Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
brymbrym
Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 11:00 pm Мнения: 168 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT,VTD/09
Рейтинг: 47
|
Tera87 написа: Здравейте.Искам да попитам, понеже си набелязах 1 субару - ако газта е заводска BRC това добре ли е или е по-добре аз да си поставя газов инжекцион. Та въпроса ми е ок ли са заводските газови инжекциони. Така наречените "заводските газови инжекциони" са със заключени компютри и нищо не може да се пипа там за донастройка на газовата, но от друга страна настройката е пипнат добре за работа на двигателя на газ. Ако искаш да пипаш само с нов компютър (около 480лв. в BRC България).
|
|
|
Вто Дек 08, 2015 4:46 pm |
|
|
bard
Регистриран на: Съб Сеп 06, 2014 1:09 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте, изчетох почти целия раздел за модела и след преровеното в мрежата, така и не ми стана ясно, дали стърчи бутилката за газ, която се слага на мястото на резервната гума. От снимки в нета се виждат надрани бутилки отдолу. Само 7 местните ли са с "патерица" за резервна?
|
|
|
Съб Фев 27, 2016 10:07 am |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Бутилката не трябва да стърчи,това зависи от размера и.С патерица са US.
|
|
|
Съб Фев 27, 2016 5:51 pm |
|
|
plaskom
|
bard написа: Здравейте, изчетох почти целия раздел за модела и след преровеното в мрежата, така и не ми стана ясно, дали стърчи бутилката за газ, която се слага на мястото на резервната гума. От снимки в нета се виждат надрани бутилки отдолу. Само 7 местните ли са с "патерица" за резервна? Колега, ти за кой модел на Субару се интересуваш? Защото има голяма разлика между "стърчи" и "виси".
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Нед Фев 28, 2016 8:24 am |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Здравейте, Признавам, че не съм чел цялата тема ,тъй като ми се стори доста старичка. Интересувам се от актуални цени и марки на ГИ за Outback H6 2009. По- важно ми е марките и моделите от които сте доволни, защото аз съм доста капризен от към такива допълнителни инсталации. Случвало ми се е да ходя 3 пъти за донастройка за 1000км .Просто имам нужда от система, която ще работи безупречно и ще се разбира добре с еку -то на колата. Благодаря предварително
|
|
|
Чет Мар 10, 2016 9:24 pm |
|
|
Alxx
|
Колега, предвид качеството на горивата у нас, надали има 100% надеждна уредба и винаги може да се наложи да скокнеш за реглаж. Виж темата с белите сервизи, там има и газаджии - избираш и посещаваш.
П.С. Да не съм голословен: На едната Импреса съм с CNG Renzo комплект(взета втора ръка, нова е над 2200 заради скъпата бутилка), на другата с LPG Fobos 4, редуктор Magic III compact и дюзи Barracuda(около 1100лв). Меджик-ът страда от прогресивен спад на налягането с изминатите километри и се налага средно на 12-15 хиляди да се бара налягането. В общи линии нямам ядове. По груби сметки, за твоя модел ще платиш между 1400 и 1600, в зависимост от вида на резервоара и модела дюзи, ако избереш уредба от среден клас(не нисък, като фобос 4). Кихни за добри компоненти от старта, че после ако преправяш и теглиш чертата накрая ще излезе дебело.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 11, 2016 1:52 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Аз се замислях за някакъв кит на ловато или брц, но затова и повдигнах темата. Просто ми се иска още колеги като теб да се включат със своя опит и цени. А относно баракудата, до колкото знам са едвали не, вечните дюзи.
|
|
|
Пет Мар 11, 2016 9:04 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Днес ми предлагаха BRC plug &drive . Някой дали кара с такова?
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 8:39 am |
|
|
Alxx
|
Виж, аз на твое място бих се доверил на Радо а.к.а pradabg. Човекът си има име във форума, самият той кара газифицирано Суби, пък и цените му ми се виждат съвсем нормални.
П.С. Китове с имена "plug...", "easy...", "bolt-on..." обикновенно са нискобюджетни решения, които според мен обещават трайни главоболия с двигателя.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 8:49 am |
|
|
SUBR
Регистриран на: Съб Сеп 14, 2013 11:48 pm Мнения: 221 Местоположение: София
Автомобил: Метрополитен
Рейтинг: 16
|
Silvergreen написа: Здравейте, Признавам, че не съм чел цялата тема ,тъй като ми се стори доста старичка. Интересувам се от актуални цени и марки на ГИ за Outback H6 2009. По- важно ми е марките и моделите от които сте доволни, защото аз съм доста капризен от към такива допълнителни инсталации. Случвало ми се е да ходя 3 пъти за донастройка за 1000км .Просто имам нужда от система, която ще работи безупречно и ще се разбира добре с еку -то на колата. Благодаря предварително Колега която и газова система да сложиш за съжаление ще ти се наложи да ходиш за донастройки и то не веднъж( било то поради кофти газ или нещо друго..).Аз карам с Romano Obd на мойта H6-ца 1900 лева излезе с омаслителя на клапаните слагана в Каравел газ преди две и половина години някъде.За този период съм сменил един маркуч към изпарителя поради микроскопичен теч и подмених омаслителя за клапаните с електронен защото предходния беше повече от жалък и отварях капака повече от на Лада да следя как дозира защото един път капеше на 3 секунди следвашия на 50.. И аз се бях засилил към BRC но ме разубедиха поне за сервиза в Дружба (защото били много зле поне със Субару настройките не се справяли добре,познат с Мерцедес е повече от доволен от техните услуги обаче). Импреза-та на приятелката ми (която беше дошла с газова монтирана в Италия) я подържаше Радо и бяхме доволни . Друг мой приятел с H6 04 слагана при Радо има постоянни драми с неговата система отново Romano и в момента кара на бензин защото му омръзна да пътува целия център за настройки.. Както виждаш нещата са на кантар.Системите са били едни от добрите и препоръчваните майсторите повече от прехвалени,а понякога резултата на края
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 9:49 am |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Аз съм от Варна и няма как да се възползвам от услугите на Радо. А относно BRC plug&drive мисля че е висок клас тъй като само кита е над 1500 лв , който бе включва бутилка нивомер маркучи , труд и т.н. Не че държа да е то , просто събирам мнения , защото не искам да ми светка чека или като цъкна sport sharp да остана по средата на изпреварването примерно. Ясно ми е също и че след 50000 пак ще се отвори мотор заради клапаните , просто искам да не усещам до тогава , че имам допълнителна система с която трябва да се съобразявам и когато искам мощ да обръщам на бенз. Идеята ми е да се съберат тук хора който са предприели тази крачка за дадения мотор преди време и да кажат кое им харесва или не при техните ГИ . Ясно ми е че до голяма степен и монтьорът е от значение , но аз просто незнам от къде да започна. Един казва от майстора ,друг от системата. Да обаче като отидеш в сервиза тои е пристрастен към марките с които работи или пък му е по-лесно да монтира , друг казва "за какво ще даваш толкова пари". Затова се опитвам да не питам старило , а патило , поне за сега.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 2:17 pm |
|
|
plaskom
|
Като не искаш да ги имаш горепосочените от теб проблеми, слагаш "течна фаза" и е сещаш че караш на газ само когато отидеш да зареждаш.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 2:47 pm |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Послушай колегата plaskom. Слагаш "течна фаза" за 4000лв, върви по-добре от на бензин, забравяш за донастройки и тем подобни, на 25-27000км я "избиваш" като инвестиция и на 100000км й правиш профилактика изразяваща се в почистване на бутилката плюс доливане на масло на помпата. Проверено лично през последните две години!
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 7:20 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Аз карам с BRC plug and drive, това съвсем не е бюджетна ГИ, поставена е качествено от човек който е професионалист и вече трета година нямам никакви грижи.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 7:49 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
П.П Газовата е на около 60000 километра и нямам никакви проблеми с клапани и мотора въобще.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 7:51 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
Добре тръгна темата... За течната фаза малко ме е шубе , имам чувството , че там трябва още по добър специалист. 4000 лв за Виале ли става въпрос?
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 8:43 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Освен цената на течната фаза мен ме спря и друг проблем - качеството на газта. Често това е основният фактор за повредата на помпата.
|
|
|
Нед Мар 13, 2016 9:06 pm |
|
|
tiho
Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm Мнения: 23 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Аз съм с течна фаза ICOM JTG. Зареждам от различни газостанции. С последната помпа имам поне 80 000 км. Когато я купувах(600 лв.) майстора каза, че тази е подобрена и още нещо си... Май се оказа прав.
|
|
|
Пон Мар 14, 2016 7:11 am |
|
|
plaskom
|
Silvergreen написа: Добре тръгна темата... За течната фаза малко ме е шубе , имам чувството , че там трябва още по добър специалист. 4000 лв за Виале ли става въпрос? Толкова е приблизителната цена на Виале за 6 цилиндров автомобил.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Пон Мар 14, 2016 8:47 am |
|
|
kerekovski
|
Silvergreen написа: Аз съм от Варна и няма как да се възползвам от услугите на Радо. Аналог на Радо във Варна е Ивайло Цочев - Елтех Системс, работи с Фобос и в този форум се споменава само с добро. Аз се познавам лично с него, ползвал съм му услугите и също лоша дума не мога да кажа за него. Кара Аутбек 2.5 турбо на газ (правен от тях), един от служителите му също кара някакъв газифициран от тях Бек. Може да го прослушаш поне и след това да преценяваш.
|
|
|
Пон Мар 14, 2016 9:11 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта |
|