Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 94 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Нормално ли е колата да потегля сама на скорост D и R? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Незнам колеги,имам чувството че вече говорим за различни неща :D .Незнам какви коли карате,обаче оставам с впечетлението,че трябва да се изправите с цялата си тежест върху спирачката за да спре колата и след пускането на спирачката,колата ускорява до 100 км. за 2 сек. без въобще да сте изполвзвали газта :D .Шегувам се разбира се,явно при всеки е различно,лично при мен-като натисна спирачката(без да е нужно да прилагам зверско усилие)колата си спира и си стои на място без да е нужно да "чупя" педала на спирачката от натиск.При отпускане на спирачката,колата си тръгва напълно нормално(без да ми чупи врата от ускорение :D ).Поздрави и лека вечер на всички. ;) :beer:

Пон Апр 01, 2013 9:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 29, 2012 5:30 pm
Мнения: 143
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT 98г.
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Легасито ми е трети автоматик и то все различни марки. Всичките са се държали точно както е описано и както си е напълно нормално за автомобил с автоматични скорости.
А постоянното ръчкане на неутрална по светофарите според мен първо е доста далеко от идеята на автоамтика като цяло и второ според мен усилието на торк конвертора да "захапе" отново при потегляне е по-зле за колата, отколкото да се седи на Д на спирачка.
Интересно ми е дали изобщо в "упътването" на коя да е кола с автомат пише да се мести на всяко спиране на Н? Че и за П някой спомена...и като потегля да минава всеки път през задната и да шашка колите зад него...

Пон Апр 01, 2013 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично като видя 40+ секунди червено си слагам на N.

Просто ми е някак си по-комфортно, колата не се усеща под напрежение, не трябва да натискам по-силно спирачката. Да не говорим, че всички автомати с торк конвертор си вкарват минимални вибрации като стоят на място с натисната спирачка на D - а аз не обичам да усещам, че колата работи докато е на място;)

А и както каза pradabg - според мен на D и спирачки си има няккаво триене и износване.

Пон Апр 01, 2013 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 29, 2012 5:30 pm
Мнения: 143
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT 98г.
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Всеки има пълното право да злоупотребява със собствения си автомобил както намери за добре... :pardon:

Вто Апр 02, 2013 8:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изхабяването на частите и пестенето на гориво при местене или неместене на лоста е нищожно. Даже мен леко ме развеселява тази дилема :) Преди това да създаде проблем или да реализира смислена икономия, колата ще е отдавна рециклирана или ще е в музея. Отделно кой купува автомат с идея за икономия..?

Както и да е, за мен единствено смислено основание за местене/неместене на лоста е субективно, а именно - комфорта на шофьора. Аз лично, докато карах автомат съм местил лоста на светофар само ако искам да си съблека якето например или да преровя жабката. Така съм спокоен, че колата няма да тръгне ако изпусна педала. Което ми се е случвало ;) А дори сега дърпам ръчната в такива случаи, нищо че вече съм с ръчни скорости.

Вто Апр 02, 2013 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 01, 2013 9:54 pm
Мнения: 5
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега ... няколко пъти казваш силно - натисната спирачка . Проблема не е в автоматика просто си смени накладкаите а най добре и дисковете . И при мен ми потъва крака на Субаруто повече от половината , но си знам че са ми за смяна накладките . На другата ми кола беше по същия начин . На светофарите яко натискане . Смених всичко и сега само я погалвам и тя спира . Иии радвай се че сама потегля , всички автоматици са така .

Сря Апр 03, 2013 10:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 02, 2011 10:34 am
Мнения: 954
Местоположение: Варна; Габрово
Автомобил: Impreza 2,0
Рейтинг: 470
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pradabg написа:
И Аз да изсипя нещо по темата :giggle:

1. На неутрална "N"е препоръчително да се поставя при висене по светофарите,защото пакетите не прилагат никакво усилие - сиреч няма триене = няма износване !
2. На неутрална "N" не е добре да се пуска на свободен ход (при спускане - например),защото помпата се върти с оборотите на коляновият вал а в торка, след като сте я засилили на свободен ход в позиция "N" нахлува маслото с високо налягане и на турбините им се завива свят,да не говорим какво се случва с маслото !
3. Помпата не спира да работи при никакви положения - тя е зацепена с оста на коляновият вал !
4. Стоейки на позиция "D" по светофарите натоварвате фрикционните дискове ;)
5. Позиция "P" е също като позиция "N" с единствената разлика,че има един "палец" който законтря и действа като ръчна спирачка,неудобно е да се стой по светофари на "Р", защото се преминава през други предавки и съответно в бързината може и да не уцелите "D" :D
6. Именно за това позиция "N" и "D" са непосредствено една до друга - спираш на светофар - бутваш напред и си на "N",преди да изфорсираш за да тръгнеш,връщаш назад и си на "D"- газ ...... и така до другия светофар ;)

п.с. Само за справка 560 SEC-а който имах бе на над 800 000км без ремонт на автоматика, като от тях лично Аз съм навъртял над 250 000км,при спускания и изкачвания винаги я поставях на позиции 3-2 и при големи наклони в редките случай на 1,но никога на "D" - накладки сменях на пробег 100 000км ;)

Леко и безаварийно каране на всички !


Колегата е абсолютно прав отностно маслената помпа - грешката е моя и се извинявам.

Когато скоростния лост се постави на позиция N всички съединители и спирачки в АТ са отворени. Като резултата основната ос, торк конвертора и маслената помпа се въртят с оборотите на ДВГ, а останалата част от АТ не. От тук следва че смазването на кутията, респективно и охлаждането си се запазват.

_________________
Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал

Чет Апр 04, 2013 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 8:46 pm
Мнения: 111
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 GX
Рейтинг: 72
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, няма да се ангажирам с мнение защото и за мен автоматичната скоростна кутия е новост, въпреки ,че много бързо се свиква и понеже текста е прекалено дълъг пускам линк. Който го интересува може да го прегледа и сам да прецени дали да се съобрази с руските колеги-
http://www.subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=117

приятно четене-за мен беше полезно да се ориентирам с какво си имам работа, дано свърши работа и на някой друг колега
 15

Чет Апр 04, 2013 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 06, 2013 2:50 pm
Мнения: 155
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 AT 2002 бенз.
Рейтинг: -47
Кофти...Кофти...
Отговори с цитат
Не можах да прочета целия документ, но попаднах на частта, където препоръчват в града да НЕ се кара на D, а на 3 :-? ](*,)

Пет Апр 19, 2013 3:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Аз като човек който не е карал автоматик за повече от 500 км се чудя какви са разликите между D; 1; 2; 3; режими. Ако някой може да ми обясни нагледно кое за какво служи , ще бъда благодарен. А иначе колата е Легаси 2000г 2.5 автомат.

Нед Апр 21, 2013 1:33 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
V-K-P написа:
Здравейте, няма да се ангажирам с мнение защото и за мен автоматичната скоростна кутия е новост, въпреки ,че много бързо се свиква и понеже текста е прекалено дълъг пускам линк. Който го интересува може да го прегледа и сам да прецени дали да се съобрази с руските колеги-
http://www.subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=117

приятно четене-за мен беше полезно да се ориентирам с какво си имам работа, дано свърши работа и на някой друг колега



Много добро четиво =D> =D> =D>

п.с. Напълно ще ви се избистри на собствениците АТ кутии,защо в градски условия при спускания,изкачване и дърпане, трябва да сте в позиции 3:2:1 ,кога на "D","P" и "N",отделете си 5 минути !

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Апр 21, 2013 4:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 482
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07 LiquidSi
Рейтинг: 438
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой може ли да го преведе?!.....моля :)

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Нед Апр 21, 2013 9:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да наистина ще бъда и аз много благодарен ако някой успее да го преведе и го пусне в темата :)) Руския ми мнооого чужд за жалост. Много малко неща успях да разбера, а съм сигурен че инфото е много полезно.

Нед Апр 21, 2013 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am
Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги на колко километра се сменя маслото на автоматика(или профилактика),питам за импреза 1.5 2009г

Нед Апр 21, 2013 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 12:30 pm
Мнения: 1155
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: R.I.P. Justy, Honda Innova 125i '10
Рейтинг: 206
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да и аз научих нови неща

ПС. Не се излагайте да искате превод от руски на български, напънете си малко мозъчните клетки, почти всичко се разбира и без да е учил руски човек.

_________________
1,63 l/ 100 km - Honda ANF 125i Innova(Wave) '10 ;)
Bulgaria - ಬಲ್ಗೇರಿಯ(Kannada) པུ་ར་ག་རི་ཡ (Tibetan) ブルガリア(Japanese) 불가리아(Korean) 保加利亚(Chinese) บัลแกเรีย(Thai) बुल्गारिया (Hindi) بلغاريا (Arabic)

Нед Апр 21, 2013 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm
Мнения: 196
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
streetman написа:
Да и аз научих нови неща

ПС. Не се излагайте да искате превод от руски на български, напънете си малко мозъчните клетки, почти всичко се разбира и без да е учил руски човек.



Не се излагат децата по моето време се учеше руски сега се учат други езици.Колега и аз гледам английския напъвам се ма на нищо не излиза без да съм го учил не става.

Нед Апр 21, 2013 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 13, 2012 3:24 pm
Мнения: 205
Местоположение: с. Труд обл. Пловдив
Skype: bat_rado3
Автомобил: легаси 2002
Телефон: 0898735912
Рейтинг: 40
От звездите одобрен
Отговори с цитат
превода е автоматичен на чичко гугал
•P - паркинг или паркинг - използвани за задържане на превозното средство в покой. Преминаване към този режим може да бъде напълно спря колата. Случайна преминаването към този режим заключване Бутон за избор на машината.
скоростна кутия В този режим, "неутрална", която осигурява нормалното стартиране на двигателя. В това положение на селектора е заключена в коляновия вал специална кука и предните колела се въртят.
Не оставяйте машината на P ако наклонът превишава 10-15% (повече от 5 градуса) - ​​тя застрашава "хапане" стоп паркинг. Един прост начин за определяне на допустимото паркинг ъгъл без ръчна спирачка на работно поле - е да се пусне на газ и да видим, ако колата се търкаля обратно.
Когато спирате на наклон, натиснете спирачния педал, скоростния лост в N, свиване на ръчната спирачка, отпуснете педала на спирачката и след това пуснати на селектора на P. Път от градиент трябва да бъде в обратен ред. Стиснете спирачка, поставете селектора на D, след това отпуснете ръчната спирачка и да се премести на превозното средство, хвърли крака си от спирачката на газ.


•R - Reverse - обратното. Преминаване към този режим може да бъде напълно спря колата. Случайна превключване бутона за заключване на скоростния лост машина.


•N - Neutral - неутрална предавка. В избора на позиция, превозното средство, както и на "Р", може да се стартира, но вал заключване се случи. Въпреки това, той се различава от неутрална на ръчни кутии. В този режим, не можете да търкаля надолу или да изтегли автомобила с изключен двигател без повреда на машината. Факт е, че маслената помпа се намира на предаване входящия вал, така че двигателя няма да работи, така че няма да има циркулация на ATF и скоростната кутия може да прегрее.

Препоръки:
•Някои хора вярват, че, стоейки на светофарите, отидете на "N", като в режим на "D" има нещо, фишове и изтощава. В действителност това не значи, че всички елементи са имобилизирани кутии, съединители закрепва в първа предавка и помпа суха предаване помпи течност. Движението в този случай започва без хлъзгане триене двойки, които влизат в действие само при превключване на втора предавка. Преходът от режим на "N" на "D", а напротив, ги прави отново на работа. Освен това, преместете лостчето от "N" режим в "D" не трябва веднага да стъпи на педала на газта, както и необходимостта да се изчака типичен тласък, който ще покаже че кутията е включена в режим на движение и изберете желаната програма, и в разгара на бързане да забравите за него. Така че не се препоръчва използването на "N", освен ако не рестартирате застой на двигателя, както и за теглене или я търкаляте на ръка при изключен двигател. За кратки спирания, например на светофар, не мърдай селекторния превключвател в положение "N", или за "P", и задръжте на превозното средство на място в такъв случай, да използвате спирачките. Ако след дълги спирания на трафик конфитюри уморени крака, най-добре е да се сложи отдясно режим "P". Можете също така да се запише в спирка в горещо време, за да се намали топлината и да се предотврати прегряване на ATF в наказателното поле.






•При шофиране по дълги спускания, за да настроите скоростния лост в положение "N" не се препоръчва. Това не води до икономия на гориво, но това може да предизвика прегряване когато се завръщат в полето D с висока скорост. Така че се движат движение по инерция селектор оставени в положението, в което бил преди. В този случай отива в най-високата на разрешените трансфери и да се осигури минимално спиране на двигателя. Ако сте подвижен в режим на "N", последващото преминаване към "D" ще принуди да държи на разстояние кутия с достъп до режим на движение, тъй като е необходимо време, за да преминете към правилната кутия.




•Скоростния лост преди потегляне и при смяна на посоката (напред и назад) се правят чрез задържане на спирачния педал и превозното средство се спира. Започнат да се движат и вдигна крака си от спирачката и го насочва към педала на газта, то само след като типичен тласък удостоверяващ прехвърлянето на пълното приобщаване.

Движението режим лост е проектирано по такъв начин, който гарантира позволено без да натискате ключа за заключване като пространство за рендосване и по време на движение. Това е всичко, което е включено без натискане на големия бутон на скоростния, можете да превключите в движение без ограничения, но това не се включва, без да натискате този бутон, изисква спазването на определени предпазни мерки. Например, ако трябва да се премести на лоста от положение "N" в "D" или "3", това може да стане просто чрез издърпване към вас. Или, ако искате да се преведат на лоста нагоре от "1" на "2", "3" или "D", а след това може да се направи без никакви ограничения в движението ( просто не се опита да скочи в с "N" - това не е опасно, но неприятно .) Все пак, ако искате да преведете на лоста от "3" на "2" или "1" или, по-специално, в позиция "R", а след това, без да натискате заключване няма да успее. Целта е да се предотврати предаването неуспехи и претоварване с неправилна избор на режима на шофиране. Монтаж на лоста в позиция, при която може да се движи само надолу заключващия бутон се извършва или след пълното спиране (когато е зададен в положение "R" или "P"), или след намаляване на скоростта (ако е необходимо с "3" набор "2" или "1.") Забележка: За модели с 1999 г. като бутон на vyponyaet топка на скоростния лост, специално извит тунел (стъпка канал), в която се движат скоростния лост. Това елиминира случайно превключване на предаване, невалидни по време на шофиране. Освен прехвърлянето ключ е по-удобно "на сляпо" на допир.









•D - Drive - основният начин - каране е разрешено за всички трансфери (които в тази машина 4): една (1), втората (2), трета (3-линия, при съотношение от 1), четвърта (4, което в тези машини може да се нарече прекалено силно (ускоряваща), тъй като тя разполага с предавателно отношение на по-малко от един - 0.69). Четвърта предавка на автоматичната скоростна кутия е подобен на пето място в полето на потребителя, че е стъпка нагоре (ускоряваща), за разлика от третата, който е пряко предаване. В допълнение, D-бързо заключи преобразувател на въртящия момент (виж "Забележка за заключване преобразувател на въртящия момент"), която е благоприятна при шофиране по магистрала (1,5-2 литра гориво се намалява), но е силно нежелателно в града (реакция на педала на газта става муден ).

Забележки:
•В продължителен изкачвания (като увеличават наклон)

Нежелан превключване да пресилят при отпускане на педала на газта, докато шофирате по-дълго изкачване автоматично предотвратено. Това намалява необходимостта да се премине към по-ниска предавка при натискане на газта, ако се чувствате липса на мощност. Също така, той предотвратява промяна води до много по-гладко движение изкачване.


•При спускане (докато слизаше наклонена равнина)

При натискане на спирачния педал по спускане автоматично до предаването преминаването към по-ниска предавка (каране на D - за трето), причинявайки по този начин, някои от спиране на двигателя. Въпреки това, дори и краткосрочно ускорение ще доведе до нормална смяна предаването прехвърли. Въпреки това, в някои случаи, при натискане на спирачния педал по склоновете не автоматично ще превключи на предаване към Downshift Това може да се дължи на много ниска температура на преносната течност, naprimerr след продължително паркиране. В този случай, толкова дълго, колкото ATF температурата не се покачва до около 60 градуса, за спиране на двигателя изисква ръчно превключване на предавките надолу. също смени предаването Downshift няма да се случи при скорост над 78 km / h





Препоръки:
•Ако е възможно, не използвайте D положение в града, особено през зимата - от работна сила с изключение на ускоряващата, както и способността да заключите на въртящия момент ти направи колата по-"жив" (автоматично превключване надолу бързо при изпреварване и транспозиции) и, в допълнение, можете ефективно да използвате режима на снимане спиране на двигателя, когато рестартирате газ. Не забравяйте, че тези машини subarovskim (с овърдрайв и заключване преобразувател на въртящия момент е позволено в положение на превключвателя D), някои наблюдатели, наречена "спирачка", само защото при опит за овърклок D кутия често трябва първо да отключите Конвертор на въртящ момент, и после още една, и да преминат към по- през нея, което, разбира се, отнема време. Освен това, с изключение на най-високата предавка в града (чрез поставяне на селектора на 3) да се избегне излишно превключване и често заключване на преобразувател на въртящия момент, отколкото се простира автоматична (съединител и спирачка ленти), които ще трябва да на пистата. Накрая, с изключение на позиции режим D се препоръчва на собствениците "са склонни към прегряване" обем на двигателя от 2.5 литра. динамичната път за тях допълнителна полза, и се използва за подобряване на охлаждането на двигателя!






•Не включвайте D режим при пълно натоварване (постави селектора в 3).


•При шофиране в трафик, когато трафикът е "разкъсан" и има чести промени съоръжения за предотвратяване на ускорено износване на предаване, мощност, изключете D (постави селектора на 3 или дори 2).


•Също така е полезно да се знае, че неотопляем върха скоростна кутия не се включва и преобразувател на въртящия момент не е заключена. Съответно, дефектен термостат или големи студове може да попречи на включването на най-високата предавка, като първоначалното загряване идва от радиатора ATF, което е вътре в резервоара радиатора охлаждащата течност на двигателя. Нормална автоматичен режим се активира, когато ATF температура от 60 градуса.

Профили (1), (2), (3) да позволи споменатото предаване до и включително, но не по-горе. Режими може да зависи от бутона HOLD / MANU (виж "специални режими Automatic").
•3 - Непосредствено диск със съотношение 1. Преместете лоста (3), ние се трансформира в автоматичен режим 3-степенна, т.е. участва в първата, 2-ри и 3-ти предаване на въртящия момент и не е заключена. . Препоръчва се за движение в градски условия максималната разрешена скорост в шоуто - 152-154 км / ч




•2 - прехвърля в съотношение 1.55. Точно както режим (3), обикновено се ограничава най-, която е, да съдържа само 1-ва и 2-ра предавка. Въпреки това, при някои модели (главно за пазара на САЩ, където традиционно показва възможно най-малко допълнителни бутони за превключване) изборът на (2) самата кутия отива в "зимен режим" (виж "Специални Auto"), т.е. започва да се движи от втора предавка надолу и не се включва. режим (2), необходими за движение по хлъзгави повърхности, bezdorozhyu или теглене тежки ремаркета. Също така, когато пътувам (2) предоставят допълнителна спиране на двигателя, когато рестартирате газ. Поради това е възможно да се включи този диапазон, за да се преодолее дълго покачване или при движение по стръмен наклон, когато да запази контрола на МПС се намалява двигателя. максимално разрешена скорост за този трансфер - 91 km / h








•1 - специална програма с високо предавателно отношение на 2.79 и заключващ се диференциал за всички-и триколесни модели диск. Този режим се използва, когато необходимото висок въртящ момент при ниска скорост на движение. дълго шофиране в този режим не се препоръчва. Освен това, в този режим се може да доведе до повреда на централната свързване заключване на разлика. Препоръчително е да се използва само направо работи при ниска скорост, оставяйки сняг, кал и пясък, дълъг много стръмни изкачвания и спускания, особено при теглене на ремарке. В допълнение, на първа предавка осигурява ефективен режим на спиране на двигателя. допустима максимална скорост за този трансфер - 44 km / h





Препоръки:
•При ограничаване на превключване диапазон се опитайте да не надхвърлят посочения максимален обхват на предаване на ограничението на скоростта;


•Функция кикдаун със селектор за избор диапазон може да се направи само при тези скорости на кола, която не е prevyshayuschyut за ограничаване на максималната допустима предаване. В структурно отношение предаването се прави по такъв начин, че да включва използването на първа скорост на предаване не повече от 50 km / h, когато педалът на газта е натиснат докрай (30 kм / ч при натиснат наполовина), и втора предавка съответно, приблизително 90 km / h при пълен и при 60 km / h с период на пресата. Промяната от "3" на "2" е неприемливо при скорости над 70-80 км / ч, така че избора на ограничаване на обхвата, границата, която не е включена в "3-D" на "2-1" без натискане на бутона за заключване. Въпреки това, в съвременните автоматични трансмисии преместване надолу или иначе коригирана главен контролер и няма да доведе до никаква вреда, дори в случай на невалиден прехвърляне на избор.


•Когато спрете във възход не се опитвайте да държи превозното средство в неподвижно положение чрез коригиране на педала на газта сцепление. Това може да доведе до прегряване на автоматична скоростна кутия, а тя не. За да се запази колата на наклон, използвайте спирачките.


•Опитвайки се да дръпнете остана рецепция люлеещ превозното средство, с редуване, включително на първа предавка, предавка за заден ход за да се предотврати повреда на автоматичната скоростна кутия не натискайте силно върху педала на газта (скоростта, с приплъзване на колелата, не трябва да превишава 30 км / ч по скоростомера.



Забележка за заключване преобразувател на въртящия момент

Механизъм Трансформатор заключване (Lock Up Torque Convertor Clutch) - специален режим, автоматична скоростна кутия, когато на въртящия момент от двигателя се предава директно на планетна предавка заобикаляйки хидравлика, т.е. предаването е напълно механично . заключване преобразувател на въртящия момент на ускоряваща се сведе до минимум загубите при шофиране с висока скорост намалява работната температура на ATF и може да подобри горивната ефективност на автомобила. съединител (Torque Convertor Clutch) автоматично се заключва в някои об / скорост в най-високата предавка (т.е. само когато скоростният лост позиция D и добре загрята кутия). В този случай, можете да усетите някаква промяна в автоматична скоростна кутия в грешка и да го вземат за смяна на скоростите (макар и падане на скоростта в този случай не е толкова забележимо, както при превключване). В случай на превозно средство, ускорение или спиране, съединителят автоматично и плавно изключване, но това ще отнеме известно време. заключване и отключване на съединителя е автоматично, в зависимост от скоростта. Отключване на преобразувател на въртящия момент е увеличаване на натоварването на колелата, като по този начин намаляване на честотата на въртене на турбината конвертор колело въртящ момент и съответно на налягането на маслото в хидравличната сензор. За да се осигури плавен старт и времето Релето Конвертор заключване-нагоре съединителя при превключване етапи е хидравлична таймер. Ако нищо не бъде направено, след каране на Конвертор на D автоматично се деактивира, ако в определен период от време, скоростта е постоянна и не променя позицията на педала на газта. Като цяло, такъв момент настъпва в рамките на 1-2 минути на "пасивни" диск, и този път зависи от натоварване - например, ако възстановяването започна, ключалките преобразувател на въртящия момент. за ускоряване на заключване в движение може да бъде малко газ priotpustit след 4 - втора предавка. Тогава времето, след което се превръща заключване-нагоре съединителя се намалява до 5-10 секунди. Обратно към раздел

Нед Апр 21, 2013 4:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе пробвах и аз с гуглето, ама не става :) Ще се надявам все някога някой доброжелател да пусне такава тема с БГ :))

Нед Апр 21, 2013 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Апр 06, 2007 12:30 pm
Мнения: 1155
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: R.I.P. Justy, Honda Innova 125i '10
Рейтинг: 206
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerpi134 написа:
streetman написа:
Да и аз научих нови неща

ПС. Не се излагайте да искате превод от руски на български, напънете си малко мозъчните клетки, почти всичко се разбира и без да е учил руски човек.



Не се излагат децата по моето време се учеше руски сега се учат други езици.Колега и аз гледам английския напъвам се ма на нищо не излиза без да съм го учил не става.


Нека не навлизаме в излишни спорове, все пак руския е доста близък до българския, поне 70% от думите са същите или много близки. Английския няма нищо общо, макар че е един от най-лесните езици световно погледнато и в днешно време си е направо задължителен.

_________________
1,63 l/ 100 km - Honda ANF 125i Innova(Wave) '10 ;)
Bulgaria - ಬಲ್ಗೇರಿಯ(Kannada) པུ་ར་ག་རི་ཡ (Tibetan) ブルガリア(Japanese) 불가리아(Korean) 保加利亚(Chinese) บัลแกเรีย(Thai) बुल्गारिया (Hindi) بلغاريا (Arabic)

Пон Апр 22, 2013 12:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Мар 06, 2013 2:50 pm
Мнения: 155
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6 3.0 AT 2002 бенз.
Рейтинг: -47
Кофти...Кофти...
Отговори с цитат
pradabg написа:
Напълно ще ви се избистри на собствениците АТ кутии,защо в градски условия при спускания,изкачване и дърпане, трябва да сте в позиции 3:2:1 ,кога на "D","P" и "N",отделете си 5 минути !


И какво, значи кутията трябва постоянно да се ръчка, независимо дали в градски или извънградски условия.
Наближавам малко мостче - включвам 2, горе на моста 3, на спускане пак 2, после на равното 3, на светофара N, после пак 3 и т.н.

ЗНАЧИ ИЗЛИЗА, ЧЕ КОЛАТА ТРЯБВА ДА СЕ ДЪРЖИ НА ВСИЧКИ ДРУГИ ПОЗИЦИИ, ОСВЕН НА D ROFL ROFL

Брех, бах мааму, толкова ли са били тъпи тия като са правили автоматичната скоростна кутия, че са направили толкова ненужната и идиотска и даже вредна и опасна позиция D?! Или тя е само за тия, дето нищо не разбират и искат да си счупят колата колкото се може по-скоро ROFL ROFL Пък "разбирачите" ръчкат там постоянно и така си пазят кутиите ROFL

П.С. Аз да си бях взел ръчна ск. кутия, там поне ръчкането е по-малко ROFL (Пък и поне се знае как работи)

Пон Апр 22, 2013 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 94 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор