Отзиви от масла за атмосферни двигатели
Автор |
Съобщение |
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
1. 2007г. 2. Tribeca B9 3. 3.0 бензин 4. 260k 5. Motul 8100 X-clean+ 5W-30 6. 0л. до 8к/ 1л. до 10к.
7. Доволен съм от маслото, въпреки отзивите на други колеги. Започва да го яде след 8к., 6 смени с него до момента.
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 1:26 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
1. 2005 г. 2. Impreza Outback 3. 2.0 бензин/газ 4. 190 х.км. 5. Amsоil Signature 5/30 6. 0 лт. до 7 х.км/ 1 лт. до 12 х.км.
7.Пет смени с това масло,почва го след 7к, имам и две смени с Red Line 5/30,същото е положението.
|
|
|
Пон Яну 21, 2019 2:01 pm |
|
|
Сарафов
Регистриран на: Съб Дек 15, 2018 6:05 pm Мнения: 13 Местоположение: Кърджали
Автомобил: Subaru Legacy V
Рейтинг: 0
|
1. 2012г. 2. LEGACY 3. 2000i 4. 158000 Силно се надявам да са толкова . Поне съвпадат със сервизната книжка. 5. FUCHS TITAN SUPERSYN LONGLIFE 5W-40 6. За около 7000км. не е мръднало, или ако е, е не повече от 100-150мл. Не виждам промяна на щеката. 7. Карал съм с най - различни марки, къде добри, къде лоши, но от около 7-8г. само с FUCHS. Държи едно и също качество и съм доволен.
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 11:10 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
1. 2006 2. Legacy IV 2.0 R 3. 255 000 км с газов инжекцион от 181 000 км 4. Редовна смяна между 6 и 10 К До сега с : Motul 8100 5W30 X-Clean, Revenol VMP 5W30 и веднъж с 5W40 , няколко пъти с Mobile 1 ESP 5W30, Meguin 5W30, Fuchs Titan GT1 Pro Gas 5W30 ... Последно, реших да пробвам с Addinol Giga light MV 5W30- при каране последните 1800 км по магистралите към България(средна скорост около 130 км/h ), се наложи да долея 1,5 литра в София... И то само при изминати 6 000 км !!? До сега, не ми се беше налагaло никога да доливам масло... Явно, това масло не е било ,,правилното" за моето Legacy!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 4:30 pm |
|
|
Alxx
|
Офтопик: адинол е боза с рециклирана хидрокрек база от белгийския Волф. Не офтопик: Баба я подкарах с Ravenol TSJ 10W30. Минерална база с добавки, стабилна при високи температури, моторът е по-тих и подягодите цена е ниска. По каталог си е точно за старите Субару, плюс има солидно количество ZDDP, демек става и за газ, метан, сладко от боровинки... . Разход на масло няма да коментирам, изтропал ми е четвърти цилиндър и почна да лапа здраво. Като сменя мотора ще пиша пак за същото масло.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 6:31 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
Outback b12 h6 първоначално карах с мотул Xcess 5w40, но след 6000км започваше да го гори като до 10 к км изгаряше 2-3л според карането, но вече втора смяна правя с Motul Sport 5W50 ,на което уж пише естер, та с него до 10к съм долял около 500мл и после до 12к още около 500мл. Като цяло ми се струва че то се държи доста по-добре откъм разход на масло поне, иначе разлика в работата на двигателя не виждам.
|
|
|
Сря Май 08, 2019 9:09 am |
|
|
Boris Boris
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 6:00 am Мнения: 18 Местоположение: Разлог
Автомобил: Аутбек 2002 Н6
Телефон: 0888273545
Рейтинг: 0
|
1. 2002г. 2. аутбек Н6/ газ 3.220 000 km . 4. eneos sustina 5w-40 5. 10 000km - 100мл.
|
|
|
Пон Май 13, 2019 3:52 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
1. MY2005 2. Forester SG 3. 2.0, ново BRC (от 2000км нататък) Смяна при покупка: 4. 180000 км. 5. 10W40 6. 0л./10к км. 7. За периода Юни-Декември. Нямам впечатления Първа смяна (нормална): 4. 190000 км. 5. Motul 5W40 LPG 6. 0л./9к км. 7. За периода Декември-Юни. Сложих същото и ще видя през летния сезон как ще се държи, дали ще го гори и т.н. Нямам лоши впечатления.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Пон Юни 03, 2019 1:34 pm |
|
|
Alxx
|
Alxx написа: Баба я подкарах с Ravenol TSJ 10W30. Минерална база с добавки... Като сменя мотора ще пиша пак за същото масло. Речено-сторено: Двигател EJ20 v.4 втора ръка, на около 210к, купен със затягащи вече клапани, течащ на цивка и почти спекли сегменти. Опериран от течове, регулиран, сменени гумички клапани и разкиснати сегменти/почистени горивни камери с CarbonX. С въпросния Равенол първите хиляда км(магистрала 130-160км/ч) разход на масло - няма. Ще следя кога и дали ще започне да го пипа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Юли 14, 2019 3:42 pm |
|
|
The Wolf
Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 10:14 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 04 H6
Телефон: 0876187609
Рейтинг: 0
|
1. 2004 2. OUTBACK (BL, BP) 3. 3.0 EZ30 РОМАНО 4. 357200 5. BARDAHL XTC 5w40 6. 200мл/11500 7. Добра работа на мотора нямам оплакване.
|
|
|
Пон Авг 05, 2019 6:09 pm |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
1-1998 2-Impreza 3-2,0-125 4-257 000 км 5-XADO 10w40 6-100 за 11000 км 7-Очарован останах тиха работа .Двигател след основен ремонт.Мисля да опитам и версията 10-60
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 8:13 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
1. MY2005 2. Forester SG 3. 2.0, газ BRC 4. експоатация от 199000 до 209000 км. 5. Motul 5W40 LPG 6. 0.3л./10к км. 7. За периода Юни-Октомври. Явно лятото при по-топло време и повече кик-даун до морето и обратно го "опитва"
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Вто Окт 22, 2019 3:14 pm |
|
|
Alxx
|
Слаба активност нещо тука? 1. 1996 2. Impreza GF8 3. Ej20 v4 газ/бензин. 4. 215k km 5. Ravenol TSJ 10W30(Subaru specific), OEM Tokyo Roki филтър. 6. Сменено на 5к поради наложило се сваляне на картера. Разход: започна да бара(или тече от картера) след 2к. За 5к липсват 500гр, като подчертавам, че колата е карана умишлено "на тормоз" тези километри. 7. Всичко е отлично - тих мотор и много чист отвътре, нисък разход, газове в норми, цена - без коментар. Сега съм сипал нов модел масло(прави се отскоро Ravenol HPS 5W30) за тест в три коли - моята, една абсолютно идентична и един Фоз турбо. Причината да го пробвам е отличната цена, среднопепелно е и ей тая табличка(отзиви напролет ). Първата е от HPS 5W30, втората от TSJ 10W30:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Дек 21, 2019 2:52 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Субару легаси 2012 2.5 бензин ГИ аев , около 200000 км, масло mobil 1 5 w30 esp formula На 8000 км е вече....разход не долавям
|
|
|
Съб Дек 21, 2019 7:25 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Отзиви от масла за атмосферни двигатели 1.2006 2.Форестър 3.2000 куб.на газ /BI FUEL/ 4.230 000 km 5.масло ЛЪКИ МОЛИ 5W-30 TOP TEC за LPG
Три последователни смени с 5W-30 ТОР ТЕС 4300/норми АСЕА- С2,А1,В1,А5,В5/ . Смяната е правена на 8000-8500 км.Разход на масло 400-500 гр. На следваща смяна смятам да пробвам едно белгииско масло естерна синтетика XENUM XPG 5W40
|
|
|
Нед Дек 22, 2019 10:25 am |
|
|
dzambok
Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
|
1.2005 2.Форестър 3.2000 куб.на газ
4.230 000 km-240 000-250 000km 5.масло castrol edge 5W30 2 смени за 1 година Смяната е правена на 8500-9000 км.Изкарвам с 5л туба. Разход на масло -0.5 -1 l /9000км
4.250 000 km-256 000 5.масло hilber 5w30 eco sport C2 5л туба. Разход на масло -0.5 -1l за 6000км
|
|
|
Нед Дек 22, 2019 1:32 pm |
|
|
exp626
Регистриран на: Нед Май 05, 2019 8:46 pm Мнения: 38
Автомобил: Форестър SH
Рейтинг: 30
|
Здравейте,
1.2009 2.Форестър SH 3.2000 куб.на газ, BRC bi fuel
4.136 000 km-по километраж! На дали е на тези километри! 5.масло Castrol Edge Titanium FST 5w30 зa 6000км. без разход, втора смяна с Ravanol 5w30 FDS - мотора работи по добре, по мазно, но вече на 3000км. долях 400мл.
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 12:32 pm |
|
|
srg
|
srg написа: 1. 2003 2. Legacy B13 3. EZ30 със Vialle LPi 4. 168 000 + колкото са свалени в НИК АУТО 5. Bardahl 5w30 6. 0-1 литър в зависимост от десния крак 7. Субективни впечатления от няколко марки, които съм ползвал на конкретния автомобил; 7.1. Red Line 10w30 - добро, едно от маслата, създаващи най-добро впечатление при развъртане на ДВГ, скъпо ми идваше 2 сезона, бих карал отново с него ако изпадне на по-нормални пари 7.2. Ravenol TSJ 10w30 - уникално за тия пари масло, позволява развъртане на ДВГ почти както и Red Line, тъй като не е някаква ултра-гига синтетика препоръка за пробег с атмосферка 8к или абсолютен макс 10к, бих карал с него ако/когато се сетя да го поръчам навреме за смяна ... , два сезона ползване 7.3. Bardahl 5w30 - най-...хм, удобното масло по показатели "цена+достъпност+вероятност за менте+интервал на смяна+усещане ДВГ", не усещам разлика в работата на ДВГ през различните сезони, тествано под сериозен товар цялото последно лятото без драма в температура, 3 сезона, май ще има и четвърти Ъпдейт след 3 години и 50к км. : След още една смяна с Bardahl реших да направя една почистваща терапия с Amsoil 10W30 Signature, съответно следващите две смени бяха с това масло. След това се върнах на Ravenol TSG 10w30 и вече трета смяна съм с него, като при последната смяна от куртоазия "легирах" TSG-то с някаква добавка на Liqui Moly, май с високо съдържание на сълзи от непорочни девици... Btw след Amsoil-а рязко намаля горецитирания разход на масло при рязко увеличение теглото на левия крак и сега с Риванола нямам никакво доливане между предпоследната и последната смяна, като за този период колата нееднократно е била ....хм, да кажем насилвана... При всяка смяна задължителна промивка (30-40мин. клатене на празен ход) с продукт на Bardahl, Amsoil или ProTec, обикновено к'вото намеря от трите в последния момент.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 1:08 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Отзиви от масла за атмосферни двигатели 1.2006 2.Форестър 3.2000 куб.на газ /BI FUEL/ 4.238 000 km 5.масло естерна синтетика XENUM XPG 5W40
Преди това направих промивка/отдавна не бях правил/ с XENUM M-FLUSH. С новото масло сложих и добавка към него XENUM CE300.Финансово олекнах,но пиша този пост след изминати 4000 км. Масло -не мърда от първоначалното състояние,а за шум на мотора-уникален/не се чува на празен ход/. Още:разход на гориво -същият,динамика-същата.
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 11:37 am |
|
|
Alxx
|
Хъм, пак ми прокапа картерът и ми липсват някакви грамове. Предвид Noack volatility на Ravenol HPS 5W30 намирам за нормално да липсва по нещо. 1. 1996 2. Impreza GF8 3. Ej20 v4 газ/бензин. 4. 221k km 5. Ravenol HPS 5W30(Subaru specific), OEM Tokyo Roki филтър. 6. Смяна на 6к, основно градско покрай карантината и каране на тормоз - къси дистанции с жега(с десния крак). 7. Моторът отвътре буквално свети. Първата смяна тече чернилка, сега изтече бистро. Работи тихо, развърта се лесно и бързо стига работна температура. Перки включва не по-често от обичайното. Каква е осезаемата разлика? От 13 при 130 по магистрала(газ), сега е 11,2. Градският в задръствания с или без пуснат климатик варира 10,8 - 11,4. Цената е 20% над TSJ 10W30. Струва си.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 6:11 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 54 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|