Автор |
Съобщение |
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
http://www.vito03.com/media/exhausts/d85d61f3.jpgЗдравейте колеги ! Да използвам темата,да попитам,на посочената схема за съответния модел и година,кое точно е катализатора. Всъщност имам идея,но все пак !Инфото ми трябва,да обясним на тъп майстор(уж занимаващ се с испуск.системи) у нашия тъп град,кое да отреже и да замени с резонаторно гърне.Съответно,колко би било добре да е дължината на дист.втулка за кисл.сензор,и на кое място да се сложи.
|
|
|
Пет Яну 30, 2015 8:05 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Мнения: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
kingalex написа: на мен ми обявиха цена от 170 лева Едва ли има нов катализатор на такава цена, но с малко търсене и/или въпрос към доставчиците на оригинални части и цената ще се изясни. Мога да споделя, че за моя Аутбек (2011) е около $650 (в Субару дилършип). Разчитам да карам с оригиналния поне 200К, а това са бая години още...
|
|
|
Съб Яну 31, 2015 2:52 am |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Пламен Янев написа: http://www.vito03.com/media/exhausts/d85d61f3.jpg http://i397.photobucket.com/albums/pp53 ... CT0530.jpgТук намерих в тема от форума,снимка как е направено.Преди първото гърне е лан.сондата,а след гърнето е кислородния сензор,нали ! Колата на която искаме да махнем кат-за е:Impreza комби 1998г.,като от първия линк.Виждам катализатора(C.C),но след него друг няма,нали колеги !Това второто гърненце(C.C),не ми е ясно какво е ?
|
|
|
Вто Фев 03, 2015 10:52 am |
|
|
Alxx
|
Не съм чел цялата тема, но в общи линии ще дам отговор на някои въпроси. На колите с втори катализатор и втора сонда(която обикновенно е след първия катализатор, независимо дали има втори такъв), ако се маха катализаторът е необходимо да се махне(докато е здрава, кинти струва все пак) втората сонда и за да не дава грешки компът, да се замени/премости със съпротивление. Схемата е елементарна - на сигналния кабел се слага един мегаом(1 мил. ома) съпротивление и паралелно кварцов кондензатор от един микрофарад. На кабелите за подгрева се слага съпротивление от 11-15 ома, понасящо 11-15 вата мощност(от много стари руски тв стават, но е задължително да понасят поне 11 вата, иначе рискувате пожар). Аз съм с такъв мост на Сузуки Лиана 2006-та(още нямам Субару, но такъв мост съм правил на БМВ и още няколко марки) и нямам грешки. Тази комбинация дава газова константа 1,1 към компа и грешка няма.
|
|
|
Съб Фев 28, 2015 9:36 pm |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Не съм чел цялата тема, но в общи линии ще дам отговор на някои въпроси. На колите с втори катализатор и втора сонда(която обикновенно е след първия катализатор, независимо дали има втори такъв), ако се маха катализаторът е необходимо да се махне(докато е здрава, кинти струва все пак) втората сонда и за да не дава грешки компът, да се замени/премости със съпротивление. Схемата е елементарна - на сигналния кабел се слага един мегаом(1 мил. ома) съпротивление и паралелно кварцов кондензатор от един микрофарад. На кабелите за подгрева се слага съпротивление от 11-15 ома, понасящо 11-15 вата мощност(от много стари руски тв стават, но е задължително да понасят поне 11 вата, иначе рискувате пожар). Аз съм с такъв мост на Сузуки Лиана 2006-та(още нямам Субару, но такъв мост съм правил на БМВ и още няколко марки) и нямам грешки. Тази комбинация дава газова константа 1,1 към компа и грешка няма. С нетърпение ще чакаме да приложиш този опит на бъдещото ти Субару
|
|
|
Съб Фев 28, 2015 10:14 pm |
|
|
Alxx
|
Ако съм в грешка, би било редно да подскажеш, да?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 01, 2015 12:51 pm |
|
|
deadman
|
Нищо не се маха или добавя, колега. Просто се слага дистанцираща втулка за сондата/сондите и си караш без грешки, лампи и ядове.
ПП: Само за инфо - турбинираните Субару имат три катализатора. По твоята логика трябват 3 сонди. И 15 катализатора да сложиш втората сонда е след последния катализатор, а първата е преди всички катализатори. На първата още и казват A/F сензор.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 8:58 am |
|
|
deadman
|
Само уточнявам, че говоря за ДВГ с една изпускателна система. При Н6 сондите са 4, но местата са същите - две преди катализаторите и две след тях
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 9:00 am |
|
|
BukTop
Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am Мнения: 184 Местоположение: София
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza WRX GT
Рейтинг: 38
|
А да попитам за колите с 1 катализатор, EJ20, 98г. конкретно, ще се загуби ли back presure-a, ако на мястото на катализатора се постави резонаторно гърне? По принцип плана е да се направи изцяло нова генерация, с фи 3-5мм по-широко от стандартната, резонатори на мястото на катализаторите и някакво малко по-отпушено крайно гърне.
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 12:54 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
импреза еj20e sohc 1997 automatic беше с 2 катализатора , натяхно място 2 резонатора тръбата същия рамер като оригинала блиски по рамер колата стана осезаемо по-пъргава, развърта се малко похубаво двигателя след подмяна на тръбата с едно малко резонаторче м/у бившите катализатори и крайното гърне нова тръба същия размер като оригиналната , без налкото гърне - никаква разлика ако искате после може дакача и снимки обаче колата е ремпната на безин, и с АЕМ сонда и сега се кара на метан
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 1:38 pm |
|
|
deadman
|
mitoko написа: импреза еj20e sohc 1997 automatic беше с 2 катализатора , натяхно място 2 резонатора тръбата същия рамер като оригинала блиски по рамер колата стана осезаемо по-пъргава, развърта се малко похубаво двигателя след подмяна на тръбата с едно малко резонаторче м/у бившите катализатори и крайното гърне нова тръба същия размер като оригиналната , без налкото гърне - никаква разлика ако искате после може дакача и снимки обаче колата е ремпната на безин, и с АЕМ сонда и сега се кара на метан А разлика в силата и тембъра на звука след махане на двата резонатора и монтаж само на един имаше ли? От чисто любопитство питам.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 2:32 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
deadman написа: mitoko написа: импреза еj20e sohc 1997 automatic беше с 2 катализатора , натяхно място 2 резонатора тръбата същия рамер като оригинала блиски по рамер колата стана осезаемо по-пъргава, развърта се малко похубаво двигателя след подмяна на тръбата с едно малко резонаторче м/у бившите катализатори и крайното гърне нова тръба същия размер като оригиналната , без налкото гърне - никаква разлика ако искате после може дакача и снимки обаче колата е ремпната на безин, и с АЕМ сонда и сега се кара на метан А разлика в силата и тембъра на звука след махане на двата резонатора и монтаж само на един имаше ли? От чисто любопитство питам. катализаторите и 2 та ги замених с резонатори, това беше още преди ремапа на бензин ,след това я ремапнах само на бензин и в звука и сила и тембър не намирам никаква разлика освена малко по-добро развътане мотора , но като щяло задното гърне беше леко тръгнало да се избушва и за сила и тембър не усетих да има разлика след това като минах изщяло на метан , заради счупване на няколко места смених тръбата м/у бившите катализатори и най-крайното гърне ( големия резонатор) на която имаше малко катализаторче с нова права тръба същия размер но без малкото резонаторче ... вървежа си е еднакъв, но има малко шум заради малки дупки в крайното гърне (нали е с двойна ламарина) оригиналната сонда е само една след катализаотрите, с три кабела е буксата или накратко 2 катализтора > 2 резонатора (гърнета) тръба с малко резонаторче > само тръба (тръбата от новите 2 резонатора до крайното гърне) ще кача снимки до утре, че май така по лесно се рабира какво съм направил и да е полезно за колегите
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 4:20 pm |
|
|
deadman
|
Схванах. Сложени са резонатори вместо катализаторите и си сменил и стоковия резонатор. Моя грешка.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
|
|
|
Сря Мар 04, 2015 5:03 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Преди време колегата 1040 ми подари комплект генерация+средни гърнета+задно гърне, само тръби без катализатор без нищо, та монтирах ги на колата и само поставих моята сонда (колата беше Импреза 98 2.0 - 115 к.с.) Колата стана малко по шумна като имаше едно специфично бръмчене като я изрежеш над 3 хил. подобно на Хондите как пърдят, нямаше оня хубав и галещ ухото боксеров звук.... Та ако не са запушени не се занимавайте с глупости. Преди да сложа гореспоменатите тръби имах си катализатори само задното гърне бях сменил с някакво пазарско кухо, е нямаше такъв бръмчалник и то не хубав субарски звук а просто си бучеше. а пък един човечец тука на една Импреза 99 2.0 - 125 к.с. сложи някакво пазарско гърне без да маха катализаторите и ви казвам звука е ненормален бълбука жестоко с онзи хубав Субару звук, та честно казано всичко е въпрос на късмет с докарването на звука или наливане на пари за хубави гърнета!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Съб Мар 07, 2015 6:11 pm |
|
|
Alxx
|
Офф: mitoko написа: ... и сега се кара на метан Требе си чукнеме една бир среща, че ще слагам сам. Трябват ми жокери за някои неща.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 15, 2015 1:47 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Alxx написа: Офф: mitoko написа: ... и сега се кара на метан Требе си чукнеме една бир среща, че ще слагам сам. Трябват ми жокери за някои неща. Имаш Л.С. да не спамим в темата.
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Нед Мар 15, 2015 11:18 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|