Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:43 am



Отговори на тема  [ 270 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
 ...Проект - как да не "духват" нашите гарнитури... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bad написа:
Аз предлагам да направим едно преброяване кой какви проблеми е имал с двигателя като цяло-течове,прегряване,смяна на гарнитури и т.н. и как е обслужвана колата през този период но да е с кратко описание .Така според мен ще се поизясни ситуацията и ще се получи нещо като статистика .

1.Форестер 2,0МТ 125к.с 00'г.,АГУ пробег 143 000 км

Пробег за 18 месеца 24000 км - разход на масло до 500 мл. смяна/смяна
Антифриз три четири доливания по 50 мл./ не е сменян от мен още /
Сух двигател няма течове и загуби на течности .
Стрелката винаги е на едно положение в режим много рядко се движи едвам забележимо.Перката се включва винаги когато колата работи на едно място повече от 1мин. без значение от ситуацията и атм. условия /имам нисан и хонда те също са така/


Придържайте се към името и целта на темата

Нед Яну 26, 2014 3:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
- след 6:30-тата мин. ....

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 8:27 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm
Мнения: 1100
Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес направих проверка на свещите след 30 000км. пробег .... :) една единствена бе леко по бяла,при което хванах щуцера към колектора и се оказа с лек луфт,развих го,малко уплътнител за резби и при следващата проверка мисля да няма изненади ...

След като по-нагоре в темата изяснихме с общи усилия превенцийте относно протичане на гарнитурите и как да се предпазим,като основно проблемите се получават след монтаж на ГИ,то освен бедните смеси,трябва да обърнем внимание на - обърканият ред на впръскване и разхлабени щуцери.Опоменахме за добавки към охладителната течност,изборът на моторно масло,своевременно почистване на радиаторите .... следва и поставяне на датчик,за ниво регулация (което все още не съм осъществил),но на някои американски машини (вероятно има и на други) датчиците са поставени на самият радиатор и работят под налягане и температура. При това положение,със загуба на около 100мл. охладителна течност,било то от прокапало водно съединение или в др. ситуации, ще има кои да ни сигнализира преди ституацията да е излезнала извън контрол .... coming soon :)


p.s. Снимките са,за да се докаже,че при правилни смеси и на газ,прословутият цвят на керемида,също е постижим ... ;)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
http://www.dek.bg/main.php

Нед Май 04, 2014 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отдавна никой не е писал по темата, но аз да си задам въпроса:
Някой успял ли е да вгради по някакъв начин датчик за ниво, с помощта на който да се предупреждава по някакъв начин при спадане нивото на охл. течност в радиатора и разширителния съд?

Сря Яну 06, 2016 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, а мислил ли си за добавка ватрветр (https://www.redlineoil.com/waterwetter- ... -additives) към антифриза или генерално да минеш на Еванс - безводна охладителна течност - https://www.evanscoolant.com/?

Сря Юли 11, 2018 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колега а тоя датчик как ще отчита и температурата все пак защото при движение има някакво налягане

а и разширението /свиването на течността.
нивото в радиатора /системата как ще го мериш къде точно ще го отчиташ в самия радиатор ли ?
а в казанчето може и да стане но пък под товар и топул радиатор няма да е най релевантното нещо май.

Сря Юли 11, 2018 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!
Първо да се извиня, ако вдигам "умряла" тема. Разчетох се из темата, но не цялата.
Имам Аутбек Б12 с H6 двигател с газ. Искам колата ми да е надеждна и да не мисля в жегите, че колата ми прегрява и че ми издухат гарнитурите. Имам следните притеснения:
- Имам фабричен радиатор - От приятели, форуми (чужди и нашия) разбирам, че тия радиатори са неадекватни за охлаждането на двигателя и кутията. Слагането на алуминиев радиатор за двигателя и радиатор за кутията ще реши ли проблемите с охлаждането?
- Ако фабричния радиатор е решението, но има такива с доста по-широка пита и повече площ, то тези радиатори реално ще са достатъчни ли за охлаждането на двигателя и кутията.
Маслото си сменям на 8000 километра и карам с Мотул. Охладителната система съм я минал един път изцяло с качествен антифриз.
- Тъй като виждам, че сегашния ми радиатор изпуска от горната си страна може би ще бъде добре да мина на алуминиев радиатор. Има ли алуминиеви радиатори с намотка вътре в тях за охлаждане на автоматика?
Отново да кажа - крайната цел не е тунинг. Крайната цел е в жегата да карам спокойно с каквато скорост пожелая независимо от товара върху двигателя.
Благодаря ви!

Вто Сеп 03, 2019 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Резюме от наученото:
Алуминиев радиатор от '06-'08 STi(по спомен), бай Петко(petko69) всъщност е с точния и ще ти каже.
По-студен термостат.
Отделен охладител за кутията.
Препрограмиране на перките да държат цялата система по-хладна.
Даже и само радиаторът ще подобри доста нещата, написаното горе е най-хардкор вариантът.
P.S. Ако изпарителят ти не е с огромен резерв, при студено време и направена така система ще "пръдва" при сериозно изрязване на две-три предавки до червено.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 7

Вто Сеп 03, 2019 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Окт 08, 2017 6:44 pm
Мнения: 57
Автомобил: Civic EJ9 D14A4 ; Outback BH EZ30
Рейтинг: 19
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за отговора!
Радиатора е изцяло алуминиев на сти-ката?
Студения термостат всъщност на колко трябва да отваря? Ако е много студен през зимата ще стане кофти.
Радиатор за автоматика от къде мога да намеря освен ибей и т.н.? Търся нещо, което ще е надеждно. Въобще китайските радиатори за кутията, които се слагат пред радиатора на климатика вършат ли работа?
Предвид, че махам охлаждането от радиатора за автоматика и слагам отделен радиатор за автоматика би трябвало този радиатор да е най-отпред. Площта му (говоря за китайкиските) съобразена ли е с нуждите на кутията?
За разширителния съд имаш предвид, че като я натискам дълго време ще ми трябва по-голям съд, щото ще се очаква повече охладителна течност да излезе от системата?

Сря Сеп 04, 2019 8:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разширителен съд не съм споменавал...
Съобразяване на охлаждането на ск. кутия се прави с проста математика: дебит на маслото и охладителна повърхност(топлоотдаване) на радиатора. Един радиатор за масло от Мазда RX-8 би бил повече от достатъчен за кутията. Ако го комбинираш с термостат ще стане идеално. Споменавам конкретния радиатор, защото е качествен и достъпен като цена. Вярно, смърди на търговия, но имам под ръка такива радиатори. Много Субарута вече са с такива.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Сеп 04, 2019 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 270 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор