Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема
 Тракане при ускорение 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 5:49 pm
Постове: 43
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Имам едно питане за boxer diesel Legasy 2011.Колата e na 120к км.Обслужена с Motul 5w40 8100 x-clean,филтри и пр.На място студена/топла без значение,колата мърка.Като тръгна и като я "натоваря" примерно 2-3-4 от 1300об/м до към 2500об/м имам едно чукане като "помпа дюза" или по-точно като при бензин аванса(знаете как е).под натоварване разбирайте нормално ускорение от ниските по лек наклон(баир).Забелязвам че се чува повече при загряла.При Митака(супер доволен съм) всичко излезе ОК на тестера.Сложихме добавка за дюзи и съм минал около 70км. при около 160км/ч(все още малко пробег).Имате ли подобен звук и дали е притеснително,т.е. имате ли подобно чукане откъм лявата страна на мотора?Досега съм карал немски(не че са имане),но нямам и идея как звучи и дали е нормално това при ускорение да ти "тик-така" като шевна машина(кой ти е хранил вълци,че да знае кво ядат).Благодаря предварително

_________________
subaru legacy 2.5i 2004,Subaru Legacy 2.0d SW 2009

Чет Апр 24, 2014 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 13, 2008 5:49 pm
Постове: 43
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Забравих да отбележа че не е карана около 8 мес.Преди 2год имах за около 10-дни такова Суби, ама нямам спомен за звука на мотора.

_________________
subaru legacy 2.5i 2004,Subaru Legacy 2.0d SW 2009

Чет Апр 24, 2014 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 16, 2012 12:10 pm
Постове: 3
Skype: dobito_yankov
Автомобил: Forester 2.0 td
Телефон: 0889122277
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
всяко чукане при боксер дизел не е на добре.... момента е тънък и повечето случаи скъп, имах един познат със същия проблем и накрая се стигна до отваряне на двигателя... а впрочем звукът металически ли е?

Пон Май 12, 2014 7:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Постове: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тойотите D4D също са с Денсо комън рейл и електроника и по същия начин след около 100К км почват да дрънчат. Виж майстори на Денсо да я чуят....
Аз имах Авенсис пред 5-6 години, точно това което описваш се случваше с него. Карах с над 2500 об/мин и всичко беше 6. :)

Съб Юли 12, 2014 7:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Постове: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абсолютно същото положение и при мен. Тракане от ляво и дясно! Причината, разбити ролки. За повече инфо ТУК.
Колега galant, ако може споделете какъв е бил вашият проблем! Добре е да питаме, но е и добре да споделяме след това! Така помагаме и на други колеги.
Поздрави!

Чет Сеп 11, 2014 7:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор