Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Нормално ли е колата да потегля сама на скорост D и R?
Автор |
Съобщение |
Demigod
Регистриран на: Вто Май 21, 2013 10:23 am Мнения: 57
Автомобил: Legacy IV 3.0R H6 2005 AT
Рейтинг: 4
|
Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието
_________________ Successfully United Believers And Racing Ultra-masters
|
|
|
Сря Юни 05, 2013 7:48 am |
|
|
Nikolov
Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm Мнения: 130 Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
|
Demigod написа: Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието Всъщност линкът е даден от колегата "krass" още през далечната 2009г.
_________________ „Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди) Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
|
1
|
|
Съб Юни 08, 2013 6:59 pm |
|
|
paddo_84
Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
|
Колеги нормално ли е по наклон при преминаване на задна колата да тръгва на пред свободно,колата е легаси 3.0 2004 автомат
|
|
|
Нед Юни 23, 2013 9:55 am |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
Ако правилно съм разбрал въпроса-в смисъл (спрял си на наклон,включваш на задна и се опитваш да качиш наклона назад,при отпускане на спирачката,колата тръгва леко напред)-да нормално е.
|
|
|
Нед Юни 23, 2013 1:05 pm |
|
|
paddo_84
Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
|
не спирам на надолнище ,включвам на задна пускам спирачката и колата тръгва на пред свободно докато не подам газ да се върне(ако не подам газ продължава на пред)
|
|
|
Нед Юни 23, 2013 3:38 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
Е,при това положение-не е нормално според мен,не би трябвало да прави така.Закарай автомобила да го погледнат някъде.
|
|
|
Нед Юни 23, 2013 3:50 pm |
|
|
Symbolic
Регистриран на: Съб Яну 26, 2013 12:04 am Мнения: 53 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 AT '00
Телефон: 0895 460 181
Рейтинг: 0
|
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км.
|
|
|
Вто Юни 25, 2013 8:24 pm |
|
|
takev
Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
|
Symbolic написа: Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. Това че в режим 3 е по спортно е истина, все пак превключва предавки на по високи обороти , но не забравяй че в режим 3 имаш само 3 скорости. И ако се движиш из града със 80-90 , все пак във София доста често се стига до такива скорости, колата ще ти даде значително по висок разход Същото важи и за Power режима Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход.
|
|
|
Съб Юни 29, 2013 11:21 pm |
|
|
Arkidqkono
Регистриран на: Вто Мар 05, 2013 4:12 pm Мнения: 121 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0887806304
Рейтинг: 0
|
Информацията е много полезна, четох я с кеф...... Благодарности P.S. Относно колегата takev : Кефа цена няма...........
_________________ Полезни автоаксесоари за вашият автомобил!
https://protektoperfekto.bg/product-category/avtoaksesoari/
|
|
|
Пон Сеп 30, 2013 11:39 pm |
|
|
Vmax
|
takev написа: Symbolic написа: Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход. Може, колеги - ако превключването става в обороти близки до максимума на въртящият момент. Това е така, защото в нормална ситуация, автомата привключва при ниски обороти - около 2000, и се иска повече усилие от двигателя да осигури динамиката. Ако предавката се задържи по-дълго и превключването стане на по-високи обороти, то тогава се получава въпросната икономия. Това частично се постига в режим 3 на скоростния лост. На някои автоматици има и 3 карти - икономична / сменя предавки в диапазон 1800-2000 об. /, градска / 2500-3000об/ и т.нар пауър / кик-даун/, които ТСУ-то избира в зависимост от стила на шофиране.
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 8:31 am |
|
|
DARKO1
Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm Мнения: 132 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
|
Браво, много интересно! А преводът е отличен! Всичко това, обаче, ме накара отново да прочета инструкциите на производителя и да прегледам някои американски сайтове (там карат автоматици по-отдавна от руснаците) и реших: 1. Продължавам да си карам на D и в града; 2. Продължавам да включвам на N на светофар. На 2 се спусках и изкачвах по един 18 % наклон в Австрия преди няколко седмици, пак понатоварих спирачките, ама 1 си е за извън пътя.
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 4:52 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Мнения: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
DARKO1 написа: 2. Продължавам да включвам на N на светофар. Зорлем си го правите сложно Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш.
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 5:06 pm |
|
|
DARKO1
Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm Мнения: 132 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
|
jafaar написа: DARKO1 написа: 2. Продължавам да включвам на N на светофар. Зорлем си го правите сложно Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш. Вярно, но си имам причини: 1. Безопасност - предпочитам здравината на бронята на този пред мен на светофара да не е зависи от това, колко силно натискам спирачката, хора сме, разсейваме се понякога... 2. Комфорт - чувствам се по-добре, когато колата ми не е като нервен кон, готов да "хукне без да пита"; 3. Удоволствие - мога да си отворя прозореца и да си форсирам двигателя, просто за да си го чуя... пък и другите, де! 4. Опит - нищо, че е с "Тойота"-та на жена ми, но тя я оставяше на D (при нея май е E) и един ден колата просто не искаше да тръгне. Оказа се, че трябва да пипат компютъра, за да му "кажат", че съединителят се е поизносил с няколко милиметра. Та, от "Тойота" казаха - на светофар само на N. Това е.
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 6:03 pm |
|
|
Vmax
|
Това за Н и Д е дъвкано толкова много, че няма накъде повече... Ако искате карайте само на Д - не е проблем, включвайте на Н, всеки път на светфар или стоп, НО така натоварвате повече кутията, заради скъсените времена за реакция на соленоидите и помпата. Караме Субару, не Тойота, не КИА ( където това правило за Н важи на 100% за Магентис модела
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 9:11 pm |
|
|
nelim
Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm Мнения: 122 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
|
Не карам автомати ама ако и там ще щракам скорости по задръствания и в града какъв е смисъла от автомата?
_________________ Subaru Forester '00MY Facelift COLOR: RED MICA/WARM GRAY ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)
|
|
|
Вто Окт 01, 2013 11:32 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Аз щраках преди. След постовете на колегите и обяснението какво се случва при преминаване от Н към Д вече не щракам:) И се наслаждавам на автоматика в задръстванията с пълна сила:)
Машини са - както и да ги пазим все някой ден ще се счупят и ще трябва да ги правим, друг е въпросът, че майсторите са едни "майстори".....
|
|
|
Сря Окт 02, 2013 10:51 am |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Привет колеги, Може ли да попитам /като отскоро ползващ автоматична ск.кутия/, при "безстепенната" кутия на Субару - линеартроник, как стои въпросът с изключването от D на N на светофарите? Препоръчително ли е или е пренебрежимо малко полезно, или пък си е вредно? Предварително благодаря на отзовалите се. Поздрави
|
|
|
Нед Ное 10, 2013 3:26 pm |
|
|
freehippie
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2012 5:35 pm Мнения: 100 Местоположение: София
Автомобил: H6 02
Рейтинг: 0
|
Колеги, понеже отскоро карам субару автомат имам един въпрос. При престой на светофар с натиснати спирачки нормално ли е да тресе? Питам защото като съм карал други автоматици като че ли не е била толкова "нервна" колата при натиснати спирачки. И ако не е нормално как може да се подобри положението?
|
|
|
Нед Ное 10, 2013 4:13 pm |
|
|
VentsiBo
Регистриран на: Чет Апр 21, 2011 4:29 pm Мнения: 30 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester 2.0 AT 1999
Рейтинг: 0
|
Колеги, като започне да става леко дразнещо дълга паузата преди да тръгне колата при превключване от P на D какви са вариантите, какво ще трябва да се прави по автоматика?
|
|
|
Вто Апр 21, 2015 1:11 am |
|
|
BAlexandrov
|
Да си смениш маслото за начало
|
|
|
Вто Апр 21, 2015 11:00 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 80 госта |
|