Автор |
Съобщение |
jo
Регистриран на: Пон Мар 17, 2008 11:05 pm Постове: 122 Местоположение: Чукурли
Автомобил: SUBARU VIVIO, IMPREZA, OUTBACK
Телефон: 0894412154
Рейтинг: 0
|
Иначе казано аман от ппрофесионалисти! Занимавам се любителски с газови уредби и много често се налага да спасявам познати след професионална намеса!? Хората печелят от оборота-брой поставени уредби за единица време! Резултата го знаеш!
|
|
|
Вто Юли 29, 2008 6:48 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Постове: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
понякога и майстора си намират
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Вто Юли 29, 2008 6:55 pm |
|
|
legasirlzz
Регистриран на: Чет Юли 24, 2008 8:33 pm Постове: 34 Местоположение: добрич Рейтинг: 0
|
Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос.
|
|
|
Сря Авг 06, 2008 12:25 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Прекъсването се дължи вероятно на кабели/свещи. Погледни тези, които продавам дали не стават за теб.
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=1733
Относно инжекциона... Защо ние да ти кажем нещо, ти си го избрал
Вероятно самите инжектори са ти италиански, а компютъра е български на Фобос. Цената вероятно е била около 1200?
Ти кажи как е разхода, впечатления...
|
|
|
Сря Авг 06, 2008 12:39 pm |
|
|
ross
Регистриран на: Съб Фев 23, 2008 10:03 pm Постове: 137 Рейтинг: 0
|
legasirlzz написа: Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос. като сложих моя ГИ моторетката прекъсваше нови свещи и колата се оправи
|
|
|
Сря Авг 06, 2008 2:56 pm |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Постове: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
legasirlzz написа: Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос.
И аз сложих ГИ, но ми го постави Тенката от Шипка ...и той е мноо добър
абцулютно същия...и така си прехълцва на ниски..., но смятам да сменя и свещите.....а твоя има ли турбо режим? Моя има 3 режима на работа.
|
|
|
Сря Авг 06, 2008 4:13 pm |
|
|
legasirlzz
Регистриран на: Чет Юли 24, 2008 8:33 pm Постове: 34 Местоположение: добрич Рейтинг: 0
|
Миналата седмица ходих до пирин с нея.Даваше ми разход 10/11 по магитралата със средна скорост 160.На баирите на пирин ми даваше 14/15 разход.Има и още един проблем ,когато карам и свалям на долна предавка се чува някакъв шум ,който го няма на бензин.
|
|
|
Сря Авг 06, 2008 8:36 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
blatimir написа: Взимам си колата, нивото на антифриза в преливника беше 2см над дъното (доста под минимума) след 3км спирам колата пред гаража и една миризма ме лъхва яка на изгоряло. Отварям капака неможах да разбера откъде мирише тва обаче нивото на антифриза беше на 1см от капачката на преливника
ти оправи ли този проблем? има го единствено и само в два случая - или капачката на радиаторът не държи, или е духнала гарнитури на главите. точили са антифриз като са слагали маркучите на газовата. след това може да не са почистили капачката добре и затова тя не държи налягане 0.9 бара, затворена е с боклуци . колата не трябва да се кара така! когато двигателят препълва компенсационното казанче не е хич на добре
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Чет Авг 07, 2008 12:05 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Постове: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Оказа се че докато съм плащал някой идиот ми е налял чешмяна вода до горе, щях да ги карам да ми сменят целия антифриз ама не ми се занимаваше вече с тях. Сега ми дава голям разход колата, 13 извънградско (повечето по баири) по същия маршрут старото субару ми даваше максимум 11. Колата е била поддържана във фолксваген сервиз в германия и от там са и сложили свещи с по-ниско температурно число (bkr5e-11), смених ги и сега ще видя дали е от тях високия разход.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Авг 07, 2008 6:41 am |
|
|
BAlexandrov
|
Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика.
|
|
|
Чет Авг 07, 2008 7:44 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Постове: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
BAlexandrov написа: Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика.
ами закакво е тогава това топлинно число, тея свещи ги дават за субару вивио 700кубика
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Авг 07, 2008 12:12 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Разликата не е особена дали 5 или 6.
5 са по-топли, тоест отвеждат по-малко топлина и се нагряват повече. Проблем с това би бил ако от прегряване започни да прави детонации, но това щеше да го усетиш.
|
|
|
Чет Авг 07, 2008 12:17 pm |
|
|
Doc
Регистриран на: Вто Ное 20, 2007 1:02 am Постове: 42 Местоположение: Разград Рейтинг: 0
|
Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4.
_________________ Subaru Legacy 99 2,5 AT
|
|
|
Пет Авг 08, 2008 12:53 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Doc написа: Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4.
Твоята американска ли е?
|
|
|
Пет Авг 08, 2008 1:13 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
принципно по-старите модели са с 6ци, по-новите с 5ци. има разлика обаче ако са оригинални свещи или някакви други. ние слагаме само NGK made in Japan, има едни made in France и те не са хубави. най-точно е с вин номера на колата. но няма нищо лошо колата да се кара с хубави свещи. аз карам с Denso Irridium и проблем с тоци и свещи не съм имал никога. ама нямам и газова де и харчи много малко. сипвам пълен резервоар(към 40 литра), карам 300-400км извъндрадско със скорости 100-180, карам два дена на пистата, после ми остава за поне седмица градско без да доливам. когатоп свещите са хубави, наистина харчи по-малко.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Авг 09, 2008 9:54 pm |
|
|
dqdokoleda
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm Постове: 150 Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
|
Аз имах проблеми с газовата уредба и оправих нещата колкото можах,купих си свещи : NGK BKR6E-11 и се надявам да е по-добре от предишните Champion .кажете дали съм се набутал с 25 лв или не?Та да знам занапред дали да правя такива глупости повече.Иначе на газчица върви по-добре(11-12 градско).
_________________
|
|
|
Нед Авг 10, 2008 8:57 am |
|
|
BAlexandrov
|
Добре си направил, стига да са истински японски NGK
|
|
|
Нед Авг 10, 2008 9:07 am |
|
|
BAlexandrov
|
Колеги.... взех сериозно да си мисля за обикновена газова уредба.
Причината е, че имам резерви към газовите инжекциони. Дори и с BRC и ала-бала пак има проблеми, които не са прости за диагностициране и настройка.
До сега от както имам книжка /на 18/ все съм карал коли на газ и с обикновена газова. При предишните коли имаше доста загуба на мощност да речем едно 20% на газ, но при последната ми кола /Мицубиши Галант 1.8/ много добре се сработваше с обикновената газова Ловато. Разход 10-11, динамика почти същата. Максимална скорост на бензин 200, на газ 195. Пали на бензин и като вдигна над 2500 оборота си прехвърля на газ и това е. Разхода е чист почти само газ, като 1 път в месеца примерно карам 100-200 км междуградско на бензин за прочистване.
Системата е проста, проблемите - ясни. Подготовката - нови свещи, кабели, реглаж клапани и т.н. съм я направил.
Работата е, че не знам как би било конкретно на това Субару - Легаси/Аутбек 2.5 DOHC. Дали успява да се настрои добре за различните режими? Каква газова работи успешно, колко голям изпарител, плочка?
Колко колеги имат с обикновена газова на такъв двигател, нека споделят как се държи.
|
|
|
Нед Авг 10, 2008 9:16 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
проблемите на плочката са същите както при инжекциона, като има още доста допълнителни. колата се удушава и на газ, и на бензин - плочката е рестриктор. и не можеш да я настроиш прецизно - а електрониката ти е капризна. пробвай
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Нед Авг 10, 2008 11:09 am |
|
|
dqdokoleda
Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm Постове: 150 Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
|
А да ви попитам нещо,дайте идея къде да дойда(някой дето разбира от газови уредби и да ми оправи проблема с въздуховода,ще бъда благодарен.СЕга както съм го направил е идеално,но не знам дали е правилно.
_________________
|
|
|
Нед Авг 10, 2008 5:34 pm |
|
|