Автор |
Съобщение |
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Още не им е дошло времето на моите, но съм крайно разочарован от качествата и издръжливостта на стандартните спирачки на всички Субару-та, които съм карал... Различните професионални тестове по света са на същото мнение като мене
Затова от сега съм започнал един ресърч за спортни дискове и накладки и когато му дойде времето да не си губя времето... Интересуват ме сайтове и марки от където мога да си поръчам качествени части - по възможност с шипинг до България. В противен случай ще търся познати в САЩ, които да ми ги изпратят, но за момента и инфо за предпочитана марка и място за закупуване върши работа...
И още нещо - докато търсих срещнах и друг проблем в САЩ при избора на модел от онлайн каталозите им, не съм сигурен кое отговаря на моя модел. Стигам до Wagon и след това хамериканците си водят моделите Брайтън, ГТ и други такива непонятни за мене наименования... Ако Ник или другите колеги от САЩ знаят нещо, да помагат...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 11:21 am |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Защо да не си сигурен ? Твоята кола никъде ли я няма в таблиците ? Просто поискваш твоята кола. Стоиш на страни от Брайтън-а, защото почти съм сигурен, че няма да станат от него за теб. GT може, но не и Брайтън. Той отзад е барабанен и отпред е single piston caliper, ти си dual
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 11:53 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Еми ето де Като незнам кво е това Брейтън как да избера? Още повече, че има разминаване в моделните години между Европа и САЩ, което още повече те кара да си мислиш, че може да поръчаш нещо, което после да седи във витрината
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 12:39 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Ето какво си харесах и после някой да ми говори за оригинални части от Субару
Предни: 85$ на бройка.
Задни: 130$ на бройка.
Производител: DBA
Накладки:
Предни (зелена серия): 90$ комплекта.
Задни: (зелена серия): 90$ комплекта.
Производител: EBC
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 12:55 pm |
|
|
nikicar
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 10:31 am Мнения: 17 Рейтинг: 0
|
Мога да ти предложа спортни (надупчени и нарязани) спирачни дискове за твоята кола на цени :
- предни - 300лв. /к-та.
- задни - 218лв /к-та.
Ако проявяваш интерес мога да ти изпратя снимка и да ти кажа размерите им за по голяма точност.За повече инфо можеш да ми пишеш на [email protected]
------------------------------------------------------------------------
http://www.adventurecar.com/catalogo.tuning.php
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 3:59 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
Flat 6 .. не зная дали си карал с такива накладки .. но имай впредвид .. че колата наистина спира много добре .. но за около 10000км. като някой смески са даже още по меки и карат още по малко .. а с "нормални" накладки "изяждаш" дисковете още по бързо .. попитай Лео .. той ще ти обясни по подробно за +/- на тунинг дисковете и накладките ..
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 4:16 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
nikicar,
Може да сложиш снимките и името на производителя и тук във форума, защото това е идеята - който му притрябва инфо да влезе и да си я намери
Radomit,
Знам пич! Обаче предпочитам на 10000км да си поръчвам по един комплект накладки и да си карам като пич, отколкото да си късам нервите с оригиналните на Субару... Първите се изкривиха след едно, единствено спиране от 190км/ч до 80км/ч! Вторите пък от водата и така... Все си карам с криви дискове и плащам некви бесни суми...
Има и нещо друго - няма никаква гаранция, че и "спортните" няма да са на същия хал, но все пак трябва да се опита... Имам предвид, че съм виждал и система Stoptech за около 7000лв, която даде фира за месец... Май се оказва, че афтърмаркет производителите в голямата си част не изчакват материала да "заздравее" нужното време и затова следва бързо кривене. А след него и побългаряването - шлайфане и така...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 5:40 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
.. и при други марки е така .. за някои колици които са по разпространени хората са опитвали различни варианти и са открили оптималния .. аз на Сеат-а съм с дискове и апарати от Корадо Г60 .. спира на фарове
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 10:50 pm |
|
|
fokus
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 7:46 pm Мнения: 188 Рейтинг: 0
|
Почти няма да намериш дискове с който от първото слагане да спреш от двеста до нула и да не кривнат, от конвенционално предлаганите де, ако искаш да не кривнат ти трябват карбонови а там цените са ужасни, те че спортните поддават понякога при свръхнатоварване ама там хората не им пука особено щото ако кривнат слагат новите и карат пак а ако нямат пари .... та мисля за ОМР, Брембо нещо не ми вдъхва доверие... не знам обаче къде да търсиш утре ще питам и ще пиша
_________________ active driving, active safety
|
|
|
Пет Ное 10, 2006 11:20 pm |
|
|
nikicar
Регистриран на: Чет Сеп 14, 2006 10:31 am Мнения: 17 Рейтинг: 0
|
Ако искате да спирате от 190 км до 0 , без да кривите дискове - варианта е само един : съставен спирачен диск като този на снимките + апарати с няколко цилиндърчета , но цената отива къмто 4000 лева.
Диска е с по-голям диаметър от оригинално монтираният , затова трябва да се уточни и с каъв цолаж джанти ще се кара колата и т.н.
Не случайно Субару WRX - STI и Митцубиши Lancer ползват Брембо спирачни системи с по няколко спирачни цилиндърчета на апарат .
...............................................................................................
Кажете само как да кача снимки на тези спирачни системи ???
...............................................................................................
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 12:20 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Цитат: Кажете само как да кача снимки на тези спирачни системи ???
1. Избираш си сайт за хостване на снимки, като например:
http://www.fotovisia.com/
http://picvalley.net/
и много други...
2. Качваш там снимката.
3. След като я видиш качена, натискаш десен бутон и избираш "копирай адреса". Може да е изписано и по друг начин в зависимост от браузъра и езика му
4. Натискаш IMG, което се намира горе вдясно на полето за писане на мнение; пействаш адреса на снимката и отново IMG.
5. Даваш преглед на мнението си и ако е ОК, го пращаш...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 12:31 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
fokus написа: Почти няма да намериш дискове с който от първото слагане да спреш от двеста до нула и да не кривнат
Ама пичове аз казах от 190 до 80, което не е кой знае какво...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 12:33 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
nikicar написа: Ако искате да спирате от 190 км до 0 , без да кривите дискове - варианта е само един : съставен спирачен диск като този на снимките + апарати с няколко цилиндърчета , но цената отива къмто 4000 лева.
Какво общо имат броя на цилиндърчетата с кривенето на дисковете? В единия случай говориме за качества на самия диск, а в другия за стремеж към спиране в рамките на 36, 35 метра от 100 до 0...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 12:39 pm |
|
|
fokus
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 7:46 pm Мнения: 188 Рейтинг: 0
|
Здрасти Флат броят на цилиндърчетата няма общо с кривенето, там целта е друга разпределение на усилието върху накладката е по равномерно и по голямо и оттам по силно притискане и ефективно спиране, а дисковете които предлага Никикар както ги обяснява и като цена ми звучи като за спортни дискове от които единия е около 1000лв. , има варианти които са същата цифра но в евро поне за спортните коли са горе долу такива ....
А спиране от 190 до 80 си е доста сериозно ако е екстремно тогава може да светне диска за определено време и да кривне, което не е задължително, по принцип най често се случва при чисто нов диск, слагаш и си мислиш, че може веднага да го тестваш и при по натоварено спиране кривва. Лично аз като слагам нови накладки дори внимавам доста първите 100 - 200 км. за да не ги препека от самото начало а и да улегнат добре, в последствие си спирам както трябва така и с дисковете като ги сложиш известно време трябва да избягваш екстремно спиране за да легне добре накладката и тогава спирай както искаш накладката е легнала добре и спира с цялата си повърхност ...
_________________ active driving, active safety
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 12:50 pm |
|
|
Nick
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm Мнения: 673 Местоположение: Canada Рейтинг: 84
|
Цитат: Лично аз като слагам нови накладки дори внимавам доста първите 100 - 200 км. за да не ги препека от самото начало а и да улегнат добре, в последствие си спирам както трябва така и с дисковете като ги сложиш известно време трябва да избягваш екстремно спиране за да легне добре накладката и тогава спирай както искаш накладката е легнала добре и спира с цялата си повърхност ...
Е това тука е сравнително сериозна приказка. Заслужава внимание.
|
|
|
Пон Ное 13, 2006 1:32 pm |
|
|
tonizdravkov
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 7:53 pm Мнения: 768 Местоположение: София,България
Автомобил: 5.7 HEMI
Рейтинг: 30
|
като заговорихте за спирачки,възможно ли е да сложа керамични накладки на оригиналните дискове?
|
|
|
Чет Ное 23, 2006 1:08 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
tonizdravkov написа: като заговорихте за спирачки,възможно ли е да сложа керамични накладки на оригиналните дискове?
Не. Обратния вариант може, но така не. А за да сложиш керамика по принцип, трябва да караш Легасито на писта всяка седмица, за да оправдаеш инвестицията
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Чет Ное 23, 2006 10:32 am |
|
|