Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
svetl1ooo
Регистриран на: Сря Ное 08, 2023 1:33 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Насочил съм се към SUBARU OUTBACK 3.6R 2017, като задължително искам да се сложи газова инсталация, интересува ме как са нещата по този въпрос, сложно ли е , каква инсталация трябва да е, евентуално към кой сервиз в София да се насоча ?
Благодаря предварително.
|
|
|
Сря Ное 08, 2023 1:36 pm |
|
|
BLA
Регистриран на: Вто Юни 29, 2021 1:54 pm Постове: 135 Рейтинг: 90  
|
svetl1ooo написа: Здравейте,
Насочил съм се към SUBARU OUTBACK 3.6R 2017, като задължително искам да се сложи газова инсталация, интересува ме как са нещата по този въпрос, сложно ли е , каква инсталация трябва да е, евентуално към кой сервиз в София да се насоча ?
Благодаря предварително. Аз карам на бензин, но последно време чувам много добри отзиви за газова КМЕ, монтирани конкретно от Прогас до Южен парк. Често минавам покрай тях и виждам Субарута от най-различни градове да ползват услугите им. Газовите излизат по-скъпо при тях, отколкото в други сервизи които ги монтират, но казват че си заслужава.
|
|
|
Сря Ное 08, 2023 2:28 pm |
|
|
Doby
Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 10:47 am Постове: 33 Местоположение: Bulgaria
Skype: dimitardobrev
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GT-tS
Рейтинг: 57 
|
Alxx написа: pkirkov написа: Въпроса е кой да я монтира качествено. Толкова много майстори има, че да те заболи главата. Нито газ в Пловдив се занимават с течни фази. Мини им на гости и обсъдете. Нито газ в Пловдив се оказаха големи измамници! Имам лош опит с монтаж на течна фаза от тях на Форестър 2.5 турбо! Стигна се до е-мейли с Виале (когато не бяха във фалит) и до колко знам от Виале ги наритаха заради моята кола! НИКОГА ПОВЕЧЕ ПРИ НИКОЛАЙ!
_________________ Ако Айнщайн се беше качил на Subaru STI, щеше да открие нови закони във физиката!
|
|
|
Пон Ное 20, 2023 2:17 pm |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Постове: 27 Рейтинг: 0
|
Здравейте, Subaru Outback 2010 2.5 167коня, внос от Италия с газова BRC.  след 30хил. каране газовата има проблем, на бензин е ОК. направих диагностика и казаха за смяна 4 инжектора - полски (joy tech били като баракуда), капачки и два филтъра, с труда 500лв. въпроса ми е дали да сменя с тези инжектори или да търся качествени BRC и какви точно ? цената нормална ли е ? Поздрави
|
|
|
Вто Яну 16, 2024 10:58 am |
|
|
Vmax
|
Вземи си мин Баракуда инжектори или Хана. Най добре е с БРЦ но са два пъти по скъпи По голям проблем е да на намериш сервиз който да чете БРЦ освен официалните, а този в Сф не става
|
|
|
Вто Яну 16, 2024 11:22 am |
|
|
Alxx
|
Стани, чудех се дали да се из@к@м и тук  Баракудите много влошиха качеството и има доста рев напоследък. За Хана не знам, ама Тони от известно време монтира LPG Tech и казва, че важат. Аз, също сложих високодебитни LPG Tech Yeti 140l/min на горския и ми направиха добро впечатление на високи обороти, отделно цената им е чук. Бих посъветвал колегата да се поинтересува на още едно-две места за две неща: 1. Този компютър може ли да се настрои да управлява другия модел дюзи, освен оригиналните(в което силно се съмнявам).2. Всеки си цени труда сам, ама 4 полски дюзи от нетежаща като име марка и 500лв цена ми идва в повече. P.S. За оригинални BRC 500лв няма да ти стигнат за две...
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Вто Яну 16, 2024 8:55 pm |
|
|
connecttt
Регистриран на: Вто Ное 26, 2019 12:06 pm Постове: 27 Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Бих посъветвал колегата да се поинтересува на още едно-две места за две неща: 1. Този компютър може ли да се настрои да управлява другия модел дюзи, освен оригиналните(в което силно се съмнявам). 2. Всеки си цени труда сам, ама 4 полски дюзи от нетежаща като име марка и 500лв цена ми идва в повече.
P.S. За оригинални BRC 500лв няма да ти стигнат за две... Здрасти, компютъра е заключен, само BRC инжектори ли може да се сложат? Има ли по-висок, по-нисък клас BRC инжектори, които да паснат на моята газова ? друг майстор ми направи оферта с BRC инжектор по 150лв. общо с филтрите около 670лв.
|
|
|
Вто Яну 16, 2024 10:48 pm |
|
|
Alxx
|
Не се занимавай изобщо със заключено БРЦ, освен ако не искаш да си купиш оригиналните инжектори, каквито са в момента. Ония щом са ти предлагали смяна с други инжектори на заключен комп, смятай к'ви газаджии са. Вземи си инжектори от някоя, от посочените марки в предните постове и друг комп. В олх е пълно с Фобос-и, БСМ-и и т.н. за къси пари.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Сря Яну 17, 2024 7:52 am |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Не се занимавай изобщо със заключено БРЦ, освен ако не искаш да си купиш оригиналните инжектори, каквито са в момента. Ония щом са ти предлагали смяна с други инжектори на заключен комп, смятай к'ви газаджии са. Вземи си инжектори от някоя, от посочените марки в предните постове и друг комп. В олх е пълно с Фобос-и, БСМ-и и т.н. за къси пари. Така пак ще стигне разходите за БРЦ инжектори - като сложиш труд за монтаж и материали е все тая. Питай при Митака - той поставяше БРЦ системи - може да предложи по нормална цена. При поставена БРЦ система не бих я смесвал с други компоненти
|
|
|
Сря Яну 17, 2024 10:27 am |
|
|
Kasabov
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 9:50 pm Постове: 69 Местоположение: София
Автомобил: ex - Forester 2.0 XT, 2005, AT
Телефон: +359 88 522 4129
Рейтинг: 23
|

connecttt написа: Alxx написа: Бих посъветвал колегата да се поинтересува на още едно-две места за две неща: 1. Този компютър може ли да се настрои да управлява другия модел дюзи, освен оригиналните(в което силно се съмнявам). 2. Всеки си цени труда сам, ама 4 полски дюзи от нетежаща като име марка и 500лв цена ми идва в повече.
P.S. За оригинални BRC 500лв няма да ти стигнат за две... Здрасти, компютъра е заключен, само BRC инжектори ли може да се сложат? Има ли по-висок, по-нисък клас BRC инжектори, които да паснат на моята газова ? друг майстор ми направи оферта с BRC инжектор по 150лв. общо с филтрите около 670лв. Здравей, колега, За съжаление моето Фори отиде за части (2004г., 2-ка турбо), спукани глави. Има няма 20х.км. преди това, ходих при Тони (Динамик Арт) и си смених изпарител и дюзи. От него са взимани и от него са монтирани. Изпарителят е БРЦ, дозите - Баракуда. Ако решиш, пращам ти ги (или ги взимаш на място от Сф), тестваш, оценяваш, разсъждаваш и ако са ти Ок, ще се разберем за цената. Прецени и ми звънни, тел. номерът ми е под аватара - ще ти пратя снимки по вайбър. поздрави, Весо
_________________ The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing!
|
|
|
Пет Яну 19, 2024 10:45 pm |
|
|
didoroki
Регистриран на: Пон Фев 19, 2024 11:50 pm Постове: 1
Автомобил: '04 Forester 2.0XT
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Попрегледах форума, но не откривам точно това, което ме интересува. Препоръчайте бюджетна система за Форестър XT 177кс, колата сега е с някакъв измислен Bluetronic, изпарител Tomasetto Nordic AT09(по спецификации излиза до 125kW) и дюзи Lovato - общо взето много куцо изпълнение, след 2500-2600 оборота почва да прицъква нещо(клапан), не върви много добре колата и записва грешка за бедни смеси. Първи въпрос - какъв изпарител? Насочил съм се към KME Silver S8, ще я храни ли или пък е прекалено?. Тук идва друг въпрос - 6мм тръба малка ли е за тази мощност? Засега мисля да сложа преход 6мм към 8мм и по нататък да сменя тръбата и сондата. За дюзи мисля LPG Tech Yeti Solo, а електрониката LPG Tech 224 или 204. Как звучи като сетъп? Предложете изпитан вариант, който да захранва спокойно колата и да има някакъв запас. Ще се радвам на някакви съвети и споделен опит, благодаря предварително. 
|
|
|
Сря Фев 21, 2024 12:35 am |
|
|
Alxx
|
За компютъра не знам нищо като отзиви, ама аз съм с КМЕ голд ГТ, без рестриктори Йети соло 140л/мин вързани на затворен кръг и 8мм сонда. С 6 става само за кротко каране. Компът ми е скапан и мисля за Фобос 5.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Сря Фев 21, 2024 9:16 am |
|
|
Двигателист
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm Постове: 158 Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis , TOYOTA RAV4
Рейтинг: 114  
|
Vmax написа: ..... Всичко опира да правилни смеси извън ламбда контрола, което трудно се хваща без широколентова сонда. Alxx написа: Цъфнали изпускателни = твърде богато. Здравейте! Цитатите са стари, но ще помоля за вашето мнение по въпроса. Каква гориво-въздушна смес е най-добре да се гони именно в режимите без обратна връзка (open loop), за да се избегнат проблеми с изпускателни клапани и седлата им? За режимът с обратна връзка е ясно, че там няма какво да се прави. Поне при мен е около 0.99-1.00. Но в другия режим свободата при газова уредба е голяма. На бензин е ясно – там винаги вижам 0.88-0.92, но колко да е на газ (пропан-бутан)? Говоря за двигател без принудително пълнене. Ето данни на установен режим с обратна връзка. Конкретно това по спомен е 80-90 км/ч. При 120-130 данните са същите. Весели празници! Прикачени файлове:
Коментар на файл: alpha/lambda 80-90
IMG_7830.PNG [ 97.7 KiB | Прегледано 829 пъти ]
_________________ Лудия
|
|
|
Съб Дек 21, 2024 7:28 pm |
|
|
Alxx
|
При атмосферното пълнене компютърът добавя точно 10% при отворен кръг. Сам си го сметни 
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Нед Дек 22, 2024 11:23 am |
|
|
Двигателист
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm Постове: 158 Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis , TOYOTA RAV4
Рейтинг: 114  
|
Да, Alxx, точно това съм написал, че показва кислородната сонда без обратна връзка при работа на бензин. Въпросът ми беше, дали така трябва да е при пропан-бутанова смес, или е необходимо по-различно отношение? Замислих се на базата на цитата в който казваш, че "твърде богато = изгорели изп.клапани". Именно затова попитах.
_________________ Лудия
|
|
|
Нед Дек 22, 2024 12:12 pm |
|
|
Alxx
|
10% са и в газовия комп. Нещата са различни само при колите с много висока компресия и цикъл на Аткинсън, както и в колите с турбо. Не търси под вола теле - колата ти е идеална.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Нед Дек 22, 2024 5:54 pm |
|
|
Двигателист
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm Постове: 158 Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis , TOYOTA RAV4
Рейтинг: 114  
|
Благодаря, за мнението, Alxx!
Светли Коледни празници на всички!
_________________ Лудия
|
|
|
Нед Дек 22, 2024 6:53 pm |
|
|
DenYo
Регистриран на: Вто Ное 05, 2024 10:33 pm Постове: 1
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Здравейте, търся отзиви за газовата ми уредба на Форестър 2006г 2.5XT. По-точно съвети къде да я карам за настройка(В Сливен е колата) и дали въобще е читава за този модел двигател. Изпарител: KME GOLD GT Инжектори: HANA BLUE Компютър: LPG Tech 324 OBD Колата така я взех, но в последствие ме съветваха да сменя компютъра защото не бил много адекватен за този двигател. Също ме съветваха да се преместят отворите на колектора за инжекторите. Въпросът ми е къде е най-правилно да са тези отвори? Не съм много наясно с газови уредби и съм отворен към всякакви съвети и отзиви.
|
|
|
Нед Фев 23, 2025 10:48 am |
|
|
Alxx
|
Потърси Станимир Стоянов - газаджията, съграждани сте.
_________________ Cogito ergo sum
|
|
|
Нед Фев 23, 2025 12:33 pm |
|
|
Емил Гроздев
Регистриран на: Вто Мар 04, 2025 6:29 pm Постове: 2
Автомобил: Subaru XV
Телефон: 0899793870
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги!От скоро съм собственик на Субару XV бензин 2000 кубика,150 коне,и търся мнение за най подходящият модел газова уредба.Ще бъда благодарен ако споделите мнения и опит!
|
|
|
Сря Мар 05, 2025 5:51 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|