Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:16 pm



Отговори на тема  [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Нормално ли е колата да потегля сама на скорост D и R? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Май 21, 2013 10:23 am
Мнения: 57
Автомобил: Legacy IV 3.0R H6 2005 AT
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието :bow:

_________________
Successfully
United
Believers
And
Racing
Ultra-masters

Сря Юни 05, 2013 7:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Demigod написа:
Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието :bow:


Всъщност линкът е даден от колегата "krass" още през далечната 2009г.

krass написа:
http://www.subaru-faq.ru/ - често задавани въпроси за Субару (на руски)
http://catalog.drom.ru/subaru/ - данни за моделите на Субару
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/subaru/ - данни за моделите на Субару

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
 1

Съб Юни 08, 2013 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am
Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги нормално ли е по наклон при преминаване на задна колата да тръгва на пред свободно,колата е легаси 3.0 2004 автомат
:-?

Нед Юни 23, 2013 9:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако правилно съм разбрал въпроса-в смисъл (спрял си на наклон,включваш на задна и се опитваш да качиш наклона назад,при отпускане на спирачката,колата тръгва леко напред)-да нормално е.

Нед Юни 23, 2013 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am
Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
не спирам на надолнище ,включвам на задна пускам спирачката и колата тръгва на пред свободно докато не подам газ да се върне(ако не подам газ продължава на пред)

Нед Юни 23, 2013 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е,при това положение-не е нормално според мен,не би трябвало да прави така.Закарай автомобила да го погледнат някъде.

Нед Юни 23, 2013 3:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 26, 2013 12:04 am
Мнения: 53
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 AT '00
Телефон: 0895 460 181
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:

Вто Юни 25, 2013 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Symbolic написа:
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:


Това че в режим 3 е по спортно е истина, все пак превключва предавки на по високи обороти , но не забравяй че в режим 3 имаш само 3 скорости. И ако се движиш из града със 80-90 , все пак във София доста често се стига до такива скорости, колата ще ти даде значително по висок разход ;)
Същото важи и за Power режима ;) Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход.

Съб Юни 29, 2013 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 05, 2013 4:12 pm
Мнения: 121
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0887806304
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Информацията е много полезна, четох я с кеф......

Благодарности =D>



P.S. Относно колегата takev :
Кефа цена няма...........

_________________
Полезни автоаксесоари за вашият автомобил!

https://protektoperfekto.bg/product-category/avtoaksesoari/

Пон Сеп 30, 2013 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takev написа:
Symbolic написа:
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:


Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход.


Може, колеги - ако превключването става в обороти близки до максимума на въртящият момент. Това е така, защото в нормална ситуация, автомата привключва при ниски обороти - около 2000, и се иска повече усилие от двигателя да осигури динамиката. Ако предавката се задържи по-дълго и превключването стане на по-високи обороти, то тогава се получава въпросната икономия.
Това частично се постига в режим 3 на скоростния лост.
На някои автоматици има и 3 карти - икономична / сменя предавки в диапазон 1800-2000 об. /, градска / 2500-3000об/ и т.нар пауър / кик-даун/, които ТСУ-то избира в зависимост от стила на шофиране.

Вто Окт 01, 2013 8:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Браво, много интересно! А преводът е отличен! =D>
Всичко това, обаче, ме накара отново да прочета инструкциите на производителя и да прегледам някои американски сайтове (там карат автоматици по-отдавна от руснаците) и реших:
1. Продължавам да си карам на D и в града;
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
На 2 се спусках и изкачвах по един 18 % наклон в Австрия преди няколко седмици, пак понатоварих спирачките, ама 1 си е за извън пътя.

Вто Окт 01, 2013 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DARKO1 написа:
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
Зорлем си го правите сложно ;) Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш.

Вто Окт 01, 2013 5:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
jafaar написа:
DARKO1 написа:
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
Зорлем си го правите сложно ;) Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш.


Вярно, но си имам причини:
1. Безопасност - предпочитам здравината на бронята на този пред мен на светофара да не е зависи от това, колко силно натискам спирачката, хора сме, разсейваме се понякога... :)
2. Комфорт - чувствам се по-добре, когато колата ми не е като нервен кон, готов да "хукне без да пита";
3. Удоволствие - мога да си отворя прозореца и да си форсирам двигателя, просто за да си го чуя... пък и другите, де! :)
4. Опит - нищо, че е с "Тойота"-та на жена ми, но тя я оставяше на D (при нея май е E) и един ден колата просто не искаше да тръгне. Оказа се, че трябва да пипат компютъра, за да му "кажат", че съединителят се е поизносил с няколко милиметра. Та, от "Тойота" казаха - на светофар само на N.
Това е. :)

Вто Окт 01, 2013 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това за Н и Д е дъвкано толкова много, че няма накъде повече...
Ако искате карайте само на Д - не е проблем, включвайте на Н, всеки път на светфар или стоп, НО така натоварвате повече кутията, заради скъсените времена за реакция на соленоидите и помпата.

Караме Субару, не Тойота, не КИА ( където това правило за Н важи на 100% за Магентис модела ;)

Вто Окт 01, 2013 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не карам автомати ама ако и там ще щракам скорости по задръствания и в града какъв е смисъла от автомата?

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Вто Окт 01, 2013 11:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз щраках преди. След постовете на колегите и обяснението какво се случва при преминаване от Н към Д вече не щракам:) И се наслаждавам на автоматика в задръстванията с пълна сила:)

Машини са - както и да ги пазим все някой ден ще се счупят и ще трябва да ги правим, друг е въпросът, че майсторите са едни "майстори".....

Сря Окт 02, 2013 10:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колеги,
Може ли да попитам /като отскоро ползващ автоматична ск.кутия/, при "безстепенната" кутия на Субару - линеартроник, как стои въпросът с изключването от D на N на светофарите? Препоръчително ли е или е пренебрежимо малко полезно, или пък си е вредно?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави

Нед Ное 10, 2013 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2012 5:35 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
Автомобил: H6 02
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, понеже отскоро карам субару автомат имам един въпрос. При престой на светофар с натиснати спирачки нормално ли е да тресе? Питам защото като съм карал други автоматици като че ли не е била толкова "нервна" колата при натиснати спирачки. И ако не е нормално как може да се подобри положението?

Нед Ное 10, 2013 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 21, 2011 4:29 pm
Мнения: 30
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester 2.0 AT 1999
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, като започне да става леко дразнещо дълга паузата преди да тръгне колата при превключване от P на D какви са вариантите, какво ще трябва да се прави по автоматика?

Вто Апр 21, 2015 1:11 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да си смениш маслото за начало :idea:

Вто Апр 21, 2015 11:00 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 94 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 54 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор