Правила за пускане на обяви в раздела
Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru
Автор |
Съобщение |
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Моля да се придържате към темата или да се разкрие нов раздел XV !
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Съб Мар 29, 2014 11:00 pm |
|
|
carpmaniac
Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm Мнения: 63 Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
|
Здравейте колеги Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г. Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена! Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км? Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам
|
Последна промяна carpmaniac на Съб Мар 29, 2014 11:12 pm, променена общо 1 път
|
|
Съб Мар 29, 2014 11:07 pm |
|
|
carpmaniac
Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm Мнения: 63 Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
|
Извинявам се сега видях поста на mirovarna май наистина е време
|
|
|
Съб Мар 29, 2014 11:09 pm |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Carpmaniac , прочети "маслената тема" и си сложи правилното масло. За мотора не се притеснявай- проблема важи за коли до 2010г.
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Нед Мар 30, 2014 7:38 am |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
carpmaniac написа: Здравейте колеги Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г. Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена! Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км? Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам Това,че трака сутринта е нормално,всички тракат. Но това че си изгубил толкова масло за 9000км си е притеснително. На моята печка вече и направих 102000км и до сега не съм долял нито капка масло. Ходя в сервиза за обслужване на всеки 20000км и каквото ми налеят с това карам.Това ми е първата кола в живота на която в багажника няма тубичка с масло. Сигурен ли си,че когато си мерил с щеката колата е била на равно място и е имало достатъчно време маслото да се отече в картера? За вала не се притеснявай имаш си гаранция а и Норвегия е бяла държава.
|
|
|
Нед Мар 30, 2014 4:21 pm |
|
|
Greg4o
|
dancho.danev написа: carpmaniac написа: Здравейте колеги Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г. Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена! Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км? Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам Това,че трака сутринта е нормално,всички тракат. Но това че си изгубил толкова масло за 9000км си е притеснително. На моята печка вече и направих 102000км и до сега не съм долял нито капка масло. Ходя в сервиза за обслужване на всеки 20000км и каквото ми налеят с това карам.Това ми е първата кола в живота на която в багажника няма тубичка с масло. Сигурен ли си,че когато си мерил с щеката колата е била на равно място и е имало достатъчно време маслото да се отече в картера? За вала не се притеснявай имаш си гаранция а и Норвегия е бяла държава. Колега не го плаши толкова с това масло.Не е чак толкова страшно. А да питам ти дали си проверяваш маслото,как и кога та твърдиш,че не харчи.Защото аз не съм толкова сигурен. Е зависи си от стила на каране,но разхода не е фрапиращ. Вземи си 1л за резерва и си го проверявай на топъл двигател 5 мин. след изгасяне.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Нед Мар 30, 2014 10:34 pm |
|
|
dancho.danev
Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm Мнения: 218 Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
|
Не плаша никого,а споделям мнение обосновано на база личния ми опит с такъв мотор.Дали някой ще го вземе под внимание си е негова лична работа. Не страдам от мания за компетентност, аз съм само шофьор а не сервизен специалист в гараж на Субару. Първата година го проверявах по 2 пъти в месеца Сега само преди тръгване за Бг. и преди пътя към СН общо 4 пъти за една календарна година. Мисля че карам съвсем нормално. В Швейцария според ограниченията, извън нея 140-160 в редки случаи 200+ за продухване Казах че не съм ДОЛЯЛ нито капка масло,а не че не ХАРЧИ масло.За 20000км нивото ми по щеката пада с 2-4мм което е напълно нормално. Дали ще ми вярваш или не на мен ми е все тая.Не си продавам колата,че да и правя реклами.Ще си я карам поне още 150000км защото до сега по здрава, надеждна и икономична кола не съм имал Поздрави на всички и много безаварийни километри
|
|
|
Пон Мар 31, 2014 1:16 pm |
|
|
Goshawk
Регистриран на: Чет Сеп 18, 2014 9:49 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,
От скоро си търся кола след като старата ме предаде и съм се спрял на Субару - естествено, втора ръка. Фен съм на дизелите, та можете да си представите, че тази тема ме притесни. Някакви нови оплаквания? Смятам да отида в събота да огледам едно Субару Импреза 2.0D ми се иска да знам как бих могло да се диагностицира дали колата има проблеми (имала проблеми) с коляновия вал.
Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там.
Ще съм благодарен за съветите ви!
|
|
|
Чет Сеп 18, 2014 10:01 pm |
|
|
tony
|
Goshawk написа: Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там. Ще съм благодарен за съветите ви! Предишните "момци" в Габрово си бяха в час! За новите не мога да коментирам! Но е по добре да я закараш там, може да имат и история на автомобила, ако е закупен от СМТ. Коя година е колата? На колко км. е? Къде се намира? С подаването на повече информация, шанса за съвет е по-голям.
|
|
|
Пет Сеп 19, 2014 8:42 am |
|
|
Goshawk
Регистриран на: Чет Сеп 18, 2014 9:49 pm Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
tony написа: Goshawk написа: Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там. Ще съм благодарен за съветите ви! Предишните "момци" в Габрово си бяха в час! За новите не мога да коментирам! Но е по добре да я закараш там, може да имат и история на автомобила, ако е закупен от СМТ. Коя година е колата? На колко км. е? Къде се намира? С подаването на повече информация, шанса за съвет е по-голям. Колата е нов внос от Германия, произведена юни 2010 и се намира в Габрово, обявена за 80 хил. км е. По принцип гледайки другата тема за DPF грешките вече съм сериозно разколебан да купувам Boxer Diesel.
|
|
|
Пет Сеп 19, 2014 10:29 am |
|
|
bozhankov
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm Мнения: 205 Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
|
Колега, не зная дали се касае за тази кола, но преди време ходих в Габрово да сменям един датчик и видях дизелова Impreza сребриста с чужди номера там,(казаха ми, че ще се продава) разгледах я. Ако говориш за нея, когато я видях беше в окаяно състояние. Нямаше детайл, който да не е за боя, страшно грозна картинка. Ако е същата кола и сега са я боядисали и постегнали те съветвам да бъдеш много внимателен.
|
|
|
Вто Сеп 23, 2014 12:17 pm |
|
|
bekas6621
Регистриран на: Вто Авг 21, 2012 1:18 pm Мнения: 34
Skype: g.bakala1
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Телефон: 0898 419 667
Рейтинг: 30
|
Здравейте, Извинявам се за неудобството, отклонявам се от темата. Не намирам тема за XV, помъчих се да пиша.....или съм много тъп, или връзката ми не бива...Не желая и да получавам писма от капацитети от форума. Начетох се на такива. Ако някой може да помогне с актуален адрес, ще го оценя. GOOGLE ми изневерява...нямам други възможности... Знае ли някой на какъв стандарт и протокол работи диагностиката на СУБАРУ XV 2.0i EXCLUSIVE CVT. Двигател FB20. Мога ли да закупя софтуера отнякъде и тестер / вид / дето да ми върши работа. Благодаря предварително, ще отговоря на всеки смислен отговор, и съм готов да съдействам и помогна с каквото мога на всеки пострадал в настоящата тема.
|
|
|
Сря Ное 19, 2014 10:16 pm |
|
|
Vmax
|
bekas6621 написа: Здравейте, Извинявам се за неудобството, отклонявам се от темата. Не намирам тема за XV, помъчих се да пиша.....или съм много тъп, или връзката ми не бива...Не желая и да получавам писма от капацитети от форума. Начетох се на такива. Ако някой може да помогне с актуален адрес, ще го оценя. GOOGLE ми изневерява...нямам други възможности... Знае ли някой на какъв стандарт и протокол работи диагностиката на СУБАРУ XV 2.0i EXCLUSIVE CVT. Двигател FB20. Мога ли да закупя софтуера отнякъде и тестер / вид / дето да ми върши работа. Благодаря предварително, ще отговоря на всеки смислен отговор, и съм готов да съдействам и помогна с каквото мога на всеки пострадал в настоящата тема. http://www.subaruxvforum.com/forum/engi ... bd-ii.html
|
|
|
Сря Ное 19, 2014 11:15 pm |
|
|
zk.
|
Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Сря Ное 19, 2014 11:22 pm |
|
|
bekas6621
Регистриран на: Вто Авг 21, 2012 1:18 pm Мнения: 34
Skype: g.bakala1
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Телефон: 0898 419 667
Рейтинг: 30
|
zk. написа: Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената. Здравей zk, Ами да може повече от четене на кодове и грешки само. Определено интересуват ме параметрите на машината, да показва графики, заводски настройки, да позволява корекция, както и електронни схеми. Кабели за ОБД2 не са скъпи, не съм наясно обаче, ако се закупи софтуер само, ще може ли един обикновен лаптоп да чете тази информация. А и специализиран софтуер за тази кола...трудна работа. Vmax, благодаря за сайта. Виждам че колега задава същия въпрос там, но няма отговор. Колкото до тая играчка дето показват, то си е един gps, нищо повече.
|
|
|
Чет Ное 20, 2014 2:43 pm |
|
|
Vmax
|
bekas6621 написа: zk. написа: Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената. Здравей zk, Ами да може повече от четене на кодове и грешки само. Определено интересуват ме параметрите на машината, да показва графики, заводски настройки, да позволява корекция, както и електронни схеми. Кабели за ОБД2 не са скъпи, не съм наясно обаче, ако се закупи софтуер само, ще може ли един обикновен лаптоп да чете тази информация. А и специализиран софтуер за тази кола...трудна работа. Vmax, благодаря за сайта. Виждам че колега задава същия въпрос там, но няма отговор. Колкото до тая играчка дето показват, то си е един gps, нищо повече. В последната страница от линка има инфо, че протокола е ОБД2. Софтуери - Торк Про и прочие, но за корекции и т.н. ще трябва нещо сериозно от класа на евоскан. Това е атмосферна кола, така че няма смисъл от пипане на горивни смеси, Торк Про би трябвало да ти свърши работа, с един ЕЛМ от по-ново поколение ( да чете по КАН шина ), кабел не ти трябва.
|
|
|
Чет Ное 20, 2014 3:13 pm |
|
|
zk.
|
bekas6621 написа: да може повече от четене на кодове и грешки само параметрите на машината да показва графики заводски настройки да позволява корекция както и електронни схеми
Ако това искаш да правиш, ще ти трябва нещо което да работи със SSM, насочи се по-добре към RomRaider и k-line кабел (vag-com). Поддръжката с еку дефиниции, параметри и скорост за логване е несравнима с възможностите на базираните на OBD2 играчки. За корекции по екуто ще ти трябват други инструменти - EcuFlash и кабел от Tactrix. Електрически схеми - ако намериш service manual от някъде. Електронни ...
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пет Ное 21, 2014 2:32 pm |
|
|
CrAzY_eMo
Регистриран на: Съб Ное 29, 2014 11:09 am Мнения: 10
Автомобил: Suzuki
Рейтинг: 0
|
Айде и ние в кюпа! Мой приятел купи Субару Импреза 2.0 дизел /09.2009г с проблем в мотора. Вчера го разглобихме и резултатът е ясен ....Скъсан колянов вал, строшен повдигач на четвърти цилиндър и най-странното строшен маховик! Въпросът е сега накъде? Някой ако знае къде има части на нормални цени да каже? Засега правим аритметика дали да вземем цял мотор необорудван или да правим този.
|
|
|
Съб Ное 29, 2014 11:19 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Цял шорт блок! Продават се
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Съб Ное 29, 2014 8:41 pm |
|
|
CrAzY_eMo
Регистриран на: Съб Ное 29, 2014 11:09 am Мнения: 10
Автомобил: Suzuki
Рейтинг: 0
|
Къде се продават и на какви пари?
|
|
|
Нед Ное 30, 2014 9:24 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта |
|