Колега,аз съм със същата машина ,само че бяла(въпреки ,че за гумите няма никакво значение цвета ) - с BRIDGESTONE LM80 я търкалям ! То тази година не видяхме и много от зимата,но.... Колата се държи похвално с тази гума,въпреки че MICHELIN е също много добър вариант(малко по-скъп),но няма да имаш проблеми с нито една от марките!...
Карам същия Форко, но с дизелов двигател. Pirelli SOTTOZERO му сложих. Без забележки. Не съм намерил стръмна уличка в Търново, която да го затрудни. Спира и тръгва на всички наклони, които са ми известни. Скоро правихме сравнение на сняг с един приятел, който си купи GL500 (гумите за MICHELIN, но не помня модела - предполагам е най-доброто, което се предлага за този клас) Дали заради късата база или за това, че Форко е с ръчна кутия, или заради по-ниското тегло . . . или пък защото е СУБАРУ - Форко нямаше конкуренция. Успокоението за моя човек е, че на чиста магистрала - без сняг - той си кара с 240 и се кефи.
Ама на какво точно се кефи . . . защото при пряко сравнение Harman Kardon във Форко е с неразличимо качество на звука от същата система в МВ . . .
Благодаря за отговорите. Мисля все пак да заложа на Michelin Alpin. Макар и най-скъпата възможна гума на пазара, имам опит с нея на бившето ми Паджеро. При добър комфорт не съм имал проблеми на никакъв зимен терен, освен мокър пясък. А и това е първата ми покупка на чисто нов автомобил, как да не си поглезя новата си кола Относно Harman Kardon - моята няма да има. Поръчах версията Комфорт, при която музиката е стандартна, но доплатих за кожен салон. Вашите версия премиум ли са? Ако да, как е електрическия багажник, навигацията и люка? Струва ли си, при положение, че навигацията е почти не използваема в Б-я?
Колега SUBARUFORESTERXT, форумът не ми разрешава да ти отговоря и да пиша съобщения, защото съм твърде нов
Това, което си написал за Каените, приятно ме надъхва. Чакам с нетърпение да минат още около две седмици, докато си получа колата. Едвам ли ще имам ел. багажник - четох си договора и не е споменат, но дано да са пропуснали
Пет Фев 07, 2014 10:25 pm
taipan
Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 6:08 pm Постове: 1159 Местоположение: София
Автомобил: с EWG
Рейтинг: 379
Ето едно руско тестче на Honda CRV с/у новото Фори в най-интересния момент, ситуацията е много показателна за разлиния тип 4х4, резултатът ще е подобен и с останалите конкуренти
Тя новата CR-V вече не е с помпи, а май само на електроника разчита да засече слип отпред и да бутне отзад. Интересно в пясъка умря все едно е с предно само.
Поствам снимки на бившата ми машина. И тя умря на пясък, но мокър. Тепърва ще правя сравнения между Super select-та на Митсубиши и задвижването на Subaru.
Съб Фев 08, 2014 11:04 pm
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Постове: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
Тя новата CR-V вече не е с помпи, а май само на електроника разчита да засече слип отпред и да бутне отзад. Интересно в пясъка умря все едно е с предно само.
Обърни внимание от 11:35 до 11:40. Обясниха, че AWD системата на Хондата е прегряла и има червена лампа на таблото. Затова само на предно върти в пясъка
На мен Рашъна ми е като Китайски , нищо че съм учил до 8-ми клас. Аз имах предишнита ЦР-В, само че я откраднаха...Вършеше работа в нормален сняг, нищо особено, но никога не ме е предавала и беше мега здрава кола. Тази явно е само за магистрала...
Аз пък покарах новото Фори 2.0 с линеартроник и Х моуд и се представи перфектно на пясъка. Това от клипа не знам защо не мина,може и ,за да не направят лоша реклама на ЦР-В , но според мен можеше да издрапа.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Благодаря за отговорите. Днес звьннах на сервиза и ми казаха че имат от субару антифриза и да мина да погледнат колата. Мисля да взема 1л за всеки случай.
На времето Субару сервизите работеха с Арал антифриз. Сега с Мотулски. И на мен ми е интресно да ли имат оригинален, което ме съмнява. Преди месец в Субару Варна не видях.
Имат. Взех си един литър- 16лв. Долях до средата между мин и макс и за сега няма спадане на нивото.
Годината (моделната) е 2014, моделът е Форестър 2.0 i, двигателят - очевидно е 2.0 - 150 к.с., оборудването е "Комфорт". Автомобилът е купен от Субару - Габрово. Като стана дума... Какви са ви впечатленията от горепосочения дилърски център?
Взех я преди пет дни. Като допълнителна услуга дилъра на Субару я закара с репатрак до КАТ, където мои човек я регистрира. Тъй като явно в резервоара е имало не повече от няколкостотин грама бензин, колата е угаснала и моят човек е търсил по спешност бензин. При стойност около 70 000лв., мисля можеха да налеят бензин за 10-20лева.
Както и да е, измита и с номера я вех на 19 километра според километража. В момента е на 260. Удоволствието е несравнимо. Въпреки че и досега съм карал коли със сравнително големи двигатели /165 дизелови коне на Паджеро и 185 пак дизелови на Волво/ това Субару бяга много Мислех да я пазя в началото да не качвам повече от 3000оборота, ама май няма как... Имам нужда от дозата адреналин с по-сериозното натискане на педала на газта. За отбелязване е и че стои изключително стабилна, не се усеща никакво разлюляване в завои.
Няколко неща леко ме притесняват: 1. На празен ход двигателят понякога не работи равномерно. Някак си притриса и има леки вибрации. Иначе оборотите не играят, според оборотомера са между 750 до 800. С подаването на газ, двигателят заработва равномерно. Надявам се сте ме разбрали правилно, та това нормално ли е? 2. Менюто ми е на немски език. Дилъра не знаеши как да го смени на английски, щял да пита. Така или иначе ще ходя в София скоро и ако до тогава не съм го оправил, ще посетя Субару София. 3. Сравнително сериозен разход по борд компютър в града. Между 16 до 18 на сто, не особено спокойно каране и студен двигател. Иначе междуградско Бургас - Поморие даде 10.4 на сто. 4. Според дилъра на Субару първата смяна на масло е на 15 000км. Според американкия форум на 6000. Имам поне няколко месеца докато ги стигна тези 6000, но мисля да се доверя на американците.
Ами това са първите ми впечатления. Мисля да сложа секретни болтове, че тези джанти се набиват на очи. Дано да ми служи вярно дълги години