Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Сеп 17, 2019 10:36 pm



Отговори на тема  [ 69 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Семеен проходим автомобил ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 2:44 pm
Мнения: 291
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 92
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Емо74 написа:
Здрасти, за мен идеалният семеен автомобил за тези пари е outback от 2007до 2010, 3 литровия мотор със si drive и перата на волана.Автомат,бензинов,събира много багаж,Единствения недостатък е разхода,но ако се кара повече извънградско е поносимо.



Е колко харчи този иначе тоолкова симпатичен автомобил
Според autodata:13,4 градско .7,6 извънградско .

Вто Сеп 10, 2019 3:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 4:32 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
GeorgiIv написа:
peshaka11 написа:
От мен един глас за аутбек-а , форестъра е по-спартански ,не е удобен на дълго, мен лично ме заболява гърба и слизам като пребит след 500-600км преход, при висока скорост се чува вятъра не може да си чуеш мислите вътре. Но е по фенски(според мен).


Твоя няма рамки на прозорците, а колегата оглежда около 2010, та предполагам ще има разлика. (ако говориш от опит с 2010г. да ме извиниш :) )
Иначе към колегата: Дизела в твоя случай вероятно е по-рационалния избор щом пътуваш много. Ти най-добре си знаеш колко багаж товариш сега, съответно ще се увеличи вбъдеще, но не смятам, че на Форестъра багажника е за пренебрегване, въпреки че е по-малък от на Аутбек-а. Както се спомена - при нужда слагаш куфар отгоре и готово.

Направи си сметка на задължителните изисквания и на пренебрежимите такива, а след това оцени конкретен екземпляр.
Тъй като колегите споменаха Форито на Миро от Варна - "Ако взема този - дизел, ръчка, НО от първи собственик с абсолютно доказана история и т.н. какво печеля и какво губя в краткосрочен и дългосрочен план" и съответно ако имаш набелязана обява за Аутбек - ако е от автокъща - какво печелиш и какво губиш (екстри / разходи).

Личен опит (въпреки че е за друга моделна година кола) - аз задължително търсех автомат и пропусках обявите за ръчка, а вероятно е имало добри екземпляри. Взех от автокъща - та +пари за регистрация/застраховки, +едни пари за пълно сервизиране, +още едни пари за 2 комплекта гуми, +още пари за газова в моя случай ....


п.с. peshaka11, не знам за SG9 дали "работи" манипулацията с огледалата за намаляване на шума (имаше тема), но при мен осезаемо намаля, а за седалките - странно, но ако съм си я настройл веднъж в удобна позиция после не чувствам умора :D


Сега ако кажеш, че форестъра от 2009 вътре е шумен и не мога да си чуя мислите направо сменям марката ... outbacka- и той ли е шумен хаха

Вто Сеп 10, 2019 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 4:03 pm
Мнения: 140
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 112
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Сега ако кажеш, че форестъра от 2009 вътре е шумен и не мога да си чуя мислите направо сменям марката ... outbacka- и той ли е шумен хаха


Моя е 2005-та, та мога само да предполагам (и вярвам), че 2009-10 не е :)

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Вто Сеп 10, 2019 4:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 12:55 pm
Мнения: 372
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 124
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:

Сега ако кажеш, че форестъра от 2009 вътре е шумен и не мога да си чуя мислите направо сменям марката ... outbacka- и той ли е шумен хаха

Има тема за паразитните шумове. Не при всички се проявява. Аз например не се оплаквам от такива. А и колегата правилно ти е написал, че при модела, в който си се прицелил, такива неща няма (казвам го от личен опит, защото понякога карам и 3-та генерация).
Все пак зависи каква кола си карал преди това - ако е Фаетон, няма да ти хареса Субару :D

Вто Сеп 10, 2019 5:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Online

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 1277
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 948
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега kichev, както виждаш мнения и съвети можеш да получиш до безкрай, всички пречупени през субективните усещания за автомобил на всеки форумен член. Радвам се, че си обърнал внимание на марката, защото качествата на тези автомобили са малко извън рамките на своите съвременници, и в този смисъл Субару се заглежда от хора със специфични изисквания. Ще ти нахвърля какво ще получиш и какво няма да получиш от Субару:
- кола с надеждна механика, която изисква полагане на грижи, но се отплаща с вярна служба;
- мултифункционален автомобил, който би се понравил на всеки, който обича планината и морето. Мисля, че аналогията със вярното швейцарско ножче няма да е прекалена.
- и Форестър и Аутбек имат достатъчно място за дете, куче и багаж. Аутбека е малко по-удобен в модела след 2009.
Няма да получиш:
- автомобил с последните достижения на мултимедийната индустрия, такива можеш да добавиш в последствие
- автомобил с гробна тишина в купето, ала S класа - изолацията не е във фокуса на производителя. По-добра е при Аутбек.
- автоматизация на механизмите - има си екстри, но не са като на премиум автомобил. Всичко необходимо е налице и обикновено действа безпроблемно доста време

По изискванията, които си заложил, ето и моите 89 ст (50 цента :D )
- движението във всеки голям град прави автомата безкрайно полезно удобство
- дизела с автомат е извън твоя бюджет
- с голяма доза късмет можеш да се вместиш в бюджет за Аутбек 2009 +, който е достатъчно тих и при двигател 2.5 със автомат CVT е доста икономичен. Има информация във форума колко гори реално. Газифицира се лесно и надежно, поддържа се с възможно най-ниските разходи от всички останали модели в този период.

Предлагам ти да пробваш някъде тази модификация и да прецениш дали те устройва като вървеж, както казваш - не си състезател. Това е автомобил за спокойни хора и 170 кс обикновено стигат :)

Успех!

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Сеп 10, 2019 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Сега ако кажеш, че форестъра от 2009 вътре е шумен и не мога да си чуя мислите направо сменям марката ... outbacka- и той ли е шумен хаха


Kогато търсех да купя моя проверявах вариантите 2006-та с 2,5XT мотора и 2010-та с Diesel мотора, защото задължително ми беше изискването за VDC и добра динамика, a SH купето турбо бензин ми беше далеч над бюджета и щеше да ме разори след това.
Като пробвах и двете - категорично мога да кажа, че SH е по-обезшумено, спрямо предното си поколение, и няма някакви паразитни дразнещи шумове, но все пак Forester като цяло е "по-гардеробен" спрямо Outback, а Outback ще е и допълнително обезшумен.
Както ico_tech ти е писал - като цялостна концепция за универсален автомобил си се насочил отлично, но пълно щастие във всичко едва ли ще постигнеш, каквото и да избереш.

Вто Сеп 10, 2019 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 12:55 pm
Мнения: 372
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 124
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
, но пълно щастие във всичко едва ли ще постигнеш, каквото и да избереш.

Много правилно цитира колегата Миро мисълта, че всичко може да получиш, стига да си платиш.
Та ако kichev иска малък разход (дизел), автомат, комфорт, 4х4 и добра динамика в кола произведена 2010 година, за около 15 000 лева, няма лошо да си избере и друга марка.
За мен е важно човек да не робува на марки и да си прави сметката съобразно с това, което разполага, а не това, което пише на емблемата. Въпросът е, че за тези пари и изисквания само А6 Allroad отговаря, а там цените на ремонтите и обслужването са други (няма да зачеквам пак темата за поддръжка на Е500 дали е по-евтино за поддръжка от някакъв си Форестър, но тогава другия колега избяга от форума и се отказа да се "набутва" с Форестър).

Така, че колега kichev, моят съвет е да си направиш сметката и да скачаш смело, защото колите втора употреба са си малко на късмет, но съм на принципа, че ако човек избира прекалено дълго, започва да си губи късмета.
Успех :good:

Вто Сеп 10, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 4:32 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
След изчитане на почти всичко във форума за дизелите ми се дорева с тези случаи на скъсани колянни валове. Като гледам няма гаранция,че като си поддържаш колата и т.н. няма да се случи. Ремонтът доколкото разбрах е почти колкото нов автомобил. Много тежък стана изборът :(

Тук в Младост до ХИТ-а видях днес един колега сигурно с бял форестър дизеларка. Харесва си ми тази кола ама знам ли :( пуф

Сря Сеп 11, 2019 8:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 4:03 pm
Мнения: 140
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 112
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
След изчитане на почти всичко във форума за дизелите ми се дорева с тези случаи на скъсани колянни валове. Като гледам няма гаранция,че като си поддържаш колата и т.н. няма да се случи. Ремонтът доколкото разбрах е почти колкото нов автомобил. Много тежък стана изборът :(

Тук в Младост до ХИТ-а видях днес един колега сигурно с бял форестър дизеларка. Харесва си ми тази кола ама знам ли :( пуф


Доколкото съм чел това важи за EURO 4, до средата на 2010г. Тези с евро 5 вече са оправени и нямат този проблем. Споменаха го в началото на темата, затова много добре трябва да се провери кога е произведена колата (ако се взима от автокъща)... Е пак си остава леко притеснението :D , но както виждаш има колеги с дизели Евро 5 тук и те вероятно ти дават най-точното мнение за + и -.

Успех с намирането на твоята кола :beer:

_________________
Forester 2.0X, 2005, АТ

FB/travelpagebg
IG:@travelpagebg

Сря Сеп 11, 2019 9:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
След изчитане на почти всичко във форума за дизелите ми се дорева с тези случаи на скъсани колянни валове. Като гледам няма гаранция,че като си поддържаш колата и т.н. няма да се случи....


Гаранция няма никога за нищо в тоя живот. В темата там, ако ти прави впечатление, по-голямата част от материала е по първоначалните случаи при Евро 4. Но да поправя колегата GeorgiIv - не се лъжи, и при Евро 5 има такива случаи, но са драстично намалени и основно покрай лоша поддръжка, като за поддръжката искам да уточня нещо: има разлика дали купуваш нов автомобил от шоурума и си правише педантична поддръжка, или като мен - купуваш "нов" автомобил на 7 г. и 240 000 км., и тепърва започваш да му правиш добра поддръжка. Момчето от Лом, от което си купих новия километраж, я беше вкарал 2012-та на 340 000 км. да я продава като "нова" кола, но му е изтропала в автокъщата.
Съжалявам за грубото сравнение относно "гаранция", но миналата седмица мой бивш колега на 33 г. получи сърдечен удар и почина докато си правеше сутрешния джогинг.

kichev написа:
Ремонтът доколкото разбрах е почти колкото нов автомобил.


Прав си - колкото на "нов" автомобил(гробница) от джамбазите на незнайно колко километри, и със един Господ знае какви други проблеми. Само дето смяната с нов шорт блок ти дава един допълнителен ресурс на колата от 250-300 000 км., което "новият" автомобил няма да ти даде.

kichev написа:
Тук в Младост до ХИТ-а видях днес един колега сигурно с бял форестър дизеларка. Харесва си ми тази кола ама знам ли :( пуф


Какво да ти кажа - хубава е, и на мен си ми харесва, и вече почти 3 години си я карам с удоволствие, но предварително съм я прежалил. Ако не си склонен да я вземеш и предварително да си я прежалил - не я купувай, защото само ще се измъчваш да слушаш дали нещо не ти шуми, тропа и т.н.
 14

Сря Сеп 11, 2019 10:12 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 4:32 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Съжалявам за колегата ти. Когато чуеш подобно нещо и си даваш сметка колко незначителни са ни ежедневните проблеми, които уж толкова ни мъчат.

Много си прав за колите "нов внос" и т.н. както и за ремонта, който удължава живота на автомобила.

За прежалването - това е кола, която взимам с ясната идея да я качвам по баири и ми е ясно,че проблеми ще има. Ако успея да и навъртя един стотак и да я заменя (ако имам наистина нужда) с нещо по-ново супер. Ако умре докато е при мен то значи такъв ми бил късмета.

Важното е да сме живи и здрави!

Сря Сеп 11, 2019 11:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
.....За прежалването - това е кола, която взимам с ясната идея да я качвам по баири и ми е ясно,че проблеми ще има

Внимавай хубаво да си дефинираш "качване на баири". Diesel Boxer има много хубава тяга в ниските обороти, но много слаб съединител, съчетан с дълги скорости, включително първата. Това не е кола за продължително каране по пресечен терен, независимо от добрите окачване, задвижване и клиърънс. Съединителят и дългата първа скорост прецакват цялостната картинка за съжаление :(. Това е подходящо Subaru за дълго каране по шосето извънградско и същевременно да нямаш проблем да кривнеш за малко off-road, за да стигнеш до по-отдалечен плаж или по-закътана вила през зимата.
Аз се прибирам по 200 м. калдаръм до вкъщи и да ти кажа не са много приятни. За да ги мина по-кофортно без друсане трябва да карам на полусъединител, който съответно замирисва. Ако не карам на полусъединител - колата се юрва с некомфортна скорост за такава настилка.
Та ако мислиш да се качваш например на х. Безбог с Diesel Boxer - забрави.

Сря Сеп 11, 2019 12:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 4:32 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kichev написа:
.....За прежалването - това е кола, която взимам с ясната идея да я качвам по баири и ми е ясно,че проблеми ще има

Внимавай хубаво да си дефинираш "качване на баири". Diesel Boxer има много хубава тяга в ниските обороти, но много слаб съединител, съчетан с дълги скорости, включително първата. Това не е кола за продължително каране по пресечен терен, независимо от добрите окачване, задвижване и клиърънс. Съединителят и дългата първа скорост прецакват цялостната картинка за съжаление :(. Това е подходящо Subaru за дълго каране по шосето извънградско и същевременно да нямаш проблем да кривнеш за малко off-road, за да стигнеш до по-отдалечен плаж или по-закътана вила през зимата.
Аз се прибирам по 200 м. калдаръм до вкъщи и да ти кажа не са много приятни. За да ги мина по-кофортно без друсане трябва да карам на полусъединител, който съответно замирисва. Ако не карам на полусъединител - колата се юрва с некомфортна скорост за такава настилка.
Та ако мислиш да се качваш например на х. Безбог с Diesel Boxer - забрави.


Аз имах в главата си точно такава представа за този автомобил. Ако ще карам по магистрали ще си взема Пасат... пф, започвам много да се отказвам :( Не, че всеки ден катеря офроуд, но ти ми говориш за някакви 200м... и дори те са ад с тази скоростна кутия. Тъпо..тъпо...

Сря Сеп 11, 2019 12:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 12:55 pm
Мнения: 372
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 124
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В такъв случай имаш два варианта - или слагаш газ или избираш друга марка :)
Колегата поне ти обясни обстойно и подробно за дизеловото Фори и оттам избираш един от двата варианта, щом дизела не е за теб.

Сря Сеп 11, 2019 1:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kichev написа:
Аз имах в главата си точно такава представа за този автомобил. Ако ще карам по магистрали ще си взема Пасат... пф, започвам много да се отказвам :( Не, че всеки ден катеря офроуд, но ти ми говориш за някакви 200м... и дори те са ад с тази скоростна кутия. Тъпо..тъпо...


Чак да ми е ад не, но не е комфортно. Пасатът няма да те измъкне от по-сериозно закъсване в снега или коловоза, това е разликата :), иначе и двете са основно AWD-та за пътища, а не за чукари. Сега те разбрах каква точно ти е нуждата. То за тази нужда и Outback-а няма да ти свърши работа.
Огледай се за запазен екземпляр от собственик на KIA Sorento 2007-2008-ма година. Бюджетът ти е повече от достатъчен. Автомобилът предлага:
- много добри off-road възможности(демултипликатор, висок клиърънс и цял заден мост)
- надеждна автоматична скоростна кутия
- много голям вътрешен обем - бих казал по-голям и от Outback-a
- возията е по-комфортна от на Forester SH, но купето е с половин тон по-тежко
- моторът е 2,5 л. Common Rail с много добра тяга - достатъчна за по-тежкото купе. Все пак това не е автомобил със състезателен дух.
Липсват сериозни фабрични недомислици и технически казуси, тъй като това е фейслифта на предната версия от 2005-2006 г. Цялостно e много здрав и надежден автомобил. Аз го бях нарочил като алтернатива на Forester и проучвах много за този автомобил, но аз нямах нужда от толкова off-road насоченост като теб и затова Fori ми беше по-разумният избор.
И недей да се лъжеш за новото Sorento( от 2008 + ), защото и то ти влиза в бюджета, но то вече е паркетник и няма нищо общо с предната генерация.


Последна промяна nikentce на Сря Сеп 11, 2019 1:38 pm, променена общо 1 път


Сря Сеп 11, 2019 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 4:32 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kichev написа:
Аз имах в главата си точно такава представа за този автомобил. Ако ще карам по магистрали ще си взема Пасат... пф, започвам много да се отказвам :( Не, че всеки ден катеря офроуд, но ти ми говориш за някакви 200м... и дори те са ад с тази скоростна кутия. Тъпо..тъпо...


Чак да ми е ад не, но не е комфортно. Пасатът няма да те измъкне от по-сериозно закъсване в снега или коловоза, това е разликата :), иначе и двете са основно AWD-та за пътища, а не за чукари. Сега те разбрах каква точно ти е нуждата. То за тази нужда и Outback-а няма да ти свърши работа.
Огледай се за запазен екземпляр от собственик на KIA Sorento 2007-2008-ма година. Бюджетът ти е повече от достатъчен. Автомобилът предлага:
- много добри off-road възможности(демултипликатор, висок клиърънс и цял заден мост)
- надеждна автоматична скоростна кутия
- много голям вътрешен обем - бих казал по-голям и от Outback-a
- возията е по-комфортна от на Forester SH, но купето е с половин тон по-тежко
- моторът е 2,5 л. Common Rail с много добра тяга - достатъчна за по-тежкото купе. Все пак това не е автомобил със състезателен дух.
Аз го бях нарочил като алтернатива на Forester и проучвах много за този автомобил, но аз нямах нужда от толкова off-road насоченост като теб и затова Fori ми беше по-разумният избор.
И недей да се лъжеш за новото Sorento( от 2008 + ), защото и то ти влиза в бюджета, но то вече е паркетник и няма нищо общо с предната генерация.


Точн такъв бях гледал преди да се обърна към Субару изобщо. Всичко,което намерих обаче до момента е връщано от сигурно 350-400к км на 160к. Не се знае кво ще изкочи от там като разходи за ремонти тепърва :)

А форестърчето ми е и по-красиво някак, носи душа. Добре нека го кажем така - искам возило, което зимата да ме качва и сваля от планината сигурно без да настръхвам когато пътят не е изчистен добре, на дълъг път да е комфортно, да не ми реже главата като спра на бензиностанция, да събира багаж + детска количка отзад. Сериозният офроуд така или иначе като дойде детето ще секне хаха.

Накрая ще мина на бензина и ще разпитам къде могат да сложат читава газова, да бутам автомата и да не го мисля много дали ще скъса мост, дали съединителя му се пържи и т.н.

Сря Сеп 11, 2019 1:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 12:55 pm
Мнения: 372
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 124
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce, все още няма кола, която да е типичен офроудър, да харчи малко и да ускорява динамично.
Тази Киа не знам какъв офроудър е с тези 2 тона тегло, но определено не е икономична с разход 11-12 литра дизел градско.
За динамика при изпреварване и дума не може да става с 12,5 секунди от 0 до 100 км/ч.
То по-добре Дачия Дъстър за тези пари. Може да няма автомат, но поне ще е след 2015 г.
А ако ще е голям и тежък автомобил, Трибека е чудесен избор с истински голям мотор и въртящ момент.

Сря Сеп 11, 2019 1:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
nikentce, все още няма кола, която да е типичен офроудър, да харчи малко и да ускорява динамично.

Напълно съгласен с теб :good:

kronos написа:
Тази Киа не знам какъв офроудър е с тези 2 тона тегло, но определено не е икономична с разход 11-12 литра дизел градско.
За динамика при изпреварване и дума не може да става с 12,5 секунди от 0 до 100 км/ч.
То по-добре Дачия Дъстър за тези пари. Може да няма автомат, но поне ще е след 2015 г.
А ако ще е голям и тежък автомобил, Трибека е чудесен избор с истински голям мотор и въртящ момент.


Много подценяваш този автомобил. Имам двама приятели, които го притежават - единият ловец, а другият от Дупница и се качва до една вилна зона дето само Уаз-ки и Samuraj-и ходят. Влез в youtube и напиши KIA Sorento 2008 off-road и гледай. За динамика имах в предвид, че като за това тегло, с тази конструкция и с автомат е повече от прилична. Много ловци, които търсят нещо комфортно със сериозни off-road възможности в гората, да има място да метнат 300 кила глиган в багажника и т.н., го ползват и са много доволни. За разхода си прав, ама то безплатен обяд няма.
Duster 4х4 дизел за тези пари след 2015-та ще намери с много зор, но и да намери - няма да му свърши работа за останалите изисквания, най-вече откъм място. Не разбра ли, че тази кола е забранена за обсъждане в този форум? :D
Sorento 2008-ма е най-близкото до всичко, което колегата има нужда, ама като му чета последния коментар - не съм сигурен дали знае точно от какво има нужда и дали може да си го позволи(т.е. дали бюджетът отговаря на изискванията му).

Сря Сеп 11, 2019 5:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 12:55 pm
Мнения: 372
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 124
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
nikentce, все още няма кола, която да е типичен офроудър, да харчи малко и да ускорява динамично.

Напълно съгласен с теб :good:

Сега се сещам за един, ама е скъпичък - дизелова G класа ROFL
nikentce написа:
kronos написа:
Тази Киа не знам какъв офроудър е с тези 2 тона тегло, но определено не е икономична с разход 11-12 литра дизел градско.
За динамика при изпреварване и дума не може да става с 12,5 секунди от 0 до 100 км/ч.
То по-добре Дачия Дъстър за тези пари. Може да няма автомат, но поне ще е след 2015 г.
А ако ще е голям и тежък автомобил, Трибека е чудесен избор с истински голям мотор и въртящ момент.


Много подценяваш този автомобил. Имам двама приятели, които го притежават - единият ловец, а другият от Дупница и се качва до една вилна зона дето само Уаз-ки и Samuraj-и ходят. Влез в youtube и напиши KIA Sorento 2008 off-road и гледай. За динамика имах в предвид, че като за това тегло, с тази конструкция и с автомат е повече от прилична. Много ловци, които търсят нещо комфортно със сериозни off-road възможности в гората, да има място да метнат 300 кила глиган в багажника и т.н., го ползват и са много доволни. За разхода си прав, ама то безплатен обяд няма.
Duster 4х4 дизел за тези пари след 2015-та ще намери с много зор, но и да намери - няма да му свърши работа за останалите изисквания, най-вече откъм място. Не разбра ли, че тази кола е забранена за обсъждане в този форум? :D
Sorento 2008-ма е най-близкото до всичко, което колегата има нужда, ама като му чета последния коментар - не съм сигурен дали знае точно от какво има нужда и дали може да си го позволи(т.е. дали бюджетът отговаря на изискванията му).

Темата за тежкия offroad е доста обширна, но там със стокова машина, никой не те взема на сериозно ;) Да, търсят се с цяла рама, блокажи и понижаващи предавки, но с такава машина е абсурд да се качиш на асфалт, защото ще ти надуе главата от виене на диференциали и раздатки.
И не подценявам Киа-та, но просто 2 тона в кал, са си 2 тона, независимо от блокажите. Бях пуснал клипове как Форко прави смешни в кал доказани офроудъри като L-200 и Land Cruiser, така че за такива нас, Форко си има екстра възможности :good:
Дъстъра също е доста проходим - ФАКТ!
Обаче така като гледам, моя съвет е kichev да се мята на един 2,5 XT, да му сложи газ, да подмени задните амортисьори и да кара смело, като единствено на всяка смяна на ангренаж, да прави реглаж на клапани. За 3 години, така и не ми омръзна да усещам мощта на турбо бензина, когато ми е необходимо при изпреварване. :cool:

Сря Сеп 11, 2019 6:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 26, 2012 12:23 am
Мнения: 538
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: +359886721778
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="kronos"]
Сега се сещам за един, ама е скъпичък - дизелова G класа ROFL
[quote="kronos"]

Що, G-класата да не би да струва до 15 000 лв.; или гори под 12/100 нафта; или е под 2 тона?
Твоята версия на Fori безспорно e по-подходяща от моята за лек и среден off-road, но пак не е за off-road по чукари. Off-road-ът не е само газене в кал и сняг, където Subaru безспорно има предимство със своето AWD. Off-road-ът в планини и чукари е основно преминаване на силно пресечен терен и камънак, което не е силата на Subaru.
Но както и да е, аз пак не разбрах колегата kichev в крайна сметка от какво ще има нужда, защото сега в последния му коментар - май нуждата от по-тежък оff-road отпада и ще останат по-леките разходки в планината, което пак връща темата в началото.

Сря Сеп 11, 2019 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 69 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор