Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 28 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Автоматична кутия 5-ЕАТ особености и възможности за ъпгрейд 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Аз поне до момента не знам някой да може да бъзика TCU- то. Tози контролер май още не е дисасемблиран. Тук във Варна една фирма се опита да оправи 4EAT контролер за Форестър ХТ и .... не се получи.


Пишат се тези ТСУ-та, но в САЩ и Австралия и разхода не си заслужава.
Правил съм го със старата 4 ЕАТ фаза 1 ( на СВХ-а ), където кутията е ВТД, та в комбинация с ТрансГо кит и написано ТСУ, нещата стават доста различни и динамиката се подобрява осезателно.
Това никога няма да стане спортна кутия тип ПДК и подобна, така че разходите за подобни ъпгрейди особено включае турбина и клапано тяло ще се доближат до 6 степенна кутия.

Както се спомена по-горе в темата, най-смисленото е намеса на Калин.

Вто Ное 23, 2021 12:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм сигурен, че нещата за SVX работят на CANBUS. Но след 2005 за Легаси и 2009 за останалите модели комуникацията според мен е доста по-сложна.
Кутията, която цитирах е за 2010 Форестър ХТ.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Ное 23, 2021 7:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Не съм сигурен, че нещата за SVX работят на CANBUS. Но след 2005 за Легаси и 2009 за останалите модели комуникацията според мен е доста по-сложна.
Кутията, която цитирах е за 2010 Форестър ХТ.


Нямах това предвид Ице, ясно че едното ТСУ не екато това на 5-ЕАТ.
Исках да подчертая че дори при 4-еат стара кутия ъпгрейда дава уникален ефект в комбо с шифт кит на транс го.
Може и да греша, но мисля че 5-еат го мапват вече и на прима виста ми излиза спомен за едни австралийци - MRT Performance

Вто Ное 23, 2021 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен основните проблеми на 5ат при моето ползване на Аутбек н6 б13 се изразяват в две насоки:
1. Мудна реакция на боравенето с педала на газта в Драйв режим със дълго задържане и твърде късно сваляне на предавки и рязък Кик Даун с много върнати предавки. Обикновено с удар. В спорт режим твърде дълго задържане на ниска предавка след сваляне. Ако сваля предавки като реакция на педала на газта както в спорт режим и после имаше поведението в Драйв режима щеше да е много по-адекватно и удобно за ежедневно каране. Това Калин доколкото знам може да подобри значително и осезаемо с оптимизацията на работа на мотора като гориво и запалване и работата на педала на газта. За мен лично този ъпгрейд върви и със смяна на хедърите с изработени, колега от форума предлага такив. За катализаторите може да се коментира, но с еко изискванията нещата отиват към спортни. Още чакам да видя колеги с премахнати как ще минават ГТП другата година. После по-скоро бих променил и останалата част от генерацията, за да е малко по-проходима. Но с не оем хедъри и генерация би се постигнал максимален ефект с една интервенция от Калин. Така или иначе в комбинация си отиваме някъде на 2к лв за двете.
2. Бавно време за смяна - честно казано бавен си е автомата, независимо от режима. Бих ползвал транс го/хекс модовете. Намерих един руснак в ибей, който предлага тези модове в стейджове и аз лично бих търсил златната среда. От това, което съм гледал подобрението изглежда значително. Трябва обаче да се изпрати клапани тяло обратно в замяна на модифицираното. С куриерите това би струвало някъде около 1к лв. Прав е колегата, че това върви и със смяна на 10-11л атф, което също е разход около 400-500лв. Ето линк към обявата на руснака. Има клипове в дескрипшъна.
https://www.ebay.co.uk/itm/Fast-shift-v ... 632-2357-0
В заключение бих казал, че интервенциите по 5ат си струват за б14 2.5гт, където мапинга на мотора действително би довел до прилични резултати, което с мод и на кутията би направил колата изключително приятна за широк спектър приложения. Не бях чел досега за проблемите с втулките на втд диф и това беше новост за мен. Реално 240- 250whp могат да бъдат постигнати и без смяна на турбината. При б13 н6 и цените на тези модели започва да се губи смисъла, въпреки, че моторът е с доста добри характеристики и по удачна работа на кутията би направила колата адекватна и в момента.
Поздрави на всички, хубава тема се заформи, но досега просто не стигаха и аз да напиша пак нещо.

Чет Ное 25, 2021 12:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 16, 2021 1:40 pm
Мнения: 6
Автомобил: SUBARU FORESTER XT 2004
Телефон: 0898451093
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги!
Може ли някакъв номер за връзка със Калин,че нещо не успявам да намеря по темите!
Благодаря предварително!

Вто Дек 07, 2021 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма да го намериш. Човекът нарочно не го е дал.
Пиши му на лично.

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 07, 2021 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Фев 16, 2021 1:40 pm
Мнения: 6
Автомобил: SUBARU FORESTER XT 2004
Телефон: 0898451093
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Няма да го намериш. Човекът нарочно не го е дал.
Пиши му на лично.

ОК!Разбирам,но не му знам как му е профила във форума за да го потърся!Затова и попитах.

Вто Дек 07, 2021 3:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23266

Ето това е темата му колега. Успех!

Вто Дек 07, 2021 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 70 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор