Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Ето какво се получава понякога в ECU-то , след "Газификация" 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 6:18 am
Мнения: 36
Местоположение: софия
Автомобил: Форестър 2.0 МТ
Телефон: 0896633459
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Двигателният контролер >>
Изображение
Архитектурата на дъното >>
Изображение
Ето и "придобитият" дефект, вследствие некадърна намеса на корифеи газаджии-електричари -жичкаджии и настройчици на Г.И. , кокорещи се в дисплея на компа. ROFL
Изображение
-Дефектирал драйвер , няма да изпадам в подробности , колата отдавна е "на пътя" възстановена коректно.
-Изводът! - Внимавайте кой къде как и защо 'копае' по електро и електронните системи на автомобила ви.... това не е работа за всеки!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571

Нед Апр 13, 2014 10:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm
Мнения: 196
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега спомени кои са корифеите,че и ние да не вземем да се опарим. :good:

Нед Апр 13, 2014 12:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 07, 2013 12:28 pm
Мнения: 7
Автомобил: Субару Легаси 2.5 156кс
Телефон: 0878 162 444
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега,как точно кориефиете успяват да направят това?

Съб Сеп 20, 2014 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мен също ми е интересно какво точно е правено.
ГИ имат отделен компютър, който ги управлява, не трябва ли там да възникне подобен проблем?

Съб Сеп 20, 2014 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am
Мнения: 428
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз може ли да питам как точно го откри проблема??? Какви са симптомите за да стигнеш до този извод?

Чет Сеп 25, 2014 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз продължавам да се чудя защо си убивате прекрасните коли с тази "газ"... :-~ Който иска да кара "без пари" - да се мята на едно Caddy, фабрично на метан, или на първия турбо-дизел 1.6 и готово... :pardon:
Явно никога няма да разбера отговора на този обвит в мистика въпрос...
 2

Чет Сеп 25, 2014 6:49 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 6:51 pm
Мнения: 153
Местоположение: Варна
Skype: m.vasilev7252
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 2008
Телефон: 0887201711
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Ами точен отговор имат само гражданите на страни като нашата... Аз също ползвам газ, не само заради екологията. Интересно е как се е стигнало до там?

Чет Сеп 25, 2014 7:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично предпочитам разликата да я изхарча в туризъм. Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите.

Вто Сеп 30, 2014 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krismarg написа:
..... Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите.


...никакъв шанс ;)

Преди да изгори драйвер,импулса който се командва по маса,да предположим,че е замасил някъде по някаква причина,то бензиновата дюза ще остане напълно отворена (ако двигателя при тази ситуация работи на бензин по подразбиране),то би следвало да се случат няколко неща... ако самият драйвер не е дефектирал,защото на 99% от случайте изгаря бубината на самата дюза ,то следва .... 1. да се преналива даденият цилиндър .... от което следва... 2.да заработи на по-малко цилиндри ... 3. Газаджията няма да види импулс на даден цилиндър - а то не може да не се види,защото просто съответната дюза ще дава "0"-ла милисекунди бензиново време ;) и съответно ще го отпрати, колата да мине диагностика при някой по-компетентен....... а ако,е била карана на газ,то тя пак ще работи на по-малко цилиндри и ако замасява импулса на газовият инжектор,то той ще изгори,а не драйвера на управляващият го блок . Драйверите са винаги изчислени,да са по-мощни от самите дюзи,именно поради причина довеждаща евентуално да замасяване (протриване на кабел,неумишлено недоглеждане при някаква манипулация и тн.). За това,преди да се монтира газова,колата задължително трябва да мине през диагностика,за да не се окаже,че последният който я е пипал да е виновника,а то да е следствие на събитие преди това ;)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Сря Окт 01, 2014 11:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 26, 2010 9:05 pm
Мнения: 65
Местоположение: Пазарджик
Автомобил: субару форестър
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ма кой кара в България субару на бензин :D ... може някой зъболекар ROFL . На една бензиностанция станахме опашка от три субарута , ама пред колоната гас и тогава шоп захилен попита , що ги правили японците на гас :) !! Това с платката е пълна щуротия ... слагайте нова и гас. В Япония сигурно имат такава платка на бензин и тогава к,во !!

Пон Окт 13, 2014 8:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pradabg написа:
krismarg написа:
..... Иначе такъв проблем може да се получи при грешно свързване на инжекторите.


...никакъв шанс ;)

Преди да изгори драйвер,импулса който се командва по маса,да предположим,че е замасил някъде по някаква причина,то бензиновата дюза ще остане напълно отворена (ако двигателя при тази ситуация работи на бензин по подразбиране),то би следвало да се случат няколко неща... ако самият драйвер не е дефектирал,защото на 99% от случайте изгаря бубината на самата дюза ,то следва .... 1. да се преналива даденият цилиндър .... от което следва... 2.да заработи на по-малко цилиндри ... 3. Газаджията няма да види импулс на даден цилиндър - а то не може да не се види,защото просто съответната дюза ще дава "0"-ла милисекунди бензиново време ;) и съответно ще го отпрати, колата да мине диагностика при някой по-компетентен....... а ако,е била карана на газ,то тя пак ще работи на по-малко цилиндри и ако замасява импулса на газовият инжектор,то той ще изгори,а не драйвера на управляващият го блок . Драйверите са винаги изчислени,да са по-мощни от самите дюзи,именно поради причина довеждаща евентуално да замасяване (протриване на кабел,неумишлено недоглеждане при някаква манипулация и тн.). За това,преди да се монтира газова,колата задължително трябва да мине през диагностика,за да не се окаже,че последният който я е пипал да е виновника,а то да е следствие на събитие преди това ;)


А ако е прекъснат + към съответния цилиндър?

Вто Окт 28, 2014 6:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
А ако е прекъснат + към съответния цилиндър?


Липса на импулс и съответно работа на три цилиндъра,светва чека и грешката е "misfire" на съответният цилиндър,в газовият го изписва същото . А ако замасява,вече съм описал какво ще стане. Това,че е дефектирал някакъв драйвер,може по същата логика,да бъде обвинен този който е монтирал аудиото или дневните светлини (например) ;)
Само не разбирам,защо автора на темата,не показа черно на бяло,как това е възможно да се случи при монтаж на газова,защото на мен това ми е по-интересното,в крайна сметка с това се занимавам и е важно да знам за мен лично къде да не се допуска грешка,въпреки че,кабелажът при нас се свързва от диагностика ;)

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Сря Окт 29, 2014 1:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор