Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 61 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Bardahl - Long Life 6 в 1 - Фюлеринова добавка за масло 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Веднъж в сервиза дойде форд фокус 2.0 1-ва генерация. На магистралата му светнала лампата на маслото, той я е видял , но решил да кара до първата бензиностанция за да види какво се е случило. Направихме основен ремонт на мотора. Беше завлачил всички лагери на коляновия вал.
Тогава в ония сервиз ползвахме няква американска добавка марка BG. После научих , че вече не се предлагала в България. След това започнахме да ползваме Protec.
Не , че нещо , но ако на тоя тъп форд му бяха сложили Oil Booster , нямаше да има такава салата в картера. Има различни фирми за такива добавки. Аз лично съм пробвал само двете фирми BG и Protec. Politron-a само съм гледал какво прави не съм си слагал на моя кола.

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Чет Дек 13, 2012 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 05, 2010 8:57 pm
Мнения: 24
Местоположение: Перник
Skype: tuono_gps
Автомобил: Suzuki Baleno 1.6 GLX 4x4
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
За да не копирам снимките и текста, давам линк към темата от Suzuki форума. От известно време карам с Polytron и там ще прочетете неангажиращото ми мнение за тези продукти. Все още имам някакви леки съмнения, но при следващата смяна ще стане ясно. В момента маслото е на 16 000 км.
Обърнете внимание и на MotorCheckUp, струва си.

Пет Дек 14, 2012 10:04 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
miirro написа:
Добре е да си подържаме колите в изправност и да не разчитаме, че дадена добавка ще ни отстрани налични проблеми, без пряка намеса със смяна на части. Но работата на технически изправен двигател, може да се оптимизира с подобни добаки. За всички би било полезно да се запознаем с мнението на някой, който е ползвал споменатата добавка.



Ползвал съм масло с добавката и само добавката отделно - т.е. две смени и няма разлика в работата на двигателя, може би масло с добавката изкарва по-дълго, но нищо повече. Както каза Агента, ако има разлика, то двигателя е на предсмъртен одър.

Друг въпрос е че маслото на Бардал с тази добавка е на добра цена в сравнение с другите аналози, така че добавката е вид предимство / може и само маркетингово да е / за обикновненните клиенти като нас.

Пет Дек 14, 2012 10:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ДА маркетинга си е истина - амсойл (топ серията сингнатуре) с естерите му дават до 35 хиляди мили за 1 година :lipseal: !!!!

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Пет Дек 14, 2012 10:29 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
всяко читаво съвременно масло без проблем може да изкара да речем 15 000км, без да загуби смазочните си характеристики. маслата имат в състава си химикали(естери) - които се грижат да се запази молекулярната структура дори при наличие на примеси. но една от функциите на маслото е и да почиства двигателя, не само да го смазва. затова много хора са скептични към по-големият пробег без смяна на маслото - заради натрупващата се в него мръсотия, сажди, фракции и какво ли не. това важи с особено сила за българия - при нас горивата и пътищата не се славят с особена чистота. т.е. ако в европа едно масло може да изкара 20 000км от смяна до смяна, не значи че и в бг ще е същото. стандартите и спецификациите, които се четат в нета - са за определени региони, и за определени горива, при определена замърсеност на околната среда. с различни горива, маслото се замърсява по различен начин. а въздухът, който поглъща двигателя, и мръсотията в него - отива право в маслото, въздушният филтър може да задържи само едрите частици.

марковите и скъпи масла - като MOTUL 300V серията - могат да погълнат много повече примеси без да променят характеристиките си. т.е. има причина едно масло да е по-скъпо от друго - и тя не е само в смазочните му качества. с добавка като Бардал могат да се подобрят характерисиките на някакво евтино масло - но не и почистващите му качества. а това, което маслото не може да отмие от двигателя и да се изхвърли със смяната - остава вътре в двигателя, задръства маслени магистрали, поврежда повърхностите, отлага се по клапаните и сегментите.

с правилна и навременна поддръжка, и с хубаво масло - всички двигатели на субару могат да изкарват без проблем над 500 000км. интересно ми е как би изглеждал двигател на 200 000км, каран с такива добавки - които на всички отгоре не могат да се отмиват, а се напластяват. виждал съм как изглежда двигател, каран продължително време с Лики Моли, нещо страшно е. а Лики Моли е точно масло със специални добавки. отварял съм и двигател, на 2.0 турбо субару около 400кс - газено безмилостно 70 000км, само с 300V - вътре всичко свети все едно е току що сглобен. да не споменаваме новите двигатели на субару, които са с вериги и хидравлични обтегачи - които пък са капризни точно на масло и разни добавки.

във всички ревюта и коментари относно двигателите на субару, ще прочетете едно много важно нещо - капризни са на масло. този двигател си има изисквания, и за него не могат да бъдат критерий маслата за опели, фордове и прочие. първо че работи на доста високо налягане на маслото - над 7 бара при 4.5-5 бара за повечето редови двигатели - второ че боксера е самобалансиран двигател - той няма балансиращи елементи. и затова от съществено значение за работата на двигателя е качеството на масленият клин на коляновият вал.

а при новите двигатели на субару, с ВВТ системи и хидравлични обтегачи - които са снабдени с метални микронни филтри - е доста рисковано да се използват добавки с всякакъв вид "напластяване". добавка за 60лв може след пробег от 50 000км да причини щети за хиляди.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Дек 14, 2012 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ок , това което казваш е така нямам твоя опит просто теоретично дадох пример със амс ойл
но и не всички караме турбо и нямаме възможност да сипваме 300В мотул :pardon:

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Пет Дек 14, 2012 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitoko написа:
но и не всички караме турбо и нямаме възможност да сипваме 300В мотул :pardon:


не става дума за турбо - ВСИЧКИ двигатели на субару от ново поколение(след 2000г) имат специални изисквания за маслото. разликата между някакво що-годе качествено масло и топ класата на МОТУЛ - е стотина лева за пробег от 10 000км. за двигатели от сорта на 2.0 турбо, 2.5, 2.5 турбо, Н6 - това е нищожен разход. т.е. като се проектира във времето - използването на масло с най-високо качество не е особен разход(10лв на 1000км). много собственици на субару пренебрегват тази проста математика - и после страдат.

боксера на субару е проектиран да работи само с масло от висок клас. пише го във всички сериозни дискусии в нета. проблеми с лагери, ВВТ системата, хидравличните обтегачи - винаги са заради некачествено масло. не можеш с някаква добавка да излекуваш двигател, малтретиран години наред с нискокачествени консумативи. дори течовете на масло при субару(от глави и гумени уплътнения) - много често се свързват с некачественото масло. маслото с ниско качество не може добре да абсорбира остатъчният бензин(в горивната камера никога няма 100% изгаряне) - а той поврежда гумените уплътнения и ги превръща в бакелит. при нормалният двигател главата е отгоре - а при flat engine, какъвто е боксера на субару - главите винаги са пълни с масло дори когато двигателя е в покой. затова с некачестено масло течове от уплътненията е възможно да се появят дори и след две-три години, а в други случаи първите течове да се появят чак след 10 години. в много американски сайтове има подробности за субару двигателите, американците са луди по субару - провели са и сериозно разследване за проблемът с духналите гарнитури при 2.5. много специалисти твърдят, че именно некачественото масло има най-голяма вина(боклуците в него разяждат гарнитурата на главата).

правите много сериозна грешка ако сравнявате субару двигателите с конвенционални редови.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Дек 15, 2012 1:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
добре де, не всички караме субара след 2000г примерно моя даже е едноваловия 2.0 sohc 115 hp :rtfm:

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Съб Дек 15, 2012 10:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 02, 2010 1:36 pm
Мнения: 674
Местоположение: Бургас
Skype: hit_kolor
Автомобил: Subaru impreza 2.0R,MY06
Телефон: 0897808143
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Преди година ,две,си купих микробус,марка,много умрял дизел.Вдига 80-90 и токлкова,не ще повече.Купих и сложих руска добавка,оживя,вече вдига над 120км без проблеми,което като скорост е напълно достатъчно за микробус с 2 тона товар.Явно си има ефект от цялата процедура. :hello: А и разхода му падна доста,с 2 литра на долу съм на извънградското.

Съб Дек 15, 2012 12:08 pm
Върнете се в началото
Профил YIM
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сега като изчетох на Краси постовете и си отговорих на един въпрос на който ВЧЕРА се зарекох, че ще намеря отговор НЯКОГА си. Не предполагах, че ще е толкова скоро обаче. А именно въпроса "Защо във всички маслени каталози, на Субару препоръчват смяна на масло на всеки шест месеца?"
За всички останали автомобили периода е 12 месеца, а на някои дори 18 месеца.

_________________
All-Wheel-Drive

Съб Дек 15, 2012 1:15 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 02, 2010 1:36 pm
Мнения: 674
Местоположение: Бургас
Skype: hit_kolor
Автомобил: Subaru impreza 2.0R,MY06
Телефон: 0897808143
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Impreza94 написа:
Сега като изчетох на Краси постовете и си отговорих на един въпрос на който ВЧЕРА се зарекох, че ще намеря отговор НЯКОГА си. Не предполагах, че ще е толкова скоро обаче. А именно въпроса "Защо във всички маслени каталози, на Субару препоръчват смяна на масло на всеки шест месеца?"
За всички останали автомобили периода е 12 месеца, а на някои дори 18 месеца.

А отговора е??? Какъв е ,че е интерестно! :idea:

Съб Дек 15, 2012 1:40 pm
Върнете се в началото
Профил YIM
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отговор откривам в обширните горни 2 поста на Краси...

Цитат:
във всички ревюта и коментари относно двигателите на субару, ще прочетете едно много важно нещо - капризни са на масло. този двигател си има изисквания, и за него не могат да бъдат критерий маслата за опели, фордове и прочие.

Цитат:
боксера на субару е проектиран да работи само с масло от висок клас.

_________________
All-Wheel-Drive

Съб Дек 15, 2012 3:51 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Impreza94 написа:
Сега като изчетох на Краси постовете и си отговорих на един въпрос на който ВЧЕРА се зарекох, че ще намеря отговор НЯКОГА си. Не предполагах, че ще е толкова скоро обаче. А именно въпроса "Защо във всички маслени каталози, на Субару препоръчват смяна на масло на всеки шест месеца?"
За всички останали автомобили периода е 12 месеца, а на някои дори 18 месеца.


ако се разровите из нета - има страшно много и обширни дискусии за разликата между боксера на субару и останалите двигатели. стига да има време човек - най-вманиячени са американците, канадците и австралийците, правят всякакви разследвания и статистики. по принцип щатският пазар е най-апетитната хапка за всеки производител на автомобили, там обслужването и обратната връзка със собственици на автомобили е издигнато в култ. всеки проблем го разследват до най-малкият детайл, постоянно бълват TSB(сервизни бюлетини) - имат си държавни организации които се занимават само с това. ако в някоя марка автомобил има фабрични дефекти, най-много врява се вдига в щатите - както стана с BRZ(Scion), три коли изгаснали по някаква причина, и цяла америка го разбра :D всеки модел който стъпи на техният пазар - веднага се разследва под лупа. продуктите и консумативите които се предлагат на щатският пазар - са от най-високо качество, и често са с доста по-ниска цена от тази в европа примерно.

в сайта subaru.com има възможност за достъп до всички TSB за субару - но е платен и то доста солено.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Дек 15, 2012 9:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitoko написа:
добре де, не всички караме субара след 2000г примерно моя даже е едноваловия 2.0 sohc 115 hp :rtfm:


твоята кола не е критерий. атмосферните импреси са едни от най-здравите автомобили изобщо. не са критерий и старите двигатели на субару, преди 1989г - имахме случай едно субару 1800 да изкара около 80 000км без смяна на масло, и без доливане - беше с три полуоски, едната му изпаднала някъде по пътя и го домързяло да спира да си я прибира. тръгнал за морето, в карнобат нещо колата престанала да върви - и на една бензиностанция открили че няма никакво масло вече. чак тогава човекът разбрал, че то маслото се сменяло :) това е истински случай, от преди три години. старите двигатели на субару са проектирани за хеликоптери, и са толкова здрави че повече няма накъде.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Дек 15, 2012 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis ,Opel Astra F 1.4i
Рейтинг: 114
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitoko написа:
ДА маркетинга си е истина - амсойл (топ серията сингнатуре) с естерите му дават до 35 хиляди мили за 1 година :lipseal: !!!!


Лошото е, че традициите не са това, което бяха... :D
Щом и AMSOIL вече пуснаха масла на база група 3 (хидрокрек). Не че са лоши, ама...
Поне честно си го пишат и обявяват значително по-ниски пробези между смените с това масло.

_________________
Лудия

Нед Дек 16, 2012 9:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Двигателист написа:
Поне честно си го пишат и обявяват значително по-ниски пробези между смените с това масло.


това с пробегът е нож с две остриета. преди време мерцедес пуснаха автоматик, с lifetime масло - не се сменявало. в резултат на това мерцедес сервизите се пръснаха по шевовете от коли с изтропали кутии.

новите CVT кутии на AISIN също са с масло, което не сменя, или поне така пише. въпреки това кутията е пригодена за смяна на масло, при това без някакви специални проспособления.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Дек 16, 2012 9:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 10:55 pm
Мнения: 150
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis ,Opel Astra F 1.4i
Рейтинг: 114
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
agent dust написа:
Двигателист написа:
Поне честно си го пишат и обявяват значително по-ниски пробези между смените с това масло.


това с пробегът е нож с две остриета. преди време мерцедес пуснаха автоматик, с lifetime масло - не се сменявало. в резултат на това мерцедес сервизите се пръснаха по шевовете от коли с изтропали кутии.

новите CVT кутии на AISIN също са с масло, което не сменя, или поне така пише. въпреки това кутията е пригодена за смяна на масло, при това без някакви специални проспособления.


Мерцедес, БМВ и още много други пуснаха такива автоматици... "Гърмящите" AISIN поставяни в първото поколение на Волво S... Примери бол. Изобщо темата е доста обширна.
Въпреки, че и аз сменям на 20000 км или 6 месеца използвайки при това лонг-лайф маслен филтър. Последния път разрязах филтъра, да видя какво му е лонг-лайф. Нямаше разлика с обикновения. Става въпрос за MANN филтър. Попитах производителя къде е разликата. Беше ми отговорено, че е различен филтриращия елемент (хартията) и че лонг-лайф може да се използва вместо обикновен, но обратното (при големи сервизни интервали) е забранено.
Обръщам внимание на още един момент. Зимата, известно време след пускане на студения двигател, поради големия вискозитет на маслото, то не може да премине през филтъра и на практика го шунтира, тоест принудително мажем с нефилтрирано масло. Ако приемем, че маслото е на 20000 км, логично е да предположим, че в него има доста примеси и утайки вече, които макар и дисперсирани си ги подаваме директно в главната маслена магистрала и нататък по трасето. Това не е кой знае каква трагедия за двигателя, но все пак трябва да се има предвид. Този вреден период е толкова по-голям колкото е по-ниска температурата на маслото и колкото е по-голям W вискозитетния клас. Доста кратко при 0W-хх, 5W-хх, повече при 10W-хх и 15W-хх. За 20W-хх не ми се говори, защото според мен това е антимасло през зимата и убиец на турбокомпресори.

_________________
Лудия

Нед Дек 16, 2012 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
agent dust написа:
mitoko написа:
добре де, не всички караме субара след 2000г примерно моя даже е едноваловия 2.0 sohc 115 hp :rtfm:


твоята кола не е критерий. атмосферните импреси са едни от най-здравите автомобили изобщо. не са критерий и старите двигатели на субару, преди 1989г - имахме случай едно субару 1800 да изкара около 80 000км без смяна на масло, и без доливане - беше с три полуоски, едната му изпаднала някъде по пътя и го домързяло да спира да си я прибира. тръгнал за морето, в карнобат нещо колата престанала да върви - и на една бензиностанция открили че няма никакво масло вече. чак тогава човекът разбрал, че то маслото се сменяло :) това е истински случай, от преди три години. старите двигатели на субару са проектирани за хеликоптери, и са толкова здрави че повече няма накъде.


добре де според теб кое е от добрите за моя двигател е най-евтино

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Нед Дек 16, 2012 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitoko написа:
добре де според теб кое е от добрите за моя двигател е най-евтино


полусинтетика 10в40 мотул, енеос, мобил или яко

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пон Дек 17, 2012 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да използвам темата на колегата и да попитам на свой ред - интересува ме какъв е случаят с добавките на Bardahl, които се разпространяват през Prospeed? Вчера си купих ето тази за почистване на горивната система - http://www.prospeed.bg/bg/product/4278/12, цялата е в надписи на чешки и нищо не разбирам. По-интересното е, че на сайта на Бардал изобщо няма такъв продукт, да не говорим, че цялата им гама изглежда по съвсем различен начин. За справка - http://www.bardahl.com/products/fuel-additives

На етикета с БГ превод на моя флакон пише да се добави в 20л гориво и после да се допълни резервоара до горе. За сметка на това - на флакона има картинка, че 1флакон=20л гориво. На френския сайт на Бардал пише същото - да се добави към 20л гориво и да се кара докато се изразходва. Съвсем се обърках - истински ли са тези добавки, или влизат от Китай? :D Защо на официалния сайт на Бардал няма примерно този октан бустър? Ще бъда благодарен, ако някой може да внесе яснота, че ми е съмнително... да не говорим, че за такава почистваща добавка 6+1 и чичко гугъл не знае и връща само някаква за дизел... :-~

Пет Апр 05, 2013 12:45 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Отговори на тема   [ 61 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор