Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 94 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 Нормално ли е колата да потегля сама на скорост D и R? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Май 21, 2013 10:23 am
Мнения: 57
Автомобил: Legacy IV 3.0R H6 2005 AT
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието :bow:

_________________
Successfully
United
Believers
And
Racing
Ultra-masters

Сря Юни 05, 2013 7:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 27, 2012 9:05 pm
Мнения: 130
Местоположение: Ямбол
Автомобил: VW Passat
Телефон: 0899 951 395
Рейтинг: 337
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Demigod написа:
Благодарности и от мен! Линкът от колегата Nikolov си е направо извор на познанието :bow:


Всъщност линкът е даден от колегата "krass" още през далечната 2009г.

krass написа:
http://www.subaru-faq.ru/ - често задавани въпроси за Субару (на руски)
http://catalog.drom.ru/subaru/ - данни за моделите на Субару
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/subaru/ - данни за моделите на Субару

_________________
„Със себе си съм имал повече проблеми, отколкото с всеки друг човек.” (Дуайт Муди)
Когато си измия колата, върви по-тихо и вози по-меко.
 1

Съб Юни 08, 2013 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am
Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги нормално ли е по наклон при преминаване на задна колата да тръгва на пред свободно,колата е легаси 3.0 2004 автомат
:-?

Нед Юни 23, 2013 9:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако правилно съм разбрал въпроса-в смисъл (спрял си на наклон,включваш на задна и се опитваш да качиш наклона назад,при отпускане на спирачката,колата тръгва леко напред)-да нормално е.

Нед Юни 23, 2013 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 12, 2012 10:22 am
Мнения: 69
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
не спирам на надолнище ,включвам на задна пускам спирачката и колата тръгва на пред свободно докато не подам газ да се върне(ако не подам газ продължава на пред)

Нед Юни 23, 2013 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е,при това положение-не е нормално според мен,не би трябвало да прави така.Закарай автомобила да го погледнат някъде.

Нед Юни 23, 2013 3:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 26, 2013 12:04 am
Мнения: 53
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 AT '00
Телефон: 0895 460 181
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:

Вто Юни 25, 2013 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 06, 2013 9:11 am
Мнения: 459
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX 00`
Телефон: 0878934770
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Symbolic написа:
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:


Това че в режим 3 е по спортно е истина, все пак превключва предавки на по високи обороти , но не забравяй че в режим 3 имаш само 3 скорости. И ако се движиш из града със 80-90 , все пак във София доста често се стига до такива скорости, колата ще ти даде значително по висок разход ;)
Същото важи и за Power режима ;) Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход.

Съб Юни 29, 2013 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 05, 2013 4:12 pm
Мнения: 121
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0887806304
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Информацията е много полезна, четох я с кеф......

Благодарности =D>



P.S. Относно колегата takev :
Кефа цена няма...........

_________________
Полезни автоаксесоари за вашият автомобил!

https://protektoperfekto.bg/product-category/avtoaksesoari/

Пон Сеп 30, 2013 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
takev написа:
Symbolic написа:
Nikolov,цар си ! Много полезна информация и отличен превод :good: Незнам обаче, доколко съветите на братушките могат да се приемат за чиста монета.Аз например ,следвайки инструкциите, от няколко дни карам градско на положение "3" вместо "D",но не намирам разлика в динамиката,каквато "обещават" в статията.Другото което звучи твърде добре за е истина е,че в режим "POWER" се постига по-нисък разход на гориво......,аз така или иначе си карам на бензин за момента и не смея да си засека разхода вече 1500 км. :facepalm:


Не може при положение че ти превключва автомата на 3000 + оборота да очакваш нисък разход.


Може, колеги - ако превключването става в обороти близки до максимума на въртящият момент. Това е така, защото в нормална ситуация, автомата привключва при ниски обороти - около 2000, и се иска повече усилие от двигателя да осигури динамиката. Ако предавката се задържи по-дълго и превключването стане на по-високи обороти, то тогава се получава въпросната икономия.
Това частично се постига в режим 3 на скоростния лост.
На някои автоматици има и 3 карти - икономична / сменя предавки в диапазон 1800-2000 об. /, градска / 2500-3000об/ и т.нар пауър / кик-даун/, които ТСУ-то избира в зависимост от стила на шофиране.

Вто Окт 01, 2013 8:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Браво, много интересно! А преводът е отличен! =D>
Всичко това, обаче, ме накара отново да прочета инструкциите на производителя и да прегледам някои американски сайтове (там карат автоматици по-отдавна от руснаците) и реших:
1. Продължавам да си карам на D и в града;
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
На 2 се спусках и изкачвах по един 18 % наклон в Австрия преди няколко седмици, пак понатоварих спирачките, ама 1 си е за извън пътя.

Вто Окт 01, 2013 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DARKO1 написа:
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
Зорлем си го правите сложно ;) Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш.

Вто Окт 01, 2013 5:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 5:21 pm
Мнения: 132
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 3.0, 2007
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
jafaar написа:
DARKO1 написа:
2. Продължавам да включвам на N на светофар.
Зорлем си го правите сложно ;) Питай японците дали има файда - напиши им мейл, ще ти отговорят. То това е най-голямата благина на автомата - само при палене и гасене го пипаш.


Вярно, но си имам причини:
1. Безопасност - предпочитам здравината на бронята на този пред мен на светофара да не е зависи от това, колко силно натискам спирачката, хора сме, разсейваме се понякога... :)
2. Комфорт - чувствам се по-добре, когато колата ми не е като нервен кон, готов да "хукне без да пита";
3. Удоволствие - мога да си отворя прозореца и да си форсирам двигателя, просто за да си го чуя... пък и другите, де! :)
4. Опит - нищо, че е с "Тойота"-та на жена ми, но тя я оставяше на D (при нея май е E) и един ден колата просто не искаше да тръгне. Оказа се, че трябва да пипат компютъра, за да му "кажат", че съединителят се е поизносил с няколко милиметра. Та, от "Тойота" казаха - на светофар само на N.
Това е. :)

Вто Окт 01, 2013 6:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това за Н и Д е дъвкано толкова много, че няма накъде повече...
Ако искате карайте само на Д - не е проблем, включвайте на Н, всеки път на светфар или стоп, НО така натоварвате повече кутията, заради скъсените времена за реакция на соленоидите и помпата.

Караме Субару, не Тойота, не КИА ( където това правило за Н важи на 100% за Магентис модела ;)

Вто Окт 01, 2013 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не карам автомати ама ако и там ще щракам скорости по задръствания и в града какъв е смисъла от автомата?

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Вто Окт 01, 2013 11:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am
Мнения: 454
Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз щраках преди. След постовете на колегите и обяснението какво се случва при преминаване от Н към Д вече не щракам:) И се наслаждавам на автоматика в задръстванията с пълна сила:)

Машини са - както и да ги пазим все някой ден ще се счупят и ще трябва да ги правим, друг е въпросът, че майсторите са едни "майстори".....

Сря Окт 02, 2013 10:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колеги,
Може ли да попитам /като отскоро ползващ автоматична ск.кутия/, при "безстепенната" кутия на Субару - линеартроник, как стои въпросът с изключването от D на N на светофарите? Препоръчително ли е или е пренебрежимо малко полезно, или пък си е вредно?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави

Нед Ное 10, 2013 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 07, 2012 5:35 pm
Мнения: 100
Местоположение: София
Автомобил: H6 02
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, понеже отскоро карам субару автомат имам един въпрос. При престой на светофар с натиснати спирачки нормално ли е да тресе? Питам защото като съм карал други автоматици като че ли не е била толкова "нервна" колата при натиснати спирачки. И ако не е нормално как може да се подобри положението?

Нед Ное 10, 2013 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 21, 2011 4:29 pm
Мнения: 30
Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester 2.0 AT 1999
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, като започне да става леко дразнещо дълга паузата преди да тръгне колата при превключване от P на D какви са вариантите, какво ще трябва да се прави по автоматика?

Вто Апр 21, 2015 1:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да си смениш маслото за начало :idea:

Вто Апр 21, 2015 11:00 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Отговори на тема   [ 94 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 80 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор