Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Сеп 21, 2018 12:47 am



Отговори на тема  [ 266 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 ...Проект - как да не "духват" нашите гарнитури... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3988
Местоположение: София
Рейтинг: 898
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bad написа:
Аз предлагам да направим едно преброяване кой какви проблеми е имал с двигателя като цяло-течове,прегряване,смяна на гарнитури и т.н. и как е обслужвана колата през този период но да е с кратко описание .Така според мен ще се поизясни ситуацията и ще се получи нещо като статистика .

1.Форестер 2,0МТ 125к.с 00'г.,АГУ пробег 143 000 км

Пробег за 18 месеца 24000 км - разход на масло до 500 мл. смяна/смяна
Антифриз три четири доливания по 50 мл./ не е сменян от мен още /
Сух двигател няма течове и загуби на течности .
Стрелката винаги е на едно положение в режим много рядко се движи едвам забележимо.Перката се включва винаги когато колата работи на едно място повече от 1мин. без значение от ситуацията и атм. условия /имам нисан и хонда те също са така/


Придържайте се към името и целта на темата

Нед Яну 26, 2014 3:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
- след 6:30-тата мин. ....

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 8:27 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес направих проверка на свещите след 30 000км. пробег .... :) една единствена бе леко по бяла,при което хванах щуцера към колектора и се оказа с лек луфт,развих го,малко уплътнител за резби и при следващата проверка мисля да няма изненади ...

След като по-нагоре в темата изяснихме с общи усилия превенцийте относно протичане на гарнитурите и как да се предпазим,като основно проблемите се получават след монтаж на ГИ,то освен бедните смеси,трябва да обърнем внимание на - обърканият ред на впръскване и разхлабени щуцери.Опоменахме за добавки към охладителната течност,изборът на моторно масло,своевременно почистване на радиаторите .... следва и поставяне на датчик,за ниво регулация (което все още не съм осъществил),но на някои американски машини (вероятно има и на други) датчиците са поставени на самият радиатор и работят под налягане и температура. При това положение,със загуба на около 100мл. охладителна течност,било то от прокапало водно съединение или в др. ситуации, ще има кои да ни сигнализира преди ституацията да е излезнала извън контрол .... coming soon :)


p.s. Снимките са,за да се докаже,че при правилни смеси и на газ,прословутият цвят на керемида,също е постижим ... ;)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 739
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2005 H6 3.0R
Рейтинг: 387
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отдавна никой не е писал по темата, но аз да си задам въпроса:
Някой успял ли е да вгради по някакъв начин датчик за ниво, с помощта на който да се предупреждава по някакъв начин при спадане нивото на охл. течност в радиатора и разширителния съд?

Сря Яну 06, 2016 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 433
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 102
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, а мислил ли си за добавка ватрветр (https://www.redlineoil.com/waterwetter- ... -additives) към антифриза или генерално да минеш на Еванс - безводна охладителна течност - https://www.evanscoolant.com/?

Сря Юли 11, 2018 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1111
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 137
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колега а тоя датчик как ще отчита и температурата все пак защото при движение има някакво налягане

а и разширението /свиването на течността.
нивото в радиатора /системата как ще го мериш къде точно ще го отчиташ в самия радиатор ли ?
а в казанчето може и да стане но пък под товар и топул радиатор няма да е най релевантното нещо май.

Сря Юли 11, 2018 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 266 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор