|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
ПочистванеУплътнения на соленоиди и бутала в клапанното тяло
Автор |
Съобщение |
ibex
Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 10:48 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback B12, 2.5, AT, 1999
Рейтинг: 118
|
Здравейте,
разглобих и почистих клапанното тяло и се чудя дали има от къде да се вземат нови уплътнения за соленоидите и буталата на акумулаторите? Сплескали са се леко с времето (300 000 км). Изглежда, че оригинални няма от къде да се звемат само уплътнения. При соленоидите няма движение и си мисля, че може да станат стандартните маслоустойчиви за климатици и т.н., но за буталата сигурно трябва нещо по-надеждно? Някакви идеи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Окт 21, 2013 8:56 am |
|
|
Vmax
|
http://www.transtec.com/downloads/npa_t ... PA0206.pdfВиж в сайта им, но мисля че не се предлагат отделно уплътнения за соленоидите и буталцата. Ако трансмисията не е прегрявана, не би трябвало да има проблем с оригиналните. Тествай дали соленоидите работят и дали буталцата се движат в пълен обем и сглабяй спокойно. Не забравяй да почистиш радиатора от мръсотии. Интересно ми е в какво състояние бяха соленоидите и конкретно този С, за трансфера с клапанното тяло?
|
|
|
Пон Окт 21, 2013 9:08 am |
|
|
ibex
Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 10:48 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback B12, 2.5, AT, 1999
Рейтинг: 118
|
Duty Solenoid C, който е за трансфера, е отделно от клапанното тяло, в задната част на кутията. Там не съм пипал. Иначе другите при раздрусване не тракаха или съвсем леко. След като ги изчистих и им капнах пак масло, тракат доста повече. Но иначе и мръсни "цъкаха", като им дам ток.
Като цяло нямаше някакви особени наслоявания и мръсотии. Цедката беше позадръстена. Повечето клапани искаха малко "помощ" за да излязат от каналите си, но не запецваха. След почистването излизат от собственото си тегло, но ми се струва, че това няма особено значение като се има предвид, че маслото ги бута доста по-силно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
30
|
|
Пон Окт 21, 2013 9:34 am |
|
|
Vmax
|
Не е лошо и този в опашката да свалиш и почистиш, като се раздвижва и буталцето към него.
Би трябвало да включва предавките много по-добре сега, като сглобиш сподели да се знае каква е разликата.
|
|
|
Пон Окт 21, 2013 10:08 am |
|
|
ibex
Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 10:48 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback B12, 2.5, AT, 1999
Рейтинг: 118
|
За жалост няма никаква разлика с преди.
|
|
|
Вто Окт 22, 2013 3:54 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
А сменя ли нещо от "О" пръстените, че като гледам вече не са О.
|
|
|
Пет Ное 15, 2013 9:10 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|