Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
 Разход на гориво !! 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Понеже напоследък ми се налага всяка седмица да минавам прохода Шипка и реших да си направя следният експеримент:
Автомобилът е Легаси дизел на 115000км.Разстоянието е 28км от табела Шипка да табела Габрово.
Първи вариант: Шипка-Габрово
Каране много икономично,скорост 40-50км обороти 1800.Разход по компютър -4,6 Време за преминаване-37минути
Същото преминаване в посока Габрово-Шипка
време-34м ,разход-5,2
Втори вариант: нормално каране 50-80км в час
Габрово -Шипка разход-6,0,време 30мин.
Шипка -Габрово разход-5,4 ,време -31мин.
Трети вариант: бързо/рисково/ каране:
Шипка -Габрово
Обороти 2500-3000,време 23мин. разход-8,2
Тук по обратният маршрут не го повторих ,защото ми дожаля за колата.

Ако някой настигне Легаси дизел дето да пречи по Шипка -аз съм.Вече карам по първи вариант.
 15

Съб Юни 07, 2014 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm
Мнения: 63
Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей

Разхода и при мен е същия,ако карам между 1500 и 1700 об. разхода е някъде 5,2 до 5,5 обаче настъпя ли отива 6,5л.Например днес
я карах предимно по магистрала средно 120 км. скорост и ми даде 6.0 по комп. среден разход.Интересно ми е да споделиш мнение относно мотора не ти ли се струва малко шумен особено като е студен при мен си трака като фуражомелка :D и нещо друго забелязах някои път има един специфичен шум прилича много на тракане на аванс като при бензинов мотор.Интересно ми е дали и другите колеги които имат boxer disel е така :-? .

Съб Юни 07, 2014 8:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Дизела на Субару работи различно от другите дизели,които съм карал.

Нед Юни 08, 2014 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече :) Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару.

Чет Юни 12, 2014 4:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече :) Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару.

Засичал съм разхода многократно,като наливам пълен-пълен на една и съща колонка и разликата от показанията на компютъра и действителният е 0,2-0,3 L. ,Но не е това целта на експеримента,който си направих.Извода ,който си направих е,че с едно спокойно и равномерно каране се губят незначителни минути,а се пести прилично гориво и риска от неприятен инцидент е минимален.
П.П . И след всичко това пак си мисля за повечко коне :) . Не знам защо !!! ](*,)


Последна промяна edd2 на Чет Юни 12, 2014 8:10 pm, променена общо 1 път


Чет Юни 12, 2014 7:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 17, 2011 6:46 pm
Мнения: 88
Местоположение: Skokloster, Sverige
Автомобил: Subaru Forester 2.0D XE
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
bozhankov написа:
Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече :) ...


да, моята статистика показва разлика в диапазона 0.2 (най-малката регистрирана) до 1.1
ето ги данните http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html

_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/487414.html

Чет Юни 12, 2014 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm
Мнения: 63
Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
edd2 написа:
bozhankov написа:
Разсечете си разхода реално. 1-2 литра разлика има, за съжаление в повече :) Дизела трака странно, в ниските обороти при ускорение, има едно специфично тракане, наистина. Все пак за 4х4 на това голямо купе, разхода е много нисък. По-рано съм карал дизел на Тойота и умираше след 3х оборота, беше доста по-дървен двигател спрямо дизела на Субару.

Засичал съм разхода многократно,като наливам пълен-пълен на една и съща колонка и разликата от показанията на компютъра и действителният е 0,2-0,3 L. ,Но не е това целта на експеримента,който си направих.Извода ,който си направих е,че с едно спокойно и равномерно каране се губят незначителни минути,а се пести прилично гориво и риска от неприятен инцидент е минимален.
П.П . И след всичко това пак си мисля за повечко коне :) . Не знам защо !!! ](*,)


И аз както колегата съм я засичал пълен-пълен,разликата между комп. и реалния е 0.1 до 0.3. Аз между другото съм съгласен, че ако държиш колата около 1500 об.разхода е наистина е нисък за този тип автомобил. А относно тракането значи да рзбирам че е нещо нормално за боксер мотора

Чет Юни 12, 2014 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен разликата е литър. Това не е толкова важно. И аз като ЕДД си мисля как за 20-30 минути разлика хем поемаш риск хем гориш ненужно много. Мисля си го и после пак ми идва да махна ДПФ-а и да я надуя яко :) С модифициран съединител издържа на 200 гоня вече няколко фирми предлагат такъв вариант. Доста е скъпо освен всичко друго.

Нед Юни 15, 2014 12:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 09, 2011 5:44 pm
Мнения: 144
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Легаси 2,0 D
Рейтинг: 46
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
bozhankov написа:
При мен разликата е литър. Това не е толкова важно. И аз като ЕДД си мисля как за 20-30 минути разлика хем поемаш риск хем гориш ненужно много. Мисля си го и после пак ми идва да махна ДПФ-а и да я надуя яко :) С модифициран съединител издържа на 200 гоня вече няколко фирми предлагат такъв вариант. Доста е скъпо освен всичко друго.


Ако решиш да поръчваш съединител се обади.Може да се включа в поръчката.

Нед Юни 15, 2014 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Всъщност разлика даже и в примера ти има - 14 мин по-бързо при първоначални 37 са си едни 40% по-ранно стигане от точка А до точка В.

Не че подкрепям неоправданото рисково каране по обществен път и излишния разход на гориво де :)

Иначе аз явно или имам скрит(и) проблеми или съм адски рисков шофьор - извънградско (примерно Варна-Априлци) по 7/100 не съм падал....:(

По въпроса със съединителя - може ли да дадеш линк или повече инфо за по-усилен такъв. Вярвам че скоро ще се налага смяна и искам да съм подготвен. Пак ли е на Sachs?

Вто Юни 17, 2014 5:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги виж в темата боксер дизел тунинг. Има вариант от Австралия, защото там има рали автомобили дизелови и ги правят. Скъп е транспорта заради масата, аз съм писал. Другия вариант от Европа е следния: Clutch – complete clutch-kit (incl. sinter-plate, cover & flywheel) - € 1.972,33 incl. TAX на фирмата stohl-racing, държи над 200 коня и над 440НМ. обаче цената е висока, защото има и маховик. Ако сменяш и маховика тогава може да го мислиш.

Пет Юни 20, 2014 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Намерих вариант и от БГ и от чужбина. Има и усилена версия на Sachs +30% Torque , която не излиза толкова скъпо колкото се разправя по форумите.
Грубо 600лв е усиления вариант (с притискател и лагер). Около 1200лв оригиналния съединител + маховик.

Сря Юни 25, 2014 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дай линк да го видим този вариант. Аз не съм попадал.

Сря Юни 25, 2014 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Линк от официалния сайт:
http://www.sachsperformance.com/product ... cts_id=313

Чет Юни 26, 2014 3:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз си купих точно за Sachs съединител. Не виждам да има 2 варианта +30 и нормален. Не зная моя да е +30%. При Митака ми казаха, че точно това си е оригиалния съединител и ако го купиш да е "Субару" просто ще платиш малко повече за същото нещо. +30% е точно един ремап, за съжаление ДПФ-а не го понася и трябва да се махне и той.

Нед Юни 29, 2014 8:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 23, 2009 3:47 pm
Мнения: 89
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.0D, Honda Prelude BB4
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Съединителя който съм посочил в линка е на Sachs но не е оригиналния, а както и пише в линка е усиления вариант на същата марка.
Парт номера на оригиналния е 3000.950.006, а на този е 3000.950.006-S. Просто на теб са ти сложили оригиналния и това е всичко. Повечето БГ доставчици имат само него.

Вто Юли 22, 2014 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 16 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор