Здравейте колеги, Моля за съвет или препоръка, ако някой от вас се е сбъсквал с подобен проблем или има някаква теория за моя проблем, който се състои в следното: Преди две години си купих Субару Джъсти 4х4. Ще бъда в излишност подробен, просто искам да дам възможно най-изчерпателна информация за проблема. Колата я купих от автокъща, докарана беше от Австрия. В документа, с който беше купена колата, моделът беше оказан като "Suzuku Majar" - сглобка на Сузуки в Унгария - купе на Suzuki Swift, но всичко останало на Субару. В КАТ Враца, ме отсвириха, че няма такава кола в тяхната листа, затова колата отиде на ТехноТест в София, където и "поставиха диагноза" - Субару Джъсти. Колата е произведена декември 1995. Когато я купих беше есен - топличко време и не установих, че за жалост има проблем с парното. Две години прекарах в адски мъки зимата с размразяването на предното стъкло - то не беше сол, то не бяха купешки препарати. Това беше най-малкия ми проблем в случая - студът в купето беше кофти тръпка. Преди седмица реших да намеря решение - да продам колата и да търся нещо задоволително "топло" средство за транспорт. Но в крайна сметка се отказах - колата е перфектна на ламарина, ходовата част "тоже". От тук от там разпитах - всеки казваше, че радиаторчето е запушено...Пробвах по мързеливия начин с кисели, които се продават по бензиностанциите за отпушване на радиатори - файда никаква. При опит да намеря радиаторче в автомагазините ме "зарадваха", че мисията е невъзможна - по 250лв стрували, но не се намират и в интернет. В крайна сметка закарах колата на майстор, който се занимава с такива коли и е в час с такива проблеми. Човека свали таблото, продуха радиаторчето - ефект нулев. Каза, че радиаторчето не е проблема - водата си циркулира през него т.е. не е запушено. Термостат бях купил нов - бачка си...Майсторът каза, че единствено остава да има проблем във водната помпа - ако е заминала и не циркулира добре водата. Днес купих нова помпа, човекът тръгна да я сменя и като я свали ми каза, че помпата си е "свежарка". Както и да е - утре ще постави новата, но къде тогава остава да се намира проблема? Когато пусна на първа степен перката - подухва леко топличко, като увелича степента въздухът изстива и започва да духа хладно. Радиаторчето се награвя - не може да се пипне. Влиза топла вода в него - излиза топла. Майсторът провери клапите - всичко е ок... Ако някой има идея куде да търся проблема ще съм много благодаренако помогне. От коли честно казано не разбирам но специално за това не мисля че е някаква сложна система, че да има 100 места за пробив. Очаквам с нетърпение някой да се отзове, за което предварително благодаря !
|