Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема  [ 474 мнения ]  стр Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Следваща
 Скъсан колянов вал 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моля да се придържате към темата или да се разкрие нов раздел XV !

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Съб Мар 29, 2014 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm
Мнения: 63
Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги
Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г.
Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена!
Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка :heavy: и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки [-o< .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата :-? това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото :-~ (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км?
Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам :swear:


Последна промяна carpmaniac на Съб Мар 29, 2014 11:12 pm, променена общо 1 път


Съб Мар 29, 2014 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 18, 2013 5:30 pm
Мнения: 63
Местоположение: Пловдив/Норвегия
Автомобил: Subaru Outback,2016
Рейтинг: 74
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Извинявам се сега видях поста на mirovarna май наистина е време :good:

Съб Мар 29, 2014 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Carpmaniac , прочети "маслената тема" и си сложи правилното масло. За мотора не се притеснявай- проблема важи за коли до 2010г.

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Нед Мар 30, 2014 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
carpmaniac написа:
Здравейте колеги
Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г.
Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена!
Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка :heavy: и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки [-o< .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата :-? това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото :-~ (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км?
Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам :swear:

Това,че трака сутринта е нормално,всички тракат. Но това че си изгубил толкова масло за 9000км си е притеснително. На моята печка вече и направих 102000км и до сега не съм долял нито капка масло. Ходя в сервиза за обслужване на всеки 20000км и каквото ми налеят с това карам.Това ми е първата кола в живота на която в багажника няма тубичка с масло. ROFL

Сигурен ли си,че когато си мерил с щеката колата е била на равно място и е имало достатъчно време маслото да се отече в картера?
За вала не се притеснявай имаш си гаранция а и Норвегия е бяла държава.

Нед Мар 30, 2014 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dancho.danev написа:
carpmaniac написа:
Здравейте колеги
Така и така сме подхванали темата и аз да споделя малко наблюдения от моето XV дизел 2013г.
Колата я взех на 5000км. от субару представителство тук в Норвегия напълно обслужена!
Това което ми прави впечатление че когато запаля сутрин студена си ТРАКА като фуражомелка :heavy: и е така докато изгасне синият индикатор на температурата даже и малко след това. Така като четох и последните постове в темата относно мазането на мотора и късането на колянови валове взеха да ме лазят някакви буболечки [-o< .В допълнение искам да отбележа че когато взехме колата маслото беше около 2мм под максимума на щеката а вчера беше по средата :-? това за 9000км изминати,и ми се струва че трака още повече отколкото в началото :-~ (може и да си въобразявам ДАНО).Та се чудя това нормално ли е за този тип мотор , на тези км?
Ако има колеги със същия мотор нека да споделят впечатления ,че откакто чета темата нещо кошмари взех да сънувам :swear:

Това,че трака сутринта е нормално,всички тракат. Но това че си изгубил толкова масло за 9000км си е притеснително. На моята печка вече и направих 102000км и до сега не съм долял нито капка масло. Ходя в сервиза за обслужване на всеки 20000км и каквото ми налеят с това карам.Това ми е първата кола в живота на която в багажника няма тубичка с масло. ROFL

Сигурен ли си,че когато си мерил с щеката колата е била на равно място и е имало достатъчно време маслото да се отече в картера?
За вала не се притеснявай имаш си гаранция а и Норвегия е бяла държава.

Колега не го плаши толкова с това масло.Не е чак толкова страшно.
А да питам ти дали си проверяваш маслото,как и кога та твърдиш,че не харчи.Защото аз не съм толкова сигурен.
Е зависи си от стила на каране,но разхода не е фрапиращ.
Вземи си 1л за резерва и си го проверявай на топъл двигател 5 мин. след изгасяне.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Нед Мар 30, 2014 10:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не плаша никого,а споделям мнение обосновано на база личния ми опит с такъв мотор.Дали някой ще го вземе под внимание си е негова лична работа. Не страдам от мания за компетентност, аз съм само шофьор а не сервизен специалист в гараж на Субару.
Първата година го проверявах по 2 пъти в месеца :giggle: Сега само преди тръгване за Бг. и преди пътя към СН общо 4 пъти за една календарна година.
Мисля че карам съвсем нормално. В Швейцария според ограниченията, извън нея 140-160 в редки случаи 200+ за продухване :D
Казах че не съм ДОЛЯЛ нито капка масло,а не че не ХАРЧИ масло.За 20000км нивото ми по щеката пада с 2-4мм което е напълно нормално.
Дали ще ми вярваш или не на мен ми е все тая.Не си продавам колата,че да и правя реклами.Ще си я карам поне още 150000км защото до сега по здрава, надеждна и икономична кола не съм имал :)
Поздрави на всички и много безаварийни километри

Пон Мар 31, 2014 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 18, 2014 9:49 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От скоро си търся кола след като старата ме предаде и съм се спрял на Субару - естествено, втора ръка. Фен съм на дизелите, та можете да си представите, че тази тема ме притесни. Някакви нови оплаквания? Смятам да отида в събота да огледам едно Субару Импреза 2.0D ми се иска да знам как бих могло да се диагностицира дали колата има проблеми (имала проблеми) с коляновия вал.

Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там.

Ще съм благодарен за съветите ви!

Чет Сеп 18, 2014 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Goshawk написа:
Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там.
Ще съм благодарен за съветите ви!
Предишните "момци" в Габрово си бяха в час! За новите не мога да коментирам! Но е по добре да я закараш там, може да имат и история на автомобила, ако е закупен от СМТ. Коя година е колата? На колко км. е? Къде се намира? С подаването на повече информация, шанса за съвет е по-голям. ;)

Пет Сеп 19, 2014 8:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 18, 2014 9:49 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
tony написа:
Goshawk написа:
Естествено, ще я закарам в оторизиран сервиз, но той е в малък град (Габрово) и не съм сигурен доколко са в час момците там.
Ще съм благодарен за съветите ви!
Предишните "момци" в Габрово си бяха в час! За новите не мога да коментирам! Но е по добре да я закараш там, може да имат и история на автомобила, ако е закупен от СМТ. Коя година е колата? На колко км. е? Къде се намира? С подаването на повече информация, шанса за съвет е по-голям. ;)


Колата е нов внос от Германия, произведена юни 2010 и се намира в Габрово, обявена за 80 хил. км е. По принцип гледайки другата тема за DPF грешките вече съм сериозно разколебан да купувам Boxer Diesel.

Пет Сеп 19, 2014 10:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, не зная дали се касае за тази кола, но преди време ходих в Габрово да сменям един датчик и видях дизелова Impreza сребриста с чужди номера там,(казаха ми, че ще се продава) разгледах я. Ако говориш за нея, когато я видях беше в окаяно състояние. Нямаше детайл, който да не е за боя, страшно грозна картинка. Ако е същата кола и сега са я боядисали и постегнали те съветвам да бъдеш много внимателен.

Вто Сеп 23, 2014 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 21, 2012 1:18 pm
Мнения: 34
Skype: g.bakala1
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Телефон: 0898 419 667
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,
Извинявам се за неудобството, отклонявам се от темата. Не намирам тема за XV, помъчих се да пиша.....или съм много тъп, или връзката ми не бива...Не желая и да получавам писма от капацитети от форума. Начетох се на такива. Ако някой може да помогне с актуален адрес, ще го оценя. GOOGLE ми изневерява...нямам други възможности...
Знае ли някой на какъв стандарт и протокол работи диагностиката на СУБАРУ XV 2.0i EXCLUSIVE CVT. Двигател FB20. Мога ли да закупя софтуера отнякъде и тестер / вид / дето да ми върши работа.
Благодаря предварително, ще отговоря на всеки смислен отговор, и съм готов да съдействам и помогна с каквото мога на всеки пострадал в настоящата тема.

Сря Ное 19, 2014 10:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bekas6621 написа:
Здравейте,
Извинявам се за неудобството, отклонявам се от темата. Не намирам тема за XV, помъчих се да пиша.....или съм много тъп, или връзката ми не бива...Не желая и да получавам писма от капацитети от форума. Начетох се на такива. Ако някой може да помогне с актуален адрес, ще го оценя. GOOGLE ми изневерява...нямам други възможности...
Знае ли някой на какъв стандарт и протокол работи диагностиката на СУБАРУ XV 2.0i EXCLUSIVE CVT. Двигател FB20. Мога ли да закупя софтуера отнякъде и тестер / вид / дето да ми върши работа.
Благодаря предварително, ще отговоря на всеки смислен отговор, и съм готов да съдействам и помогна с каквото мога на всеки пострадал в настоящата тема.


http://www.subaruxvforum.com/forum/engi ... bd-ii.html

Сря Ное 19, 2014 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената.

_________________
Zubaru.tuninK

Сря Ное 19, 2014 11:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 21, 2012 1:18 pm
Мнения: 34
Skype: g.bakala1
Автомобил: Subaru Forester Diesel
Телефон: 0898 419 667
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
zk. написа:
Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената.


Здравей zk,
Ами да може повече от четене на кодове и грешки само. Определено интересуват ме параметрите на машината, да показва графики, заводски настройки, да позволява корекция, както и електронни схеми. Кабели за ОБД2 не са скъпи, не съм наясно обаче, ако се закупи софтуер само, ще може ли един обикновен лаптоп да чете тази информация. А и специализиран софтуер за тази кола...трудна работа.
Vmax, благодаря за сайта. Виждам че колега задава същия въпрос там, но няма отговор. Колкото до тая играчка дето показват, то си е един gps, нищо повече.

Чет Ное 20, 2014 2:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bekas6621 написа:
zk. написа:
Какво точно искаш да диагностицираш? От това ще зависи и софтуера, и хардуера, и цената.


Здравей zk,
Ами да може повече от четене на кодове и грешки само. Определено интересуват ме параметрите на машината, да показва графики, заводски настройки, да позволява корекция, както и електронни схеми. Кабели за ОБД2 не са скъпи, не съм наясно обаче, ако се закупи софтуер само, ще може ли един обикновен лаптоп да чете тази информация. А и специализиран софтуер за тази кола...трудна работа.
Vmax, благодаря за сайта. Виждам че колега задава същия въпрос там, но няма отговор. Колкото до тая играчка дето показват, то си е един gps, нищо повече.



В последната страница от линка има инфо, че протокола е ОБД2. Софтуери - Торк Про и прочие, но за корекции и т.н. ще трябва нещо сериозно от класа на евоскан. Това е атмосферна кола, така че няма смисъл от пипане на горивни смеси, Торк Про би трябвало да ти свърши работа, с един ЕЛМ от по-ново поколение ( да чете по КАН шина ), кабел не ти трябва.

Чет Ное 20, 2014 3:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bekas6621 написа:
да може повече от четене на кодове и грешки само
параметрите на машината
да показва графики
заводски настройки
да позволява корекция
както и електронни схеми

Ако това искаш да правиш, ще ти трябва нещо което да работи със SSM, насочи се по-добре към RomRaider и k-line кабел (vag-com). Поддръжката с еку дефиниции, параметри и скорост за логване е несравнима с възможностите на базираните на OBD2 играчки.
За корекции по екуто ще ти трябват други инструменти - EcuFlash и кабел от Tactrix.
Електрически схеми - ако намериш service manual от някъде. Електронни ...

_________________
Zubaru.tuninK

Пет Ное 21, 2014 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 29, 2014 11:09 am
Мнения: 10
Автомобил: Suzuki
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Айде и ние в кюпа! ROFL
Мой приятел купи Субару Импреза 2.0 дизел /09.2009г с проблем в мотора. Вчера го разглобихме и резултатът е ясен ....Скъсан колянов вал, строшен повдигач на четвърти цилиндър и най-странното строшен маховик! :cool:
Въпросът е сега накъде? Някой ако знае къде има части на нормални цени да каже? Засега правим аритметика дали да вземем цял мотор необорудван или да правим този.

Съб Ное 29, 2014 11:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цял шорт блок! Продават се

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Съб Ное 29, 2014 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 29, 2014 11:09 am
Мнения: 10
Автомобил: Suzuki
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Къде се продават и на какви пари?

Нед Ное 30, 2014 9:24 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 474 мнения ]  стр Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор