Автор |
Съобщение |
Pierino 4491
Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. От скоро имам Outback 2,5 173 KC -2008 година Това ми е първото Субару и като цяло първата кола на бензин и газ. Колата е с монтирана газова уредба още през 2008 година - холандска AG. Та на проблема. Светва чека и мига круиз контрола. Причината е липса на запалване 2ри цилиндър. Клапаните са регулирани, свещите са сменени. Първоначално го правеше само на газ. Но вече и на бензин. Проблема се проявява най вече при продължителна работа на място. Размених кабелите на втори и четвърти цилиндър (за да елиминирам проблем в кабелите) и пак проблема е във втория цилиндър. Сместа на бензин е в нормите, на газ именно втория е богата. Но проблема е и на бензин и на газ. Каква може да е причината? Дали е от бобината?
|
|
|
Нед Авг 18, 2024 12:45 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Постове: 350 Местоположение: София
Автомобил: Legacy MY07 H6, '21 320d xDrive
Рейтинг: 149
|
На мен ми прилича на дефектирала дюза, която вече и на бензин продължава да пуска газ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Авг 18, 2024 3:43 pm |
|
|
Pierino 4491
Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Благодаря колега. Ще използвам казаното и ще проверя дали е така. Всъщност газаджията ми каза, че най вероятно проблема е в газовия инжектори, но като ги разменихме (на втори и четвърти цилиндър) проблема с "богатата смес" си остана на втори. Дали е възможно компютъра на газовата уредба да не работи адекватно?
|
|
|
Нед Авг 18, 2024 4:35 pm |
|
|
Alxx
|
Възможно е. А, между временно замерете една компресия на този цилиндър? И едно въпросче: как измерихте богата смес на конкретен цилиндър?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 19, 2024 9:24 am |
|
|
Pierino 4491
Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
За компресията съм си поръчал манометър, чакам да дойде. А за богата смес на втори цилиндър - така ми каза газаджията. Върза се направо с газовия компютър и при работа на газ корекцията е около 20% и нагоре за конкретния цилиндър, а на бензин - под 10
|
|
|
Пон Авг 19, 2024 11:51 am |
|
|
Alxx
|
Спрете газта от бутилката и изгорете остатъка по тръбите или го изпуснете. Откачете акумулатора за десет минути и после за толкова я оставете на празен ход, да си направи началните адаптации на бензин. Цялата процедура я има във форума. Тогава вижте има ли проблем на бензин и ако да се насочете към компресия/вакуум и/или проблеми с газоразпределението. Реглажът не гарантира плътно затварящи клапани
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 19, 2024 7:45 pm |
|
|
Pierino 4491
Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Благодаря за насоките и за изчерпателния отговор. Ще пробвам и ще пиша. Но първо ще измеря компресията
|
|
|
Пон Авг 19, 2024 10:06 pm |
|
|
Pierino 4491
Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
Днес го подкарах на пътешествие и появи и нова грешка. Освен P0302 показва и P0420 (проблем с катализатора или ламбда сонда) Някой има ли някаква идея, сблъсквал ли се е с подобен проблем? И ако е катализатора какъв е най ефективният начин да го почистя?
|
|
|
Сря Авг 21, 2024 10:01 pm |
|
|
Alxx
|
Втората е следствие, не се занимавай с нея засега.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 22, 2024 7:19 am |
|
|