Всичко за Газов Инжекцион монтиран на Субару
Автор |
Съобщение |
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре
Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет)
п.п. STFT не знам какво е
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:31 am |
|
|
OFFROADER
|
Само да внеса едно уточнение, при мен просто бяха разменени куплонзите на газовите инжектори на въпросните два цилиндъра.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:46 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
mitoko написа: Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес Именно,за това всеки трябва да си направи настройките по ламбда - мнението ви е абсолютно вярно и обосновано ... Цитат: и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре разликата във времето на изчисление и трансфера на данни е със съответното закъснение,а да не говорим,че всеки ГИ разботи в зависимост от цената му с различен процесор,за това както писах и преди,разлики има във времето на реакция и с диагностика сме го засичали многократно. Почти еднакво е при ГИ-та които са от по-висок клас,тогава можете да разчитате на данните от газовият компютър и продължавам да твърдя,че не напълно... При тази ситуация отново сте прав,но ако говорим за по-висок клас на управление ... Цитат: Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет) Това звучи прекрасно,особенно и ако екипно работят и мапера и газаджията и двамата настойват автомобила,може да се каже,че ще се постигне най-добрата работа на ДВГ въобще ... Цитат: п.п. STFT не знам какво е http://en.wikipedia.org/wiki/Short-time ... _transform
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:56 am |
|
|
quietriot
|
pradabg написа: mitoko написа: Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес Именно,за това всеки трябва да си направи настройките по ламбда - мнението ви е абсолютно вярно и обосновано ... Цитат: и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре разликата във времето на изчисление и трансфера на данни е със съответното закъснение,а да не говорим,че всеки ГИ разботи в зависимост от цената му с различен процесор,за това както писах и преди,разлики има във времето на реакция и с диагностика сме го засичали многократно. Почти еднакво е при ГИ-та които са от по-висок клас,тогава можете да разчитате на данните от газовият компютър и продължавам да твърдя,че не напълно... При тази ситуация отново сте прав,но ако говорим за по-висок клас на управление ... Цитат: Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет) Това звучи прекрасно,особенно и ако екипно работят и мапера и газаджията и двамата настойват автомобила,може да се каже,че ще се постигне най-добрата работа на ДВГ въобще ... Цитат: п.п. STFT не знам какво е http://en.wikipedia.org/wiki/Short-time ... _transformРадо май трябва да дойда да преглдаш събка, Стоян добре я настрои , но предполагам винаги може и още. Пък и бутилката е за смяна с по-голяма, та има за какво.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 11:02 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
quietriot написа: Радо май трябва да дойда да преглдаш събка, Стоян добре я настрои , но предполагам винаги може и още. Пък и бутилката е за смяна с по-голяма, та има за какво. Ако е след Стоян - Не може той ми е Гуру,опитът му е в пъти по-голям от моя ,не вярвам,че ще има какво да коригирам след него,по-скоро ще е проява на педантичност или лош вкус . Виж за смяна на бутилката е друга бира ...
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 11:57 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
OFFROADER написа: Инжекторите са Кейхин а отворите не знам какви са, понеже колата я купих с монтирана система. Изпарителя е за 1200mb и налягането му е толкова. Времето на бензиновите инжектори на празен ход е 2 ms .......... При Кейхин,Матрикс,Ланди,БРЦ..... размер на отвори на щуцери няма,отворът е един. Когато се работи с такива дюзи, е от значение при изборът им, да се вземе под внимание kw/на цилиндър ... И понеже са бързи дюзи с голям размер на отвора на изходящата газ,то обикновенно работят в диапазон "+" "-" 0,5~1ms под или над бензиновото време. При тях ако получавате някакво придърпване (разбира се при изправна запалителна система),ще си отворите настройките и ще повишавате/намалявате минималното инжекторно време на впръскване
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 29, 2014 10:58 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Здравейте, отдавна се интересувам и съм изчел много форуми за газови автомобилни уредби. Така и не можах да си намеря отговор на въпроса може ли с метанова уредба да се постигне равна на бензина или поне на LPG динамика на автомобила и ако не може, защо? Мнения от рода "а бе, на метан е умряла..." често срещам, само че никой не казва защо. Питането ми е за атмосферка. Дали защото двигателят не може да засмуче повече въздух, който е необходим на метана за да отдаде същата енергия като бензина(различни количества въздух за стехиометрична смес) или поради по бавното му горене... Една проста аритметика и използвайки енергийните показатели на горивата показва, че за получаване на енергия 100 КВт/ч се използва: 8,3 кг бензин + 122 кг въздух ИЛИ 7,3 кг LPG + 113 кг въздух ИЛИ 8,9 кг метан + 152 кг въздух
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 1:40 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Здравейте, отдавна се интересувам и съм изчел много форуми за газови автомобилни уредби. Така и не можах да си намеря отговор на въпроса може ли с метанова уредба да се постигне равна на бензина или поне на LPG динамика на автомобила и ако не може, защо? Мнения от рода "а бе, на метан е умряла..." често срещам, само че никой не казва защо. Питането ми е за атмосферка. Дали защото двигателят не може да засмуче повече въздух, който е необходим на метана за да отдаде същата енергия като бензина(различни количества въздух за стехиометрична смес) или поради по бавното му горене... Една проста аритметика и използвайки енергийните показатели на горивата показва, че за получаване на енергия 100 КВт/ч се използва: 8,3 кг бензин + 122 кг въздух ИЛИ 7,3 кг LPG + 113 кг въздух ИЛИ 8,9 кг метан + 152 кг въздух http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp09/4/4-3.pdf Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 5:51 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
pradabg написа: Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf Благодаря за линковете. Изчетох ги внимателно. Да конкретизирам нещата - Форестър 2,5 автомат. Поради мераци и малко повече време за губене са монтирани LPG и метан - всичко Романо. Един компютър, едни дюзи, два изпарителя, комутират се електрически. На пропан/бутан няма кусури и за динамика и за разход. На метан обаче имам (не се опитвам с еднакви горивни карти, разбира се). Монтиран аванс процесор ДЕК, който се задейства само при метан, но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18) Нямам графика как ЕКУто бута аванса на бензин при различни обороти и натоварване за моя автомобил и не знам от къде да я намеря. Ами вяла си е. Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"?
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 9:59 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: .......но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18). Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"?......... Пробвай на 6 градуса и ако може да ми кажеш с какво налягане работиш .....
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 11:18 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Гореспоменатият ТАП може да се настройва през 500 об/мин в целия диапазон. Дали да му дам тези 6 градуса за всякакви обороти? Налягането за метана 2,5 - диференциално. Дюзите са 3 мм и това е тавана.
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Чет Май 01, 2014 9:41 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Гореспоменатият ТАП може да се настройва през 500 об/мин в целия диапазон. Дали да му дам тези 6 градуса за всякакви обороти? Налягането за метана 2,5 - диференциално. Дюзите са 3 мм и това е тавана. Когато работиш с две различни алтернативни горива да разбирам ли,че при преминаване от едното към другото горивo,си зареждаш от записан файл настройките направени за съответното гориво (било то LPG/CNG) всеки път (от лаптопа става въпрос) ? - Ако зареждаш файлове (или иначе казано всеки път прейнсталираш газовият компютър с настройките за горивото с което за работи ДВГ-то <преди да преминеш от едното на другото,или иначе казано - спираш,преинсталираш прехвърляш LPG/CNG и тръгваш> то би следвало , нещата да ти се получават. Изключи ТАП-а и си направи една настройка на метан и виж какво ще се получи - пускаш си една автоматична настройка и после в динамичен режим ... . ТАП при Субару съм виждал само за моделите без knock sensor, след това ....... ,EKU-то има достатъчнен диапазон за извършване на нужното предварение/закъснение. Фирмата която произвежда ТАП и можеш да отнесеш въпросът си към тях,дали при твоят модел Субару се налага поставянето му ,се казва AEB - http://www.aeb.it/Products/Products/Cat ... processors !!! Всички останали,които са ти гарантирали ,че с някакво универсално средство ще успееш да направиш корекциите които са ти необходими на аванса ... направо отиди при тях и отнеси спецификата на въпроса .... п.с.1. Авансът на Метан спокойно понася до 12 градуса,от там нагоре ... - за автомобили за които е разработен и предвиден монтаж на ТАП ... п.с.2. Друго решение което съм виждал е , метан инжекцион + LPG-но на плочка ! ....за годините в които имаше 3-4-ри Метан станции в страната. Но колко пъти може да бъде преинсталиран един компютър, за да преминавате софтуерно от едното към другото гориво,не мога да Ви отговоря,защото не съм специалист в тази област. Ако може някой колега, по запознат да се включи и да ни разясни ще е в полза,за да знаете как да боравите от тук насетне с конфигурацията на автомобилът си и съответно какво решение да вземете .
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Чет Май 01, 2014 11:29 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
topzizitop написа: pradabg написа: Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf Благодаря за линковете. Изчетох ги внимателно. Да конкретизирам нещата - Форестър 2,5 автомат. Поради мераци и малко повече време за губене са монтирани LPG и метан - всичко Романо. Един компютър, едни дюзи, два изпарителя, комутират се електрически. На пропан/бутан няма кусури и за динамика и за разход. На метан обаче имам (не се опитвам с еднакви горивни карти, разбира се). Монтиран аванс процесор ДЕК, който се задейства само при метан, но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18) Нямам графика как ЕКУто бута аванса на бензин при различни обороти и натоварване за моя автомобил и не знам от къде да я намеря. Ами вяла си е. Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"? на метан аванса е поне 10 градуса,
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пет Май 02, 2014 11:31 am |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Да, точно така е, зареждам с лаптоп (имам един архаичен, който си стои в колата) различни файлове, когато сменям горивото. Работата е там, че карам главно в София, където има достатъчно метан станции, а и по страната не са малко. Бутилките са 2 по 5 кг. Пропан-бутанът беше пръв и за това си стои в готовност, пък и за какво да го махам - един изпарител и една бутилка "гума" в повече А и когато не ми се търси метан в БГ или в чужбина си карам на LPG. С електроника се занимавам професионално, но не знам точния тип на паметта в моя газов компютър, но не е по-малко от 10 000 пъти презапис и това даже е занижено число. С това няма проблем, всеки ден да презаписва, ще стигне за 30-тина години . По въпроса за ТАПа. Познавам АЕВовете и съм ползвал за една Мазда. В онлайн програмата им не предлагат ТАП за моя Фори. Работата е там, че те предлагат ТАПове, който манипулират сигнала от първичния датчик на коляновия вал. По старите субита са по с по 4 зъба и са уникални, други коли не ползват такива (доколкото знам, разбира се). Та, там се предлагат устройства за Фори 2012, където сигналът от първичния е по популярен. В DEKа който ползвам се прекъсват сигналите към комутаторите и съответно се мести искрата. Съществува инфо, че ЕКУто на Субару "мести" назад искрата, докато детонационния датчик не му "каже" стига и това в динамика. Да ама на кои модели? И докога я мести назад? Ами ако knock сензора е повреден и няма кой да каже стига? И последно да уточня, цитираните от уважаемите колеги 10 или 12 градуса аванс са свръх бензина, нали? И все пак как е в диапазона обороти? Приятно доизкарване на празниците!
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Съб Май 03, 2014 6:50 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Да, точно така е, зареждам с лаптоп (имам един архаичен, който си стои в колата) различни файлове, когато сменям горивото. Работата е там, че карам главно в София, където има достатъчно метан станции, а и по страната не са малко. Бутилките са 2 по 5 кг. Пропан-бутанът беше пръв и за това си стои в готовност, пък и за какво да го махам - един изпарител и една бутилка "гума" в повече А и когато не ми се търси метан в БГ или в чужбина си карам на LPG. С електроника се занимавам професионално, но не знам точния тип на паметта в моя газов компютър, но не е по-малко от 10 000 пъти презапис и това даже е занижено число. С това няма проблем, всеки ден да презаписва, ще стигне за 30-тина години . По въпроса за ТАПа. Познавам АЕВовете и съм ползвал за една Мазда. В онлайн програмата им не предлагат ТАП за моя Фори. Работата е там, че те предлагат ТАПове, който манипулират сигнала от първичния датчик на коляновия вал. По старите субита са по с по 4 зъба и са уникални, други коли не ползват такива (доколкото знам, разбира се). Та, там се предлагат устройства за Фори 2012, където сигналът от първичния е по популярен. В DEKа който ползвам се прекъсват сигналите към комутаторите и съответно се мести искрата. Съществува инфо, че ЕКУто на Субару "мести" назад искрата, докато детонационния датчик не му "каже" стига и това в динамика. Да ама на кои модели? И докога я мести назад? Ами ако knock сензора е повреден и няма кой да каже стига? И последно да уточня, цитираните от уважаемите колеги 10 или 12 градуса аванс са свръх бензина, нали? И все пак как е в диапазона обороти? Приятно доизкарване на празниците! http://mazeto.net/index.php?topic=7025.0 .... тук ще получиш отговорите .... и както казах по-нагоре,изключи си ТАП-а,намали си налягането до 1,7-1,5 (диферентно) направи си коректни настройки и на Метан и на Газ и едва тогава го включи. Започни ( при необходимост !) с предварение 8-10 градуса ,като го намаляваш с увеличаване на оборотите и виж, дали въобще ще се нуждаеш от такова след 2500-3000 оборота. А ако кнока е повреден и не светне чека,то би следвало да се усети влошена динамика на автомобила - като минимум ... Поздрави ! п.с. Това с презаписа е добро инфо - Благодаря за което !
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Съб Май 03, 2014 10:55 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Отдавна ме мъчи един въпрос: Понеже инжекторите работят 2x2 а ловато инжекторите не са бързи, моята е настроена в full group така при педала до край стига до ~5700об. без да допълва с бензин(бензиновата помпа се спира на газ след около 20s). Газовите инжектори прескачат по 1 бензинов импулс тоест пръскат по рядко, това до какви негативи води. В вървенето е добре а в разхода не знам. Ще се радвам ако кажете няколко думи за този режим + и -.
Ако някой се интересува сложил съм температурен датчик на изпарителя но понеже не е стандартен(4,7к) е купен от магазин за електроника(термистор-NTC ) и разбира се не е на резба като оригиналния. Така се отключва една опция: над 50градоса на изпарителя пали на газ.
|
|
|
Пон Май 05, 2014 10:40 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
lelemale13 написа: Отдавна ме мъчи един въпрос: Понеже инжекторите работят 2x2 а ловато инжекторите не са бързи, моята е настроена в full group така при педала до край стига до ~5700об. без да допълва с бензин(бензиновата помпа се спира на газ след около 20s). Газовите инжектори прескачат по 1 бензинов импулс тоест пръскат по рядко, това до какви негативи води. В вървенето е добре а в разхода не знам. Ще се радвам ако кажете няколко думи за този режим + и -.
Ако някой се интересува сложил съм температурен датчик на изпарителя но понеже не е стандартен(4,7к) е купен от магазин за електроника(термистор-NTC ) и разбира се не е на резба като оригиналния. Така се отключва една опция: над 50градоса на изпарителя пали на газ. Във фул-груп впръскването е разредено (както сте упоменал ) и с по-голям размер на дюзите,не е толкова прецизно, което води до намалена динамика и малко по-голям разход на гориво.Ако във високите обороти сместа не беднее, няма за какво да се притеснявате. Друг е въпроса,ако искате да я направите на последователно впръскване ... Спирането работата на бензиновата помпа при работа на Газ,не мисля,че е добро решение.Все пак циркулацията на бензина охлажда пряко рейките и самите бензинови дюзи + това, не позволява да се опичат маркучите и тн. Относно опцията за палене директно на Газ,се задава софтуерно,като сами можете да определите при топъл двигател на колко градуса това да се случи (30-40-50градуса и тн.) и не се влияе от марка и вид на температурният датчик.
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Май 06, 2014 8:29 am |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Предполагам че за разхода нямате представа с колко се покачва, май разликата е малка. За вървенето не усещам разлика като на бензин е. А за беднеенето в високите може би имате предвид дали изпарителя не "кляка", не а и по стечение на обстоятелствата не е ловато, за доста по голяма мощност е от ловатовския. За температурния датчик го написах защото по магазините намирах само 10к и 100к. Конкретно за моята газова минимума на температурата за палене на газ е 50 градуса. Това за спирането на помпата е доста спорно затова имам копче и мога да байпасна релето. В моя подкрепа мога да кажа че според някакво изследване инжекторите пропускали по малко бензин и той се изпарявал но боклуците в бензина се отлагали а без налягане може вече да пропускат изобщо. За охлаждането все пак бензина не преминава през дюзите и се разчита на неговата топлопроводимост. Не съм сигурен кое е по-малкото зло. Благодаря за отговора
|
|
|
Вто Май 06, 2014 8:27 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Средно 1-1,5л. е разликата и щом имате добра динамика,то тогава всичко е ОК. Във високите обороти нямах в предвид дали изпарителя успява да изпари нужното количество Газ,а дали сте погледнал смесите по ламбда,ако и там стойностите са в норми,то не мисля,че трябва да се впускате в излишни харчове. Решението да си спрете бензиновата помпа си е лично ваше и аз не мисля да го оспорвам ! Че бензиновите дюзи пропускали по-малко,че бензина се изпарявал ..... а от друга страна циркулацията охлажда,конденза които се получава перманентно в резервоара от същата (циркулация) попада в бензиновият филтър,а не от един път в помпата и тн. разсъждения ,смятам,че са излишни дискусий. В крайна сметка автомобилът е движимо имущество и всеки е в правото си да го стопанисва както намери за добре.Дали ще следва добрите практики,ще се уповава на форумни разсъждения или на своите собствени,важното е да е технически изправен,да сме трезви зад волана,да умеем да свеждаме рисковите фактори до минимум,а че някой ще смени помпа по-рано или пък друг дюзи,не мисля,че е от толкова голямо значение - вечни неща няма
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
4
|
|
Вто Май 06, 2014 9:45 pm |
|
|
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
|
До вчера си мислих, че най-голямата грешка, която съм допуснал спрямо форито ми е монтирането на АГУ. Виках си " Никога повече", ако ще да карам по-малко от необходимото. НО след вчерашната намеса на Радо(pradabg) се убедих, че когато човек знае какво прави и го прави акуратно и с желание, монтирането на ГИ на Субару може да мине без драми и шофирането да носи удоволствие, а не притеснения ("защо тази кола не върви нормално?", "дали не прецаквам нещо?", "колко ще ми струва това пътуване?" и т.н.). Поздрави и хубав ден на всички!
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
|
|
|
Пет Май 09, 2014 7:08 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|