Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
miro731
Регистриран на: Съб Дек 29, 2012 8:02 am Постове: 7
Skype: paqui731
Автомобил: outback
Телефон: 0895762826
Рейтинг: 0
|
здр на всички имам един малък проблем,колата ми е outback 2.5 2002г а газовото "AG" светна ми чек енджина преди време и като ми я прегледаха през компютъра ми казаха че е от газовото. Изтриха ми грешката и я покарах 2-3 дена на бензин,нямаше проблеми...като обърнах на газ и след 2-3 километра пак ми светна лампата. Закарах я на газаджия дето се занимавал с тия газови уредби,вика че на това газово не можело да му се правят настроики и затова само ми изчистиха филтрите и ми взеха 30 кинта и след 5-6 километра пак ми светна лампата,звъннах му на човека и ми вика можело да бъде от богата смес или катализатора ама и той не бил сигурен трябвало пак да я погледне че да ми вземе още 30 кинта. Сега си я карам със светната лампа ама лошото е че я няма тази тяга както когато я купих и като се кача на магистралата за бургас и като натисна педала до дупка по баира на горе стига до 160 и няма повече хала,даже онзи ден едвам изпреварих една тигра а преди ги минавах като междини гари разни аудита,голфове и други такива Ама има и още нещо че и на бензин пак няма тяга... е малко по добре е ама не е като преди Ако някои е чак и знае как мога да си му върна стара та си му форма на субито и какво може да му има да пише моля че съм болен като се мъча с разни въшки по баирите очаквам помощ може и на лично
|
|
|
Сря Май 08, 2013 11:51 am |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Постове: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
Със светещ чекенжин не бива да се кара продължително време защото дефакто компютъра на колата е влязъл в сервизен режим и игнорира сигнала от ламбда сондите,подавайки усредно количество гориво с всички негативни последствия от това(лошо е най-вече за клапаните и от там се е родил мита за прогарящите клапани, леко влошена динамика,и др.)Въпросната газова уредба не я познавам и нямам мнение за нея,но не вярвам да не може да се настройва!
|
|
|
Сря Май 08, 2013 1:04 pm |
|
|
miro731
Регистриран на: Съб Дек 29, 2012 8:02 am Постове: 7
Skype: paqui731
Автомобил: outback
Телефон: 0895762826
Рейтинг: 0
|
благодаря ти "dragoveli" за съвета някои ако знае газаджия във варна да се занимава с такива газови "АG" да казва защото аз едвам намерих тоя дето ходих при него казва се наско собственика,сервиза му се намира между военна болница и терапията по един черен чакълест път на около 40-50 метра на горе от главния път,ама не можа да ми помогне кои знае колко... така че си търся друг човек да го види
|
|
|
Сря Май 08, 2013 1:20 pm |
|
|
plamen peev
Регистриран на: Вто Окт 15, 2013 9:25 pm Постове: 114 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: legacy 07 2.0R forester98 2.0
Телефон: 0899938118
Рейтинг: 15
|
Здравейте колеги, закупих си легаси 2007 2.0R и мислия да си сложа Газова уредба. От Стара Загора съм. Дайте ми съвети.
|
|
|
Сря Ное 27, 2013 8:00 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Постове: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Честито ,най напред! "Трендафилов" са слагали на приятел на Фори 2.0 -доволен е! Също на Фори 2.0 са слагали успешно в Богомилово. Моята е Ланди Ренцо ОБД II,поставяха я в Ямбол за 20 000 нямам никакви проблеми. Ако има някъде среща може и други идеи да има. А! И до КАТ има човек за газови уредби .Като подминеш КАТ посока запад в ляво има гаражи и там някъде...не знам точно. Колегата Ipantov знае.
|
|
|
Сря Ное 27, 2013 9:03 pm |
|
|
plamen peev
Регистриран на: Вто Окт 15, 2013 9:25 pm Постове: 114 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: legacy 07 2.0R forester98 2.0
Телефон: 0899938118
Рейтинг: 15
|
при трендафилов проверих само. има едни брц пише до апк срещу ветеринарния. незнам дали хората са читави там...
|
|
|
Сря Ное 27, 2013 9:27 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Постове: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
До АПК-НЕ! На един Сеат така му бяха зас*али тоците,компютъра.Ужас!Студен -прекъсва ,гърми гасне,чека свети, превключва на бензин.... Като отиде да я видят и оправят му казаха -Ам че и мойта така прави . В Карлово го пооправиха ,остана и още нещо за смяна ама съм забравил.
|
|
|
Сря Ное 27, 2013 11:20 pm |
|
|
Crusader
Регистриран на: Пет Мар 01, 2013 3:39 pm Постове: 103 Местоположение: София
Телефон: 0898268926
Рейтинг: 13
|
Здравейте, бих помолил, ако е възможно, и на мен да пратите съвети за добър монтьор на газова в София. Колата е Аутбек '02 H6 Даже от течната фаза се заинтересовах, като един колега каза че са му поискали само 2150 . Но се оказа, че за Н6 е 3400 и бързо ми спадна... мерака :о
|
|
|
Вто Сеп 16, 2014 11:01 am |
|
|
plaskom
|
Crusader написа: Здравейте, бих помолил, ако е възможно, и на мен да пратите съвети за добър монтьор на газова в София. Колата е Аутбек '02 H6 Даже от течната фаза се заинтересовах, като един колега каза че са му поискали само 2150 . Но се оказа, че за Н6 е 3400 и бързо ми спадна... мерака :о Цената е по-висока на течната фаза, но определено си заслужава. Уредбата пристига със софтуер за твоя автомобил и забравяш за всякакви настройки по нататък.
_________________ www.plaskom.com
|
|
|
Вто Сеп 16, 2014 2:11 pm |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Постове: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
Crusader написа: Здравейте, бих помолил, ако е възможно, и на мен да пратите съвети за добър монтьор на газова в София. Колата е Аутбек '02 H6 Аз ходих при Наско в Павлово, ул. "Иван Сусанин", тел. 0888-626-163 и останах много доволен - не става въпрос за реклама, просто споделям впечатление. От много места чувах /и продължавам да чувам/ само положителни отзиви за него, та не пречи да му звънеш и да видиш какво ще ти каже.
|
|
|
Вто Сеп 16, 2014 10:49 pm |
|
|
srg
|
Колеги, от както се "газирах" ме мъчи един въпрос, който е по темата, ама не точно ... - задължителни ли са тия грозни триъгълни лепенки "ГАЗ" или мога да си намеря от някоя морга фабрична емблема BiFuel и да минавам с нея пред който контролен орган ги заглежда и проверява?
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Сеп 16, 2014 11:14 pm |
|
|
askeless
|
Здравейте,
всички хвалят течните фази, като разход, вървеж и т.н. и никой не споменава за бедните смеси, които се получават и откъдето идват тези 7-10% повишаване на мощността. Газта няма калоричността на бензина, но е с високо октаново число и й понасят бедни смеси. Затова пък гори по-бавно и с по-висока температура. Какво става с топлината е въпросът? Субару двигателите не са никак хладни двигатели все пак, следват проблеми с охлаждане, гарнитури, а и клапани се вкопават. Не че не могат да се направят корекции на смесите, но е допълнително занимание. Като сложим високата цена на системата, повреждащи се помпи, липсата на филтър преди инжекторите и хубавата БГ газ, май не си заслужава. По скоро колегата да разгледа за добър монтаж с добри части на ГИ, ако реши да слага флашлюб и т.н. Разликата в разхода между ГИ и течна фаза със сигурност дълго ще се покрива от разликата в първоначалната цена за вграждане. Поздрави
|
|
|
Вто Сеп 16, 2014 11:55 pm |
|
|
srg
|
Колега, макар и отскоро да съм с монтирано такова нещо вече лично посъбрах малко инфо по отношение на конкретно течните фази: - температурата при мен не е мръднала изобщо, като за това съдя по последните няколко пътувания, на които нарочно си правих експерименти и записвах с Torque показания, защото и на мен повишението на температурата ми беше основната причина да не искам газифициране. Е, при поддържане на някаква скорост от 170-180 по магистрала Струма в посока София (изкачване) температурата при мен отбеляза максимум 97 градуса в един момент, в който натиснах до 215км/ч, т.е., преди газифицирането съм отчитал при същата скорост същата температура при малко по-студено време. - разхода ми на газ в крайна сметка с "нормалното" ми каране в града е 16,5, което по принцип е една идея по-високо от това на безин. "Нормално" обаче трябва да се чете не като "пенсионерско каране", а по-скоро .... не намирам по-добро определение от "неразумно като скорост, но безопасно за околните". Всъщност точно това ми беше второто голямо притеснение, че с моя тип каране разхода ще надскочи 22-23литра газ, разликата в сравнение с разхода на бензин ще се окаже незначителна и цялата гимнастика няма да бъде оправдана... - поне при мен смесите при дългосрочните корекции на гориво когато съм на газ са средно със 4-6% по-богати като стойности отколкото на бензин, т.е., не знам какво точно визираш като бедни смеси, но ако е това, което подозирам, то нещо си в грешка. - корекции на смеси, настройки, баене и молебени за вървеж при мен не са правени, защото конкретно тази система идва с всичко съобразено за конкретно тази марка автомобил и за конкретно този двигател, т.е., хорицата не позоляват на куцо, кьораво и сакато да експериментира и да се учи на гърба на клиента, а ако все пак държи да "пипа" по системата, то трябва да стане представител на марката, да подпише едно договорче, да отиде до Холандия за едно две курсчета, да му дадат тапия и след това да застава с името си пред производителя като нас*ре нещата. Знам, че има доста хора, които им разбират на газовите инжекциони и са доказали се и уважавани специалисти, съответно нека тези хора пропуснат този абзац, защото описаното в него не се отнася за тях. - при течната фаза газта не се изпарява/загрява, респективно щади клапаните и леглата и да се приравнява влиянието на "течния" тип газификация с другия конкретно в този аспект е некоректно. - писах някъде за това лично при мен колко би се вързала разликата ако карам на газ вместо бензин за точно 9 месеца (~2200 левчета), съответно първоначалната инвестиция ще я избия за година и половина. Последното + двете години гаранция, липсата на обслужвания от типа смяна филтри, реглажи клапани, донастройки и т.н. ми наклонява везните точно за течните фази. Да, първоначалното финансово изпадане е сериозно, но от гледна точка на гореизброените неща за мен е оправдано. Вярно е обаче и нещо друго - ако не карах H6 сигурно и аз щях да заложа на някой хубав газов инжекцион
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
15
|
|
Сря Сеп 17, 2014 10:33 am |
|
|
askeless
|
Възможно е да съм в грешка, с такива впечатления останах от прочетено инфо в нета. Поздрави
|
|
|
Сря Сеп 17, 2014 10:53 am |
|
|
slacktosh
Регистриран на: Сря Авг 27, 2014 11:41 am Постове: 16
Skype: toshkata_89
Автомобил: Subaru Forester S Turbo
Рейтинг: 0
|
привет от скоро собственик на форестер с турбо та кажете каде да отида да ми монтират ГИ в хасково или пловдив кажете някои от които сте доволни и имате идея как работи чух за Димитар Грозев от пловдив в тракия ако не се лъжа някои имали мнения как работи и дали е на ти като цяло с субаро или препоръчаите добър газаджия които ще знае какво прави а не тепърва да се учи на моето
|
|
|
Пет Сеп 19, 2014 4:32 am |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Постове: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
@slacktosh Като разровиш форума има едно име което се повтаря на тема "Газова уредба - Пловдив" quietriot написа: Обади се на Стоян в Пловдив, той е панацея и бог на газовите!!!! тел.0898417847 viewtopic.php?p=203132#p203132didoya написа: Стоян в Пловдив май е единственият от когото няма рекламации, ама не всеки може да пътува. viewtopic.php?p=182310#p182310joker_brand написа: Щом си от Пловдив, проблемите може да ти помогне Стоян . Работи бързо и качествено и добре обяснява нещата . Аз съм от София и два пъти съм ходил при него, поради липсата на адекватна поддръжка на моята газова тука . Обади му се и виж дали ще може да ти свърши работа 0898 417 847 - Стоян viewtopic.php?p=199736#p199736pradabg написа: 0898 417 847 - Стоян от Пловдив До сега са ми сложили на 4-ри автомобила,на сегашния ВРХ и преди време на М3-ката ми - метан инжекцион viewtopic.php?p=147455#p147455
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Пет Сеп 19, 2014 8:39 am |
|
|
slacktosh
Регистриран на: Сря Авг 27, 2014 11:41 am Постове: 16
Skype: toshkata_89
Автомобил: Subaru Forester S Turbo
Рейтинг: 0
|
Благодаря за бързия отговор!
|
|
|
Пет Сеп 19, 2014 4:03 pm |
|
|
entusiast
Регистриран на: Пет Юни 20, 2014 8:39 am Постове: 81 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R AT 2007
Рейтинг: 50
|
Не знам дали е публикувано преди,но и да се повтори,няма да навреди. http://lpg.ccvarna.com/about.php
_________________ Таралежът е птица упорита,не го ли ритнеш - не полита!
|
|
|
Нед Сеп 21, 2014 9:26 am |
|
|
Петър М
Регистриран на: Чет Яну 01, 2015 12:15 pm Постове: 37
Автомобил: Subaru Forester 2.0 МТ 06
Телефон: 0878 11 61 01
Рейтинг: 0
|
slacktosh написа: привет от скоро собственик на форестер с турбо та кажете каде да отида да ми монтират ГИ в хасково или пловдив кажете някои от които сте доволни и имате идея как работи чух за Димитар Грозев от пловдив в тракия ако не се лъжа някои имали мнения как работи и дали е на ти като цяло с субаро или препоръчаите добър газаджия които ще знае какво прави а не тепърва да се учи на моето Здравей колега, аз също съм от Хасково и отскоро горд собственник на Форестър 2.0х Сподели ако обичаш, монтира ли вече газова уредба и ако си монтирал то къде и дали си доволен! Благодаря предварително!
|
|
|
Чет Яну 08, 2015 3:22 pm |
|
|
Tera87
Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 12:23 pm Постове: 9
Skype: Sub1esk1
Автомобил: subqru legacy
Телефон: 0894457283
Рейтинг: 0
|
Здравейте.Искам да попитам, понеже си набелязах 1 субару - ако газта е заводска BRC това добре ли е или е по-добре аз да си поставя газов инжекцион. Та въпроса ми е ок ли са заводските газови инжекциони.
|
|
|
Вто Дек 08, 2015 3:14 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 87 госта |
|