Автор |
Съобщение |
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Мнения: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
Понеже напоследък ми се налага всяка седмица да минавам прохода Шипка и реших да си направя следният експеримент: Автомобилът е Легаси дизел на 115000км.Разстоянието е 28км от табела Шипка да табела Габрово. Първи вариант: Шипка-Габрово Каране много икономично,скорост 40-50км обороти 1800.Разход по компютър -4,6 Време за преминаване-37минути Същото преминаване в посока Габрово-Шипка време-34м ,разход-5,2 Втори вариант: нормално каране 50-80км в час Габрово -Шипка разход-6,0,време 30мин. Шипка -Габрово разход-5,4 ,време -31мин. Трети вариант: бързо/рисково/ каране: Шипка -Габрово Обороти 2500-3000,време 23мин. разход-8,2 Тук по обратният маршрут не го повторих ,защото ми дожаля за колата.
Ако някой настигне Легаси дизел дето да пречи по Шипка -аз съм.Вече карам по първи вариант.
|
15
|
|
Съб Юни 07, 2014 7:24 pm |
|
|
carpmaniac
Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm Мнения: 63 Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
|
Здравей Разхода и при мен е същия,ако карам между 1500 и 1700 об. разхода е някъде 5,2 до 5,5 обаче настъпя ли отива 6,5л.Например днес я карах предимно по магистрала средно 120 км. скорост и ми даде 6.0 по комп. среден разход.Интересно ми е да споделиш мнение относно мотора не ти ли се струва малко шумен особено като е студен при мен си трака като фуражомелка и нещо друго забелязах някои път има един специфичен шум прилича много на тракане на аванс като при бензинов мотор.Интересно ми е дали и другите колеги които имат boxer disel е така .
|
|
|
Съб Юни 07, 2014 8:25 pm |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Мнения: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
Дизела на Субару работи различно от другите дизели,които съм карал.
|
|
|
Нед Юни 08, 2014 2:33 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару.
|
|
|
Чет Юни 12, 2014 4:51 pm |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Мнения: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
bozhankov написа: Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару. Засичал съм разхода многократно,като наливам пълен-пълен на една и съща колонка и разликата от показанията на компютъра и действителният е 0,2-0,3 L. ,Но не е това целта на експеримента,който си направих.Извода ,който си направих е,че с едно спокойно и равномерно каране се губят незначителни минути,а се пести прилично гориво и риска от неприятен инцидент е минимален. П.П . И след всичко това пак си мисля за повечко коне . Не знам защо !!!
|
Последна промяна edd2 на Чет Юни 12, 2014 8:10 pm, променена общо 1 път
|
|
Чет Юни 12, 2014 7:58 pm |
|
|
mcrae
Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm Мнения: 88 Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
|
bozhankov написа: Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече ... да, моята статистика показва разлика в диапазона 0.2 (най-малката регистрирана) до 1.1 ето ги данните http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html
_________________ http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html
|
|
|
Чет Юни 12, 2014 8:01 pm |
|
|
carpmaniac
Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm Мнения: 63 Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
|
edd2 написа: bozhankov написа: Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару. Засичал съм разхода многократно,като наливам пълен-пълен на една и съща колонка и разликата от показанията на компютъра и действителният е 0,2-0,3 L. ,Но не е това целта на експеримента,който си направих.Извода ,който си направих е,че с едно спокойно и равномерно каране се губят незначителни минути,а се пести прилично гориво и риска от неприятен инцидент е минимален. П.П . И след всичко това пак си мисля за повечко коне . Не знам защо !!! И аз както колегата съм я засичал пълен-пълен,разликата между комп. и реалния е 0.1 до 0.3. Аз между другото съм съгласен, че ако държиш колата около 1500 об.разхода е наистина е нисък за този тип автомобил. А относно тракането значи да рзбирам че е нещо нормално за боксер мотора
|
|
|
Чет Юни 12, 2014 9:36 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
При мен разликата е литър. Това не е толкова важно. И аз като ЕДД си мисля как за 20-30 минути разлика хем поемаш риск хем гориш ненужно много. Мисля си го и после пак ми идва да махна ДПФ-а и да я надуя яко С модифициран съединител издържа на 200 гоня вече няколко фирми предлагат такъв вариант. Доста е скъпо освен всичко друго.
|
|
|
Нед Юни 15, 2014 12:29 pm |
|
|
edd2
Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm Мнения: 144 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
|
bozhankov написа: При мен разликата е литър. Това не е толкова важно. И аз като ЕДД си мисля как за 20-30 минути разлика хем поемаш риск хем гориш ненужно много. Мисля си го и после пак ми идва да махна ДПФ-а и да я надуя яко С модифициран съединител издържа на 200 гоня вече няколко фирми предлагат такъв вариант. Доста е скъпо освен всичко друго. Ако решиш да поръчваш съединител се обади.Може да се включа в поръчката.
|
|
|
Нед Юни 15, 2014 5:10 pm |
|
|
k_u_d_o_s
Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm Мнения: 89 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
|
Всъщност разлика даже и в примера ти има - 14 мин по-бързо при първоначални 37 са си едни 40% по-ранно стигане от точка А до точка В. Не че подкрепям неоправданото рисково каране по обществен път и излишния разход на гориво де Иначе аз явно или имам скрит(и) проблеми или съм адски рисков шофьор - извънградско (примерно Варна-Априлци) по 7/100 не съм падал.... По въпроса със съединителя - може ли да дадеш линк или повече инфо за по-усилен такъв. Вярвам че скоро ще се налага смяна и искам да съм подготвен. Пак ли е на Sachs?
|
|
|
Вто Юни 17, 2014 5:07 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Колеги виж в темата боксер дизел тунинг. Има вариант от Австралия, защото там има рали автомобили дизелови и ги правят. Скъп е транспорта заради масата, аз съм писал. Другия вариант от Европа е следния: Clutch – complete clutch-kit (incl. sinter-plate, cover & flywheel) - € 1.972,33 incl. TAX на фирмата stohl-racing, държи над 200 коня и над 440НМ. обаче цената е висока, защото има и маховик. Ако сменяш и маховика тогава може да го мислиш.
|
|
|
Пет Юни 20, 2014 10:37 pm |
|
|
k_u_d_o_s
Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm Мнения: 89 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
|
Намерих вариант и от БГ и от чужбина. Има и усилена версия на Sachs +30% Torque , която не излиза толкова скъпо колкото се разправя по форумите. Грубо 600лв е усиления вариант (с притискател и лагер). Около 1200лв оригиналния съединител + маховик.
|
|
|
Сря Юни 25, 2014 12:18 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Дай линк да го видим този вариант. Аз не съм попадал.
|
|
|
Сря Юни 25, 2014 11:37 pm |
|
|
k_u_d_o_s
Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm Мнения: 89 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
|
|
Чет Юни 26, 2014 3:55 pm |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Аз си купих точно за Sachs съединител. Не виждам да има 2 варианта +30 и нормален. Не зная моя да е +30%. При Митака ми казаха, че точно това си е оригиалния съединител и ако го купиш да е "Субару" просто ще платиш малко повече за същото нещо. +30% е точно един ремап, за съжаление ДПФ-а не го понася и трябва да се махне и той.
|
|
|
Нед Юни 29, 2014 8:49 pm |
|
|
k_u_d_o_s
Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm Мнения: 89 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
|
Съединителя който съм посочил в линка е на Sachs но не е оригиналния, а както и пише в линка е усиления вариант на същата марка. Парт номера на оригиналния е 3000.950.006, а на този е 3000.950.006-S. Просто на теб са ти сложили оригиналния и това е всичко. Повечето БГ доставчици имат само него.
|
|
|
Вто Юли 22, 2014 5:55 pm |
|
|