Всичко за Газов Инжекцион монтиран на Субару
Автор |
Съобщение |
loxs
Регистриран на: Нед Апр 20, 2014 1:07 pm Мнения: 26
Автомобил: Lexus RX400h
Рейтинг: 0
|
Прочетох доста по въпроса с газовите уредби с впръскване на газ в течна фаза. Интересно ми е каква е ситуацията у нас към 2014та година. Има ли хора, които карат Субару с такива уредби, доволни ли са? Също така, къде се инсталират/поддържат въпросните системи? Утвърдените сервизи на форума занимават ли се с такива?
|
|
|
Пет Май 09, 2014 9:48 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
loxs написа: Прочетох доста по въпроса с газовите уредби с впръскване на газ в течна фаза. Интересно ми е каква е ситуацията у нас към 2014та година. Има ли хора, които карат Субару с такива уредби, доволни ли са? Също така, къде се инсталират/поддържат въпросните системи? Утвърдените сервизи на форума занимават ли се с такива? Във форума е писано много за течната фаза, какви плюсове и минуси има спрямо ГИ. След много четене и проучване аз реших да монтирам течна фаза. Според мен е много оправдана инвестиция при определени условия. Не искам да разводнявам темата на колегата за настройките при ГИ. Ще трябва да отворим нова тема за течната фаза и нейните особености/инвестиция, реален разход, сервиз и обслужване/. Пиши на лични или ми звънни, ще ти дам подробна информация за всичко свързано с течната фаза.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Съб Май 10, 2014 11:53 am |
|
|
plamen72nk
Пресен - пресен
Регистриран на: Сря Май 14, 2014 1:05 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Регистрирах се във форума защото разнищвате тема, която в моя форум(мицубиши) не се.Автомобила е Галант 2,5-163к.с.Интересува ме как да определя какво да е диференциалното налягане.Изпарителя е Томасето артик,рейка Рейл 1,5ома,дюзи 2,1мм.
|
|
|
Сря Май 14, 2014 1:26 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
plamen72nk написа: Здравейте колеги.Регистрирах се във форума защото разнищвате тема, която в моя форум(мицубиши) не се.Автомобила е Галант 2,5-163к.с.Интересува ме как да определя какво да е диференциалното налягане.Изпарителя е Томасето артик,рейка Рейл 1,5ома,дюзи 2,1мм. Добре дошъл в Субару форум Няколко въпроса : 1. С какво управление си (марка на компютъра) ? 2. Какви са проблемите на автомобила при работа на газ и има ли ги при работа на бензин ? Ако говориш за дюзи Райл Апачи 1,5 ома,от сега получаваш съвет да ги смениш веднага, преди да правиш каквото и да е било ! Насочи се към Валтек,Романо или Баракуда,естествено ако можеш да си позволиш Кейхин ... ще е най-добре ... За диферентно налягане ще те насочим,когато има отговор на въпросите и съответно изпълниш съвета за смяна на дюзите,който не е препоръчителен а задължителен,иначе и 100 страници да изпишем , ефектът ще е нулев ! Поздрави !
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Май 14, 2014 5:03 pm |
|
|
plamen72nk
Пресен - пресен
Регистриран на: Сря Май 14, 2014 1:05 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Дюзите са Райл Апачи 1,5 ома(знам че не са добри) ,компа е Фобос.Проблема ми е че не знам на какво налягане да настроя редуктора.Мисля че имам проблем и с него но не съм сигурен.Бях с налягане 1200 но при високи обороти обръща на бензин и въобще не набираше след 4000обо,сега при налягане 1450,след 4000обо. набира малко по добре но налягането ми пада на 800.Изчетох една тема в руски сайт как да се разпробие изпарителя че да държи налягане но ме притеснява после да не вземе да вдигне много разхода.Другото което забелязвам е че температурата на газта ми е 50 градуса при 80 на мотора.Нормално ли е такава разлика?
|
|
|
Чет Май 15, 2014 8:57 am |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
Geo_Plam написа: До вчера си мислих, че най-голямата грешка, която съм допуснал спрямо форито ми е монтирането на АГУ. Виках си " Никога повече", ако ще да карам по-малко от необходимото. НО след вчерашната намеса на Радо(pradabg) се убедих, че когато човек знае какво прави и го прави акуратно и с желание, монтирането на ГИ на Субару може да мине без драми и шофирането да носи удоволствие, а не притеснения ("защо тази кола не върви нормално?", "дали не прецаквам нещо?", "колко ще ми струва това пътуване?" и т.н.). Поздрави и хубав ден на всички! Добре дошъл в клуба - и аз пях полудял 6 месеца - не върви , грее , харчи и т.н - докато Радо не я пипна - сега само си карам и си свиркам :-)
|
|
|
Сря Юни 25, 2014 2:10 pm |
|
|
fanaticeti
Регистриран на: Сря Май 22, 2013 3:29 pm Мнения: 61 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2016
Рейтинг: -19
|
pradabg написа: plamen72nk написа: Ако говориш за дюзи Райл Апачи 1,5 ома,от сега получаваш съвет да ги смениш веднага, преди да правиш каквото и да е било ! Насочи се към Валтек,Романо или Баракуда,естествено ако можеш да си позволиш Кейхин ... ще е най-добре ... Поздрави ! ето , знаех си аз да не чета , сега пак ми пусна мухата ......
|
|
|
Сря Юни 25, 2014 2:13 pm |
|
|
smart gas
Пресен - пресен
Регистриран на: Съб Юни 28, 2014 1:38 pm Мнения: 2 Местоположение: София
Автомобил: mazda
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги.Относно монтажа и настройката ще кажа само,че диференциялното налягане,размера на дюзите и спецификата на компонентите който са поставени на колата зависят от някой фактори като мощност,кубатура,дължина на импулс, и т.н.Няма как налягането или размера на дюзите да са еднакви на всички коли,това са неща който зависят едно от друго.
|
|
|
Съб Юни 28, 2014 2:05 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Здравейте, колеги! От известно време взех да се съсредоточавам върху един леко дразнещ ефект при работата на автомобила ми на газ. Колата е от подписа, ГИ е BRC sequent plug & drive с brc инжектори. На газ съм минал около 20К км. и нямам никакви забележки освен следната: Когато спра на светофар и остана достатъчно дълго време на D и оборотите паднат напълно за не движещ се автомобил (колата е автоматик) и подам плавно газ потеглянето е плавно и безпроблемно, ако натисна педала до тенекията се изстрелва веднага (колкото е "веднага" при АТ на Субару ), но ако подам по-рязко газ, но не кикдаун се усеща едно леко придърпване, същият ефект го забелязах и при дълго движение по инерция- при рязко подаване на газ се усеща еднократно придърпване като при смяна на предавките (това може и да е нормално, но на бензин като че ли не съм го усещал). При посещение на сервиза на БРЦ за гаранционната смяна на филтъра на газовата ги помолих да прегледат настройките- всичко беше ОК. Когато бях да сменям скъсан маншон при моят майстор Павлин , му споменах за този ефект, той сподели, че му е известен и ми каза, че няма как да се избегне на газ. Аз все пак отидох при майстора, който ми монтира ГИ, смея да твърдя, че е един от най-добрите професионалсти до скоро работещ за БРЦ София, още по телефона ми каза, че знае за какво става въпрос и ще "барне" настройките. Ще се въздържа от обяснението което ми даде за да не подведа тези които се включат в дискусията, а и не съм убеден, че няма да напиша някаква глупост. В крайна сметка ефекта изчезна, но след няколко зареждания на газ отново се появи, отново бях за настройка и отново след няколко бутилки се появи. Обяснението на майстора ми на ГИ беше, че при всяка смяна на качеството на газта ще трябва да променя нещо си , освен това няма как да стане абсолютно 1 към 1 с работата на бензин . В крайна сметка повече не ходя да ми барат по настройките защото ефекта е изключително слаб и жена ми която също кара колата даже не може да го усети. Все пак ми е любопитно дали и други колеги усещат подобен ефект при шофиране на газ.
|
|
|
Чет Юли 31, 2014 11:51 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Слеед като дълго време караш една кола, започваш да чуваш неща които преди не си чувал. Започваш да усещаш разни похлопванияц тропания, предърпвания и какво ли още не. Но главен фактор е вманиячаване и втълпяване..... Гледаи да има масло и бензин/газ и смело натискаи газта.пък дали хлопатропа предърпва хич данети пука.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
3
|
|
Пет Авг 01, 2014 2:33 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Не знам дали точно тук трябва да спомена, че и аз на празен ход на скорост (директна) на климатик имам , постоянно падане и на оборотите , като изключа климата празния ход се нормализира. получавасе притрисане падат оборотите и таман да загасне и си дава малко газ и пуска преди да загасне пак задега само го наблюдавам и може да направя клипче да го видите и вие
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пет Авг 01, 2014 3:03 pm |
|
|
srg
|
@mitoko, скоро да си "профилактирал" при някой климатика? Питам това защото при мен, веднага след такава профилактика успях да възпроизведа почти същото, което наблюдаваш и ти - след пускането на климатика първо се вдигат оборотите със 150-200, след това рязко падат под 500 и веднага след това се връщат до нормалните, а цикличността беше през 10-15 секунди. Без климатик обаче нямах никакви зорове и тем подобни тъпотии. Проблемът при мен изчезна след като се върнах при хорицата, дето ми правиха профилактиката и май причината беше в едни 200ml фреон, който първоначално бяха долели защото толкова липсвало, но след като си ги източиха всичко се оправи.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пет Авг 01, 2014 6:57 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Аз съм със стендалоун електроника, и не съм сервизирал климатика според мен проблема е в самите настройки на горивото (метан) и празния ход с климатик и автоматична скоростна кутия ще пиша за равитие на проблема
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пет Авг 01, 2014 7:10 pm |
|
|
BLUE 1
Регистриран на: Нед Яну 13, 2013 10:49 am Мнения: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 2.5, `05, TLC `02
Рейтинг: 59
|
Само за протокола да допълня историята с досадният ми дефект. Проблема взе да се усилва за времето от предишният ми пост. Отидох отново при приятеля газаджия и отново закачи колата и тръгнахме на тест, след няколко минути ми показа графиката която излизаше на компа- две успоредни линии, едната на бензина другата на газта, точно преди подаване на газ линията на газта забиваше преди да тръгне на горе......, но този път тази на бензина също имаше лека "чупка" надолу. Явно проблема го правеше и на бензин, но не се усещаше.....от тук вече и аз се сетих кой е причинителя на тази досадна дреболия. Свещите ми бяха нови, но кабелите са "само" на 156 К км.. При демонтажа им, ясно се виждаха следи по два от кабелите където са искрели, а по-лошото беше, че и едната лула се беше цепнала и от тук се беше прецакала едната свещ. След чифт оригинални кабели, свещ и профелактична смяна на гарнитури на капаците на клапаните (имаше омасляване от дясно) + регулиране на клапаните колата е "пушка", и на бензин и на газ няма абсолютно никакво придърпване.
|
|
|
Сря Авг 13, 2014 2:22 pm |
|
|
emooo
Регистриран на: Нед Май 15, 2011 7:37 pm Мнения: 121 Местоположение: Burgas
Автомобил: Legacy GT
Рейтинг: 19
|
здравейте , от скоро имам субару аутбак 2007 с заводско БРЦ . Въпросът ми е ... има 4 светодиода за отчитане на газта на таблото ... когато остане една да свети, след време започва да мига , а после със звуков сигнал . та въпросът е , когато започне да "писука" това означава че е свършила гаста ? или е нещо като резерва? Благодаря предварително .
_________________ Всичко идва навреме за този, който умее да чака!!!
|
|
|
Пет Окт 17, 2014 6:01 pm |
|
|
Явор Жечев
Регистриран на: Пон Дек 14, 2009 6:45 pm Мнения: 141 Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2.5 L
Рейтинг: 0
|
Че е свършила газта и е преминал на бензин. Може да прехвърли на бензин и при наличие на газ, но недостатъчно. Това се получава при запушен филтър на газ. инжекцион. Когато се включи зумера би трябвало да светва червения светодиод който показва,че е преминал на бензин.
|
Последна промяна Явор Жечев на Пет Окт 17, 2014 6:31 pm, променена общо 1 път
|
|
Пет Окт 17, 2014 6:21 pm |
|
|
emooo
Регистриран на: Нед Май 15, 2011 7:37 pm Мнения: 121 Местоположение: Burgas
Автомобил: Legacy GT
Рейтинг: 19
|
благодаря за инфото , но очаквах да светне диода на копчето за бензин. т.е. писука и мига .... значи карам на бензин
_________________ Всичко идва навреме за този, който умее да чака!!!
|
|
|
Пет Окт 17, 2014 6:26 pm |
|
|
Явор Жечев
Регистриран на: Пон Дек 14, 2009 6:45 pm Мнения: 141 Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2.5 L
Рейтинг: 0
|
Моя инжекцион също е БРЦ от преди 6 год. Когато превключва газ-бензин светодиода не мига а само от зелен става червен и зумера пищи докато не натисна бутона.
|
|
|
Пет Окт 17, 2014 6:44 pm |
|
|
pe6o_bg
Регистриран на: Пон Окт 13, 2014 8:27 pm Мнения: 44 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Outback 3,6 2013
Рейтинг: 21
|
Здравейте колеги. Искам да ви изкажа възхищението си от едни майстори предимно на газови уредби в Пазарджик. Въпросния сервиз се държи от 2ма братя-Проевски. Та отивам си аз там и му казвам колата харчи на газ 16 грацко без никво натискане.Той ми отговаря директно че е имал 2 субита и че няма икономично Субаро.Каза да се радвам на 16 но ще види кво може да направи.Качва я на компа,гледа изгорели газове и всичко и ми казва че колата е сравнително в норма и че ще я пипне мн малко и ще направи да работи на минимално количество газ.Питам го за филтри милтри и ми вика че според него не са за смяна,но ако държа ще ги смени.Аз предпочетох да направи пълсна профилактика+ смяна на маркучите щоту бяха български които се напуквали. Каза да оставя колата и до 2 часа ще ми звънне. Е след 2 часа и 5 мин получих позвъняване и дължима сума 35 лв за всичко.Дадох му разбира се 40лв и го попитах за гумите и разхода.Той извади няква програма и почна да ми обяснява че всяка промяна от нормата по каталог окзва влияние в горене и в скоростта на автомобила. Изчисли ми с кои гуми е по-добре и каза че най-оптималния вариант е 215 на 60 на 16цола като сега съм с 225 на 60 на 16 и мислих да слагам 215 на 65 на 16 и той каза че така разхода ще се вдигне повече отколкото с по-широките.На 100 километра каране с гуми по каталог се разминава с 3 км в час с др-те видове.Демек показва че караш с 100 пък ти караш с 97км в час. Сега да се върна на разхода-Понеже сега я регулирах и мн ги прехвалих ще изчакам да засеча добре и ще допълна по темата.Ако падне с 1 л на 100 км - Берекет и с 0,5-1л от гумите се надявам да стигна 14 грацко. Надявам се на 10-11 извънграцко ,но ще видим.Мечтите са безплатни А сервиза на тея газаджии се намира на колелото за Велинград но вместо към Велинград тръгваш в обратна посока и на 50 метра от колелото пресечката в дясно. Имат и телефон ,но ще го пиша на ЛС ако някой изяви желание
|
|
|
Сря Окт 22, 2014 12:54 pm |
|
|
fenix
Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm Мнения: 356 Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
|
Колега,ти да не живееш в Грац? Дано икономията от граЦкото да не иде в гарнитури на глави.Поздрави !
|
|
|
Сря Окт 22, 2014 7:55 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|