Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Апр 20, 2018 4:56 am



Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
 Въпрос за Lineatronic 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Вариаторната кутия на Субару се вгражда едва от няколко години и не знам какви впечатления и опит имат ползвателите и в България, но поне мога да попитам за някои неща. Интересува ме най-вече как стоят нещата откъм поддръжка и най-вече ремонти. Дали ситуацията е аналогична с вариатора на Ауди, който в едни години можеше реално да се отремонтира само от един човек на Балканите поне, или има сервизи, в които ги ремонтират рутинно? Аз карам вече второ Ауди с вариатор и идеята за вариатор плюс 4х4 ми звучи супер. Ако някой има инфо моля нека сподели. :)

Нед Яну 07, 2018 3:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 752
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 2005
Рейтинг: 193
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей, колега. Предполагам никой не е отговорил, защото до колкото знам няма колега, който да се е оплакал от проблем със CVT кутия ( което не означава автоматично, че няма такъв ). Просто за момента кутиите са ОК., слагат ги на сравнително по-нови автомобили...., след години...кой знае. Но ако се стигне до ремонт, едва ли ще са много местата които ще могат да отремонтират кутията :-? . Ти правиш аналог може би с мултитроника на Ауди, който до колкото съм се интересувал прави проблеми и масово собствениците на такива кутии прибягват до услугите на Мишо от София, който обаче не е винаги в БГ. Може много да се изпише...но в най-общи линии разликите между вариатора при Ауди и Субару са следните според мен - при Ауди работата на кутията ( стига да е безпроблемна ;) ) е доста по адекватна и бърза в сравнение със Субаруто, ноооо доста по-чуплива и капризна. Съответно при Субару - малко по-мудна и неадекватна ( изключвам моделите 2015г.+...), но доста по-надеждна и безпроблемна. Така че...пълно щастие няма :) . Това разбира се е изцяло мое мнение, базирано на информацията която съм търсил и от която съм се интересувал. Нека ако има ( със сигурност има :) ) по-запознати колеги да пишат. Поздрави.

Нед Яну 07, 2018 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да, ще се радвам колеги с лични впечатления да споделят опит.
Въпроса ми е съвсем резонен мисля, все пак с натрупване на километри и години, все някога една автоматична кутия ще се нуждае от някаква скромна или по-мащабна интервенция. И точно поради ситуацията с Multitronic-a при Ауди предпочитам добре да проуча въпроса. Защото ако никой, никъде не може да поправи една трансмисия, какъв е смисъла от покупка на подобен автомобил?!
Не съм чупил кутия на нито едно от двете Аудита, сегашното е на 230 000 км, рано или късно едни фрикционни дискове няма начин да не са за смяна. Харесвам Субару, има нещо очарователно в тия коли, харесвам и работата на вариаторните кутии. За това комбинацията от 4х4 и такава кутия е добър вариант за мен. Конкретно, следя Outback-a, хем си е комби, хем като пътен просвет и възможности в джунглата на градския сняг например не отстъпва на разните му градски джипове..... Наистина хваща окото модела 2015 г, най-после като му погледна интериора, видяното ми харесва.
Като изключим лекото замисляне при рязко подаване на газ, вариатора на Ауди е страхотен. Малко или много предполагам че последното поколение при Субару също ще е ок. :)

Нед Яну 07, 2018 10:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 943
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 692
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще бъде най-добре да пробваш лично Субару CVT, но на автомобил с аналогична мощност. За ремонт не мисли в момента, защото Субару е кола, която е направена по различна концепция и със съвсем различен подход при конструирането. Има няколко теми за Lineartronic, но те са свързани основно с избора на масло и интервала за смяна.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Яну 08, 2018 11:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2301
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм тествал Линеартроник на бензин след 2015,но на дизела е доста адекватен и всички колеги,
които го тестваха са на същото мнение.
В дългосрочен план при правилно обслужване едва ли ще има проблеми.
Старите линеартроници без Х-моуд не са толкова проходими, както сме свикнали...

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Яну 08, 2018 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да, най-добре ще е да покарам едно Субару от тия на които съм "хвърлил" око!
Едно Субару съм карал само веднъж в живота си, за 30-тина км, като за автомобил на неговото си време ми хареса.
Предпочитам бензиновата версия. Сега карам дизел, преди това пак дизел, нищо толкова страшно няма в самите мотори, но тая дандания с "Дизелгейт" води към все повече рестрикции, всяка зима правя чудеса от храброст за да съм спокоен, че няма да ми замръзне горивото или да се запуши с отложен парафин прясно сменения филтър, тая година детето тръгна на градина, колата се пали 6 пъти на ден само заради градината и работи по 5-10 мин. От там всяка Неделя съм дежурен на магистралата да поддържам ДПФ-а чист...... някак за напред няма да си причинявам това. По добре 50% по-висок разход на гориво, но да не се занимавам с всичко изброено по-горе :) .
Иначе не ме притеснява толкова евентуална повреда в скоростите. Неприятен момент и скъп за отстраняване, но когато знаеш, че има кой да ти помогне си спокоен. Та ще следя всякакви сходни теми за да събирам информация.
Искам да попитам още нещо, забелязвам по обявите /за сега просто разглеждам/, че внесените от САЩ Outback 2015 -2016 год. се продават с 20-30% по-евтино. Къде е уловката? В смисъл, по-евтини са защото и цената им като нови зад океана е по-ниска, или са твърде различни от европейските и удряш яка греда с частите и сервизите? Ако спестя да кажем 25% от цената заради американска версия, какво губя?

Вто Яну 09, 2018 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 752
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 2005
Рейтинг: 193
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега както сам си забелязал уловка има. Има защо да са по-евтини. Разбира се всичко е строго индивидуално, но като цяло - те че са по-евтини като нови в Щатите са по-евтини, но обикновено не е това причината за по-ниската цена в БГ. Масово са или ударени или удавени ( наводнени ), което обаче може да се провери в карфакс за щатските автомобили. Отделно, че едрогабаритните части са различни - брони, калници, амортисьори ( нищо че изглеждат еднакви ) и т.н. И понеже питаш какво губиш - губиш стандартните работи за американка - показанията мили/км. , градуси/фаренхайт, литри/галони, радиото. Това е, но предполагам си запознат с тези неща. Гадното (поне за мен ) е , че такава кола 2015г - 2016г, все пак си е нова кола и даваш доста пари, а всъщност не можеш да се възползваш пълноценно от елементарните ,, екстри ,, - радио, климатроник, показания за разход на гориво. Разбира се, както казват доста колеги - свиква се, така е, само че като си дал ,,една торба с пари,, - някак си дразнят тези неща ( поне при мен е така ). Дето има един лаф ,, все едно да четеш надпис с ла*но на стената - чете се , но не е приятно ,, ;)
Въпрек и всичко обаче, ако можеш да преглътнеш тези разлики и имаш търпение, може да се намери доста читав автомобил от САЩ. За сервизи не се притеснявай, има къде да се ремонтират ( виж секцията ,, бели сервизи ,, ). Както казах и в началото - всичко е строго индивидуално. Успех каквото и да решиш.

P.S. Аз също с удоволствие бих отнесъл един Аутбек 2015г+..., бензин, CVT и европейка разбира се :good:

Вто Яну 09, 2018 11:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 166
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 2.5AT 2005, Outback 2010 CVT
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте. Имаме в семейството Аутбек с CVT. Преди около месец на жена ми се наложи да пътува с него за столицата в командировка. На средата на пътя колата си влиза в авариен режим и светва лампата на АТ. След консултация с Миро от Варна(на който съм много благодарен за всичко) решихме да си продължи някак до София. Там на другия ден автомобила беше приет от сервиз Митака. Тук е момента да изкажа благодарности на тях за адекватната реакция и отремонтиране на АТ. Кутията беше отремонтирана за три дни. В момента нямам в себе си фактурата от ремонта но мога да я пратя(на снимка) на автора на темата. Ремонта възлезе на около 1300лв (в тази цена влиза и маслото). Отново тук е и момента да кажа че при закупуването на автомобила ни беше казано от предишния собственик(също е член на форума) че маслото е сменено а в последствие се оказа че НЕ е и вероятно това беше довело до нуждата от ремонт на кутията(това последното е мое разсъждение а не становище от сервиза, важно е да се уточни). Надявам се да съм успял да дам донякъде адекватен отговор на вашия въпрос.

_________________
Качествени храни за нашите и Вашите домашни любимци.
Магазин БигаЗоо - гр. Варна, кв. Чайка, бл. 182, тел. 0887 93 70 90.
http://www.bigazoo.com/

Сря Яну 10, 2018 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 89
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback 3.6R LPi
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Fireblood-Subaru написа:
Да, най-добре ще е да покарам едно Субару от тия на които съм "хвърлил" око!
Едно Субару съм карал само веднъж в живота си, за 30-тина км, като за автомобил на неговото си време ми хареса.
Предпочитам бензиновата версия. Сега карам дизел, преди това пак дизел, нищо толкова страшно няма в самите мотори, но тая дандания с "Дизелгейт" води към все повече рестрикции, всяка зима правя чудеса от храброст за да съм спокоен, че няма да ми замръзне горивото или да се запуши с отложен парафин прясно сменения филтър, тая година детето тръгна на градина, колата се пали 6 пъти на ден само заради градината и работи по 5-10 мин. От там всяка Неделя съм дежурен на магистралата да поддържам ДПФ-а чист...... някак за напред няма да си причинявам това. По добре 50% по-висок разход на гориво, но да не се занимавам с всичко изброено по-горе :) .
Иначе не ме притеснява толкова евентуална повреда в скоростите. Неприятен момент и скъп за отстраняване, но когато знаеш, че има кой да ти помогне си спокоен. Та ще следя всякакви сходни теми за да събирам информация.
Искам да попитам още нещо, забелязвам по обявите /за сега просто разглеждам/, че внесените от САЩ Outback 2015 -2016 год. се продават с 20-30% по-евтино. Къде е уловката? В смисъл, по-евтини са защото и цената им като нови зад океана е по-ниска, или са твърде различни от европейските и удряш яка греда с частите и сервизите? Ако спестя да кажем 25% от цената заради американска версия, какво губя?


Пробвай 5Е-АТ и CVT с един и същ двигател, например 3.6, за да придобиеш осезаема представа за разликите в кутиите.

P.S. "Американките" наистина са почти 100% ударени или наводнени. Но, проблема не е в това, че се продават след ремонт, проблема е как е направен ремонта. Ако си мераклия можеш да си внесеш ударена кола и тук при добри майстори да й направиш свестен ремонт. Сметката излиза, но винаги има риск да влезеш в някой филм с части или майстори.
Показанията мили/км, галони/литри се променят от сервизното меню. Само показанията за температура си остават във фаренхайт. Европейската навигация върви без проблем с гласови напътствия на български. Това важи за модели 2015+.

_________________
Subaru Outback 3.6R 2017
Subaru Outback 3.6 2010

Сря Яну 10, 2018 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мненията, колеги!
Хубаво е, че вече прочетох за сервиз, в който са помогнали при проблем с автомата! Препатилия колега занапред да не забравя никога правилото, че закупи ли се втора ръка автомобил, задължително се обслужва! :)
Явно има достатъчно отрицателни последствия след закупуване на автомобил от САЩ, аз просто исках да чуя още мнения, които само затвърждават и моето мнение по въпроса. Дори на резервната 22 годишна калинка държа радиото да работи, има си хас да се натреса на кола без радио! Малко като автомобилите от Англия е тук ситуацията- един път спестяваш половината пари и после 10 години караш на чорчук ROFL .Единствено на американките много ми харесват броните и въобще цялата пластмасия отвън на купето на Аутбека, някак са по-наточени от европейския вариант :)
Старите бензинови автоматици на Субару според разкази на ползвателите им, горяха градско в София според цикъла 15-22 л./100км.
Надявам се последното поколение най-вече благодарение на CVT-то да сваля тоя разход малко?! Някой софиянец да е засичал? :)
Брат ми и двама негови приятели от скоро имат 3 Легаци-та комби, 15-тина годишни , сформирали са си една варненска "банда"и с голям мерак обикалят цяла България, явно и аз натам съм се запътил :D .

Сря Яну 10, 2018 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am
Мнения: 180
Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Fireblood-Subaru написа:
...
Старите бензинови автоматици на Субару според разкази на ползвателите им, горяха градско в София според цикъла 15-22 л./100км.
...

А Аудито с мултитроника колко гори? И с какъв мотор е? И наистина ли не е толкова страшен за притежаване, колкото го описват?!? - Питам за придобиване на обща представа - може и да отговориш на л.с., но предполагам и на други ще са интересни отговорите...
С класически автомат карал ли си (евентуално за лични впечатления от разликите)?

_________________
Never say never

Чет Яну 11, 2018 7:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 69
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: Subaru Outback MY10 2.5i CVT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Почти 100 000 мили което е към 160 000 км абсолютно никакви проблеми не само със CVT но въобще с колата. Та се двоумя дали да не си е докарам в България след някоя и друга година. Та единствено заради CVT бих се отказал, макар че в щатите има такива и по над 200 000 мили без никакви проблеми, ма в последно време ми се кара нещо малко по големичко та една Toyota 4Runner би ми паснала идеално само дето незнам как ще е поддръжката.

_________________
keep walking

Чет Яну 11, 2018 12:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1058
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Офтопик:
Зависи коя генерация ще вземеш. От първата мога да ти дам детайлни отзиви за състоянието й след 20+ години и 260к км. Ремонтирах й лагери в кутията преди няма месец. Колата от три години се ползва за снегорин с огромно гребло.

_________________
Cogito ergo sum
Поддръжка и обслужване на Macintosh & iPhone, поддръжка и ремонт на вендинг автомати Bianchi.
R.I.P Сервиз D&N

Чет Яну 11, 2018 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 89
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback 3.6R LPi
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При мен средния разход е еднакъв и при двете кутии/14.5-15.5/. Само градско не въртя и нямам точно инфо, но под 17-18 не е. Като за разход на газ е ок. ;)

_________________
Subaru Outback 3.6R 2017
Subaru Outback 3.6 2010

Чет Яну 11, 2018 6:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами интересува ме единствено последната генерация от 2015 година. Бензиновия вариант за Европа е само 2.5 литра, което ме устройва.
Няма да задълбавам много за Мултитроника, все пак тук е Субару форум. Накратко, колата е А4 2.0 Тди 2008 г. комби, извънградско разхода е 5.5-7,като горната граница я достига само с Thule-то на покрива и натоварена с цялото семейство, а градското в София в много широки диапазони, но най-често 8.5 - 10 литра. Гумите са 17-ки, широки 235. Предишното Ауди беше подобно, извънградско гореше още по-малко, в града пак толкова. Имам доста преки впечатления и база за сравнение единствено с Пежо 407, 2.0 Тди с класически автомат. Разхода му извънградско е с около половин литър над този на Аудито, но в града е с 2-3 литра по-висок.
Всичките ми останали впечатления от автоматици са от единично каране и няма как да изказвам обобщено мнение.
Без да имам каквато и да е лична афера със съвременно Субару Аутбек, чисто теоретично предполагам че стойностите биха били 7,5-8 извънградско и 13-15градско в София. Ама понеже това са сметки без кръчмар, за това поисках помощ от каращите бензинови автоматици.
Не ме плаши по-висок разход на гориво ако е бензинов автомобил, стига разбира се да не се стига до крайности. Газ няма да слагам.

Чет Яну 11, 2018 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 69
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: Subaru Outback MY10 2.5i CVT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Офтопик:
Зависи коя генерация ще вземеш. От първата мога да ти дам детайлни отзиви за състоянието й след 20+ години и 260к км. Ремонтирах й лагери в кутията преди няма месец. Колата от три години се ползва за снегорин с огромно гребло.


За 4Runner ли става въпрос ? Най-вероятно модел след 2010 година, макар че с този V6 нещо много не ме кефи, предпочитам V8 какъвто имам на Тундрата, доста добре го познавам и дори повечето неща мога да си ги ремонтирам сам.
Най-вероятно нещо като това по долу:


_________________
keep walking

Пет Яну 12, 2018 7:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 166
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 2.5AT 2005, Outback 2010 CVT
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
По въпроса с разхода мога да допълня от личен опит с Легаси 2005 и Аутбек 2010 съответно с нормална 4АТ и CVT и двете с мотор 2.5 и идентична мощност/к.с. Та при нас разхода е напълно в полза на CVT-то и то при положение че го кара съпругата ми и е една идея повече "газ-спирачка" :) Та разхода е Легаси-12-13 газ а Аутбека 11-12. Карането ни е смесено градско/извънградско. За мен CVT-то си е много удобно и икономично, аз си го харесвам. Вероятно за колеги които карат в по-спортно ориентиран стил може да е доста еластично и мудно но за спокойно каране е супер.

_________________
Качествени храни за нашите и Вашите домашни любимци.
Магазин БигаЗоо - гр. Варна, кв. Чайка, бл. 182, тел. 0887 93 70 90.
http://www.bigazoo.com/

Съб Яну 13, 2018 11:09 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 13
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
stenly2777 написа:
По въпроса с разхода мога да допълня от личен опит с Легаси 2005 и Аутбек 2010 съответно с нормална 4АТ и CVT и двете с мотор 2.5 и идентична мощност/к.с. Та при нас разхода е напълно в полза на CVT-то и то при положение че го кара съпругата ми и е една идея повече "газ-спирачка" :) Та разхода е Легаси-12-13 газ а Аутбека 11-12. Карането ни е смесено градско/извънградско. За мен CVT-то си е много удобно и икономично, аз си го харесвам. Вероятно за колеги които карат в по-спортно ориентиран стил може да е доста еластично и мудно но за спокойно каране е супер.


Аз гоня 40-те, половинката също. Отдавна не ни тресе тийн мерака да настъпваме до ламарината. Именно заради плавното, неусетно ускорение и разход на гориво като на ръчка /в града дори малко по-нисък от ръчката/ много харесвам CVT-то на Ауди.
Именно от тук е продиктуван и интереса ми към последния Аутбек. Още преди години се колебаех между Ауди и Субару, тоя път на ред е второто. Още повече че до сега нямах опцията за CVT + 4х4. Има и по-красиви колици, например Леворг-а страшно ми харесва, ама си е с нисък клирънс, а подобна колица в момента си имаме и то в добро състояние. Практически няма да ходя на лозето с колата, нито на лов или да си меря мускулите на Алеко, просто в големия град най-вече зимата е трагедия ситуацията с непочистения сняг, още по-страшно е когато в кварталните оживени и тесни улици снегорините го сбутат отстрани вече позатопен той замръзва и става истинска дебела, ледена мантинела. И когато трябва да излезеш от мястото където си паркирал, или да паркираш отново, мисията е невъзможна. Не че с малко по-висока кола и 4х4 някакви чудеса ще се случат, но определено ще дава малко повече варианти за решаване на дадена ситуация.

Съб Яну 13, 2018 4:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm
Мнения: 166
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 2.5AT 2005, Outback 2010 CVT
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Fireblood-Subaru написа:
stenly2777 написа:
По въпроса с разхода мога да допълня от личен опит с Легаси 2005 и Аутбек 2010 съответно с нормална 4АТ и CVT и двете с мотор 2.5 и идентична мощност/к.с. Та при нас разхода е напълно в полза на CVT-то и то при положение че го кара съпругата ми и е една идея повече "газ-спирачка" :) Та разхода е Легаси-12-13 газ а Аутбека 11-12. Карането ни е смесено градско/извънградско. За мен CVT-то си е много удобно и икономично, аз си го харесвам. Вероятно за колеги които карат в по-спортно ориентиран стил може да е доста еластично и мудно но за спокойно каране е супер.


Аз гоня 40-те, половинката също. Отдавна не ни тресе тийн мерака да настъпваме до ламарината. Именно заради плавното, неусетно ускорение и разход на гориво като на ръчка /в града дори малко по-нисък от ръчката/ много харесвам CVT-то на Ауди.
Именно от тук е продиктуван и интереса ми към последния Аутбек. Още преди години се колебаех между Ауди и Субару, тоя път на ред е второто. Още повече че до сега нямах опцията за CVT + 4х4. Има и по-красиви колици, например Леворг-а страшно ми харесва, ама си е с нисък клирънс, а подобна колица в момента си имаме и то в добро състояние. Практически няма да ходя на лозето с колата, нито на лов или да си меря мускулите на Алеко, просто в големия град най-вече зимата е трагедия ситуацията с непочистения сняг, още по-страшно е когато в кварталните оживени и тесни улици снегорините го сбутат отстрани вече позатопен той замръзва и става истинска дебела, ледена мантинела. И когато трябва да излезеш от мястото където си паркирал, или да паркираш отново, мисията е невъзможна. Не че с малко по-висока кола и 4х4 някакви чудеса ще се случат, но определено ще дава малко повече варианти за решаване на дадена ситуация.



Е, набори сме :) И при нас ситуацията е същата.

_________________
Качествени храни за нашите и Вашите домашни любимци.
Магазин БигаЗоо - гр. Варна, кв. Чайка, бл. 182, тел. 0887 93 70 90.
http://www.bigazoo.com/

Съб Яну 13, 2018 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2220
Местоположение: Sofia
Автомобил: 2.0EcoBoost
Рейтинг: 436
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DDD написа:
...но в най-общи линии разликите между вариатора при Ауди и Субару са следните според мен - при Ауди работата на кутията ( стига да е безпроблемна ;) ) е доста по адекватна и бърза в сравнение със Субаруто, ноооо доста по-чуплива и капризна. Съответно при Субару - малко по-мудна и неадекватна ( изключвам моделите 2015г.+...)


Много точно казано. Мултитроника на Ауди е много по-приятен и адекватен от Субару CVT, но тъй като виждам, че колегата се интересува от модел Аутбек 2015+, то разликата в начина на работа вече е пренебрежимо малка. Аутбек 2015+ е доста добра кола, дори бих казал това е Субаруто, което най-много ми е харесало от моделите след 2007-ма година, а аз съм ги карал почти всичките. Спрямо А4 2008 е доста по-голямо и определено не е даунгрейд.

Нед Яну 21, 2018 8:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор