Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Recall за Субару в Европа, каква е процедурата в БГ
Автор |
Съобщение |
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
2 часа след като писах на Владимир Димитров - ето отговора: Какво ще стане - ще видим.
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 4:53 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
На мен, още на 18 ноември, Владимир Димитров ми писа, че автомомилът ми не подлежи на тази кампания, ама как са го решили..чудя се дали мога да проверя и по друг начин...
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 9:59 am |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
|
Сря Юни 21, 2017 10:43 am |
|
|
kerekovski
|
|
Сря Юни 28, 2017 3:27 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
На моя въпрос дали XV-то ми попада сред тези с проблемни възд. възглавници, а и дали има други сервизни акции, предвидени за него, получих следният отговор, който може да е полезен на колеги с XV: ................................... от: Vladimir Dimitrov ( [email protected]) дата: 07.07.2017 13:45 ......... Здравейте г-н Ризов, Прилагам ви информацията за вашия автомобил: - Вашият автомобил не попада сред оборудваните с проблемните въздушни възглавници, производство на ТАКАТА - За вашият автомобил има следните 2 кампании: SRT 214 - Occupant Detection System Warning Light Failure SRT 215 - Wire Harness Short Circuit in the steering column cover За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашите оторизирани сервизи в България: Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144 Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88 [email protected] или Веко Ойл ЕООД, Габрово, бул. Христо Смирненски 41 Приемна Сервиз: 0886 448 909 [email protected] Поздрави Vladimir Dimitrov Sales Area Manager Bulgaria ........................................
|
|
|
Пет Юли 07, 2017 1:32 pm |
|
|
chico
Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
|
Да споделя и аз скорошно развитие по темата. Тази седмица получих известие от близкия клон на Български пощи с което ме известяват за препоръчано писмо до моя милост. И тъй като напоследък по пощата идват само "честитки", отидох с леко смесени чувства Та там ме очакваше плик изпратен от Соломарк ЕООД, от името на Субару Италия. Адреса на подателя е София 1164, ул. Момин кладенец 9. С учудване отворих плика и вътре открих прикаченото писмо, подписано от цитирания по-горе г-н Димитров. С две думи уведомяват ме, че автомобилът ми подлежи на сервизиране в Субару Моторс във връзка с проблемите на Takata. Това не е изненада, по-интересно ми е как са стигнали до актуалния ми пощенски адрес при положение че аз съм третия собственик в БГ на въпросния автомобил. Логичното предположение е, че са се свързали със застрахователите и ползват данните от ГО Независимо от това беше приятна изненада, оказва се че някой все пак си върши работата съвестно. Така че за г-н Димитров! Сега остава и Субару Моторс да си свършат своята част. Ще пиша като има развитие.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Сря Юли 26, 2017 8:35 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Писах и аз сега да ме проверят, защото когато ми бяха писали, че не подлежи, не разбрах дали просто не беше тръгнала кампанията за БГ/Европа или конкретно моят не подлежи, пък и попитах ако има някакви други кампании, на които подлежи да кажат какви са:)
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 2:42 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Колеги, на кой e-mail трябва да пиша, за да разбера дали автомобилът ми подлежи за подмяна на проблемните Takata?
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 3:48 pm |
|
|
vizor
|
Ако е автомобила от профила ти - няма проблем с него.
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 4:49 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Да, за него ми беше питането. Благодаря
|
|
|
Чет Юли 27, 2017 4:52 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Говорите са автомобили купени от България и в гаранция нали? Че за CVT също има бюлетин.
|
|
|
Пет Юли 28, 2017 9:24 am |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
[quote=.............Че за CVT също има бюлетин.[/quote]
Какво по-точно имаш предвид колега? Някакви установени дефекти по кутията ли?
Моята е със CVT, не е купена от България и вече е извън гаранция, но ще извършат за своя сметка това, което са посочили в писмото си до мен - виж 7 поста по-горе. То обаче не касае кутията.
Поздрави,
|
|
|
Пет Юли 28, 2017 10:38 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Радвам се че са отстранили нещата при теб . Написах email на Субару Моторс. Колата ми е с пълна сервизна история, но съм по - скоро скептичен. Имам в предвид това Service Bulletin # 16-90-13 Design Change to Lock-Up Type Torque Converter Bulletin Description: This bulletin announces the availability of a countermeasure torque converter assembly to address a customer concern of very low engine RPM when coming to a stop. The condition is similar to coming to a stop in a manual transmission equipped vehicle without depressing the clutch pedal. Thrust washer wear inside the torque converter can cause restriction of the oil passage used to bleed off lock-up clutch application pressure. The result is either a delayed (momentary low engine rpm) or no lock-up pressure release. The thrust washer has been changed from a solid bushing-type to a needle bearing type. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/ ... 6-0699.pdfОбхваща Аутбек 10-12 CVT. На фесйлифта трябва да е отстранено. Явно не са само пластмасти разликите... Разликите в цените не са само от по новата година. Препратка към тема на колегите http://www.subaruoutback.org/forums/66- ... -idle.html ( [email protected]) ли е правилният email? Че аз писах на субару моторс направо
|
|
|
Пет Юли 28, 2017 11:43 am |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Благодаря за пояснението.
Да, това е мейла.
Поздрави,
|
|
|
Пет Юли 28, 2017 12:49 pm |
|
|
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
Здравейте, след около 3 месеца чакане, получих имейл от Владимир Димитров: "Здравейте г-н ..., Прилагам ви следната информация за вашия автомобил: - Вашият автомобил e оборудван с въздушни възглавници от доставчика Takata, които може да предизвикат неизправности и слeдва да се извърши кампания: WI16-015 SRT231 AIR BAG INFLATOR - За вашият автомобил също има следната кампания: WI16-012-237 TRIBECA HOOD За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашия оторизиран сервиз в София: Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144 Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88 [email protected]Аз ще информирам колегите от сервиза за вашия случай. Поздрави" След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 11:13 am |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Мнения: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
Ехее 3 месеца без отговор и накрая ти отговаря ?
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 11:40 am |
|
|
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
Да, за 3 месеца нова кола могат да ми сглобят
|
|
|
Чет Авг 03, 2017 11:50 am |
|
|
kerekovski
|
pisan60 написа: След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите Това какво точно означава? Защо проверка и снимки и тепърва след това поръчка? И колко време ще пристигат частите?
|
|
|
Пет Авг 04, 2017 11:29 am |
|
|
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
И на мен в първия момент ми стана странно, но аз съм трети собственик, колата е швейцарска, не е ясно дали не са сменени въздушните възглавници заради претърпяно птп в миналото. Процедурата е такава - разглабят, снимат патрона или там каквото беше, за да е документирано състоянието му (това е чисто с цел някаква статистика), сглабят колата да я карам, поръчват се нови патрони/възглавници, като срока за доставка е околол месец. На място ще проверят и за другата кампания в която влиза колата.
Това, което ме изуми е - Г.И. каза, че това ще е първата Трибека, на която ще сменят патрони/възглавници - никой досега не се е обадил. Друг е въпроса дали те се обаждат на клиенти, които са били закупили чисто нови Трибеки от тук.
|
|
|
Съб Авг 05, 2017 9:21 am |
|
|
chico
Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
|
Да рапортувам развитието по темата. След обаждане до Субару Моторс ми определиха дата 29ти август за разглобяване и снимане. Тъй като не успях да я закарам на тази дата се наложи да определя нова - за 8ми септември сутринта. Този път бях там в 9.30 сутринта с идеята да ги изчакам да разглобят и снимат за около час. Само че като отидох при приемчика се оказа, че са им докарали необходимите части и могат да сменят направо всичко необходимо. Тъй че им я оставих за смяна и в 11.30 получих SMS че колата е готова, със сменена възглавница. За цялата процедура не съм плащал нищо.
|
|
|
Нед Сеп 10, 2017 1:52 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 76 госта |
|