Toyota не е ли по-качествена от Subaru ???
Автор |
Съобщение |
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
тойота е като Мара общата всеки я харесва защото е евтина и не е карал друго
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 9:19 pm |
|
|
nikentce
|
dodoclan написа: Имах Тойота Корола Версо - взех я на 7 години и карах 10 години и 100 000 километра. НИЩО НЕ СЕ РАЗВАЛИ!!! Абсолютно НИЩО... Subaru превъзхожда Toyota единствено в AWD-то. Откъм качество, изработка, екстри, комфорт и каквото и друго да вземеш - Toyota превъзхожда, къде с повече - къде с по-малко. Да, Toyota нямат boxer, но до колко boxer-ът е предимство вече и самите Subaru имат съмнения, след като обмислят дали да не се откажат от него. Факт е, че вече има проблем да се разработва boxer с по-голяма мощност и степен на екология. Относно Королата - едва ли има по-емблематичен модел на Toyota, не само в отношение на здравина. В някои арабски страни, като Авганистан например, където са едни от най-тежките условия за експлоатация на автомобил, не се питат каква ти е колата, дори не каква ти е Toyota-та, а каква ти е Королата. Карал съм като служебни първити три поколения на Ярис, връщахме ги на по 200 000 км., като освен масла, филтри и накладки, сменяхме само дискове и съединител. И въпреки всичко това - като се качиш в Subaru има една особена тръпка, която липсва в Toyota, започвайки още с врътването на ключа, когато моторът разклаща наляво-надясно за около секунда предницата. Да не говорим за пътното поведение, дължащо се основно на AWD-то. Но не очавайки с текущото Subaru да имаш същите разходи, както си имал с предишната ти Корола.
|
|
|
Пон Яну 13, 2020 11:00 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Притежавал съм два различни модела Тойота Корола в миналото. Първият произведен 1981 г., това беше първият модел с 5 скорости и задно предаване. Двигател 1,3, модел 4К, карборатор - неунищожим. Втората беше рядък модел 4WD произведен 1991 г., седан, купе АЕ-95, двигател 4AFE, 1.6. И с двете изминах много километри на газ. Електромагнитен блокаж на преден диференциал с копче на таблото. Въпреки, че двойното се включваше автоматично с вискомуфа, това не се усещаше. При рязко потегляне правеше опит да превърти четирите колела. Отлични впечатления от двете. Основен проблем им беше ръждата. Купетата изгниха, без повреди по окачване и двигатели. Субару ги превъзхожда с пътно поведение, усещането е за по голяма сигурност в завои и най вече мощността и пъргавината на турбо-двигателите.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 12:05 am |
|
|
Ralitex
Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm Мнения: 138 Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
|
Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер.
_________________ Трудните времена отминават, коравите хора остават!
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 8:08 am |
|
|
nikentce
|
Ralitex написа: Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер. Не е коректно да сведеш всичко само до 4х4 и да сравняваш Outback с Land Cruiser. Land Cruiser наистина е друго измерение, и в него Subaru никога не са имали присъствие. Но и той си има своите минуси в определени аспекти, поради теглото и размерите си. За ежедневна кола Subaru е по-удобен автомобил с висока проходимост. Cruiser-a е за извън пътната мрежа. На Outback H6 не се сещам някога да е имало аналогична Toyota. Единствено Forester може да се сравнява с Rav4, и до там.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 9:01 am |
|
|
Vmax
|
Ralitex написа: Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Много правилно казано С каквото и да сравняваме Субару, то трябва да е перманентно 4х4 и по възможност от същия клас модел - т.е. Форестър срещу Рав 4 и т.н, автомат срещу автомат, ръчка срещу ръчка, бензин срещу бензин, атмосферка срещу атмосферка, и т.н. Всичко друго са празни приказки. Цъкнете в мобиле.бг, изберете 4х4, бюджет и ще видите колко опции имате...и на каква цена
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 9:41 am |
|
|
Реконструктор
|
Всички модерни коли са боклуци, вкл. тойота и субару. Изключение правят само швабските кенефи, които са боклуци от друга галактика.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 10:11 am |
|
|
kronos
|
Няма кола, която да не се поврежда, особено ако е мощна и с екстри. Това за Тойота не знам как го решиха някои, че не се разваля, но ето един пример дори от днес: "696 000 aвтoмoбилa oт мaркитe Tоyоtа и Lеxus щe трябвa дa пoceтят фирмeнитe ceрвизи зa oтcтрaнявaнe нa възмoжнa нeизпрaвнocт нa бeнзинoвaтa пoмпa, cъoбщaвa Fоx Nеws". - https://fakti.bg/technozone/438383-toyo ... avtomobila
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 6:33 pm |
|
|
petko 69
|
Ralitex написа: Ако сравняваме Субару с Тойота би трябвало да сравняваме 4х4 моделите. Аз имах Субару Аутбек Н6 3.0 и бях изключително доволен, имайки в предвид, че теглех лодка редовно по всякакви терени, включително и пясък. Това беше любимата ми кола докато не си купих Тойота Ланд Крузер. Там попаднах в друго измерение. Все пак Субаруто си има своя чар, но ако трябва да избирам надеждност ще избера Тойота Ланд Крузер. Данчо , тук наистина по-проходимия е джипа , но Н6 както ти сам написа се справя доста добре на кал и пясък . Нека сега да откачим лодката или караваната които средно теглим 25 пъти в годината и тогава погледнем двата конкурента през призмата на потребителя , разход , данък , обслужване , гуми и ежедневно шофиране в града , и извън него . Мисля , че Аутбека го превъзхожда в почти всичко . Понеже аз обичам да шофирам малко по-бързо от останалите бих добавил скорост и поведение в завой , никакъв шанс за джипа . Мнението е лично и неангажиращо , ако трябва темата да бъде професионална то тогава трябва да се сравнят два сходни модела от марките пр. РАВ4 срещу ФОРИ2.0.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 7:12 pm |
|
|
peshehodetz
Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm Мнения: 80 Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
|
Значи за последните 30 години съм сменил 2 Субару (Легаси и Аутбек-единствената чисто нова кола в живота ми) 2 Хонди Акорд (едната още я имаме) , 1 Хюндай Санта Фе (все още го имаме) 5 Тойоти, 1 Форд Ф150, 3 БМВ-та 5 серия ( едната от профила ми ) и 1 Мерцедес Е класа. Повечето коли съм ги взимал на 2 максимум 3 години докато все още са във гаранция или с удължена такава и след около 3 години ги разкарвам. Та като цяло за Субару - много добра и безпроблемна кола до към 120-140к мили имам предвид абсолютно нищо да не се пипа по ремонти. Хонда и тя горе-долу там някъде, тия истории дето ги пишат някои, че едва ли не била по-добра от Тойота, некакви глупости в бричка с Башар Рахал имаше са пълен булшит. Само мога да спомена за проблеми с автоматичната трансмисиа дори при топ модела Акюра и компресора на климатика. Тойота - доста по добре от предните две изкарват поне 50к дори 100к отгоре, макар че към 200к мили ако не друго катализатора ще трябва да се смени а оригиналните са доста скъпи, а неоригинален няма да реши проблема, т.е чек енджин в повечето случаи ще продължи да свети или много скоро ще се появи отново. Форд - пълен боклук, още докато беше в гаранция му направиха един куп ремонти, които не съм плащал, но ако трябваше с парите би могло да се купи на старо някоя по скромна малолитражка. И сега все пак няколко думи и за немските - много добре са направени като качество, много са пипнати, като управление и комфорт са доста по добри от японските ( включително Лексус ), за дълги разстояния от порядъка на 1000 км на ден да се минат са супер, само който не е карал по-дълго някоя от по новите не знае какво говоря. Та като цяло са голям кеф да се карат, който кеф изтича с изтичане на гаранцията. Като цяло за БМВ и МБ ако все пак някой му се кара нещо от последните години и колата е извън гаранция след като я регистрира, застрахова и облужи да си приготви минимум едни 5к евро слага ги настрана и забравя за тези пари, ако нещо се развали да ги има. P.S. Всичко написано по горе е лично мнение неангажиращо никой и на базата на личен опит.
_________________ keep walking
ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 7:28 pm |
|
|
Alxx
|
kronos написа: Няма кола, която да не се поврежда, особено ако е мощна и с екстри. Това за Тойота не знам как го решиха някои, че не се разваля, но ето един пример дори от днес: "696 000 aвтoмoбилa oт мaркитe Tоyоtа и Lеxus щe трябвa дa пoceтят фирмeнитe ceрвизи зa oтcтрaнявaнe нa възмoжнa нeизпрaвнocт нa бeнзинoвaтa пoмпa, cъoбщaвa Fоx Nеws". - https://fakti.bg/technozone/438383-toyo ... avtomobila"Възможна неизправност"! Хората следят и си тестват моделите и след продажбата им. Това не означава, че ще се повредят, но ще подменят възел заради възможност?! Нещо немислимо за Vag и някои други марки. P.S. Пеца, днеска свалях и качвах кутия на Рав4. Ми не, несравними са и от моя гледна точка. Рав - шест часа мъка. Фоз - два часа приятно занимание. P.S.2 Пешеходец, никой не може да бие S klasse за дълъг преход. 7 години карах и няма равна. Само кинти да има и втора/трета кола в случай на нужда.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 7:38 pm |
|
|
petko 69
|
Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип .
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 7:51 pm |
|
|
nikentce
|
petko 69 написа: Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип . Не можеш да генерализираш от един конкретен случай. Аз пък имам няколко приятела с Rav4 различни поколения, едната е на шефа ми. Никой нищо не пипа по тях освен консумативи. На съседа е италианка от Горубляне - единственото, което прави по-сериозно е презалепване на уплътнение по механичната трансмисия поради теч на масло. Прав си - паркетници са, но здрави паркетници. Влез и почети форума им - изключително скучен е. Никакви масови и сериозни технически казуси.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 9:34 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: petko 69 написа: Да не говорим за RAW4 , че го ядох с една дето я купих от приятел читава за братовчед ми . Спука радиатор , наду гарнитура , Ок , нормално , да ама не . Оказа се , че не може след ремонта на главата да я стегнеш към блока с нормални шпилки , а трябва да поръчаш от Тойота ремонтен комплект за който гарантират 20к.кил. Друго на 140км. вие и клати все едно ще излита и шуми повече от Фори-турбо .Не , че харесвам Фори , но това е РАВ4 е само прехвален перкетен джип . Не можеш да генерализираш от един конкретен случай. Аз пък имам няколко приятела с Rav4 различни поколения, едната е на шефа ми. Никой нищо не пипа по тях освен консумативи. На съседа е италианка от Горубляне - единственото, което прави по-сериозно е презалепване на уплътнение по механичната трансмисия поради теч на масло. Прав си - паркетници са, но здрави паркетници. Влез и почети форума им - изключително скучен е. Никакви масови и сериозни технически казуси. Забравяш нещо много важно - ние купуваме втора употреба. Та този, който си купува RAV4 не го юрка, защото нито става за някакъв офроуд, нито става за да го настъпваш яко. Такава Тойота няма как да е амортизирана колкото един Форестър и може да се купува само заради тази причина и предполагаемия и останал ресурс. Коректно би било да се сравняват ако са купувани нови от един и същ собственик. Иначе всички щяхме да караме RAV4, но лично за мен това не е моя автомобил, защото не ме грабва с абсолютно нищо.
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 10:00 pm |
|
|
petko 69
|
Понеже колата беше за махане решихме да не правим мотора , а да го сменим с такъв 2ра ръка за 1000лв. примерно , но уви оказа се доста търсен мотор 2л. на РАВ4 , ПОЗНАЙТЕ ЗАЩО , изпуснали резби на блока и поради тънки стени невъзможно нарязване на нова резба , точно за това от Тойота са разработили ремонтен комплект болтове с пружинки . Това , ако не е масов дефект здраве му кажи .
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 10:23 pm |
|
|
dodoclan
Регистриран на: Пет Яну 03, 2020 11:24 pm Мнения: 10
Автомобил: Forester 2006
Рейтинг: 0
|
Да не се караме - догодина Тойота и Субару ще се слеят и ще имаме общ форум А на моята Corolla Verso наистина нищо не и се развали за 10 години каране от мен и беше на 7 години когато я купих пак от Горубляне от непознат джамбазин. Ако има такъв модел Субару - ще го взема веднага... Форестера се надявам да е почти толкова здрав. Ще го карам докато не излязат масово летящи семейни дронове
|
|
|
Вто Яну 14, 2020 11:34 pm |
|
|
kronos
|
dodoclan написа: Да не се караме - догодина Тойота и Субару ще се слеят и ще имаме общ форум А на моята Corolla Verso наистина нищо не и се развали за 10 години каране от мен и беше на 7 години когато я купих пак от Горубляне от непознат джамбазин. Ако има такъв модел Субару - ще го взема веднага... Форестера се надявам да е почти толкова здрав. Ще го карам докато не излязат масово летящи семейни дронове Това е чудесно, обаче какво има да и се разваля на тази Корола - ксенон, баласт, раздатка, самонивелиращи се амортисьори, турбо, автомат? Тя просто ги няма тези неща, за да и се развалят. А и да не забравяме, че Королата ти е била 1000 кг и 110 к.с. без почти нищо в нея и едва ли си я тормозил по полянки и черни пътища. Та в този ред на мисли, няма как Форестъра да бъде като Версото ти, просто са различен клас автомобили и задължително разходи и ремонти ще имаш.
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 7:24 am |
|
|
antonarset
Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm Мнения: 353 Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
|
Колега, как намери сили да постваш в 7,24
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 8:36 am |
|
|
Ralitex
Регистриран на: Чет Яну 14, 2016 7:32 pm Мнения: 138 Местоположение: Ловеч
Автомобил: Outback'03 Facelift H6 3.0 АТ
Телефон: 0877884945
Рейтинг: 21
|
Нека имаме в предвид, че минимум 90% от нас карат коли на 10+ години и най-вероятно на над 250-300 хил. км. Тук идва въпроса коя кола се ремонтира по-рядко и по-евтино? Аз на моя аутбек за 3 г. му навъртях 120 хил км и дадох над 5 хил за ремонти докато не дойде момента за основен ремонт за над 4000 лв. Естествено експолатацията беше зверска. Та според мен поддръжката на Субару е по-скъпа от на Тойота, най-вече заради боксера. Това е лично мое мнение. Въпреки това тези две марки са равностойни комплексно погледнато, но е факт, че форума на Тойота е пълна скука, защото няма какво да обсъждат, а и феновете на Субару са най-готините пичове!
_________________ Трудните времена отминават, коравите хора остават!
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 8:53 am |
|
|
kronos
|
antonarset написа: Колега, как намери сили да постваш в 7,24 Както колегата е намерил сили да поства в 23:34 часа - въпрос на режим и ритъм. Не виждам кое му е чудното?
|
|
|
Сря Яну 15, 2020 9:24 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|