая бях само на бензин.
след многобройни опити да попитам правилно чичко гугъл, попаднах на член на друг форум, който в един единствен свой пост твърди че можел да помага с тези газови. обаче, никакви координати, а регистрацията в онзи форум с само цел лично съобщение е почти мисия невъзможна, та пак гугъл по какъв ли не начин. накрая резултата: http://www.lpgbg.com/contact.html
обадих се, човека звучеше убеден. отидох, пак звучи убедително. веднага намерихме 2 проблема, като единия беше временно решен още при първото посещение. колата тръгна! уикенда отидох до кресна и се върнах без проблеми. тази сутрин му я оставих, сега си я взех, газовата е готова. светлините по бутона си мигат както трябва, всичко е 6! сменил ми е мембраните ( той ги намери от някъде из София ), почиствал е, правил е и разни други неща по електрониката( знам какви, но не са по темата ). при всяка негова дейност държи постоянно включен компютър към газовата и гледа параметрите.

за мен вече това е човека за тази газова! като всеки друг 'майстор', опитва се да заблуждава леко и да хвърля прах в очите, но много скоро разбра, че при мен не минава и промени подхода към напълно професионален.


до колкото разбрах, колегата manata в понеделник е бил там за първоначален оглед и утре ще е при него за същинската работа. нека и той каже дали е имало успех.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Вто Май 04, 2010 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да, бях при него. Обясних му какъв е проблема ама и той не е срещал подобен проблем никога и ще бъде доста трудо сигурно да го хване. Каза, че трябва да му оставя колата ама тия дни не мога, а пък идват и празници. Ще видим след празниците какво ще правим. Интересно ми стана от къде им разбира толкова на тия инжекциони при положение, че не са популярни в България като марка ама така и не го питах.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Сря Май 05, 2010 12:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 24, 2007 8:15 pm
Мнения: 310
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 07 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сега като е топло времето имам проблем само веднъж на 10 студени паления. Може би ще изчакам есента като захладнее времето да я оправям, защото сега и за майстора ще е по-трудно да разбере какъв е проблема като го прави много рядко.

_________________
http://www.climatech-eng.com

Сря Юни 02, 2010 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ще се обадя много плахо, че да не стане като с водната помпа

аз имах такъв проблем. филтър + мембрана + още някакво баене, което не знам какво е било.
сега имам обратния проблем, но не намирам време да посетя човека: на газ бензиновия комп намалява горивото и светва чек лампата, защото стига до -25%. после на бензин се възстановява.

-----
имам необходимия софтуер.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Чет Юни 03, 2010 8:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 26, 2009 8:09 pm
Мнения: 449
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ender написа:
stupid_boy написа:
ще се обадя много плахо, че да не стане като с водната помпа

:smt128 :smt043 :smt128 :smt043 :smt128 :smt043



извън темата е, но:
извод: внимавай как се държиш с останалите, защото утре може да ти се наложи именно човека, когото си нагрубил по някакъв начин пред няколко дена, колкото и тъпо да звучи ника му, да е единствения, който може да ти помогне. тогава обаче този човек може вече да няма желание. случая не е такъв, но е добър пример за това.

_________________
Не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш!

Чет Юни 03, 2010 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stupid_boy написа:
ще се обадя много плахо, че да не стане като с водната помпа

аз имах такъв проблем. филтър + мембрана + още някакво баене, което не знам какво е било.
сега имам обратния проблем, но не намирам време да посетя човека: на газ бензиновия комп намалява горивото и светва чек лампата, защото стига до -25%. после на бензин се възстановява.

-----
имам необходимия софтуер.


Ако на бензиновия компютър му се налага да обеднява сместа, значи на на газ е твърде богата и той компенсира. Разхода ти също трябва по-голям особено градско. Аз моето газово го настройвахме докато времената на бензиновите инжектори не мръдваха стойностите си независимо дали карам на бензин или на газ.

Чет Юни 03, 2010 10:07 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор