Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 11:08 am



Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
 Какво ви е мнението за това "чудо на техниката" 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Много ми е чудно дали това нещо е ефикасно поне и на половина от колкото го хвалят. Има и едно мнение на човек със Forester '99, който пише че е много доволен, ама как да му повярвам? :)
Вижте това нещо и да направим коментар:
http://cgi.ebay.ca/SAVE-ON-GAS-Mazda-Miata-MX-5-3-6-RX-8-RX-7-MPV_W0QQitemZ270052263859QQihZ017QQcategoryZ42604QQrdZ1QQcmdZViewItem

Чет Ное 16, 2006 12:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Мнения: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Значи подобно нещо съм виждал и в БГ, но изглеждаше различно. като действие е едно към едно... Чувах и положителни отзиви, но личното ми мнение е, че тези неща трудно могат да постигнат и 5% по-нисък разход на гориво. За повишаване на мощността е СМЕХОТВОРНО и да говориме :lol: Като сметнеш, че в БГ това струва към 70лв. излиза, че май няма много смисъл...

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!

Чет Ное 16, 2006 11:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Принципа на който работи е познат отдавна. Този ми изглежда доста грубо изработен.
Дали има реално въздействие - не знам дали сте пробвали барманския трик с изпразване съдържанието на бутилка с произволна течност.
Аз лично мисля, че за определен дизайн на интейка би имало резултат. Също зависи и къде в тракта е разположено - щото потока се усреднява отново след преминаване през местно съпротивлени след определено разстояние функция на диаметъра, скоростта и грапавостта на тръбата. В крайна сметка цялото това "по-голямо" количество въздух трябва на финала да мине през дроселната клапа, която е доста сериозно препятствие. Предвид че въздуха влиза с налягане зависещо от движението на автомобила, едва ли при ниска скорост ще се усети някакво влияние.

Flat 6 аз бях отворил преди време такава тема "Повишаване на мощността" - това определено е един от начините. Колко е ефективен - всеки сам ще реши. Ти сам можеш да кажеш за K&N филтъра каква работа върши.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Ное 16, 2006 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Мнения: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
Значи или говориме за различни неща или аз не съм чел задълбочено на посочения линк. :D Според мене това устройство не играе с въздуха а по-скоро действа на принципа на магнит, тоест "трябва" да подрежда частиците, които изграждат горивото и по този начин те да влизат "подредени" в камерите и по този начин да се получи по-ефективно изгаряне... За това си мислех аз поне...

Относно К&Н - еми какво да ти кажа... И да има някакъв ефект, то той е минимален и се припокрива със субективното очакване за повишаване на мощността. Във всеки случай във високите обороти има всички основания да има ефект и при макс. скорост, но аз лично не вярвам на маркетинговите проценти повишена мощност. Поне не се сменя на 10к км., а само се пере... :D

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!

Чет Ное 16, 2006 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Като го гледам определено не говорим за магнитен поляризатор.
Това е една "мозъчна пръдня" с извиненение, чийто принцип граничи с фантастиката. Подреждане на частиците може и да е възможно в статични условия, но при динамична система като ГНП ми е трудно да повярвам. Оше повече поляризацията на въглеводородни съединения с разклонени вериги(бензина) малко трудно си я представям да спомага за горивния процес. Поне не се сещам да има коефициент във формулата за окислението , който да е свързан със степента на поляризация на частиците (или поне не такъв , който да се определя от някъкъв закон).

За размерите, които има тая джаджа - не знам как ще се монтира на горивна магистрала.

Мисля,че тук логиката на производителя е друга - "глей ква цена има що да не го пробваш"

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Ное 17, 2006 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5778
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Ползата от това е че ти затапва двигателя и от там ти намалява разхода :lol:

Сря Апр 25, 2007 1:15 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
няма полза от вортекс генератори, не и в този им вид :-D има коли, на които има такива неща, вградени в интейка, но става дума за това, че самият манифолд е проектиран като вортекс генератор, няма добавени джиджавки :-D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Сря Апр 25, 2007 9:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Тоя същия боклук за който съм пуснал тая тема днес го видях в един магазин да го продават за 50$ :shock:
Магазина е Canadian Tire :) Тия не са у ред еиййй.

Съб Апр 28, 2007 1:03 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
http://www.turbonator.com/

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Апр 28, 2007 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
ми има. има и такива, които си слагат електрически вентилатори вместо турбо, слагат интеркулери на атмосферни коли - яко тунинг :-D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Апр 28, 2007 9:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка :) Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата ;)

Съб Апр 28, 2007 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Provigo написа:
Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка :) Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата ;)

Light версия на нитро :lol:

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Апр 29, 2007 12:20 am
Върнете се в началото
Профил WWW
звездоброец
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm
Мнения: 1399
Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Impreza '94 написа:
Provigo написа:
Не сте ли срещали някой да слага и чист кислород от бутилка :) Така изгарянето ще е супер. Направо ще излита колата ;)

Light версия на нитро :lol:
Не бих казал, че ще е "light" версия, тъй като в диазотния оксид се съдържа 50% кислород, докато във въздуха-само 25%. Честно казано не съм намерил все още обяснение някъде защо не се слага чист кислород, но предполагам, че просто ще дойде в повече, защото на совалките им слагат течен кислород като окислител и незнам дали един бутален двигател би издържал :roll: То нитрото "зора" му е, че от азота, метала хваща нещо като корозия и се получава от него една бяла ронеща се маса... :roll:

П.П Нека не се отклоняваме от темата! :wink:

_________________
...защото животът не се измерва с броя на вдишванията,
а с моментите които спират дъха!!!

Нед Апр 29, 2007 10:12 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
С чист кислород определено ще е по-добре, ако успееш да го докараш безпроблемно в цилиндъра. Така работят водородните двигатели. Принципа е същия като при совалките - горивния елемент е водород а окислителя кислород - продукта от горенето е вода. Обаче съхранението на двата реагента е проблем при масовото производство.
Ако пуснеш чист кислород в двигателя не е ясно какво ще се запали първо - всичко що е мазно ще се подпали. А пък там има доста мазнотия. Та затва не се използва 100% кислород - N2O2 е по - добрия вариант - при него обаче се отделят много азотни окиси, формиращи азотна киселина в тракта - доста неприятно.
Та така - окислители се търсят постоянно - но за стабилно горене има доста изисквания

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Апр 29, 2007 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
ImprezaSTI написа:
...

Изгубих се по пътя...аз друго си мислех, и забравих, че говорим за 100% кислород.. :roll:

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Апр 29, 2007 11:44 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 15 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: raiko92 и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор