Автор |
Съобщение |
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
|
Чет Ное 16, 2006 12:45 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Значи подобно нещо съм виждал и в БГ, но изглеждаше различно. като действие е едно към едно... Чувах и положителни отзиви, но личното ми мнение е, че тези неща трудно могат да постигнат и 5% по-нисък разход на гориво. За повишаване на мощността е СМЕХОТВОРНО и да говориме Като сметнеш, че в БГ това струва към 70лв. излиза, че май няма много смисъл...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Чет Ное 16, 2006 11:42 am |
|
|
ico_tech
|
Принципа на който работи е познат отдавна. Този ми изглежда доста грубо изработен.
Дали има реално въздействие - не знам дали сте пробвали барманския трик с изпразване съдържанието на бутилка с произволна течност.
Аз лично мисля, че за определен дизайн на интейка би имало резултат. Също зависи и къде в тракта е разположено - щото потока се усреднява отново след преминаване през местно съпротивлени след определено разстояние функция на диаметъра, скоростта и грапавостта на тръбата. В крайна сметка цялото това "по-голямо" количество въздух трябва на финала да мине през дроселната клапа, която е доста сериозно препятствие. Предвид че въздуха влиза с налягане зависещо от движението на автомобила, едва ли при ниска скорост ще се усети някакво влияние.
Flat 6 аз бях отворил преди време такава тема "Повишаване на мощността" - това определено е един от начините. Колко е ефективен - всеки сам ще реши. Ти сам можеш да кажеш за K&N филтъра каква работа върши.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Ное 16, 2006 5:55 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
Значи или говориме за различни неща или аз не съм чел задълбочено на посочения линк. Според мене това устройство не играе с въздуха а по-скоро действа на принципа на магнит, тоест "трябва" да подрежда частиците, които изграждат горивото и по този начин те да влизат "подредени" в камерите и по този начин да се получи по-ефективно изгаряне... За това си мислех аз поне...
Относно К&Н - еми какво да ти кажа... И да има някакъв ефект, то той е минимален и се припокрива със субективното очакване за повишаване на мощността. Във всеки случай във високите обороти има всички основания да има ефект и при макс. скорост, но аз лично не вярвам на маркетинговите проценти повишена мощност. Поне не се сменя на 10к км., а само се пере...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Чет Ное 16, 2006 6:11 pm |
|
|
ico_tech
|
Като го гледам определено не говорим за магнитен поляризатор.
Това е една "мозъчна пръдня" с извиненение, чийто принцип граничи с фантастиката. Подреждане на частиците може и да е възможно в статични условия, но при динамична система като ГНП ми е трудно да повярвам. Оше повече поляризацията на въглеводородни съединения с разклонени вериги(бензина) малко трудно си я представям да спомага за горивния процес. Поне не се сещам да има коефициент във формулата за окислението , който да е свързан със степента на поляризация на частиците (или поне не такъв , който да се определя от някъкъв закон).
За размерите, които има тая джаджа - не знам как ще се монтира на горивна магистрала.
Мисля,че тук логиката на производителя е друга - "глей ква цена има що да не го пробваш"
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Ное 17, 2006 6:00 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ползата от това е че ти затапва двигателя и от там ти намалява разхода
|
|
|
Сря Апр 25, 2007 1:15 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
няма полза от вортекс генератори, не и в този им вид има коли, на които има такива неща, вградени в интейка, но става дума за това, че самият манифолд е проектиран като вортекс генератор, няма добавени джиджавки
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Апр 25, 2007 9:35 pm |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Тоя същия боклук за който съм пуснал тая тема днес го видях в един магазин да го продават за 50$
Магазина е Canadian Tire Тия не са у ред еиййй.
|
|
|
Съб Апр 28, 2007 1:03 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Апр 28, 2007 8:12 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
ми има. има и такива, които си слагат електрически вентилатори вместо турбо, слагат интеркулери на атмосферни коли - яко тунинг
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Апр 28, 2007 9:10 pm |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата
|
|
|
Съб Апр 28, 2007 11:27 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Provigo написа: Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата
Light версия на нитро
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Нед Апр 29, 2007 12:20 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Impreza '94 написа: Provigo написа: Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата Light версия на нитро Не бих казал, че ще е "light" версия, тъй като в диазотния оксид се съдържа 50% кислород, докато във въздуха-само 25%. Честно казано не съм намерил все още обяснение някъде защо не се слага чист кислород, но предполагам, че просто ще дойде в повече, защото на совалките им слагат течен кислород като окислител и незнам дали един бутален двигател би издържал То нитрото "зора" му е, че от азота, метала хваща нещо като корозия и се получава от него една бяла ронеща се маса...
П.П Нека не се отклоняваме от темата!
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Нед Апр 29, 2007 10:12 am |
|
|
ico_tech
|
С чист кислород определено ще е по-добре, ако успееш да го докараш безпроблемно в цилиндъра. Така работят водородните двигатели. Принципа е същия като при совалките - горивния елемент е водород а окислителя кислород - продукта от горенето е вода. Обаче съхранението на двата реагента е проблем при масовото производство.
Ако пуснеш чист кислород в двигателя не е ясно какво ще се запали първо - всичко що е мазно ще се подпали. А пък там има доста мазнотия. Та затва не се използва 100% кислород - N2O2 е по - добрия вариант - при него обаче се отделят много азотни окиси, формиращи азотна киселина в тракта - доста неприятно.
Та така - окислители се търсят постоянно - но за стабилно горене има доста изисквания
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Апр 29, 2007 11:05 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Изгубих се по пътя...аз друго си мислех, и забравих, че говорим за 100% кислород..
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Нед Апр 29, 2007 11:44 am |
|
|