|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
krassykrastev
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 1:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Legacy 2008, 2.0, 166hp
Рейтинг: -18
|
Здравейте --
скоро ще пусна снимки на легасито след трансформация по повдигане с фланци и по-голям размер гуми. Сложени са 4 фланеца между купето и окачването, което повдига с около 4см. Сменени са оригиналните гуми от 215/45/17 с 215/60/17, което вдига купето с още около 3,5см или общо целият ефект е около 7,5 см. Стандартното легаси е на 15см, след трансформацията е над земята 22,5 см, т.е. по-високо с 1,5 см от Outback (21см) и 0,5см от Форестър (22см). На външен вид изглежда доста прилично, на пътя се държи добре. Ще тествам от гледна точка на разход как стоят нещата.
Легасито беше със заводска газ и по тази причина задницата беше увиснала както при всички с газови бутилки на 1-2см, сега нивото е изравнено. Казаха ми изрично, да не се набутвам с нови амортисьори и пружини, защото после и те увисват. Цялата трансформация излезе от към разходи така:
4 бр фланци и монтаж - 300лв 4 бр гуми 215/60/17 - 500 лв (втора употреба летни, карани 1 сезон в Германия, практически като нови) реглаж на преден и заден мост - 40лв Общо - 840 лв
Обявил съм стандартните гуми за продажба 215/45/17, което ще сведе разхода до около 300-350лв.
Колата вози видимо по плавно и меко с по-високите гуми. Препоръчвам го за запалените рибари или планинари.
|
|
|
Пон Юли 22, 2013 3:00 pm |
|
|
krassykrastev
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 1:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Legacy 2008, 2.0, 166hp
Рейтинг: -18
|
|
Пон Юли 22, 2013 7:38 pm |
|
|
krassykrastev
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 1:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Legacy 2008, 2.0, 166hp
Рейтинг: -18
|
|
Пон Юли 22, 2013 7:46 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Мнения: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
евала за труда и желанието ...браво колега,аха да стане като аутбек
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Пон Юли 22, 2013 8:28 pm |
|
|
ico_tech
|
Супер се е получило. Това е отговор на въпроса на сигурно десетки собственици на Легаси, които са се чудили как да минат в клас Аутбек след няколко паркирания в София . Публикувай и малко know-how ако не те затруднява. На мен ми е интересно как е динамиката с тези гуми. Този двигател и без това не "блести" с динамика, а в случая с по-големите гуми трябва да се е "кротнала" чувствително. P.S. Между друто комбинацията от подписа май е несъвместима. Доколкото си спомням от 2008 са вече 150 к.с. Може и да греша де. Приятно каране
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 22, 2013 9:50 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
честит ти Аутбек.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Пон Юли 22, 2013 10:14 pm |
|
|
krassykrastev
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 1:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Legacy 2008, 2.0, 166hp
Рейтинг: -18
|
Относно конете, има няколко опции на двигателите в легаси 2008, някои са с два вала, някои са с 4 вала. Моделът с 4 вала е 121 kw, което е 166 hp, т.е. с 1 конска сила повече от 2.5 Outback с два вала. Динамиката е добра, като се има предвид бавните скорости са на разположение, естествено се губи част от ускорението заради по-тежките и по-високи гуми, но за мен специално проходимостта беше мотивиращ фактор, а не ускорението, така че е добра замяна. Имам подозрение, че поради по-големия размер гуми на извънградско разхода би трябвало да падне, понеже по-висока скорост ще се постигне на по-ниски обороти, но това е в процес на изпитание. От гледна точка на комфорт на возене също има чувствително подобрение, така че плюсовете са повече от минусите. Естествено е далеч от динамиката на H6, 3.0, но за този модел и двигател това е максимумът, който може да се постигне от гледна точка на проходимост, при това на съвсем постижима цена. Знаете какви са цените на аутбак и на легаси, още повече че в момента има доста атрактивни ценови предложения за легаси и срещу скромна сума човек може да вдигне нивото до аутбак. Както знаете частите и интериора/оборудване е 85% сходен между двата модела, така че основната разлика е в окачване и проходимост. Лично аз съм много доволен от постигнатия резултат. Съветът ми към ентусиастите е да се консултирате със специалист, преди да предприемете подобна инициатива, тъй като е индивидуално за всеки автомобил с колко може да се вдигне посредством фланци, от там зависи и размера на гуми, който може да се побере. Разбира се има опция за изнасяне на джантите с допълнителни фланци в страни, което да позволи да се използват по-високи гуми, но това носи повече натоварване на предния мост, така че в това отношение има определени граници, които не бива да се преминават. В противен случай се рискува увеличаване на натоварването на предния мост извън проектираните стойности и това може да доведе до фатална повреда в движение, което би било катастрофално. Целта на проекта беше да увеличи проходимостта на автомобила, което бе постигнато на една приемлива цена и това е което исках да споделя с феновете на СУБАРУ.
|
|
|
Вто Юли 23, 2013 11:17 am |
|
|
Mlad_I_Zelen
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 8:49 pm Мнения: 222 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester +Legaci 2.5
Телефон: 08782734sedem pet
Рейтинг: 109
|
Евала колега за положения труд и усилия от теб (или сервиз ) Чудесно ти се е получило Който не я е правил тази или подобна гмнастика си няма на идея за какво иде реч Успех и много без аварийни километри
|
|
|
Сря Сеп 04, 2013 11:37 am |
|
|
krassykrastev
Регистриран на: Пон Мар 11, 2013 1:46 pm Мнения: 21
Автомобил: Legacy 2008, 2.0, 166hp
Рейтинг: -18
|
По препоръка смених биалетките с по-дълги такива от Тойота Авенсис, тъй като оригиналните на Субару са доста къси и промяната в ъглите на окачването ги стресира до краен предел. 30лв на биалетка и вече всичко е нормализирано и процесът е приключен.
|
15
|
|
Пет Окт 04, 2013 6:08 pm |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Мнения: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
а аза нищо не мога да видя от снимките,иска регистрация...уплоадниги тука във форума!!!
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Пет Окт 04, 2013 6:26 pm |
|
|
shery81
Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am Мнения: 203 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
|
И аз съм тръгнал в тази посока,в момента вече чакам да ми стане готов кита за повдигане (30мм)но мисля да стигна малко по-далеч като сменя след време и предната броня с такава от Outback.За сега съм стигнал само до повишаване (съвсем леко) на височината от гуми,като стандартно препоръчваните са 195/60 15.Моите са 205/70 15-размера на първите Форестери.След като добавя и китчето ще кача снимки преди и след. Накрая на упражнението ще съм с единствения двулитров " Outback" ръгачка
_________________ 2007 Subaru outback B13
|
|
|
Пон Ное 25, 2013 8:45 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта |
|