Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема
 Subaru Outback 2,5 173kc проблем запалване 2ри цилиндър 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am
Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
От скоро имам Outback 2,5 173 KC -2008 година
Това ми е първото Субару и като цяло първата кола на бензин и газ.
Колата е с монтирана газова уредба още през 2008 година - холандска AG.
Та на проблема.
Светва чека и мига круиз контрола. Причината е липса на запалване 2ри цилиндър.
Клапаните са регулирани, свещите са сменени.
Първоначално го правеше само на газ. Но вече и на бензин.
Проблема се проявява най вече при продължителна работа на място.
Размених кабелите на втори и четвърти цилиндър
(за да елиминирам проблем в кабелите) и пак
проблема е във втория цилиндър.
Сместа на бензин е в нормите, на газ именно втория е богата. Но проблема е и на бензин и на газ.
Каква може да е причината? Дали е от бобината?

Нед Авг 18, 2024 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm
Постове: 350
Местоположение: София
Автомобил: Legacy MY07 H6, '21 320d xDrive
Рейтинг: 149
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен ми прилича на дефектирала дюза, която вече и на бензин продължава да пуска газ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Нед Авг 18, 2024 3:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am
Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега. Ще използвам казаното и ще проверя дали е така.
Всъщност газаджията ми каза, че най вероятно проблема е в газовия инжектори, но като ги разменихме (на втори и четвърти цилиндър) проблема с "богатата смес" си остана на втори.
Дали е възможно компютъра на газовата уредба да не работи адекватно?

Нед Авг 18, 2024 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3972
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Възможно е. А, между временно замерете една компресия на този цилиндър? И едно въпросче: как измерихте богата смес на конкретен цилиндър?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 19, 2024 9:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am
Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
За компресията съм си поръчал манометър, чакам да дойде.
А за богата смес на втори цилиндър - така ми каза газаджията. Върза се направо с газовия компютър и при работа на газ корекцията е около 20% и нагоре за конкретния цилиндър, а на бензин - под 10

Пон Авг 19, 2024 11:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3972
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Спрете газта от бутилката и изгорете остатъка по тръбите или го изпуснете. Откачете акумулатора за десет минути и после за толкова я оставете на празен ход, да си направи началните адаптации на бензин. Цялата процедура я има във форума. Тогава вижте има ли проблем на бензин и ако да се насочете към компресия/вакуум и/или проблеми с газоразпределението. Реглажът не гарантира плътно затварящи клапани ;)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 19, 2024 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am
Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за насоките и за изчерпателния отговор. Ще пробвам и ще пиша. Но първо ще измеря компресията :)

Пон Авг 19, 2024 10:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 18, 2024 11:07 am
Постове: 5
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Днес го подкарах на пътешествие и появи и нова грешка. Освен P0302 показва и P0420 (проблем с катализатора или ламбда сонда) Някой има ли някаква идея, сблъсквал ли се е с подобен проблем?
И ако е катализатора какъв е най ефективният начин да го почистя?

Сря Авг 21, 2024 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Постове: 3972
Местоположение: София
Автомобил: SF5 S turbo/Mazda RX8/E84 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Втората е следствие, не се занимавай с нея засега.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Авг 22, 2024 7:19 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор