Аз, се раздвам, че карам "изостанала" и "архаична" марка. Вие?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Вто Юни 01, 2021 6:35 pm
kronos
Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am Мнения: 836 Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
https://www.carexpert.com.au/car-news/2 ... ess-leaked Дизайнът на предницата почва да наподобява грозната муцуна на Land Cruiser. Определено с това поколение Fori ме губи , а и ще е само астматик. Добре, че Outback-ът e готин.
https://www.carexpert.com.au/car-news/2022-subaru-forester-wilderness-leaked Дизайнът на предницата почва да наподобява грозната муцуна на Land Cruiser. Определено с това поколение Fori ме губи , а и ще е само астматик. Добре, че Outback-ът e готин.
Определено са попрекалили с муцуната на тоя див форко, но въпрос на вкус казало кучето и си облизало... Стандартния фейслифт по-мяза на нормално нещо, но защо не му турят 2.4турбо двигателя. Може би се притесняват за Асцента как ще върви ако форко го оборудват с такъв, макар че пък някой да си вземе Асцент само заради това, че е с турбо двигател ми се струва малко вероятно... Но гроздето е кисело и ще се радваме на по класическите модели от едно време
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Тези от Субару съвсем се подиграват с феновете! Започват твърдо да ме губят! Фори без турбо или без plug-in hybrid е тотално изоставане от тенденцията! Rav4 Prime е 306 коня и върви брутално!!! Скоро може и на това да мина! Ascent изостава доста с продажбите спрямо 2020 и никаква промяна в модела ! Wilderness е една поредна грозотия със седалки от изкуствена кожа. Мъчно ми е , но май ще се развеждаме! Засега си карам Мечо-печо
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
2 раздути калника и телевизор в среднатата конзола? На кой му е притрябвал 16 инчов екран в спортна кола Дае.а и спортната кола - че то 2003 СТИ-ката е по-актуална като дизайн
И с тия смешни стопове отзад - малко а ла напомпана Корола
Пет Сеп 10, 2021 10:55 pm
tst
Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm Мнения: 660 Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
То в началото никой не харесва дизайна, ама след време се свиква и дори започва да ни харесва. Като се върна малко назад във форумните писания виждам как мнението еволюира
Наистина, единственото нещо, което не ми допада е големия екран, но за мен по-важни са двигателя, окачването, спирачките и спортните седалки, които се надявам тук да са на ниво.
С този голям екран в кола с претенции за спортно шофиране, японците са се н`кали много здраво. То, бива политкоректност...Това е един много голям смартфон и трябва да подлежи на санкции при използване както всеки един нормален телефон. При динамично шофиране, последното което искам да правя е да блея в екрана и да търся сензорен бутон(който реагира от второ/трето натискане), било то за промяна на температура, вентилатор, радиостанция или друга елементарна настройка. Единственото което харесвам е големия изглед на навигацията, другото е пълна скръб. Ако карах Тесла с "автопилот" бих си играл с 16" екран по време на движение, но с моя Бек игричките се случват на пътя, а не на сензорния "таблет".
Даже е малък екрана 11,6 инча! На другите марки е по-голям ! Такава е тенденцията. Новото поколение търси дигитализация във всичко. Субару Асцент е с 8” екран и продажбите тази година са 20% надолу! Иначе таблото е copy/paste на новия Аутбек и на живо не стои зле. Да се радваме , че вма все още турбо мотор. Другите са тролеи, а прототипите на Теслата даже и волан нямат!!! Единствено можеха да добавят plug-in hybrid стотина коня и тогава бегачката щеше да кърти! В града си караш 100км на ток ,а когато ти скимне включваш всичко и става 375 кончета. Найс, а?
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
Нед Сеп 12, 2021 7:40 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Няма как, докторе. На кола с такава трансмисия или dual power автомат от Тойота, или CSA маховик. Отделно като натежи с 350+ кг, тия 100к.с. стават недостатъчни.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Не оспорвам техническия прогрес на Тойота и нейната хибридна технология, но смятам, че тези числа- коне и торк, които размятат в пространството са малко.... пунта мара. Пример: преди няколко месеца ми се беше лепнала една Камри 2020 отзад и мига та святка. Това в някои случаи ме изнервя и реших да си направя експеримент. Пуснах го колегата и после аз се лепнах да видя какво могат 215 коня и..., аз лично не съм сигурен колко Nm. Ами ентусиазма му секна на 190 км/ч. Същото беше и с Лексус NX 300h - 200кс. Така че докторе, не се прехласвай по тия цифри. Аз лично съм скептично настроен относно ефикасността на PSD при обороти в червената зона на оборотомера. В ускорение рамо до рамо не видях нито конете нито торка на тази Тойота. Същевременно, следейки съвместния проект на Тойота и Субару - BZ/Solterra, се питам за къв чеп им е на Тойота партньорство точно със Субару за проектирането на първото им EV. На хартия Тойота държи всички козове и технологии, но крайният им продукт винаги е, как да го кажа по-меко - средна работа. Сега се дърлят с финландска фирма, която определи реакцията на RAV4 на техния "лосов тест" за крайно опасна. В крайна сметка очаквам да видя коя точно технология на Субару ще бъде внедрена в електрически автомобил. Иначе WRX-a си е много добре. Няма да се забелязва, но е с характер. Смятам, че доработката на CVT, стартирала с Wilderness серията и сега GT, е доста интересна и показателна, че все още могат да се изстискат нови характеристики от тази трансмисия.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
Нед Сеп 12, 2021 9:02 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Ице, като каза изстискване, мисля, че ако от Субару се прежалят и направят една скромна(500 бр, например) type R версия без смартфон, шумоизолация и климатик, тоест радикално разсъблечена кола за рали - само ще имат полза. Нулева инвестиция, която ще се продаде бързо и ще кърти в калта. Твърде дълго успяват да лежат на 25 годишен имидж на рали автомобил и ако не направят нещо поне за събуждане на стари емоции ще метнат кърпата. Тойота просто ще ги глътне и ще им ползва емблемата само за ръждясалия имидж.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Ако ще и боята да свалят, от новия (както и от предишния) WRX рали автомобил не може да стане! Твърде голямо и тежко шаси. Единственият шанс, който аз виждам Субару да се върне в рали шампионата, е да направят брат близнак на Yaris GR. Ще бъде мега яко, ноо надали ще стане. Поне докато Тойота имат апетити там.
Доколкото аз разбирам фокуса на Субару са практичните семейни автомобили (без BRZ). В тази връзка инвестиция в малка градска непрактична кола, само за да има опция за хомологация във WRC е доста недалновидно и необосновано икономически решение. Още повече, че настоящия модел на WRX STI все още се ползва от Subaru Motorsport USA в директен сблъсък с Форд Фиеста и не виждам осезателно предимство на по-късата база, но не съм и рали фен и не им знам правилата. Естествено участниците в тези турнири са икономически подплътени и са готови постоянно да следват все по-големите рестрикции за маса и прочие. Аз си мисля, че ако Субару знаеха как ще им потръгне бизнеса през 2009 и тренда през следващото десетилетие, може би нямаше да се откажат през 2008 от WRC. А можеше и да пуснат една "къса база" . А иначе Алекс какво пречи да свалиш климатика и шумоизолацията и да презавариш купето Те и без това нямат кой знае каква шумоизолация. По скоро проблема ще е какво желязо ще наредиш - доста редкия EJ20 (Нюрбуринг едишън) или новия 2.4 dit. И къде ще я караш тая кола?
1190кг. е минималното тегло на актуалните рали автомобили по правилник. Дори и да е теоретично възможно (което ме съмнява) да се направи рали кола с подобно тегло, базирана на някое актуално Субару, балансът и ще е субоптимален. Така че да, Субару се ориентираха към семейните и автомобилите за по-възрастната част на населението, това работи за тях в момента и независимо дали ни харесва или не, това е положението. Естествено, дори те се нуждаят от чисто имиджови модели и си ги набавят под формата на BRZ, Wilderness версиите на Аутбек и Форестър и STI, разбира се.
Сря Сеп 15, 2021 10:50 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353