Отговори на тема  [ 48 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща
 Outback или Legacy 
Автор Съобщение
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Окт 18, 2012 2:39 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Бихте ли ми обяснили каква е разликата между Outback и Legacy.

Чет Окт 18, 2012 2:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Зависи за моделите от кои години те интересува, но основно разликата е в просвета и окачването. И при Легаси има повече различни кубатури мотори, докато Аутбека е 2.5 или 3.0, е има вече и 3.6 :D
В този форум има много изписано за двата модела, така че не е лошо да се почете малко, а и да се ползва опцията "Търсене".

_________________
www.plaskom.com

Чет Окт 18, 2012 5:30 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Окт 18, 2012 2:39 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Опитах се да намеря разликата преди да пиша тук, но не успях и затова ви питам. Аз имам предвид периода след 2004 до 2007. Зачетох се във форума и се замислих, защо следващата ми кола да не е такава. Бих желал конкретно да разбера дали има разлика между тези две обяви:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7ty18u - автомобила е обявен като outback и примерно тази обява - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=7ty5ou - в която колата е обявена като legacy комби. На външен вид изглеждат еднакви, двигателите им също може би са еднакви, съдейки по обема и мощността им. Това, което не ми е ясно дали няма разлика в клиренса/просвета/. Искам да използвам и възможността да ви попитам дали може да им се добави газова уредба точно на тези модели тук в България, както и дали това оказва по някакъв начин влияние върху работата на мотора и техниките по тях. На мен ми трябва автомобил, които да се държи добре на магистрала, но и който няма да се замисля по терени извън шосето примерно на черно - вила в планината, както и на сняг през зимата. 4х4 системата доколкото разбрах е постоянно включена в съотношение 50/50 за ръчните и 10/90 за автоматиците. Тук малко странно ми изглежда поставянето на 4 скоростна автоматична кутия, при условие, че по това време вече са започнали да се монтират и 6-степенни такива от други производители. Притеснява ме дали автомобилите с автоматик поради липса на 5-та няма да са шумни при скорости над 120 ? Според вас правилно ли съм се ориентирал. Ще съм благодарен ако получа коментари от тук пишещите.

Чет Окт 18, 2012 6:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2763
Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Легасито от обявата трябва да е 150 к.с., ако не се лъжа. Но щом ти трябва кола за ходене по планините - Аутбек е за предпочитане.

_________________
www.plaskom.com

Чет Окт 18, 2012 8:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 30, 2012 2:58 pm
Мнения: 68
Местоположение: Габрово
Skype: juli.enchev1
Автомобил: Subaru Outback
Телефон: 0876 868093
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега vsterev, аз имам Аутбек 2001 с 4-степенна АТ. По-новите са вече с 5-степенни. А най-новите са CVT - т.е. безстепенни. Но това не е толкова важно, а какви са предавателните числа на трансмисията и как двигателят е съгласуван проектно с трансмисията - въртящ момент, обороти, мощност и пр. Колкото повече са предавките, толкова по-сложна е конструкцията, следователно по-податлива на аварии.
Едно приятелче има Фиат Пунто с 6-степенна кутия, което не го прави по-малко каруца. :giggle:
При мен не съм забелязал повишен шум при по-голяма скорост - слушам си музиката с кеф. :D По принцип, кола с 4х4, толкова диференциали, предавателни кутии, кардани, въртящи се чаркалъци и т.н. предполага да е по-шумна. Но ако са добри маслата и няма технически проблеми, въобще не е шумна.
Пожелавам ти добър избор.

Чет Окт 18, 2012 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 03, 2012 3:53 pm
Мнения: 52
Местоположение: Пловдив
Skype: boikobo2
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2004 г.
Телефон: 0887644351
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега,аз съм нов собственик на Субару аутбек 2004 Автоматик.Доста прочетох разгледах и си купих аутбек 2,5 ,165 к.с.,2004 г.и си сложих метанова уредба.Вече минах с нея около 5000 км.за около месец и имам следните впечатления.
Разхода на 2,5 мотора с автоматик макар и 4 степенен е добър.Извънградско е 9-10 литра бензин,градско около 13 в Пловдив.На газ предполагам 1 литър отгоре,а на метан 11-12 лева на 100 извънградско и 14-15 лева градско.
Този мотор става за газифициране като цяло,проблемите са му,че в повечето случаи светка чека за проверка или проблем в двигателя при неправилна настройка и не може да се ползва автопилота (круиз контрола)иначе други проблеми не съм срещал.Дори и когато свети чека си върви супер.150-160 на метан не са никакъв проблем,оборотите са ниски и няма никакви випрации и шумове от каквито се претисняваш.Скоростната кутия е добра,но поради дългите скорости при старта не е много пъргава-не казвам,че не върви но при 165 к.с.и на бензин не е това което е при ръчни скорости например.(автоматика по принцип има леко забавяне при всички коли)
Други плюсове са височината която е над 20 см.и то от най-ниската точка, което най много ми харесва-нямаш претиснения от това, че ще закачи някъде,добрият външен вид за комби,подгряването на седалките при всички,както и автопилота също като базова екстра,да не забравяме и най-доброто 4х4.за съжаление има си и минуси:
1.Малко отвътре не е доизкусурена-леко е тясничка,ниска,ползвана е много пластмаса която се драска лесно особено сивото около скоростния лост,няма хладилна жабка,барчето между предните две седалки е малко и е много назад и надолу което го прави неудобно за облягане на ръката,Мрежата за багаж на гърба на задните седалки е ужастно грозна като на старите рейсове,а осветление в купето отпред напрактика няма само едни мижави лампи които само ръчно се включват.
2.Окачването е по твърдо от нормална кола и при неравности по големи си друса,за сметка на това въпреки височината си е доста стабилна.
3.Доста са скъпи за годините си.
4.Аутбека има доста пластмаси отвън,които са предпоставка за влизане на вода и прах между вратата и пластмасата и гниене след време.(надявам се да греша) :giggle:
5.Проблеми с кармилната рейка е често срещана(мойта също кука но не съм я барал)
6.Висок данък около 400 лв.
За двете коли които си пуснал имат разлики във височината която е най важната според мен(аутбека е доста по висок,аутбека има големи фарове за магла,аутбека има пластмаси по вратите.Общо взето това е.
Предимството на легасито (ниският вариант) ,е че имаш по голям избор на двигатели ,по добра цена,може би ще вози по меко защото е по ниска.Ти преценяш но аз избрах височината и не съжалявам.
Малко дълго стана,но това е моята реална и безпристрастна оценка,на база на каране на доста автомобили и от личен опит.

Чет Окт 18, 2012 9:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 21, 2012 11:00 pm
Мнения: 19
Местоположение: Казанлък/София
Автомобил: Ford Focus 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
нов съм във форума, но това не означава,че не го чета тайно от доста време на сам. Винаги съм си мечтал да имам Subaru, но за мое съжаление финансовите ми възможности не позволяваха!
Сега малко се подобри и отново следя с голям интерес форума и какво мога да си купя. Но минаха вече годините с желание за Impreza и разума накланя за друго, че мога да ходя на ски или просто в планината с някое OUTBACK-че.
Аз гледам също OUTBACK след 2004, но първо не мога да се реша поради високите по Subaru разходи, второ скоро ходих да гледам едно и аха да го взема и ме изпревариха. ;(
При мен проблема главно е със скоростните кутии. 4 и 5 степенни! :( Ужасно малко ми се вижда, при положение, че 1 година карах кола с 6, а по принцип другата ни кола е с 5. И сега в света на високите технологии, излизат всяка година все повече и повече с идея да се намали разхода на гориво и постигане на оптимален комфорт. Макар в момента да не знам за скоростна кутия с повече от 8, четох, че Форд и още някоя Американска компания разработват 9-10 степенни.
По каталог автомата и 2.5 мотор ускорението е 10,9 секунди до 100км/ч, ако не се лъжа, а с ръчка е 9.8 секунди, а за 3.0 мотор е 8,5 секунди.
При такава мощност на автомобилите ми се вижда наистина бавно, а и все си мисля, че оборотния им режим ще е зле и от там и високите разходи за гориво. По принцип съм се спрял на 2.5 ръчка или на 3.0. Ръчка ми е кеф да карам по принцип, автомат не съм карал, но прочетох много за тях и до колкото разбрах, автоматите на Subaru са идиото устойчиви.
Може ли някой да ми каже, само информативно при тези мотори, даже и за 2.5 автомата на колко оборота и на коя скорост сте при най-често караните скорости: 50,90 и около 130 в час?
Все имам чувството, че при 130 тоя автомат,ще е при много високи обороти и ще се чува не особено комфортно двигателя.
Иначе за купето, какво е, какви са пластмасите и материалите ми е ясно, влезнах в една подобна и макар да не я карах или возих, видях, че не са баш топ ниво, но това не е проблем. Не мога да обясня защо но адски много ме радва тая марка просто, а знам, че купя ли си няма да искам да я сменя.
Кола на мен за градско не ми трябва, искам я за да мога да ходя на палатки, разходки, ски, море, туризъм, да карам колело в планината и т.н. Затова по принцип и не съм чак такъв фен на автомата, който е уникално предимство за в града, но една 3.0 определено много би ме зарадвала.
Благодаря предварително за отговорите!

Чет Окт 18, 2012 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей.Собственик съм на Аутбек 2.5 2005г. 4АТ.И аз като теб имах притеснения преди да купя колата,относно четири степенния автоматик и съответно оборотите и скоростта на колата на дълъг път.Дори бях задал подобни на твоите въпроси.Сега съм приятно изненадан от колата,автомата е разчетен много добре и при 120 км/ч-3000 об.м.,което е нормално според мен.Относно ускорението,да не е от най бързите автомобили(със тези коне,човек очаква малко повече),но замисъла на колата е съвсем друг.Ако търсиш "резачка",просто трябва да се насочих към друг модел от марката.На дълъг път ще се чувстваш комфортно,не е шумно в купето (а и между другото двигателя има много хубав звук,когато го вкаращ във високи обороти :cool: ).
kito написа:
но една 3.0 определено много би ме зарадвала
.
3,0 така или иначе е 5АТ.

viewtopic.php?f=5&t=10209

Чет Окт 18, 2012 1:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am
Мнения: 244
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kito написа:
Здравейте,
.....
При такава мощност на автомобилите ми се вижда наистина бавно, а и все си мисля, че оборотния им режим ще е зле и от там и високите разходи за гориво.
.....

За пъргавината на МПС-та имат отношение и други фактори освен мощността.
Теглото/масата им например.
Относно разхода считам, че предвид това, което предлага марката като цяло е съвсем нормален.

_________________
Subaru Forester SF first love
Subaru Forester SH

Чет Окт 18, 2012 2:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 03, 2012 3:53 pm
Мнения: 52
Местоположение: Пловдив
Skype: boikobo2
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2004 г.
Телефон: 0887644351
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
+ 1 за горният коментар.
И с 50 и с 90 и с 150 можеш да си караш на 4-та и автомобилът е много тих.С 150 съм на 3500 оборота и без да даваш гас,както на бензин така и на метан и шум няма.А както ти каза колегата горе звукът при по високите обороти е уникален и не е дразнещ дори при 6000 об.на ниска скорост.Също за 3-ката е всеизвестно че е с 5 скоростна АТ,при 3-ката няма с 4 степени тези години.Но 3-ката с 5 степени нито е по икономична нито е по безшумна ти преценяш.В обороти много върви колата само на старта се забавя,говоря за 2,5.

Чет Окт 18, 2012 3:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 06, 2012 11:01 am
Мнения: 65
Местоположение: Варна
Skype: cusebg
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0R, 2006
Рейтинг: 38
От звездите одобрен
Отговори с цитат
3,0 при 140км/ч е на 3000 оборота

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=yJCEOTr4kTU

Чет Окт 18, 2012 3:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 1:40 pm
Мнения: 71
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: outback 2.5АТ 2004
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги vesterev и kito, не пишете от къде сте, ако сте някъде около Стара Загора -обадете се - готов съм да покарате и усетите как 2.5 АТ, дали ускорява добре, шуми ли и каквото друго ви интересува, 0885 336464- Станчо, и успех с избора

Чет Окт 18, 2012 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 21, 2012 11:00 pm
Мнения: 19
Местоположение: Казанлък/София
Автомобил: Ford Focus 1.6
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за отговорите!
Както казах, чел съм доста из форума! Знам, че 3,0 е 5 скоростен автоматик, това е и една от причините да ми харесва толкова. Другото е,че четох относно разходите между двата двигателя. За разлика от 0,5 литра получаваш-2 цилиндъра, 5 скорости, 80 коня, двигател с верига и т.н. повече, като разликата в разхода на гориво е много малка. Стига да имаш възможност да си го позволиш като първоначална цена,по-високите данъци и застраховки.
Така, че за хора с по-скромни възможности се бях ориентирал към 2,5 ръчка. Но и за това бях чел във форума, относно предимствата за ръчната и автоматика, но главно четох за 2,5 ръчка и 3.0 автомат. Просто за 2.5 автомат не бях прочел достатъчно явно,тъй като колегата по-горе ми прати линк със задавани подобни въпроси не бях чел. Истината е, че съм се ровил много из Audi форумите същи и познати от много други форуми, ме бяха наплашили относно автоматите, но не било така за Subaru, защото били много здрави.
В началото, когато започнах да чета този форум, бях яко шокиран относно разходите по автомобилите Subaru. Разход на гориво средно, който не пада под 12 е нещо нормално, да повечето са на газ, но все пак бях изненадан! Разходи за смяна на консумативи, като вътре включвам масла,ремъци, вериги, съединител, амортисьори, окачване. По едно време си мислих, че този сайт е като клуб на богаташа! :) :) :)
И все пак, разбирам, Subaru е не кола, а нещо много много повече! :) И както се казва, кефа цена няма! :)
Иначе, както попита един от колегите: от Казанлък съм, но сега живея в София! Работих година и половина в Стара Загора и пътувах всеки ден до миналата година, така, че може и да съм му засичал колата там.

Чет Окт 18, 2012 6:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kito написа:
В началото, когато започнах да чета този форум, бях яко шокиран относно разходите по автомобилите Subaru. Разход на гориво средно, който не пада под 12 е нещо нормално, да повечето са на газ, но все пак бях изненадан!

Колега,не се стряскай от разхода на гориво.Приказките за разхода на Субару са митологизирани и си вървят така от едно време.Истината е ,че разхода е нормален за такъв тип автомобил-с такава мощност и килограми.Харчи толкова,колкото и аналогични автомобили от други марки в този клас.Плюс това въпросите за разхода са много често коментирани,едни казват,че харчи много,други малко.Разхода всъщност е доста относителна величина и изключително много зависи от задкормилното устройство(също и от терен,температура,гуми....и още един куп неща с които съм сигурен,че си запознат.).С две думи-намериш ли подходящ екземпляр скачай смело,няма да съжаляваш,без значение дали е 2.5 или 3.0.Успех :good:

Чет Окт 18, 2012 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди да си купиш 2,5 с ръчни скорости провери цената на съединителя. Не съм убеден, че ръчната скоростна кутия ще ти излиза по-евтино от автоматичната при условие, че разхода го дават еднакъв. На предното поколение 2,5 литрови двигатели цената на съединителя е към 1200 лева (без маховика). На по-новите не вярвам да е по-малко, ако някой е купувал да каже. Относно разхода - Аутбек не харчи повече от Ауди и Бмв комби бензин с 4х4 и 2,5 литров бензинов двигател. 10-12/100 това е нормален разход на Аутбек на газ, не на бензин.

Пет Окт 19, 2012 2:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 23, 2010 9:09 pm
Мнения: 1340
Рейтинг: 441
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krass написа:
...Преди да си купиш 2,5 с ръчни скорости провери цената на съединителя. На предното поколение 2,5 литрови двигатели цената на съединителя е към 1200 лева (без маховика). На по-новите не вярвам да е по-малко, ако някой е купувал да каже.

Информацията е от преди няколко дни. Съединител 592 лв, а маховика 1320лв. Закупени от Мимо. Всичко това се отнася за Аутбек 2004, 2.5... ;)

Пет Окт 19, 2012 6:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 09, 2012 7:25 am
Мнения: 53
Местоположение: София
Телефон: 0898798624
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така че скъпия(евентуално) ремонт на автомата е по-скоро предположение.

Пет Окт 19, 2012 6:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 29, 2012 5:30 pm
Мнения: 143
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT 98г.
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В България всички много обичат да повтарят едни и същи обобщаващи глупости, които само са чували от другите и нямат никакъв собствен опит.
Немските коли били най-здрави и хубави, частите за японските били скъпи и трудно се намирали, автоматичните скорости били тромави, харчат и чупливи, Нокия били най-добрите телефони, и т.н. и т.н. градски легенди.

Пет Окт 19, 2012 7:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 12:19 pm
Мнения: 57
Местоположение: Пещера
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
колеги мисля в тази тема да попитам че от много ровене пак нищо не разбрах искам да знам от коя до коя година Аутбек е с въздушното окачване.... :-~ :beer:

Пет Окт 19, 2012 7:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би имаш предвид Легаси,не Аутбек?

Пет Окт 19, 2012 9:06 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 48 мнения ]  стр 1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор