Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е мястото за обсъждане на дизеловите мотори на Subaru



Отговори на тема
 Проблеми със съединител Forester 2.0 D 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Май 10, 2012 8:34 am
Постове: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет колеги,

Имаме във фирмата един Форестър 2.0 дизел боксер купен в края на 2008-ма / началото на 2009-та година. До момента има навъртяни около 50 х.км. и за тези километри до тук сме оставали три пъти посред пътя поради проблеми със съединител. Случая е доста известен при дилъра в гр.Варна, като в момента сме на удължена гаранция с 1 година.
Тъй като автомобила страшно много ми допада като концепция, искам да ви попитам (гледам има колеги с дизеловия Форестър) това единичен случай ли е, и има ли известни други такива случаи като нашия ? Много ми се ще да карам спокойно колата, без да мисля за това кога и колко остава до следващата авария.... #-o. Да уточня, колата не се кара офроуд, а в момента основно градско - Варна, което също минава за офроуд. :shock:

А дали има някакъв вариант за цялостно решение...нещо aftermarket ? Рових из нета (не много усърдно признавам си) но не открих нищо конкретно, а и то "изразходването на съединител" си е доста специфично като време.

Очаквам всякакви мнение, защото наистина е жалко и ме е яд за иначе страхотната машина.

Поздрави,
Панайот.

Чет Май 10, 2012 8:41 am
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Постове: 1845
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колега, моят форестър е на 90000км и нямам проблеми със съединителя. Карам основно извънградско и градско. Излизам и извън пътя, но не го тормозя и никога не карам на полусъединител.
Всичко е до стил на шофиране, рядко се случва но не е невъзможно да има дефект.
Поздрави!

П.П. Не разбрах само защо сте оставали на пътя, дай повече подробности.

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Чет Май 10, 2012 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 10, 2012 8:34 am
Постове: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами повечето подробности са, че 3 пъти както караш и си на скорост, замирисва на феродо и край - все едно си изключил от скорост...Следва пътна помощ и т.н. Според мен, тук или е конструктивен проблем (предсерийно п-во) или калпав диск (??).
Може ли евентуално да е свързано с това, че колата е от най-първите Форестър дизели и по него време (края на 2008) имаше зверска промоция на която е купена ?

Чет Май 10, 2012 9:27 am
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Постове: 1845
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мисля, по вероятно да е дефектен съединителя. Защо не са го сменили във Субару?

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Чет Май 10, 2012 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 10, 2012 8:34 am
Постове: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Сменяха го на 3 пъти, като последния път + закани за съд и стоене на колата почти половин година в техен сервиз, стигнахме да договорка + 1 год. удължена гаранция + обезщетение. Което ме навежда на мисълта, че може да е конструктивен дефект при точно тази серия ?

Чет Май 10, 2012 10:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Окт 29, 2011 9:55 pm
Постове: 178
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2008 2.0 TD
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Моят Форестър е 12/2008. Взех го 10/12 и беше на 49 500 км. Проверих му историята и не е имал смяна на съединител. Зимата при едно зверско затъване и буксуване бях усмърдял колата на запален съединител но все още съм си с него и нямам проблеми. Принципно доколкото знам на нашите коли съединителят им е слабо място! Вариантите за мен са два/три.
1. Служебен автомобил - кара се от много хора, кои по кадърни кои не.
2. Съединителите които се слагат са алтернативи и не издърват (примерно само такъв или само онакъв диск е сменен, и то с неоригинален.)
3. Проблема е някъде другаде и това другаде съсипва съединителите

Поздрави

Чет Май 10, 2012 11:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 10, 2012 8:34 am
Постове: 4
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0D
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
LordDread написа:
Моят Форестър е 12/2008. Взех го 10/12 и беше на 49 500 км. Проверих му историята и не е имал смяна на съединител. Зимата при едно зверско затъване и буксуване бях усмърдял колата на запален съединител но все още съм си с него и нямам проблеми. Принципно доколкото знам на нашите коли съединителят им е слабо място! Вариантите за мен са два/три.
1. Служебен автомобил - кара се от много хора, кои по кадърни кои не.
2. Съединителите които се слагат са алтернативи и не издърват (примерно само такъв или само онакъв диск е сменен, и то с неоригинален.)
3. Проблема е някъде другаде и това другаде съсипва съединителите

Поздрави


1. Да, колата е служебна, но като цяло с оглед на тия смени не се кара много-много, още по-малко от много хора.
2. Възможно е, но нямам как да го погледна - все пак е малко вероятно, ремонта си бил винаги в Субару.
3. И аз това си мисля, но как да го установя....

Чет Май 10, 2012 11:59 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Пон Фев 24, 2014 4:06 pm
Постове: 1
Автомобил: Subaru Legaci
Телефон: 0888455282
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Истината е че двигател с подобен въртящ момент лесно съсипва съединителя, разбира се ако шофьорът съдейства за това - полусъединители, теглене и т.н. Аз имам Форестер Боксер Дизел купен нов от Пловдивските дилъри /Петко - изключително компетентен и услужлив човек/ февруари 2009 , сега е на 50 хил км и според мен съединителят е като нов !Самите японци са имали лек проблем да го измислят този съединител - с някякъв допълнителен чарк според спомените ми. И до ден днешен не могат да направят Автоматична СК за този двигател. Така че - пазете си съединителя !

Вто Фев 25, 2014 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 05, 2009 4:19 pm
Постове: 40
Местоположение: Русе
Автомобил: Subaru Forester '09
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет!

Нашият Форко също го взехме през същия месец и година от представителството в Габрово (и най-вероятно са от една и съща партида).Вече е на 60к и се кара предимно по асфалт и от време на време лек офроуд, но до сега не сме имали никакви проблеми с съединителя, въпреки, че се е случвало няколко пъти да замирише яко на феродо.Както каза колегата по-горе сигурно е нещо друго.

_________________
Forester Boxer Diesel

Вто Фев 25, 2014 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор