Автор |
Съобщение |
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Здравейте! Търсих мнение из форума, но не намерих, за това ще питам тук. Ще слагам зимните гуми и мисля профилактично да мина през стенд на преден мост. Въпросът ми е- нужно ли е да правя и стенд на заден мост? Нищо не е правено по окачването както отпред така и отзад.
|
|
|
Вто Ное 19, 2013 10:04 pm |
|
|
Vmax
|
BLUE 1 написа: Здравейте! Търсих мнение из форума, но не намерих, за това ще питам тук. Ще слагам зимните гуми и мисля профилактично да мина през стенд на преден мост. Въпросът ми е- нужно ли е да правя и стенд на заден мост? Нищо не е правено по окачването както отпред така и отзад. Ако гумите са според предписанието на производителя не е нужно. Реглаж на кола 4х4 се прави и на двата моста.
|
|
|
Вто Ное 19, 2013 10:32 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Vmax написа: BLUE 1 написа: Здравейте! Търсих мнение из форума, но не намерих, за това ще питам тук. Ще слагам зимните гуми и мисля профилактично да мина през стенд на преден мост. Въпросът ми е- нужно ли е да правя и стенд на заден мост? Нищо не е правено по окачването както отпред така и отзад. Ако гумите са според предписанието на производителя не е нужно. Реглаж на кола 4х4 се прави и на двата моста. Гумите са 225/60/16 до колкото разбрах стават, но дали са по предписание не знам. Предполагам, че на стенда ще си покаже дали има нещо за реглаж, просто стенда трябва да е и за заден мост, правилно ли те разбирам?
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 7:07 am |
|
|
bat bubi
|
Това, че стават дадения размер гуми, не означава, че са по предписание......на колонката на врата ти пише какви трябва да са гумите (а такъв размер ме съмнява да е даден)... отделно, че и в упътването на колата също пише.....за стенда не мисля че има значение
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 8:42 am |
|
|
Vmax
|
BLUE 1 написа: Гумите са 225/60/16 до колкото разбрах стават, но дали са по предписание не знам. Предполагам, че на стенда ще си покаже дали има нещо за реглаж, просто стенда трябва да е и за заден мост, правилно ли те разбирам? Реглаж при Субару се прави и на двата моста - всеки стенд който прави реглаж, може да го направи / не съм виждал стенд само за един мост - всички могат да правят и на двата/, но все пак е хубаво да отидеш в реномиран такъв. Ако не си правил реглаж досега е задължително да минеш - ходовата част не е с постоянни характеристики / дупки, удари и т.н. /. По принцип се минава на реглаж и при смяна на размера на гумите, ако не съвпада с този описан от производителя, защото макар и малко се променя окачването в посока височина и оттам - биалетки, щанги и т.н.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 8:57 am |
|
|
mashbob
Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 9:21 am Мнения: 105 Местоположение: София
Автомобил: Outback EJ25 MT
Рейтинг: 32
|
Колега, а какво стана с централното дисплейче, дето го почукваш за да светне? И при мен е същото, но все не смогвам да питам тук.
_________________ 2005 Outback 2.5 5MT/DR
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 2:55 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Vmax написа: BLUE 1 написа: Гумите са 225/60/16 до колкото разбрах стават, но дали са по предписание не знам. Предполагам, че на стенда ще си покаже дали има нещо за реглаж, просто стенда трябва да е и за заден мост, правилно ли те разбирам? Реглаж при Субару се прави и на двата моста - всеки стенд който прави реглаж, може да го направи / не съм виждал стенд само за един мост - всички могат да правят и на двата/, но все пак е хубаво да отидеш в реномиран такъв. Ако не си правил реглаж досега е задължително да минеш - ходовата част не е с постоянни характеристики / дупки, удари и т.н. /. По принцип се минава на реглаж и при смяна на размера на гумите, ако не съвпада с този описан от производителя, защото макар и малко се променя окачването в посока височина и оттам - биалетки, щанги и т.н. Ясно! Точно така смятам да направя, разбрах, че размера не е сред предписаните, което значи задължително стенд.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 6:22 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
mashbob написа: Колега, а какво стана с централното дисплейче, дето го почукваш за да светне? И при мен е същото, но все не смогвам да питам тук. Проучването ми по въпроса стигна до там, че дисплея се сваля след като се свали музиката- процедурата не е никак трудна,но не намирам време да се занимая, а и никой не ми е потвърдил дали найстина това е пътя за сваляне на дисплея. Иначе проблема е най-вероятно заради студена спойка и не мисля, че ще е труден за отстраняване. Следващата седмица съм в отпуск и ще се занимая с този досаден дефект и ще се опитам да направя подробни снимки.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 6:28 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
Няма нужда да се сваля музиката. С широка плоска отверка със загладени ръбове се сваля в комплект с решетките. Разкачат се кабелите от буксите отзад, отвиват се винтчетата, абе като го видиш ще ти се изясни.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 9:37 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
krismarg написа: Няма нужда да се сваля музиката. С широка плоска отверка със загладени ръбове се сваля в комплект с решетките. Разкачат се кабелите от буксите отзад, отвиват се винтчетата, абе като го видиш ще ти се изясни. Абе и така го напънах, обаче не искаше да излезе...дострашаме и за това реших да го избутам из отзад...не мога да намеря снимки на щипките за да знам от кой край да го дръпна, ако дадеш по подробни указания ще съм благодарен.
|
|
|
Сря Ное 20, 2013 9:58 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
Прикачени файлове: 201120135255.jpg Прикачени файлове: 201120135277.jpg Предполагам за това става въпрос.Успех Извинявам се за лошото качество на снимките,но през телефона и то на бърза ръка-толкова
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
2
|
|
Сря Ное 20, 2013 10:02 pm |
|
|
krismarg
Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am Мнения: 659 Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
|
От долната страна се откача по-лесно, защото наклона на въздуховодите пречи. Ако искаш да го побутнеш, по-лесно ще е през таблото с приборите. Свалят се корите под таблото, двата винта за таблото от двете страни на кормилния прът и един от горна страна. Сваля се кормилната конзола до най-ниско от регулирането за вертикална посока и се изважда километража като се откачат двете букси.
|
|
|
Чет Ное 21, 2013 9:10 am |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
mashbob написа: Колега, а какво стана с централното дисплейче, дето го почукваш за да светне? И при мен е същото, но все не смогвам да питам тук. Готово! Свалих целият панел по указанията от поста на DDD, с подходящият инструмент е изключително лесно. Проблема е в женската (естествено ) букса на дисплея и едното краче имаше слабо окисляване и след почистване с игла и понатягане на пластините в буксата града заспа! Сега колкото и да го блъскам не гасне. Снимки ме домързя да правя.
|
|
|
Пон Ное 25, 2013 5:58 pm |
|
|
mashbob
Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 9:21 am Мнения: 105 Местоположение: София
Автомобил: Outback EJ25 MT
Рейтинг: 32
|
Значи ще се занимая и аз с това в следващите дни, и ще проверя тая женска.
_________________ 2005 Outback 2.5 5MT/DR
|
|
|
Чет Ное 28, 2013 3:02 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
След 11 месеца шофиране и изминати почти 30 000 км. , преди няколко дни забелязах издайнически мазни петна по пода на гаража от нещо подобно на гъсто масло. За пръв път Събчо се наложи да влезе в бокса не за обслужване, а за ремонт. След обстоен преглед в сервиза на Павлин в Пловдив се установи и повредата- цели два скъсани маншона явно чакълестите плажове и горските пътища си бяха казали думата.......или по-скоро стареенето на материалите. Заедно с маншоните смених профилактично и тампоните на носачите, че от както я купих бяха "тръгнали" и все ги чаках да се сцепят напълно. Друго за ремонт, просто няма! Т`ва Субаруто ще се окаже корав автомобил.
|
|
|
Пон Юни 23, 2014 1:24 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта |
|