Скоростния лост се поставя в положение N или D (четвърта при МТ). Ако не се направи изваждането на аудиото и панела около скоростния лост става невъзможно.
Демонтира се лъскавия пръстен около скоростния лост.
Прикачени файлове:
IMG_1187.JPG
С малка отвертка се повдига задната част на панела около скоростния лост като по този начин се освобождават щипките (в червените кръгчета).
Прикачени файлове:
IMG_1188.JPG
Задната част на Панела се завърта напред и нагоре, а предната се смъква леко надолу за да се освободят щифтовете над пепелника. Издърпва се целия панел нагоре и се изключват куплунзите на запалката и подсветката на пепелника.
Прикачени файлове:
IMG_1189.JPG
Развиват се винтовете в задната част на декоративните лайсни, от двете страни на централната конзола.
Прикачени файлове:
IMG_1191.JPG
Прикачени файлове:
IMG_1191.JPG
Лайсните имат по три щипки, които се освобождават с издърпване назад (в посока багажника).
Прикачени файлове:
IMG_1192.JPG
Аудио бокса и климатроника са захванати с 6 винта - по три от страна.
Прикачени файлове:
IMG_1193.JPG
След като се развият винтовете целия бокс се издърпва напред и нагоре. Освобождават се куплунзите. Не забравяйте да ги маркирате!!!
Прикачени файлове:
IMG_1195.JPG