Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Всичко за Газов Инжекцион монтиран на Субару
Автор |
Съобщение |
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре
Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет)
п.п. STFT не знам какво е
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:31 am |
|
|
OFFROADER
|
Само да внеса едно уточнение, при мен просто бяха разменени куплонзите на газовите инжектори на въпросните два цилиндъра.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:46 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
mitoko написа: Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес Именно,за това всеки трябва да си направи настройките по ламбда - мнението ви е абсолютно вярно и обосновано ... Цитат: и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре разликата във времето на изчисление и трансфера на данни е със съответното закъснение,а да не говорим,че всеки ГИ разботи в зависимост от цената му с различен процесор,за това както писах и преди,разлики има във времето на реакция и с диагностика сме го засичали многократно. Почти еднакво е при ГИ-та които са от по-висок клас,тогава можете да разчитате на данните от газовият компютър и продължавам да твърдя,че не напълно... При тази ситуация отново сте прав,но ако говорим за по-висок клас на управление ... Цитат: Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет) Това звучи прекрасно,особенно и ако екипно работят и мапера и газаджията и двамата настойват автомобила,може да се каже,че ще се постигне най-добрата работа на ДВГ въобще ... Цитат: п.п. STFT не знам какво е http://en.wikipedia.org/wiki/Short-time ... _transform
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 10:56 am |
|
|
quietriot
|
pradabg написа: mitoko написа: Просто икам да искажа мнение че според мен е задължително на газ(LPG)да има лабда контрол за да се гарантира оптимална смес Именно,за това всеки трябва да си направи настройките по ламбда - мнението ви е абсолютно вярно и обосновано ... Цитат: и също до колкото рабирам времената и смесите на гас се правят по ОЕм ския комп на бензин което според мен също не е добре разликата във времето на изчисление и трансфера на данни е със съответното закъснение,а да не говорим,че всеки ГИ разботи в зависимост от цената му с различен процесор,за това както писах и преди,разлики има във времето на реакция и с диагностика сме го засичали многократно. Почти еднакво е при ГИ-та които са от по-висок клас,тогава можете да разчитате на данните от газовият компютър и продължавам да твърдя,че не напълно... При тази ситуация отново сте прав,но ако говорим за по-висок клас на управление ... Цитат: Моето менение е - електроника тип "стенд алоун" с лабда контрол, нова карта на бензин, нова карта на газ и широколентова лабда сонда (aврърмаркет) Това звучи прекрасно,особенно и ако екипно работят и мапера и газаджията и двамата настойват автомобила,може да се каже,че ще се постигне най-добрата работа на ДВГ въобще ... Цитат: п.п. STFT не знам какво е http://en.wikipedia.org/wiki/Short-time ... _transformРадо май трябва да дойда да преглдаш събка, Стоян добре я настрои , но предполагам винаги може и още. Пък и бутилката е за смяна с по-голяма, та има за какво.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 11:02 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
quietriot написа: Радо май трябва да дойда да преглдаш събка, Стоян добре я настрои , но предполагам винаги може и още. Пък и бутилката е за смяна с по-голяма, та има за какво. Ако е след Стоян - Не може той ми е Гуру,опитът му е в пъти по-голям от моя ,не вярвам,че ще има какво да коригирам след него,по-скоро ще е проява на педантичност или лош вкус . Виж за смяна на бутилката е друга бира ...
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 15, 2014 11:57 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
OFFROADER написа: Инжекторите са Кейхин а отворите не знам какви са, понеже колата я купих с монтирана система. Изпарителя е за 1200mb и налягането му е толкова. Времето на бензиновите инжектори на празен ход е 2 ms .......... При Кейхин,Матрикс,Ланди,БРЦ..... размер на отвори на щуцери няма,отворът е един. Когато се работи с такива дюзи, е от значение при изборът им, да се вземе под внимание kw/на цилиндър ... И понеже са бързи дюзи с голям размер на отвора на изходящата газ,то обикновенно работят в диапазон "+" "-" 0,5~1ms под или над бензиновото време. При тях ако получавате някакво придърпване (разбира се при изправна запалителна система),ще си отворите настройките и ще повишавате/намалявате минималното инжекторно време на впръскване
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Апр 29, 2014 10:58 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Здравейте, отдавна се интересувам и съм изчел много форуми за газови автомобилни уредби. Така и не можах да си намеря отговор на въпроса може ли с метанова уредба да се постигне равна на бензина или поне на LPG динамика на автомобила и ако не може, защо? Мнения от рода "а бе, на метан е умряла..." често срещам, само че никой не казва защо. Питането ми е за атмосферка. Дали защото двигателят не може да засмуче повече въздух, който е необходим на метана за да отдаде същата енергия като бензина(различни количества въздух за стехиометрична смес) или поради по бавното му горене... Една проста аритметика и използвайки енергийните показатели на горивата показва, че за получаване на енергия 100 КВт/ч се използва: 8,3 кг бензин + 122 кг въздух ИЛИ 7,3 кг LPG + 113 кг въздух ИЛИ 8,9 кг метан + 152 кг въздух
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 1:40 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Здравейте, отдавна се интересувам и съм изчел много форуми за газови автомобилни уредби. Така и не можах да си намеря отговор на въпроса може ли с метанова уредба да се постигне равна на бензина или поне на LPG динамика на автомобила и ако не може, защо? Мнения от рода "а бе, на метан е умряла..." често срещам, само че никой не казва защо. Питането ми е за атмосферка. Дали защото двигателят не може да засмуче повече въздух, който е необходим на метана за да отдаде същата енергия като бензина(различни количества въздух за стехиометрична смес) или поради по бавното му горене... Една проста аритметика и използвайки енергийните показатели на горивата показва, че за получаване на енергия 100 КВт/ч се използва: 8,3 кг бензин + 122 кг въздух ИЛИ 7,3 кг LPG + 113 кг въздух ИЛИ 8,9 кг метан + 152 кг въздух http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp09/4/4-3.pdf Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 5:51 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
pradabg написа: Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf Благодаря за линковете. Изчетох ги внимателно. Да конкретизирам нещата - Форестър 2,5 автомат. Поради мераци и малко повече време за губене са монтирани LPG и метан - всичко Романо. Един компютър, едни дюзи, два изпарителя, комутират се електрически. На пропан/бутан няма кусури и за динамика и за разход. На метан обаче имам (не се опитвам с еднакви горивни карти, разбира се). Монтиран аванс процесор ДЕК, който се задейства само при метан, но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18) Нямам графика как ЕКУто бута аванса на бензин при различни обороти и натоварване за моя автомобил и не знам от къде да я намеря. Ами вяла си е. Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"?
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 9:59 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: .......но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18). Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"?......... Пробвай на 6 градуса и ако може да ми кажеш с какво налягане работиш .....
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 11:18 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Гореспоменатият ТАП може да се настройва през 500 об/мин в целия диапазон. Дали да му дам тези 6 градуса за всякакви обороти? Налягането за метана 2,5 - диференциално. Дюзите са 3 мм и това е тавана.
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Чет Май 01, 2014 9:41 am |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Гореспоменатият ТАП може да се настройва през 500 об/мин в целия диапазон. Дали да му дам тези 6 градуса за всякакви обороти? Налягането за метана 2,5 - диференциално. Дюзите са 3 мм и това е тавана. Когато работиш с две различни алтернативни горива да разбирам ли,че при преминаване от едното към другото горивo,си зареждаш от записан файл настройките направени за съответното гориво (било то LPG/CNG) всеки път (от лаптопа става въпрос) ? - Ако зареждаш файлове (или иначе казано всеки път прейнсталираш газовият компютър с настройките за горивото с което за работи ДВГ-то <преди да преминеш от едното на другото,или иначе казано - спираш,преинсталираш прехвърляш LPG/CNG и тръгваш> то би следвало , нещата да ти се получават. Изключи ТАП-а и си направи една настройка на метан и виж какво ще се получи - пускаш си една автоматична настройка и после в динамичен режим ... . ТАП при Субару съм виждал само за моделите без knock sensor, след това ....... ,EKU-то има достатъчнен диапазон за извършване на нужното предварение/закъснение. Фирмата която произвежда ТАП и можеш да отнесеш въпросът си към тях,дали при твоят модел Субару се налага поставянето му ,се казва AEB - http://www.aeb.it/Products/Products/Cat ... processors !!! Всички останали,които са ти гарантирали ,че с някакво универсално средство ще успееш да направиш корекциите които са ти необходими на аванса ... направо отиди при тях и отнеси спецификата на въпроса .... п.с.1. Авансът на Метан спокойно понася до 12 градуса,от там нагоре ... - за автомобили за които е разработен и предвиден монтаж на ТАП ... п.с.2. Друго решение което съм виждал е , метан инжекцион + LPG-но на плочка ! ....за годините в които имаше 3-4-ри Метан станции в страната. Но колко пъти може да бъде преинсталиран един компютър, за да преминавате софтуерно от едното към другото гориво,не мога да Ви отговоря,защото не съм специалист в тази област. Ако може някой колега, по запознат да се включи и да ни разясни ще е в полза,за да знаете как да боравите от тук насетне с конфигурацията на автомобилът си и съответно какво решение да вземете .
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Чет Май 01, 2014 11:29 am |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
topzizitop написа: pradabg написа: Може с аванс процесор при конвенционален газоразпределителен механизъм,а при двигатели с променливи фази на газоразпределение с метанов инжекцион, не се налага поставянето му и се движи почти както на бензин - пробвано ... http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp/4/4-5.pdf Благодаря за линковете. Изчетох ги внимателно. Да конкретизирам нещата - Форестър 2,5 автомат. Поради мераци и малко повече време за губене са монтирани LPG и метан - всичко Романо. Един компютър, едни дюзи, два изпарителя, комутират се електрически. На пропан/бутан няма кусури и за динамика и за разход. На метан обаче имам (не се опитвам с еднакви горивни карти, разбира се). Монтиран аванс процесор ДЕК, който се задейства само при метан, но там съм дал аванс спрямо бензина доста повече от цитираните в статията 5-8 градуса (а именно 15 - 18) Нямам графика как ЕКУто бута аванса на бензин при различни обороти и натоварване за моя автомобил и не знам от къде да я намеря. Ами вяла си е. Доста съм си играл с горивните карти, но с аванса не съм. Дали не съм го "предобрил"? на метан аванса е поне 10 градуса,
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Пет Май 02, 2014 11:31 am |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Да, точно така е, зареждам с лаптоп (имам един архаичен, който си стои в колата) различни файлове, когато сменям горивото. Работата е там, че карам главно в София, където има достатъчно метан станции, а и по страната не са малко. Бутилките са 2 по 5 кг. Пропан-бутанът беше пръв и за това си стои в готовност, пък и за какво да го махам - един изпарител и една бутилка "гума" в повече А и когато не ми се търси метан в БГ или в чужбина си карам на LPG. С електроника се занимавам професионално, но не знам точния тип на паметта в моя газов компютър, но не е по-малко от 10 000 пъти презапис и това даже е занижено число. С това няма проблем, всеки ден да презаписва, ще стигне за 30-тина години . По въпроса за ТАПа. Познавам АЕВовете и съм ползвал за една Мазда. В онлайн програмата им не предлагат ТАП за моя Фори. Работата е там, че те предлагат ТАПове, който манипулират сигнала от първичния датчик на коляновия вал. По старите субита са по с по 4 зъба и са уникални, други коли не ползват такива (доколкото знам, разбира се). Та, там се предлагат устройства за Фори 2012, където сигналът от първичния е по популярен. В DEKа който ползвам се прекъсват сигналите към комутаторите и съответно се мести искрата. Съществува инфо, че ЕКУто на Субару "мести" назад искрата, докато детонационния датчик не му "каже" стига и това в динамика. Да ама на кои модели? И докога я мести назад? Ами ако knock сензора е повреден и няма кой да каже стига? И последно да уточня, цитираните от уважаемите колеги 10 или 12 градуса аванс са свръх бензина, нали? И все пак как е в диапазона обороти? Приятно доизкарване на празниците!
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Съб Май 03, 2014 6:50 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
topzizitop написа: Да, точно така е, зареждам с лаптоп (имам един архаичен, който си стои в колата) различни файлове, когато сменям горивото. Работата е там, че карам главно в София, където има достатъчно метан станции, а и по страната не са малко. Бутилките са 2 по 5 кг. Пропан-бутанът беше пръв и за това си стои в готовност, пък и за какво да го махам - един изпарител и една бутилка "гума" в повече А и когато не ми се търси метан в БГ или в чужбина си карам на LPG. С електроника се занимавам професионално, но не знам точния тип на паметта в моя газов компютър, но не е по-малко от 10 000 пъти презапис и това даже е занижено число. С това няма проблем, всеки ден да презаписва, ще стигне за 30-тина години . По въпроса за ТАПа. Познавам АЕВовете и съм ползвал за една Мазда. В онлайн програмата им не предлагат ТАП за моя Фори. Работата е там, че те предлагат ТАПове, който манипулират сигнала от първичния датчик на коляновия вал. По старите субита са по с по 4 зъба и са уникални, други коли не ползват такива (доколкото знам, разбира се). Та, там се предлагат устройства за Фори 2012, където сигналът от първичния е по популярен. В DEKа който ползвам се прекъсват сигналите към комутаторите и съответно се мести искрата. Съществува инфо, че ЕКУто на Субару "мести" назад искрата, докато детонационния датчик не му "каже" стига и това в динамика. Да ама на кои модели? И докога я мести назад? Ами ако knock сензора е повреден и няма кой да каже стига? И последно да уточня, цитираните от уважаемите колеги 10 или 12 градуса аванс са свръх бензина, нали? И все пак как е в диапазона обороти? Приятно доизкарване на празниците! http://mazeto.net/index.php?topic=7025.0 .... тук ще получиш отговорите .... и както казах по-нагоре,изключи си ТАП-а,намали си налягането до 1,7-1,5 (диферентно) направи си коректни настройки и на Метан и на Газ и едва тогава го включи. Започни ( при необходимост !) с предварение 8-10 градуса ,като го намаляваш с увеличаване на оборотите и виж, дали въобще ще се нуждаеш от такова след 2500-3000 оборота. А ако кнока е повреден и не светне чека,то би следвало да се усети влошена динамика на автомобила - като минимум ... Поздрави ! п.с. Това с презаписа е добро инфо - Благодаря за което !
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Съб Май 03, 2014 10:55 pm |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Отдавна ме мъчи един въпрос: Понеже инжекторите работят 2x2 а ловато инжекторите не са бързи, моята е настроена в full group така при педала до край стига до ~5700об. без да допълва с бензин(бензиновата помпа се спира на газ след около 20s). Газовите инжектори прескачат по 1 бензинов импулс тоест пръскат по рядко, това до какви негативи води. В вървенето е добре а в разхода не знам. Ще се радвам ако кажете няколко думи за този режим + и -.
Ако някой се интересува сложил съм температурен датчик на изпарителя но понеже не е стандартен(4,7к) е купен от магазин за електроника(термистор-NTC ) и разбира се не е на резба като оригиналния. Така се отключва една опция: над 50градоса на изпарителя пали на газ.
|
|
|
Пон Май 05, 2014 10:40 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
lelemale13 написа: Отдавна ме мъчи един въпрос: Понеже инжекторите работят 2x2 а ловато инжекторите не са бързи, моята е настроена в full group така при педала до край стига до ~5700об. без да допълва с бензин(бензиновата помпа се спира на газ след около 20s). Газовите инжектори прескачат по 1 бензинов импулс тоест пръскат по рядко, това до какви негативи води. В вървенето е добре а в разхода не знам. Ще се радвам ако кажете няколко думи за този режим + и -.
Ако някой се интересува сложил съм температурен датчик на изпарителя но понеже не е стандартен(4,7к) е купен от магазин за електроника(термистор-NTC ) и разбира се не е на резба като оригиналния. Така се отключва една опция: над 50градоса на изпарителя пали на газ. Във фул-груп впръскването е разредено (както сте упоменал ) и с по-голям размер на дюзите,не е толкова прецизно, което води до намалена динамика и малко по-голям разход на гориво.Ако във високите обороти сместа не беднее, няма за какво да се притеснявате. Друг е въпроса,ако искате да я направите на последователно впръскване ... Спирането работата на бензиновата помпа при работа на Газ,не мисля,че е добро решение.Все пак циркулацията на бензина охлажда пряко рейките и самите бензинови дюзи + това, не позволява да се опичат маркучите и тн. Относно опцията за палене директно на Газ,се задава софтуерно,като сами можете да определите при топъл двигател на колко градуса това да се случи (30-40-50градуса и тн.) и не се влияе от марка и вид на температурният датчик.
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
|
|
Вто Май 06, 2014 8:29 am |
|
|
lelemale13
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 3:10 pm Мнения: 161
Автомобил: Forester
Рейтинг: -23
|
Предполагам че за разхода нямате представа с колко се покачва, май разликата е малка. За вървенето не усещам разлика като на бензин е. А за беднеенето в високите може би имате предвид дали изпарителя не "кляка", не а и по стечение на обстоятелствата не е ловато, за доста по голяма мощност е от ловатовския. За температурния датчик го написах защото по магазините намирах само 10к и 100к. Конкретно за моята газова минимума на температурата за палене на газ е 50 градуса. Това за спирането на помпата е доста спорно затова имам копче и мога да байпасна релето. В моя подкрепа мога да кажа че според някакво изследване инжекторите пропускали по малко бензин и той се изпарявал но боклуците в бензина се отлагали а без налягане може вече да пропускат изобщо. За охлаждането все пак бензина не преминава през дюзите и се разчита на неговата топлопроводимост. Не съм сигурен кое е по-малкото зло. Благодаря за отговора
|
|
|
Вто Май 06, 2014 8:27 pm |
|
|
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
|
Средно 1-1,5л. е разликата и щом имате добра динамика,то тогава всичко е ОК. Във високите обороти нямах в предвид дали изпарителя успява да изпари нужното количество Газ,а дали сте погледнал смесите по ламбда,ако и там стойностите са в норми,то не мисля,че трябва да се впускате в излишни харчове. Решението да си спрете бензиновата помпа си е лично ваше и аз не мисля да го оспорвам ! Че бензиновите дюзи пропускали по-малко,че бензина се изпарявал ..... а от друга страна циркулацията охлажда,конденза които се получава перманентно в резервоара от същата (циркулация) попада в бензиновият филтър,а не от един път в помпата и тн. разсъждения ,смятам,че са излишни дискусий. В крайна сметка автомобилът е движимо имущество и всеки е в правото си да го стопанисва както намери за добре.Дали ще следва добрите практики,ще се уповава на форумни разсъждения или на своите собствени,важното е да е технически изправен,да сме трезви зад волана,да умеем да свеждаме рисковите фактори до минимум,а че някой ще смени помпа по-рано или пък друг дюзи,не мисля,че е от толкова голямо значение - вечни неща няма
_________________ http://www.dek.bg/main.php
|
4
|
|
Вто Май 06, 2014 9:45 pm |
|
|
Geo_Plam
Регистриран на: Вто Яну 24, 2012 9:47 am Мнения: 244 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH
Рейтинг: 53
|
До вчера си мислих, че най-голямата грешка, която съм допуснал спрямо форито ми е монтирането на АГУ. Виках си " Никога повече", ако ще да карам по-малко от необходимото. НО след вчерашната намеса на Радо(pradabg) се убедих, че когато човек знае какво прави и го прави акуратно и с желание, монтирането на ГИ на Субару може да мине без драми и шофирането да носи удоволствие, а не притеснения ("защо тази кола не върви нормално?", "дали не прецаквам нещо?", "колко ще ми струва това пътуване?" и т.н.). Поздрави и хубав ден на всички!
_________________ Subaru Forester SF first love Subaru Forester SH
|
|
|
Пет Май 09, 2014 7:08 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 78 госта |
|