|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Ето какво се получава понякога в ECU-то , след "Газификация"
Автор |
Съобщение |
rockton
Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am Мнения: 36 Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
|
Двигателният контролер >> Архитектурата на дъното >> Ето и "придобитият" дефект, вследствие некадърна намеса на корифеи газаджии-електричари -жичкаджии и настройчици на Г.И. , кокорещи се в дисплея на компа. -Дефектирал драйвер , няма да изпадам в подробности , колата отдавна е "на пътя" възстановена коректно. -Изводът! - Внимавайте кой къде как и защо 'копае' по електро и електронните системи на автомобила ви.... това не е работа за всеки!
_________________ "четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571
|
|
|
Нед Апр 13, 2014 10:30 am |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
Колега спомени кои са корифеите,че и ние да не вземем да се опарим.
|
|
|
Нед Апр 13, 2014 12:49 pm |
|
|
jovani85
Регистриран на: Сря Авг 07, 2013 12:28 pm Мнения: 7
Автомобил: Субару Легаси 2.5 156кс
Телефон: 0878 162 444
Рейтинг: 0
|
Колега,как точно кориефиете успяват да направят това?
|
|
|
Съб Сеп 20, 2014 6:05 pm |
|
|
askeless
|
Мен също ми е интересно какво точно е правено. ГИ имат отделен компютър, който ги управлява, не трябва ли там да възникне подобен проблем?
|
|
|
Съб Сеп 20, 2014 9:11 pm |
|
|
xander
Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am Мнения: 428 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
|
Аз може ли да питам как точно го откри проблема??? Какви са симптомите за да стигнеш до този извод?
|
|
|
Чет Сеп 25, 2014 4:27 pm |
|
|
=Alex=
|
Аз продължавам да се чудя защо си убивате прекрасните коли с тази "газ"... Който иска да кара "без пари" - да се мята на едно Caddy, фабрично на метан, или на първия турбо-дизел 1.6 и готово... Явно никога няма да разбера отговора на този обвит в мистика въпрос...
|
2
|
|
Чет Сеп 25, 2014 6:49 pm |
|
|
miirro
Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 6:51 pm Мнения: 153 Местоположение: Варна
Skype: m.vasilev7252
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 2008
Телефон: 0887201711
Рейтинг: 7
|
Ами точен отговор имат само гражданите на страни като нашата... Аз също ползвам газ, не само заради екологията. Интересно е как се е стигнало до там?
|
|
|
Чет Сеп 25, 2014 7:54 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Аз лично предпочитам разликата да я изхарча в туризъм. Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите.
|
|
|
Вто Сеп 30, 2014 9:36 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
krismarg написа: ..... Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите. ...никакъв шанс Преди да изгори драйвер,импулса който се командва по маса,да предположим,че е замасил някъде по някаква причина,то бензиновата дюза ще остане напълно отворена (ако двигателя при тази ситуация работи на бензин по подразбиране),то би следвало да се случат няколко неща... ако самият драйвер не е дефектирал,защото на 99% от случайте изгаря бубината на самата дюза ,то следва .... 1. да се преналива даденият цилиндър .... от което следва... 2.да заработи на по-малко цилиндри ... 3. Газаджията няма да види импулс на даден цилиндър - а то не може да не се види,защото просто съответната дюза ще дава "0"-ла милисекунди бензиново време и съответно ще го отпрати, колата да мине диагностика при някой по-компетентен....... а ако,е била карана на газ,то тя пак ще работи на по-малко цилиндри и ако замасява импулса на газовият инжектор,то той ще изгори,а не драйвера на управляващият го блок . Драйверите са винаги изчислени,да са по-мощни от самите дюзи,именно поради причина довеждаща евентуално да замасяване (протриване на кабел,неумишлено недоглеждане при някаква манипулация и тн.). За това,преди да се монтира газова,колата задължително трябва да мине през диагностика,за да не се окаже,че последният който я е пипал да е виновника,а то да е следствие на събитие преди това
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Окт 01, 2014 11:29 am |
|
|
gabo8
Регистриран на: Вто Окт 26, 2010 9:05 pm Мнения: 65 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: субару форестър
Рейтинг: 16
|
Ма кой кара в България субару на бензин ... може някой зъболекар . На една бензиностанция станахме опашка от три субарута , ама пред колоната гас и тогава шоп захилен попита , що ги правили японците на гас !! Това с платката е пълна щуротия ... слагайте нова и гас. В Япония сигурно имат такава платка на бензин и тогава к,во !!
|
|
|
Пон Окт 13, 2014 8:31 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
pradabg написа: krismarg написа: ..... Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите. ...никакъв шанс Преди да изгори драйвер,импулса който се командва по маса,да предположим,че е замасил някъде по някаква причина,то бензиновата дюза ще остане напълно отворена (ако двигателя при тази ситуация работи на бензин по подразбиране),то би следвало да се случат няколко неща... ако самият драйвер не е дефектирал,защото на 99% от случайте изгаря бубината на самата дюза ,то следва .... 1. да се преналива даденият цилиндър .... от което следва... 2.да заработи на по-малко цилиндри ... 3. Газаджията няма да види импулс на даден цилиндър - а то не може да не се види,защото просто съответната дюза ще дава "0"-ла милисекунди бензиново време и съответно ще го отпрати, колата да мине диагностика при някой по-компетентен....... а ако,е била карана на газ,то тя пак ще работи на по-малко цилиндри и ако замасява импулса на газовият инжектор,то той ще изгори,а не драйвера на управляващият го блок . Драйверите са винаги изчислени,да са по-мощни от самите дюзи,именно поради причина довеждаща евентуално да замасяване (протриване на кабел,неумишлено недоглеждане при някаква манипулация и тн.). За това,преди да се монтира газова,колата задължително трябва да мине през диагностика,за да не се окаже,че последният който я е пипал да е виновника,а то да е следствие на събитие преди това А ако е прекъснат + към съответния цилиндър?
|
|
|
Вто Окт 28, 2014 6:47 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Цитат: А ако е прекъснат + към съответния цилиндър? Липса на импулс и съответно работа на три цилиндъра,светва чека и грешката е "misfire" на съответният цилиндър,в газовият го изписва същото . А ако замасява,вече съм описал какво ще стане. Това,че е дефектирал някакъв драйвер,може по същата логика,да бъде обвинен този който е монтирал аудиото или дневните светлини (например) Само не разбирам,защо автора на темата,не показа черно на бяло,как това е възможно да се случи при монтаж на газова,защото на мен това ми е по-интересното,в крайна сметка с това се занимавам и е важно да знам за мен лично къде да не се допуска грешка,въпреки че,кабелажът при нас се свързва от диагностика
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Окт 29, 2014 1:03 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|