Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Окт 18, 2018 7:06 pm



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Бихте ли използвали engine flush с така изглеждащ двигател? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юни 13, 2018 3:22 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Първо искам да благодаря на всички за информацията, която сте събрали. Изчетох темата за маслата и добавките и научих много. Днес момчето в магазина приветства минаването ми на AMSOIL и каза, че не ми го е препоръчвал, защото винаги съм ходил уверен в това че искам Motul... Яд ме хвана, че ми е било пред очите толкова време.

По темата - чудя се дали да използвам engine flush, при положение че клапаните на автомобила изглежат по следния начин (очевидно не е Субару, но отказвам дори да отворя "онзи" форум, където се тупат каква марка карат, а после си мажат кожения салон с вазелин). Колата е германска и откакто я докарах има 2 обслужвания с Motul, по 13 000 изминати километра. Общо 95 000 км в Германия и 26 000 км в България.

Снимка 1

Изображение

Снимка 2

Изображение

Сря Юни 13, 2018 3:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 118
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Това се получава от кастрол и натягане по магистралите. Без отваряне може да се изчисти само с димексид, напиши го в търсенето на тубата, напоследък е хит в Руските форуми. По добре изчакай още 100-200к. км.и като сменяш веригите си го измий качествено с обезмаслител и пароструйка .

Сря Юни 13, 2018 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1368
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 383
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Фосфорът оставя чудни подаръци във V6 VW(и не само :) ). Не става само от кастрол, става от прегрявано(явно неподходящ тип) хидрокреково масло. Пробвай това: http://archoil.eu/wp-content/uploads/20 ... urope1.pdf
И това: http://archoil.eu/wp-content/uploads/20 ... Europe.pdf
Има още доста добри, но тия с три поредни масла мисля ще пооправят нещата. Поне при мен стана.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Юни 14, 2018 1:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1118
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 799
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Краткия отговор е - да, бих използвал в няколко поредни смени различни флъшове. А кое точно те притеснява колега barney?
Повечето двигатели формират такъв филм и той не представлява проблем. Вижда се, че е равномерен, без твърди смолисти отлагания. Обикновено това е резултата от лонглайф масла в съчетание с качеството на горивото. Има и други фактори разбира се, но аз лично не виждам нищо притеснително - който и двигател да отвориш ще има такова оцветяване в някаква степен. Покарай малко с Амс-а и намали интервала за смяна, даже и без промивка, нещата ще се подобрят.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юни 14, 2018 6:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 13, 2018 3:22 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Притеснява ме това, че мнението ми невинаги се оказва правилно - например че Motul е хубаво масло. Лично на мен ми изглежда много чисто, не забелязах никакви отлагания, нищо слузесто. Аз също предположих, че филма е от самото масло, защото се вижда, че на местата, където е успяло да се утече напълно, металът е с чист, хм, метален цвят.

Колеги Dimichos и Alxx, не разбрах какво точно имате предвид. Оцветяването, или има нещо друго, което не виждам?

Това, което предпочитам да направя, е просто да сменя първата доза AMSOIL на по-малко километри. Иначе трябва да взимам друго евтино масло, за да отмия остатъка от препарата, и вече става мътна и кървава... Ако може да ми се размине, би било добре :)

Чет Юни 14, 2018 7:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1368
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 383
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако няма шумове и моторът работи в норми - няма какво да ти се разминава. Просто послушай съвета за поредните промивки и свали малко интервала. Някои коли имат опция да им се пусне смяна на маслото по борд на база вискозитет с вариращ интервал. Недостатъкът е, че после сервизният интервал трябва да се занулява само с диагностичен прибор от производителя, иначе пак минава в режим постоянна цифра от смяна до смяна. Кой модел караш?

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Юни 14, 2018 8:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1118
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 799
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, ти си се разболял от специфична хипохондрична маслена обсесия :giggle: , както много други изчели темата за маслата. Човек може да си направи много изводи от тази тема, чийто основен рефрен е да дели маслата на хубави и лоши. Някои читатели изпадат в дълбоки съмнения дали не са си счупили колите с настоящото "посредствено" масло. Това не трябва да те притеснява. Много по-важно от самото масло е да намериш за себе си равновесна точка между качествата на маслото, което ползваш и интервала на обслужване съответстващ на твоя стил на експлоатация. Малко като в секса се получава - ненавреме изваден, (лубриканта ;) ) при определени ситуации може да доведе до доживотни проблеми :giggle:
И още нещо - виждам, че те притеснява използването на препарат за флъшване. Пак казвам, не мисля, че в твоя случай трябва да се притесняваш - няма какво толкова да пада, нито пък "препарата" ще остане да "замърси" новото масло. Има масла, сред които и Амсойл, които имат голямо количество почистващи добавки, съчетано с големия им престой в мотора те имат същото, но по-бавно действие.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Юни 14, 2018 9:20 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 168
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър турбо
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Наскоро отварях капаците на клапаните на моя Форестър. Двигателят от вътре изглежда, като от вън, т. е. няма оцветяване. Според мен, това се дължи на честата смяна на маслата - между 7 и 8 хиляди километра. Използваните масла са Кастрол, Енеос от типа 5W40. Натискам добре газта, колата не предразполага да се кара бавно.

Чет Юни 14, 2018 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 13, 2018 3:22 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за съветите. Ще сложа добавка, ще сменя маслото след по-кратък пробег и ще спра да търся под вола теле :-)

Пет Юни 15, 2018 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm
Мнения: 137
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis ,Opel Astra F 1.4i
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не се занимавай с глупости, а си карай колата. Това не е мръсен двигател и не изисква каквото и да е почистване.
Е, ако имаш свободно време и финанси в излишък и ти е скучно - действай! Добавки бол, а в краен случай може да го разглобиш и измиеш, защото явно е важно отвън и отвътре частите да имат еднакъв цвят :facepalm:

_________________
Лудия

Пон Юни 18, 2018 10:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юли 22, 2014 6:03 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, кой продукт е по-добър избор и сте по-доволни:
Xenum M-Flush или AMSOIL Engine and Automatic Transmission Flush

Сря Авг 08, 2018 5:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: fixallot, krismarg и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор