Автор |
Съобщение |
racer666
Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am Мнения: 104 Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
|
Здравейте. Аз потърсих със търсачката и понеже не открих тема в която да има снимки реших да пусна за да видят някои колеги които биха тръгнали да го сменяват сами този филтър къде се намира и как изглежда. Също така и да си задам въпросите Значи както вече е писано - филтъра се намира в кошницата на бензиновата помпа и нивомера , която се намира под задна дясна седалка - достига се като се вдигне седалката ,отметне се мокета, развият се 4 винта на капака и така... Отдолу виждате фланеца на прослувутата кошница. Горивопроводите за захранване и обратния бензин са на бързи връзки и се откача лесно, обаче третия маркуч който явно е част от системата с отдушници го счупих - маркуча беше като залепен. Както и да е - залепих си го с секундно лепило и после го залях със епоксидно двукомпонентно. Филтъра се намира в тази металната камбанка, отваря се със завъртане. Имаше нещо като финна рядка кал кал ... Обаче не разбрах как се маха пластмасата която държи помпата на мястото и. Идеята ми беше да сваля цедката и да я изпера,но я прах в монтрано положение и после я суших с сешоара. Ето снимки :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Dirt Every Day
|
6
|
|
Съб Мар 30, 2013 9:32 am |
|
|
tarambuka3500
|
|
Съб Мар 30, 2013 9:10 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Браво.... И аз се каня да я направя тази протцедура от доста време. след тази фотосесия, следващия уикенд ще бъде направена.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Нед Апр 07, 2013 2:33 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
А няма ли горивен филтър в коша при двигателя , имам я Импрезата от няколко дни и ми предстои смяната и на мен. Нямах много време за оглеждане , но не е ли това горивния филтър ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Яну 05, 2014 10:51 pm |
|
|
miroslavkm
Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm Мнения: 749 Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
|
При теб това е филтъра. Ти нямаш в резервоара.
_________________ 0889997071
|
|
|
Нед Яну 05, 2014 10:56 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
Супер , тук се отървавам с много лесна смяна
|
|
|
Нед Яну 05, 2014 11:04 pm |
|
|
Icetto
Регистриран на: Пет Яну 03, 2014 9:54 am Мнения: 93 Рейтинг: 0
|
колега, хубаво инфо, но мисля, че двукомпонентното и секундното лепило не са маслоустойчиви и след време може да се счупи ... съвсем скоро време .... поне при мен така стана и лепих тия неща след това с поялник ... това на рено лагуна ... до 2-3 седмици не падне ли, значи всичко е ок ... и дано да е ОК ....
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 12:14 am |
|
|
Icetto
Регистриран на: Пет Яну 03, 2014 9:54 am Мнения: 93 Рейтинг: 0
|
еййй то това от преди година ... значи всичко е наред ....
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 12:15 am |
|
|
orlineze
Регистриран на: Чет Мар 15, 2012 10:50 pm Мнения: 35
Skype: orlineze
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0879950844
Рейтинг: 17
|
Това за кой модел е ? Аз съм с форестър и ми казаха че горивния филтър бил в резервоара и не сменял- не ми хваща дикиш тази работа.... Някой знае ли нещо по въпроса?
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 12:45 am |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Мнения: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
Зависи от годината и модела, колега. От едни години нататък Субару слагат филтъра в резервоара. По ВИН ще разбереш точно за твоята кола.
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 2:20 pm |
|
|
orlineze
Регистриран на: Чет Мар 15, 2012 10:50 pm Мнения: 35
Skype: orlineze
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0879950844
Рейтинг: 17
|
evg3 написа: Зависи от годината и модела, колега. От едни години нататък Субару слагат филтъра в резервоара. По ВИН ще разбереш точно за твоята кола. Да колега така излиза по ВИН, но това означава че не сменя никога ли? Много странно ми звучи
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 9:10 pm |
|
|
racer666
Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am Мнения: 104 Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
|
@Icetto : Аз го залепих със секундно лепило, после само го укрепих със заливка от течен метал А и този щуцер е от системата за рециркулация на бензиновите изпарения. По него нищо не тече. @orlineze: Ако филтъра ти е е в резервоара (т.е.) не е като на снимката по-горе сигурно е като при моето легаси и се сменя....макар да чувам напоследък, че по някои коли (хонди разни) имало и центробежни филтри които не се сменяли уж ....
_________________ Dirt Every Day
|
|
|
Сря Яну 08, 2014 10:49 pm |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Мнения: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
@orlineze orlineze написа: Да колега така излиза по ВИН, но това означава че не сменя никога ли? Много странно ми звучи Със сигурност се сменя горивният филтър, защото към колата (Impreza 2006) имам ръководство на немски за Европа: Цитат: горивен филтър 90000км/72месеца смяна Моят филтър също е в резервоара. Аз не съм го сменял все още, а трябва. Въпросът е дали може да се извади помпата и да се смени само филтъра, като на колегата Легасито. Ако не може ще трябва цялата помпа, което е скъпо. Ако съдим по това, че го има филтъра като отделна част и оригинален, и заместители - вероятно се сменя само той. Най-сигурно е да каже някой, който е правил процедурата на Форестър като твоя.
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Чет Яну 09, 2014 9:49 am |
|
|
orlineze
Регистриран на: Чет Мар 15, 2012 10:50 pm Мнения: 35
Skype: orlineze
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0879950844
Рейтинг: 17
|
Дано някой сподели своят опит
|
|
|
Чет Яну 09, 2014 4:57 pm |
|
|
Mrak
Регистриран на: Вто Фев 02, 2010 10:40 am Мнения: 202 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0X, SG9
Рейтинг: 39
|
evg3 написа: @orlineze orlineze написа: Да колега така излиза по ВИН, но това означава че не сменя никога ли? Много странно ми звучи Със сигурност се сменя горивният филтър, защото към колата (Impreza 2006) имам ръководство на немски за Европа: Цитат: горивен филтър 90000км/72месеца смяна Моят филтър също е в резервоара. Аз не съм го сменял все още, а трябва. Въпросът е дали може да се извади помпата и да се смени само филтъра, като на колегата Легасито. Ако не може ще трябва цялата помпа, което е скъпо. Ако съдим по това, че го има филтъра като отделна част и оригинален, и заместители - вероятно се сменя само той. Най-сигурно е да каже някой, който е правил процедурата на Форестър като твоя. Сменя се по сходен начин като на снимките. Дупката е под задната дясна седалка, при Форестъра, при Импрезата вероятно е пак там. Филтър се купува от Мимо13. Могат да се сменят и предпазните мрежички на засмукващите отверстия - мисля, че Мимо и тях ги имаше. Разскачват се маркучетата отгоре, отвиват се болтовете, вади се капака, на него са помпата, филтъра и поплавъка, има и гумено уплътнение. Капакът трябва да се усуче малко при ваденето, за да излезне поплавъка. Добре е и да не е пълен до горе резервоара, както и да е откачен акумулатора. Филтърът е преди помпата, държи се, по спомен, на едно винтче. Сваля се капачката, слага се новият филтър и се връща обратно капачката, тук е малко сложно, защото има кръгло уплътнение, което е малко по-широко. Много е важно да се внимава с него, да не се скъса. После - пак усукване, вкарване, завиване на болтчетата на кръст, като се внимава за уплатнението да не се прищипе и скъса. Закачат се маркучетата. Това е. Цялата операция около 1/2 час - 40 мин. Някъде имаше тема, май, описваща това, ама не можах да я намеря. Има втори поплавък и мрежичка в дясно, под кръгъл капак, той е по-лесен. Това е вътре http://www.scoobymods.com/attachment.ph ... 1169825934, и е от тук: http://www.scoobymods.com/showthread.ph ... amp;t=3645, виж постинг 18. Поздрави.
|
|
|
Чет Яну 09, 2014 5:42 pm |
|
|
racer666
Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am Мнения: 104 Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
|
След година и половина гадния щуцер се счупи. Явно наистина бензина е разял лепилото. Само, че това не е както си мислех маркуч за рециркулация на бензиновите изпарения,а маркуча за обратния бензин (излишния след регулатора отпред). Та няма налягане, но пак ще си ходя от работа с транспорта . Иначе започна бавно преди половин месец да понамирисва на бензин и понеже тази смяна реших да погледна го видях, че мърда и се е почти отлепил щуцера. Съответно ми остана в ръката... Сега ще мисля някакъв вариант да му навра метална тръбичка някаква. Като го измисля ще снимам.
_________________ Dirt Every Day
|
|
|
Съб Ное 22, 2014 4:24 am |
|
|
martin7937
Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm Мнения: 212 Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
|
Когато си сменях горивния филтър миналата седмица, използвах точно твоята тема като наръчник. Щом видях, че си счупил щуцера, доста време и внимание отделих точно на тази част от цялата процедура. Няколко съвета към всички, които възнамеряват тепърва да минават през тази процедура: - отделянето на маркуча от щуцера не трябва да става с дърпане, или поне не основно с дърпане - пригответе си WD-40, друга тънка смазка или в краен случай вода със сапун - използвайте часовникарски отверки или друг много тънък инструмент, който внимателно да подпъхнете между щуцера и маркуча В моя случай напръсках WD-40 около щуцера, с тънка отверка леко повдигнах маркуча от щуцера вкарвайки по малко WD-40 от всички страни, до които имах достъп. След това опитах да превъртя леко целия маркуча около щуцера в двете посоки и докато го издърпвах много внимателно с едната ръка, с другата с голяма плоска отверка избутвах маркуча от корпуса на щуцера. В момента, в който се получи малък гап, всичко стана лесно. На твое място, може бих подменил цялата касета, вместо да се опитвам да залепя счупения щуцер отново. Не е най-евтиния съвет, но според мен е най-надеждния за решаване на проблема. Успех!
|
|
|
Съб Ное 22, 2014 9:50 am |
|
|
racer666
Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am Мнения: 104 Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
|
Днес намерих време и оправих нещата със счупването. След дълго зверене в нета за подходящ щуцер се оказа,че най-добре ми върши работа г-образния фитинг за новите LPG тръбопроводи (пластмасовите). Взех си 8мм на FARO. Отрязах стария щуцер, разпробих нова дупка по диаметъра на резбата на коляното, поизпилих малко около новата дупка и навих коляното, което си наряза резба в пластмасата. Развих го, намазах резбата със силикон Виктор Рейнц и стегнах. На другия край се закрепва една чудесия през която бензина си се излива обратно в резервоара - при новата схема става с парче бензинопроводен маркуч. Мисля, че стана добре. Ето и снимки :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Dirt Every Day
|
|
|
Пон Ное 24, 2014 5:03 pm |
|
|