Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:22 pm



Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
 Как да си регулирам сам газовата уредба? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

имам легаси от 93-та година. Проблема ми е голям разход на газ и на бензин. На бензин не мога да го оправя така или иначе, но на газ мисля че мога да оправя.

Нямам възможност да отида до сервиз. Колата е с обикновена газова уредба. Направих снимка на изпарителя. Моля кажете коя врътка за кое служи. Искам просто да намаля леко притока на газ, че дава разход 11 на извънградско с 120 км в час и ми идва повече, защото карам много и все извънградско.
Ето снимката : http://pics.data.bg/albums/26855/subaru ... 9/nokia378
Значи най-дясната врътка на маркуча е за какво? Като ми регулират газта там го въртят. Там ли трябва да пипам?
Или как сам да се справя.


Много ще съм благодарен ако помогнете!

_________________
Изображение

Сря Май 26, 2010 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Impreza Owner

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 8:08 pm
Мнения: 310
Местоположение: шумен
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не ми се вярва някоѝ да ти вземе пари за да ти удуши колата.

Сря Май 26, 2010 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
гаста се намаля от врътката на маркуча (наи дясната) , след това с другата врътка на изпарителя се върти на завиване докато паднат оборотите , след тов отвиваш съвсем леко и оборотите започват да се вдигат , въртиш докато стигнеш до там че оборотите пак паднат , след това връщаш малко назад за да намериш наи високите обороти и така го оставяш :smt023
имаи в предвид че като намаляш гаста от дяснота(първота) врътка ще ти падне и вървенето на колата , то две добри няма :smt023 успех :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Сря Май 26, 2010 10:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
а това го правя докато подавам газ ли? Последните действия са само с врътката на изпарителя? Значи първо намалявам леко врътката на маркуча,след това започвам да си играя с врътката на изпарителя ли?

Благодаря за отговоя. А просто тук няма кой да я регулира. Па и ми писна от пишман майстори!

_________________
Изображение

Сря Май 26, 2010 11:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
това го правиш когато колата работи на обороти , и трябва да е загряла :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Чет Май 27, 2010 6:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ок, значи да кажел дърпам жилото до примерно 3000 оброта. Надявам се да се справя.
Много благодаря за оказанията !

_________________
Изображение

Чет Май 27, 2010 7:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако искаш първо пробвай само с врътката на маркуча, както е обяснил колега. Ако не стане, тогава пробвай да регулираш и празния ход (врътката н на изпарителя). В едното крайно положение (най-завита) колата заглъхва защото няма газ, в другото крайно положение (най отвита) заглъхва защотото се дави от твърде много газ. Ако искаш тези положения си ги бележи с маркер и експериментирай с положения между средата и най-завита врътка.

Чет Май 27, 2010 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А врътката за кояте става въпрос е тази на маркуча нали? Аз я въртя докато подавам газ нали така.

_________________
Изображение

Чет Май 27, 2010 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am
Мнения: 2211
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, на маркуча, тя ти е най важната с нея регулираш колко газ отива до мотора.
Можеш да го направиш и без да даваш газ, на обороти на празен ход пак си се усеща перфектно заглъхването. Той просто мотора ше се опита да загасне в някое от крайните положения, но ти бързо ще врътнеш леко обратно да не загасне. Отбележи си крайните позиции, брой колко оборота въртиш ( ако са повече от 1). Отбележи си също една резкичка на врътка да ти е по-лесно.

Чет Май 27, 2010 4:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 10:13 pm
Мнения: 769
Местоположение: Пловдив-Ръжево конаре
Автомобил: Legacy 2.2AT .
Телефон: 0877115116
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
колата ти работи на празен хот на 800 оборота(загрята на 80 градуса)
затбаряш да кажем с една втора оборот врътката на мъркуча
след това регулираш сместа гас/въздух с врътката на изпарителя по описания по горе начин ,
когато намериш положението в което двигателя ти работи на наи високите възможни обороти , тогава си намалил подаването на гас(с първата врътка) , и си направил сместа гас/въздух (с врътката на изпарителя) в оптимални граници за една номална работа на двигателя на гас , ок :?: :smt023

_________________
http://www.youtube.com/user/kirilg68?feature=guide
http://www.snimka.bg/?profile,albums

Чет Май 27, 2010 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Много благодаря. Сега чакам нови въздушен филтър да ми бъде доставен и веднага се захващам с регулажа.
=D>

_________________
Изображение

Пет Май 28, 2010 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Дек 14, 2009 11:22 am
Мнения: 117
Местоположение: София
Skype: ivostst
Автомобил: Leone, Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега един въпрос искам да засегна , този маркуч как влиза в двигателя като е само един , има ли някакво разпределение и ако може да го снимаш и покажеш. Ще ти обясна защо: това е много важно за разхода и ако не е както трябва и факир да ти я настройва ще си лапа или няма да върви. :smt023

Съб Май 29, 2010 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 27, 2008 6:54 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Skype: dqdokoleda_bg
Автомобил: Legacy 1.8 GL 1993
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Хмм, ще погледана, ще снимам и ще покажа.

А за да не пускам нова тема да питам тука направо. Дойде време да сменя маслото и си намерих Мотул 6100 10в40 за 50 лева 5 литрова туба и си купих и искам сам да си сменя маслото.
Проблема ми е с масления филтър. Той как се сменя? Мога ли като легна под колата и с ръка да го отвия или м трябва спецялен ключ? Може ли да се отвърти с някакви по-големи клещи? И като се затяга колко се затяга, да пасне или със все сила?
А и как се прави първо. Отвивам и чакам да изтече маслото и тогава сменям масления филтър или първо филтъра и после маслото?
Благодаря предварително.

_________________
Изображение

Нед Май 30, 2010 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 13 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: BGkiller99 и 32 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор