Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:03 pm



Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Toyota не е ли по-качествена от Subaru ??? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
тойота е като Мара общата всеки я харесва защото е евтина и не е карал друго

Пон Яну 13, 2020 9:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dodoclan написа:
Имах Тойота Корола Версо - взех я на 7 години и карах 10 години и 100 000 километра.
НИЩО НЕ СЕ РАЗВАЛИ!!!
Абсолютно НИЩО...


Subaru превъзхожда Toyota единствено в AWD-то. Откъм качество, изработка, екстри, комфорт и каквото и друго да вземеш - Toyota превъзхожда, къде с повече - къде с по-малко. Да, Toyota нямат boxer, но до колко boxer-ът е предимство вече и самите Subaru имат съмнения, след като обмислят дали да не се откажат от него. Факт е, че вече има проблем да се разработва boxer с по-голяма мощност и степен на екология.
Относно Королата - едва ли има по-емблематичен модел на Toyota, не само в отношение на здравина. В някои арабски страни, като Авганистан например, където са едни от най-тежките условия за експлоатация на автомобил, не се питат каква ти е колата, дори не каква ти е Toyota-та, а каква ти е Королата.
Карал съм като служебни първити три поколения на Ярис, връщахме ги на по 200 000 км., като освен масла, филтри и накладки, сменяхме само дискове и съединител.
И въпреки всичко това - като се качиш в Subaru има една особена тръпка, която липсва в Toyota, започвайки още с врътването на ключа, когато моторът разклаща наляво-надясно за около секунда предницата. Да не говорим за пътното поведение, дължащо се основно на AWD-то.
Но не очавайки с текущото Subaru да имаш същите разходи, както си имал с предишната ти Корола.

Пон Яну 13, 2020 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Притежавал съм два различни модела Тойота Корола в миналото. Първият произведен 1981 г., това беше първият модел с 5 скорости и задно предаване. Двигател 1,3, модел 4К, карборатор - неунищожим. Втората беше рядък модел 4WD произведен 1991 г., седан, купе АЕ-95, двигател 4AFE, 1.6. И с двете изминах много километри на газ. Електромагнитен блокаж на преден диференциал с копче на таблото. Въпреки, че двойното се включваше автоматично с вискомуфа, това не се усещаше. При рязко потегляне правеше опит да превърти четирите колела. Отлични впечатления от двете. Основен проблем им беше ръждата. Купетата изгниха, без повреди по окачване и двигатели. Субару ги превъзхожда с пътно поведение, усещането е за по голяма сигурност в завои и най вече мощността и пъргавината на турбо-двигателите.

Вто Яну 14, 2020 12:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm
Мнения: 138
Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер.

_________________
Трудните времена отминават, коравите хора остават!

Вто Яну 14, 2020 8:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ralitex написа:
Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер.


Не е коректно да сведеш всичко само до 4х4 и да сравняваш Outback с Land Cruiser. Land Cruiser наистина е друго измерение, и в него Subaru никога не са имали присъствие. Но и той си има своите минуси в определени аспекти, поради теглото и размерите си. За ежедневна кола Subaru е по-удобен автомобил с висока проходимост. Cruiser-a е за извън пътната мрежа. На Outback H6 не се сещам някога да е имало аналогична Toyota. Единствено Forester може да се сравнява с Rav4, и до там.

Вто Яну 14, 2020 9:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ralitex написа:
Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите.



Много правилно казано
С каквото и да сравняваме Субару, то трябва да е перманентно 4х4 и по възможност от същия клас модел - т.е. Форестър срещу Рав 4 и т.н, автомат срещу автомат, ръчка срещу ръчка, бензин срещу бензин, атмосферка срещу атмосферка, и т.н.
Всичко друго са празни приказки.

Цъкнете в мобиле.бг, изберете 4х4, бюджет и ще видите колко опции имате...и на каква цена

Вто Яну 14, 2020 9:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Май 04, 2017 9:44 pm
Мнения: 251
Автомобил: Legacy 2.0R
Рейтинг: 287
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всички модерни коли са боклуци, вкл. тойота и субару. :D Изключение правят само швабските кенефи, които са боклуци от друга галактика.

Вто Яну 14, 2020 10:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма кола, която да не се поврежда, особено ако е мощна и с екстри.
Това за Тойота не знам как го решиха някои, че не се разваля, но ето един пример дори от днес:
"696 000 aвтoмoбилa oт мaркитe Tоyоtа и Lеxus щe трябвa дa пoceтят фирмeнитe ceрвизи зa oтcтрaнявaнe нa възмoжнa нeизпрaвнocт нa бeнзинoвaтa пoмпa, cъoбщaвa Fоx Nеws". - https://fakti.bg/technozone/438383-toyo ... avtomobila

Вто Яну 14, 2020 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ralitex написа:
Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер.

Данчо , тук наистина по-проходимия е джипа , но Н6 както ти сам написа се справя доста добре на кал и пясък . Нека сега да откачим лодката или караваната които средно теглим 25 пъти в годината и тогава погледнем двата конкурента през призмата на потребителя , разход , данък , обслужване , гуми и ежедневно шофиране в града , и извън него . Мисля , че Аутбека го превъзхожда в почти всичко . Понеже аз обичам да шофирам малко по-бързо от останалите бих добавил скорост и поведение в завой , никакъв шанс за джипа . Мнението е лично и неангажиращо , ако трябва темата да бъде професионална то тогава трябва да се сравнят два сходни модела от марките пр. РАВ4 срещу ФОРИ2.0. :beer:

Вто Яну 14, 2020 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Значи за последните 30 години съм сменил 2 Субару (Легаси и Аутбек-единствената чисто нова кола в живота ми) 2 Хонди Акорд (едната още я имаме) , 1 Хюндай Санта Фе (все още го имаме) 5 Тойоти, 1 Форд Ф150, 3 БМВ-та 5 серия ( едната от профила ми ) и 1 Мерцедес Е класа. Повечето коли съм ги взимал на 2 максимум 3 години докато все още са във гаранция или с удължена такава и след около 3 години ги разкарвам.
Та като цяло за Субару - много добра и безпроблемна кола до към 120-140к мили имам предвид абсолютно нищо да не се пипа по ремонти.
Хонда и тя горе-долу там някъде, тия истории дето ги пишат някои, че едва ли не била по-добра от Тойота, некакви глупости в бричка с Башар Рахал имаше са пълен булшит. Само мога да спомена за проблеми с автоматичната трансмисиа дори при топ модела Акюра и компресора на климатика.
Тойота - доста по добре от предните две изкарват поне 50к дори 100к отгоре, макар че към 200к мили ако не друго катализатора ще трябва да се смени а оригиналните са доста скъпи, а неоригинален няма да реши проблема, т.е чек енджин в повечето случаи ще продължи да свети или много скоро ще се появи отново.
Форд - пълен боклук, още докато беше в гаранция му направиха един куп ремонти, които не съм плащал, но ако трябваше с парите би могло да се купи на старо някоя по скромна малолитражка.
И сега все пак няколко думи и за немските - много добре са направени като качество, много са пипнати, като управление и комфорт са доста по добри от японските ( включително Лексус ), за дълги разстояния от порядъка на 1000 км на ден да се минат са супер, само който не е карал по-дълго някоя от по новите не знае какво говоря. Та като цяло са голям кеф да се карат, който кеф изтича с изтичане на гаранцията. Като цяло за БМВ и МБ ако все пак някой му се кара нещо от последните години и колата е извън гаранция след като я регистрира, застрахова и облужи да си приготви минимум едни 5к евро слага ги настрана и забравя за тези пари, ако нещо се развали да ги има.
P.S. Всичко написано по горе е лично мнение неангажиращо никой и на базата на личен опит.

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Вто Яну 14, 2020 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Няма кола, която да не се поврежда, особено ако е мощна и с екстри.
Това за Тойота не знам как го решиха някои, че не се разваля, но ето един пример дори от днес:
"696 000 aвтoмoбилa oт мaркитe Tоyоtа и Lеxus щe трябвa дa пoceтят фирмeнитe ceрвизи зa oтcтрaнявaнe нa възмoжнa нeизпрaвнocт нa бeнзинoвaтa пoмпa, cъoбщaвa Fоx Nеws". - https://fakti.bg/technozone/438383-toyo ... avtomobila

"Възможна неизправност"! Хората следят и си тестват моделите и след продажбата им. Това не означава, че ще се повредят, но ще подменят възел заради възможност?! Нещо немислимо за Vag и някои други марки.

P.S. Пеца, днеска свалях и качвах кутия на Рав4. Ми не, несравними са и от моя гледна точка. Рав - шест часа мъка. Фоз - два часа приятно занимание.
P.S.2 Пешеходец, никой не може да бие S klasse за дълъг преход. 7 години карах и няма равна. Само кинти да има и втора/трета кола в случай на нужда. :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Яну 14, 2020 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип .

Вто Яну 14, 2020 7:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип .


Не можеш да генерализираш от един конкретен случай. Аз пък имам няколко приятела с Rav4 различни поколения, едната е на шефа ми. Никой нищо не пипа по тях освен консумативи. На съседа е италианка от Горубляне - единственото, което прави по-сериозно е презалепване на уплътнение по механичната трансмисия поради теч на масло. Прав си - паркетници са, но здрави паркетници. Влез и почети форума им - изключително скучен е. Никакви масови и сериозни технически казуси.

Вто Яну 14, 2020 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
petko 69 написа:
Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип .


Не можеш да генерализираш от един конкретен случай. Аз пък имам няколко приятела с Rav4 различни поколения, едната е на шефа ми. Никой нищо не пипа по тях освен консумативи. На съседа е италианка от Горубляне - единственото, което прави по-сериозно е презалепване на уплътнение по механичната трансмисия поради теч на масло. Прав си - паркетници са, но здрави паркетници. Влез и почети форума им - изключително скучен е. Никакви масови и сериозни технически казуси.

Забравяш нещо много важно - ние купуваме втора употреба. Та този, който си купува RAV4 не го юрка, защото нито става за някакъв офроуд, нито става за да го настъпваш яко. Такава Тойота няма как да е амортизирана колкото един Форестър и може да се купува само заради тази причина и предполагаемия и останал ресурс.
Коректно би било да се сравняват ако са купувани нови от един и същ собственик. Иначе всички щяхме да караме RAV4, но лично за мен това не е моя автомобил, защото не ме грабва с абсолютно нищо.

Вто Яну 14, 2020 10:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже колата беше за махане решихме да не правим мотора , а да го сменим с такъв 2ра ръка за 1000лв. примерно , но уви оказа се доста търсен мотор 2л. на РАВ4 , ПОЗНАЙТЕ ЗАЩО , изпуснали резби на блока и поради тънки стени невъзможно нарязване на нова резба , точно за това от Тойота са разработили ремонтен комплект болтове с пружинки . Това , ако не е масов дефект здраве му кажи .

Вто Яну 14, 2020 10:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 03, 2020 11:24 pm
Мнения: 10
Автомобил: Forester 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Да не се караме - догодина Тойота и Субару ще се слеят и ще имаме общ форум :)

А на моята Corolla Verso наистина нищо не и се развали за 10 години каране от мен и беше на 7 години когато я купих пак от Горубляне от непознат джамбазин.
Ако има такъв модел Субару - ще го взема веднага...
Форестера се надявам да е почти толкова здрав.
Ще го карам докато не излязат масово летящи семейни дронове ;)

Вто Яну 14, 2020 11:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dodoclan написа:
Да не се караме - догодина Тойота и Субару ще се слеят и ще имаме общ форум :)

А на моята Corolla Verso наистина нищо не и се развали за 10 години каране от мен и беше на 7 години когато я купих пак от Горубляне от непознат джамбазин.
Ако има такъв модел Субару - ще го взема веднага...
Форестера се надявам да е почти толкова здрав.
Ще го карам докато не излязат масово летящи семейни дронове ;)

Това е чудесно, обаче какво има да и се разваля на тази Корола - ксенон, баласт, раздатка, самонивелиращи се амортисьори, турбо, автомат? Тя просто ги няма тези неща, за да и се развалят.
А и да не забравяме, че Королата ти е била 1000 кг и 110 к.с. без почти нищо в нея и едва ли си я тормозил по полянки и черни пътища.
Та в този ред на мисли, няма как Форестъра да бъде като Версото ти, просто са различен клас автомобили и задължително разходи и ремонти ще имаш.

Сря Яну 15, 2020 7:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm
Мнения: 353
Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колега, как намери сили да постваш в 7,24 :-~

Сря Яну 15, 2020 8:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm
Мнения: 138
Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Нека имаме в предвид, че минимум 90% от нас карат коли на 10+ години и най-вероятно на над 250-300 хил. км. Тук идва въпроса коя кола се ремонтира по-рядко и по-евтино? Аз на моя аутбек за 3 г. му навъртях 120 хил км и дадох над 5 хил за ремонти докато не дойде момента за основен ремонт за над 4000 лв. Естествено експолатацията беше зверска. Та според мен поддръжката на Субару е по-скъпа от на Тойота, най-вече заради боксера. Това е лично мое мнение. Въпреки това тези две марки са равностойни комплексно погледнато, но е факт, че форума на Тойота е пълна скука, защото няма какво да обсъждат, а и феновете на Субару са най-готините пичове! :subaru_rulz:

_________________
Трудните времена отминават, коравите хора остават!

Сря Яну 15, 2020 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
antonarset написа:
Колега, как намери сили да постваш в 7,24 :-~

Както колегата е намерил сили да поства в 23:34 часа - въпрос на режим и ритъм. Не виждам кое му е чудното?

Сря Яну 15, 2020 9:24 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор