Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 270 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 ...Проект - как да не "духват" нашите гарнитури... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bad написа:
Аз предлагам да направим едно преброяване кой какви проблеми е имал с двигателя като цяло-течове,прегряване,смяна на гарнитури и т.н. и как е обслужвана колата през този период но да е с кратко описание .Така според мен ще се поизясни ситуацията и ще се получи нещо като статистика .

1.Форестер 2,0МТ 125к.с 00'г.,АГУ пробег 143 000 км

Пробег за 18 месеца 24000 км - разход на масло до 500 мл. смяна/смяна
Антифриз три четири доливания по 50 мл./ не е сменян от мен още /
Сух двигател няма течове и загуби на течности .
Стрелката винаги е на едно положение в режим много рядко се движи едвам забележимо.Перката се включва винаги когато колата работи на едно място повече от 1мин. без значение от ситуацията и атм. условия /имам нисан и хонда те също са така/


Придържайте се към името и целта на темата

Нед Яну 26, 2014 3:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
- след 6:30-тата мин. ....

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 8:27 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес направих проверка на свещите след 30 000км. пробег .... :) една единствена бе леко по бяла,при което хванах щуцера към колектора и се оказа с лек луфт,развих го,малко уплътнител за резби и при следващата проверка мисля да няма изненади ...

След като по-нагоре в темата изяснихме с общи усилия превенцийте относно протичане на гарнитурите и как да се предпазим,като основно проблемите се получават след монтаж на ГИ,то освен бедните смеси,трябва да обърнем внимание на - обърканият ред на впръскване и разхлабени щуцери.Опоменахме за добавки към охладителната течност,изборът на моторно масло,своевременно почистване на радиаторите .... следва и поставяне на датчик,за ниво регулация (което все още не съм осъществил),но на някои американски машини (вероятно има и на други) датчиците са поставени на самият радиатор и работят под налягане и температура. При това положение,със загуба на около 100мл. охладителна течност,било то от прокапало водно съединение или в др. ситуации, ще има кои да ни сигнализира преди ституацията да е излезнала извън контрол .... coming soon :)


p.s. Снимките са,за да се докаже,че при правилни смеси и на газ,прословутият цвят на керемида,също е постижим ... ;)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отдавна никой не е писал по темата, но аз да си задам въпроса:
Някой успял ли е да вгради по някакъв начин датчик за ниво, с помощта на който да се предупреждава по някакъв начин при спадане нивото на охл. течност в радиатора и разширителния съд?

Сря Яну 06, 2016 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, а мислил ли си за добавка ватрветр (https://www.redlineoil.com/waterwetter- ... -additives) към антифриза или генерално да минеш на Еванс - безводна охладителна течност - https://www.evanscoolant.com/?

Сря Юли 11, 2018 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колега а тоя датчик как ще отчита и температурата все пак защото при движение има някакво налягане

а и разширението /свиването на течността.
нивото в радиатора /системата как ще го мериш къде точно ще го отчиташ в самия радиатор ли ?
а в казанчето може и да стане но пък под товар и топул радиатор няма да е най релевантното нещо май.

Сря Юли 11, 2018 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!
Първо да се извиня, ако вдигам "умряла" тема. Разчетох се из темата, но не цялата.
Имам Аутбек Б12 с H6 двигател с газ. Искам колата ми да е надеждна и да не мисля в жегите, че колата ми прегрява и че ми издухат гарнитурите. Имам следните притеснения:
- Имам фабричен радиатор - От приятели, форуми (чужди и нашия) разбирам, че тия радиатори са неадекватни за охлаждането на двигателя и кутията. Слагането на алуминиев радиатор за двигателя и радиатор за кутията ще реши ли проблемите с охлаждането?
- Ако фабричния радиатор е решението, но има такива с доста по-широка пита и повече площ, то тези радиатори реално ще са достатъчни ли за охлаждането на двигателя и кутията.
Маслото си сменям на 8000 километра и карам с Мотул. Охладителната система съм я минал един път изцяло с качествен антифриз.
- Тъй като виждам, че сегашния ми радиатор изпуска от горната си страна може би ще бъде добре да мина на алуминиев радиатор. Има ли алуминиеви радиатори с намотка вътре в тях за охлаждане на автоматика?
Отново да кажа - крайната цел не е тунинг. Крайната цел е в жегата да карам спокойно с каквато скорост пожелая независимо от товара върху двигателя.
Благодаря ви!

Вто Сеп 03, 2019 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Резюме от наученото:
Алуминиев радиатор от '06-'08 STi(по спомен), бай Петко(petko69) всъщност е с точния и ще ти каже.
По-студен термостат.
Отделен охладител за кутията.
Препрограмиране на перките да държат цялата система по-хладна.
Даже и само радиаторът ще подобри доста нещата, написаното горе е най-хардкор вариантът.
P.S. Ако изпарителят ти не е с огромен резерв, при студено време и направена така система ще "пръдва" при сериозно изрязване на две-три предавки до червено.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 7

Вто Сеп 03, 2019 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за отговора!
Радиатора е изцяло алуминиев на сти-ката?
Студения термостат всъщност на колко трябва да отваря? Ако е много студен през зимата ще стане кофти.
Радиатор за автоматика от къде мога да намеря освен ибей и т.н.? Търся нещо, което ще е надеждно. Въобще китайските радиатори за кутията, които се слагат пред радиатора на климатика вършат ли работа?
Предвид, че махам охлаждането от радиатора за автоматика и слагам отделен радиатор за автоматика би трябвало този радиатор да е най-отпред. Площта му (говоря за китайкиските) съобразена ли е с нуждите на кутията?
За разширителния съд имаш предвид, че като я натискам дълго време ще ми трябва по-голям съд, щото ще се очаква повече охладителна течност да излезе от системата?

Сря Сеп 04, 2019 8:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разширителен съд не съм споменавал...
Съобразяване на охлаждането на ск. кутия се прави с проста математика: дебит на маслото и охладителна повърхност(топлоотдаване) на радиатора. Един радиатор за масло от Мазда RX-8 би бил повече от достатъчен за кутията. Ако го комбинираш с термостат ще стане идеално. Споменавам конкретния радиатор, защото е качествен и достъпен като цена. Вярно, смърди на търговия, но имам под ръка такива радиатори. Много Субарута вече са с такива.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Сеп 04, 2019 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 270 мнения ]  стр Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор