Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Май 22, 2018 12:41 am



Отговори на тема  [ 66 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Subaru Lineartronic ® CVT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мдааа, един пичага си продаде Аутбека 2012 2.5 CVT във Варна който се оказа че беше внесен от Офицялния представител 2009...ама така и не знаеше за какво е Хилхолдера и какво прави :hello: за има няма 150 к км и 6 години стопанисване ROFL

ПП
Всички CVT независимо от производителя са гадни .... да видим Субару кога ще догони DSG.
Най- вероятно и двете копчета едновременно нямат проблем да се натискат - предполагам X mode действа на компа на кутията и двигателя а, другия на спирачките :)
Ще трябва да се чете упътването :)

Пон Май 14, 2018 2:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 92
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback 3.6R LPi
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прав си, обърквацията е пълна, трябват поне две висши за да се подкара Субару и то по баир. Единия бутон управлява само спирачките, а другия всичко заедно. :-~

_________________
Outback 3.6R 2017
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010

Пон Май 14, 2018 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2302
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 228
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз от две години и половина карам и нито съм се обърквал,нито съм се издразнил.
А имам претенции,че съм взискателен....
Второто поколение в комбинация с турбодизел е удоволствие.
Не е като 335D ,но в никой случай не е дразнещо.
Х мода съм ползвал няколко пъти, за да видя какво прави.
Може и да помага някъде, но в дълбок сняг е добре да се изключи всичко.
За да не се бута после.....

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Пон Май 14, 2018 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 748
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 131
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Greg4o написа:
Аз от две години и половина карам и нито съм се обърквал,нито съм се издразнил.
А имам претенции,че съм взискателен....
Второто поколение в комбинация с турбодизел е удоволствие.
Не е като 335D ,но в никой случай не е дразнещо.
Х мода съм ползвал няколко пъти, за да видя какво прави.
Може и да помага някъде, но в дълбок сняг е добре да се изключи всичко.
За да не се бута после.....
ти пък какво разбираш от Субару , пък и от CVT? [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Пон Май 14, 2018 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm
Мнения: 37
Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
kvark написа:
Прав си, обърквацията е пълна, трябват поне две висши за да се подкара Субару и то по баир. Единия бутон управлява само спирачките, а другия всичко заедно. :-~


Като не те интересува темата защо само изливаш .....
Пусни барем едно фото на сервизната книжка да видим какво пише ....освен ако не ти е останала в Швйцареца :)
Макар че говорехме за предния модел бе з X mode ....ама кой да чете :)

ПП
И да се помолиш в Синагогата преди това в Раковски за меко кацане ..... :bow:

Sent by my SECRETAR

Пон Май 14, 2018 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
btv написа:

Като не те интересува темата защо само изливаш .....
Пусни барем едно фото на сервизната книжка да видим какво пише ....освен ако не ти е останала в Швйцареца :)
Макар че говорехме за предния модел бе з X mode ....ама кой да чете :)

ПП
И да се помолиш в Синагогата преди това в Раковски за меко кацане ..... :bow:

Sent by my SECRETAR


Освен че оспами темата с невярни разсъждения, вече втори път си позволяваш ехидни забележки, което тук не се приема добре, даже напротив.

Бан - 2 седмици; ако не си вземеш поука, не си за тука.

Пон Май 14, 2018 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 822
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Точно щях да пиша на този "btv" да спре да пише за неща от които си няма хабер и хоп проблема бил решен :good:

по темата @dancho.danev Зависи каква кола ще си купуваш. Предполагам става въпрос за Субару щом тук пишеш, та последните CVT кутий са малко по различни от първите генерации TR690. Ваксинирани са срещу детските болести. Само по въпроса с теглене на тежки товари да речем каравни, аз все още не съм убеден че кутиите издържат на натоварването.

Вто Май 15, 2018 9:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 200
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Интересна дискусия, но от моя гледна точка и аз не бих рискувал с вариатор. Просто нямам възможността да дам 70-80 000 лева за нов Форестър, за да съм сигурен, че кутията е ОК. Моите възможности стигат да си купувам втора употреба коли и за това си е абсолютен риск с вариатор. Предполагам средностатистическия български потребител разсъждава и той като мен, защото много малко са хората с възможности за нов автомобил, пък бил той и за "само" 40 000 лева.

Вто Май 15, 2018 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По тази логика не трябва да си купуваш каквато и да е кола автоматик.
Друг въпрос е че проблемна дсг или 5-еат ще струва повече от ремонта на суби вариатор, но явно предразсъдъците надделяват, което много ми напомня отношението към автоматиците преди 10-15г...
 27

Вто Май 15, 2018 5:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 200
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
По тази логика не трябва да си купуваш каквато и да е кола автоматик.
Друг въпрос е че проблемна дсг или 5-еат ще струва повече от ремонта на суби вариатор, но явно предразсъдъците надделяват, което много ми напомня отношението към автоматиците преди 10-15г...

Аз винаги съм харесвал автоматиците. Харесвам и вариаторите, но не мога да си позволя нова кола с такава кутия. Просто от прочетеното в различни статии, навсякъде пишат, че вариаторите са много по-слаби - не препоръчват да буксуват, не препоръчват да се качват големи наклони, не препоръчват да се теглят товари, не препоръчват по-агресивно шофиране и т.н.
Руснаците правят според мен най-обективните обзори за реалните офроуд възможности и са заклети субаристи, но толкова плюят вариатора, че чак прекаляват, но все си мисля, че има защо:
https://www.youtube.com/watch?v=8RIsTuQTxC8

Вто Май 15, 2018 6:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 961
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Vmax написа:




Ся и до двамата.
@Vmax - проблемно DSG се оправя лесно стига да знаеш какво правиш и да не е 7 степенния.
CVT кита със съединителите за TR690 (и другите TR кутии) не е скъп, но самата кутия доста често и се налагат интервенции при по-голямо натоварване. Ако види и повече коне - никак не е добре. Не случайно всички се насочват (или повечето) кум дву-съединителни кутии тип DSG заради скоростта на превключване и заради reliability. Говоря конкретно за DSG6, която след това връщат, заради проблеми с DSG7. Да не изпадаме и в излишни подробности. Имат доста части и за това са скъпи ако се счупи нещо, а и се предлагат повечето в оригинал само.

@kronos,

дреме ти на адронния колайдер на тебе .. караш едно от най-здравите 4EAT-та :D


В крайна сметка на всичките ще им дойде времето, когато ги изнасилваме и не ги поддържаме както е писано по книжките. Примерно като на моята :D Още ми е интересно колко ще издържи на изнасилването, което и причинявам.

П.С. Стокова кутия като Форестъра на kronos съм виждал как пича си сменя гумите с яки сликове, бута едни 10-11 времена на 1/4 миля, сменя гумите, качва дебелата американка с 4 чифта цици обратно в колата, закача седалката на лапетата отзаде и се прибира към тях. Модовете по кутията му бяха маслен радиатор и high stall torque converter. Нищо друго.

П.С.С. Не бих си купи CVT, но бих DSG. Което смятам и да направя скоро.

Вто Май 15, 2018 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 132
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 119
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тук вече става интересно!
Защо мислиш, че 7 степенното DSG е по-проблемно от 6 степенното? На пазара вече има и 8 степенно.
Питам не със цел заяждане, а защото това е другата кутия към която имам голям интерес. Колата ми видимо старее и до година две ще трябва да се купува нова. Направих вече няколко тест драйфа, но като нови всички работят добре. Зора идва в последствие ако се направи грешната покупка ](*,)

Сря Май 16, 2018 9:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 961
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За 8-цата нямам никакво инфо. За 7-цата знам, че заради хилядите върнати от гаранция (от първа ръка ми е информацията... ДОСТА първа ръка) връщат DSG6. Не мисля, че в момента има TPI-та на VAG групата за 8-цата и за това немога да ти дам повече информация за поддръжка, проблеми и така нататък.

Сря Май 16, 2018 10:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 822
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
kronos написа:
навсякъде пишат, че вариаторите са много по-слаби - не препоръчват да буксуват, не препоръчват да се качват големи наклони, не препоръчват да се теглят товари, не препоръчват по-агресивно шофиране и т.н.


Не им се връзвайте много на тия писания. Бях чел от едни руснаци че не препоръчват скорости над 140 км/ч заради веригата... :-~ :facepalm:

Ето две според мен доста обективни и реални ревюта пак на руснаци на достъпни автомобили със CVT.
https://akppro.com/en/archive/article/l ... onic-tr690
https://akppro.com/en/archive/article/tr-580

Една здрава CVT кутия ако се ползва по предназначение - субаруто навсякъде пише че не е офф роуд автомобил и се обслужва своевременно няма какво да и стане. Дори и за тегленето е написано в книжката че тежките товари не са препоръчителни, но това не означава че кутията не е надеждна. Субару никога не се е славело като добър влекач (B13-ките си прегравят доста лесно). На американките на 3.6 слагат high torque cvt което е съвсем друга бира вече, даже из тубата има филмчета за тунинговане препрограмиране на тези cvt.

Vmax е много прав за цената на ремонтите.

Сря Май 16, 2018 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 758
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 2005
Рейтинг: 208
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колегата ,, vizor ,, е прав относно DSG - кутиите. 7- степенните са много проблемни, процента на дефектирали кутии е изключително голям и то говорим за нови автомобили в диапазона на пробег от по 50-70 хил км.. Вече 6 - степенните се водят доста по - надеждни, а разликата между двете беше, че едната се води ,, суха ,, , а другата е в маслена баня и съответно имаше голямо значение ( разлика ) в износването при самия процес на работа, обаче коя - каква беше...? Бях се ровил доста, но сега не мога да намеря линка, в който бяха описани по-подробно разликата между двете. Иначе много добра комбинация е DSG-6, в комбинация с HALDEX- 5-то поколение и 2.0 TSI двигател с 280 к.с. и около 380 NM., въртящ момент, които се слагат на Супърб 2017г +....., колата е супер....., но имат проблеми ( отново фабрични ) с TSI двигателите, или по-точно с разтягане на веригата на двигателя, до степен сериозно повредени двигатели отново на пробег под 100 хил км. Така че колеги, пълно щастие няма...Сега казват, че са променили изцяло веригите( дизайна и начина на захващане ), нооо, кой знае. Иначе има доста CVT кутии с пробег над 200 хил и са си ок. Така че ако е добре обслужвана и навреме, не би трябвало да има проблем според мен...поне така си мисля.

Сря Май 16, 2018 1:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 961
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разтягат се веригите на тфси, клапаните стават отгоре на гъз, помпата за високото също се преебава. Всичко има лек. Отваряш го един път и повече не го пипаш. Не е трудно и не е скъпо, но тука форума е за субару. Не ми се пишат теми и за други марки автомобили макар и VAG да са ми на сърце от много години и резко да ги знам на изуст ROFL

Сря Май 16, 2018 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 200
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
@kronos,

дреме ти на адронния колайдер на тебе .. караш едно от най-здравите 4EAT-та :D


В крайна сметка на всичките ще им дойде времето, когато ги изнасилваме и не ги поддържаме както е писано по книжките. Примерно като на моята :D Още ми е интересно колко ще издържи на изнасилването, което и причинявам.

П.С. Стокова кутия като Форестъра на kronos съм виждал как пича си сменя гумите с яки сликове, бута едни 10-11 времена на 1/4 миля, сменя гумите, качва дебелата американка с 4 чифта цици обратно в колата, закача седалката на лапетата отзаде и се прибира към тях. Модовете по кутията му бяха маслен радиатор и high stall torque converter. Нищо друго.

П.С.С. Не бих си купи CVT, но бих DSG. Което смятам и да направя скоро.

Ами аз за това не бих рискувал с вариатор. Като знам какво животно е сегашния архаичен автомат, направо не се виждам като собственик на Субару повече, заради финансовите възможности да си купувам коли на 200 000 км.
Kenshin написа:
Не им се връзвайте много на тия писания. Бях чел от едни руснаци че не препоръчват скорости над 140 км/ч заради веригата... :-~ :facepalm:

Ето две според мен доста обективни и реални ревюта пак на руснаци на достъпни автомобили със CVT.
https://akppro.com/en/archive/article/l ... onic-tr690
https://akppro.com/en/archive/article/tr-580

Една здрава CVT кутия ако се ползва по предназначение - субаруто навсякъде пише че не е офф роуд автомобил и се обслужва своевременно няма какво да и стане. Дори и за тегленето е написано в книжката че тежките товари не са препоръчителни, но това не означава че кутията не е надеждна. Субару никога не се е славело като добър влекач (B13-ките си прегравят доста лесно). На американките на 3.6 слагат high torque cvt което е съвсем друга бира вече, даже из тубата има филмчета за тунинговане препрограмиране на тези cvt.

Vmax е много прав за цената на ремонтите.

Ами то хубаво, но аз пък си я ползвам често за лек офроуд и правя неща, които са противопоказни за вариатор като качване на големи наклони, влизане в кал с буксуване и настъпване понякога на светофарите.
Това си е мое мнение де, все пак казах, че не мога да си позволя нов Форестър и за това не бих рискувал с вариатор.

Сря Май 16, 2018 3:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 758
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 2005
Рейтинг: 208
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Извинявам се за офф топика, ако модераторите преценят, нека го изтрият
vizor написа:
Разтягат се веригите на тфси....

Възможно е и при тях да се разтяга, но аз наистина имах предвид TSI моторите...
Прикачени файлове:
tsi 1.jpg

Прикачени файлове:
tsi 2.jpg

Прикачени файлове:
tsi 3.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Май 16, 2018 8:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1171
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Заключението на статията е нещо, което се повтаря от 15 години за VAG. Затова не ги трая - клиентите им са бета тестери за своя сметка.
За да не съм съвсем офтопик: не точно Суби, но с кутия от същия производител. Колегата ми кара Мурано с CVT, купено ново в щатите и вече гони 140к мили. Никакви ядове, масло през 30к мили, но е много уравновесен шофьор и не я е подлагал на екстремни натоварвания. Маслото не е от Нисан - сипваме му Cofran CVT със сертификация от Aisin, Subaru, Toyota, Honda и Nissan.

_________________
Cogito ergo sum
Поддръжка и обслужване на Macintosh & iPhone, поддръжка и ремонт на вендинг автомати Bianchi.
R.I.P Сервиз D&N

Сря Май 16, 2018 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нека се ограничим до Субару СВТ кутия и да оставим малко място за отзиви от хора които имат или са ремонтирали такива.
Темата “тайната на колите нов внос” важи и за кутиите, независимо дали е 4,5-еат, свт и т.н. От подобни неща не е коректно да се правят генерални изводи.
Ако се оплачат Х %-та нови собственици вече е друга работа.

Японците са всичко друго, но не и глупави хора, има причина да минат на СВТ, но да видим...

Сря Май 16, 2018 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 66 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор