Отговори на тема
 Повдигане на задница 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 8:49 pm
Постове: 222
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester +Legaci 2.5
Телефон: 08782734sedem pet
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази идея ми дойде благодарение на постове на колеги от форума
Тук ще ви покажа и разкажа как си повдигнах колата
Когато взех колата ми се стори доста виснала от питане тук по месните майстори разбрах че не е толкова зле работата при мен защото аз гледах по калниците който са с различни отвори и от там идва и лъжливото и излъчване за висене
Оказа се че се мери прага отпред и отзад и така се намира най точно дали има разлика
Е при мен имаше минимална или 1см. реших че не е толкова голям проблем докато не монтирах газовата уредба с бутилка на мястото на резервната гума и ето още 1 см или общо 2 и пак добре но след
Поредното ми ходене на палатки с малко товар отзад положението стана много по зле
Доста си опира по коловози и теглича също чукаше когато слизам от по големи камъни и тн тъй като ми се наложи да сменя заден лагер и половината работа е свършена защо да не я повдигна малко речено сторено
свалих амовете и се оказаха ок значи че пружините са по умрели
Реших да я вдигна с 5 см от загуба 2 ми остават 3 полезни пък и малко да е по висока за черно
Ползвах поликарбонат или нещо от сорта тъй като слагам тези втулки върху тампона на амортисьора ми се наложи да се направят и удължителни болтове за тампона
Прецених да са от болтове на за стягане на глава на автомобил че е здрава стомана
поръчах матряла (както казваше Тато :D ) на другия ден имам среща с стругаря
Изображение

Изображение

Изображение
ето ги и болтовете в суров вид започваме с тях че са доста трудни
Изображение

тук са обработени от едната страна с разпробити отвори и с нарязана резба 8 мм
Изображение

Изображение

Изображение

ето и другата страна с готова външна резба пак 8 мм

Изображение
Дойде и ред на подложките който са с размери ф130 на ф70 вътрешен отвор
Изображение
отворът който направихме е 80мм на 10 мм дълбочина след това се опитахме да измерим за дупките на болтовете към копето е да ама греда те не са еднакви или равнобедрен триъгълник идва размера за това си направихме и втулка за центроване


Изображение
и изпилих с ъглошлайф място за стопера (който предполагам е против саморазвиване на гайката на амортесьора )
Изображение

и сега се взема точен размер на шпилките на тампона много по лесно просто го слагаш на обратно и чукваш по болтовете и после само на бормашината с свредло 8мм и после 12мм и втулката е готова
Изображение
От долу тампона беше доста по ръждясал и за това го по изчетках и боядисах с спрей
Изображение
После навих удължителите които пак боядисах
Изображение
след това сглобяване (без проблеми ) и ето крайния резултат
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Отначало се вирна много но след като я по разходих до Каварна за едно яренце което направи голям банкет
забелязах че по падна малко или демек сега е вирната с 3,5 см спрямо преди
цялата гимнастика ми излезе 45 лв за втулките 40 лв стругар и към 5 лв горива и един ден загубен но аз за сега съм доволен ще видя идната събота как ще се представи по черно пак
 3

Вто Сеп 03, 2013 1:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Любо 81 и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор