Здравейте колеги. В друга тема бях писал за въпросната рейка, която трябваше да ми се смени по гаранция. За тези които не са прочели, ще припомня че чаках почти8 месеца да ми я сменят. Бях решил да пиша до Субару Япония защо се бавят и т.н., но от днес съм с новите елементи от устройството. Защо казвам елементи, а не цяла рейка. С две думи, от FHI са изпратели бюлетин ( от 16/03/2011) в които са описали - как, кои части се сменят, и инструкция за смяната. Прави впечатление че модела на Форестер Дизел '08 не е в таблицата, и при него се сменя цялата рейка (zevzek късметлия си ),а на всички останали модели само (spring, pressure pad, grease for pad)... След смяната, волана вече е стабилен и няма хлопане... Дано японците са открили причината, а не да са минали на икономично гарантийно обслужване. Този сет елементи е около 37 евро, а цялата рейка-около 2800 лв. Вярвам че са открили проблема и не е необходимо да се сменя всичко. А това че ме бавеха, толкова време, ще да е само от южните съседи. Така че колегите които са в гаранция и ако някога имат проблем (от сърце им пожелавам да нямат), да знаят че ще им сменят само гореописаните неща. Друг е въпроса ако се счупи... Прилагам копия на бюлетина, а които се интересува с процедурата по смяната, мога да му изпратя и инструкцията за смяна която е около 3-4 страници. Поздрави...
Прикачени файлове:
1.jpg
Прикачени файлове:
2.jpg
Прикачени файлове:
3.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Първия признак за проблем се усеща във волана. При по-висока скорост има едно неприятно вибриране. Когато правя пълен десен/ляв завой си похлопваше. А след като я вдигнахме на подемника, се чува доста добре тракането. Това е клипа който заснех, на един от многото огледи . Усели си звука (ако ти е намален) за да чуеш....
Аха...значи и нашата май го има - на място като съм и въртя волана в двете посоки, колкото да обере луфта и леко да завърти гумите се чува някакво "хлопане", може и да е това.
Ами стори ми се нов за такива ремонти, а и отговора ти го потвърждава. Май всички нови автомобили имат проблем с качеството на материалите.
А дали само новите автомобили имат проблеми с матерялите причинени от нашите "прекрасни" пътища? За тези км само рейка и предни тампони са ми излезли. Това ако е некачествен матерял, здраве да е..Поздрави
Сря Сеп 26, 2012 6:18 am
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Пак повтарям, че за мен това са нормални износващи се елементи, а не че матерялите са дефектни. На рейката която съм описал, си прочел че се сменя пружина и т.н. А тампоните си ги сменям превнативно на около 30-35 000км. Радвам се за Форда, но едвали е минавал от където аз и ти с Аутбека си караме, особено зимата.. И хайде да не сравняваме Дачия със Субару...
Чет Сеп 27, 2012 9:06 pm
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Хващате се за всяка повреда , за да изкараме марката калпава! Рейка, колянов вал. Да добавя- ABS управляващ модул при мен -Bosch производство. Скапа се зимата при -16 . Смениха го Нептун Ауто без коментари. Това са ДЕТСКИ БОЛЕСТИ и ги има при всяка марка, която вади нов модел! Следващата ми кола ще е ПАК Фори светулката , освен ако не го направят с предно :-)))
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
Почнах да чета интензивно форума ви, защото сигурно ще зарадвам гаража (и не само него) с ново бебче. Не можах да разбера дали това с рейката валидно и за Легаси 3.0 след 2008?
Почнах да чета интензивно форума ви, защото сигурно ще зарадвам гаража (и не само него) с ново бебче. Не можах да разбера дали това с рейката валидно и за Легаси 3.0 след 2008?
Принципно да, но може и да ти изкара много без проблеми, малко е въпрос на късмет.
На практика може ли да се намери фейслифтово Субару Легаси 3.0Р със старата рейка? Защото излиза че трябва да търся само бройки от 2007 година.
Колега, моделът от 2003-2009 година е с хидравлична рейка и няма промяна и за 3.0R.Единствено изключение е моделът 2.0 боксер дизел,който е със сервомотор като на Форестър.Фейслифт от 2006 година е с по-богато обурудване и лека промяна на фаровете,но рейката е все тази.Не ,че тя е съвсем безпроблемна. Освен ,ако нямаш предвид актуалния модел,който се води 2010 г. Той мисля е с електрохидравлика.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
Благодаря за информацията! Аз съм се спрял на четвъртото поколение Легаси, по възможност фейслифт и само с 3.0Р. Проблема е че не се намират много често такива. Петото поколение нещо не ме грабва...